Helemaal waarquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef JDx het volgende:
[..]
Of misschien omdat je hoopt dat hij nog weer zo goed wordt als hij was en de serie je weer het gevoel geeft van vroeger. Ik had dat heel erg met Chuck. Na seizoen 4 was het perfect afgesloten, maar toch kwamen ze nog met een seizoen 5. Helaas voegde dit niets toe, weet nog dat die eerste seizoenen mij echt zo'n geweldig feel good gevoel gaven. Simpele serie, maar gewoon even lekker vermaak met wat actie en een mooie vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij HIMYM heb ik de eerste vijf seizoenen ook aan één stuk gekeken. Dit geeft je ook veel meer de flow en vallen slechte episodes veel minder op. Al is het niveau wel heel dramatisch nu.
Ik hoorde dat er twee scripts waren, één om het dit seizoen af te ronden. Plus één om het volgend seizoen af te ronden. Ik hoop zo op dit seizoen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 12-12-2012 11:55:20 ]
Omdat vrouwen kut zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef Tegan het volgende:
Die Barney en Patrice relatie is echt de ongeloofwaardigste relatie ooit.
Die van Robin en Patrice ook. Hoezo is ze ineens zo gemeen?!
Helemaal waar. Vond seizoen 7 vorig jaar ook slecht maar die kijk ik nu een beetje achter elkaar en dan is het echt veel leuker. Misschien zijn de verwachtingen per aflevering ook wel te hoog. Je moet er immers vaak meer dan een week op wachten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef Zeepsop92 het volgende:
Bij HIMYM heb ik de eerste vijf seizoenen ook aan één stuk gekeken. Dit geeft je ook veel meer de flow en vallen slechte episodes veel minder op.
Ook de "Kids..." voice-overs van old Ted Bob Saget zijn ineens helemaal verdwenen.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:12 schreef Remzz het volgende:
Wat ik vooral jammer vind is dat het niet meer zoveel over Ted gaat. De laatste afleveringen helemaal
Er komt nog een seizoen. En misschien wel meer.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:49 schreef Lampje_ het volgende:
Ik vind ook dat HIMYM minder geworden, wel jammer![]()
Wanneer gaan we dé vrouw van Ted ontmoeten? Het heeft lang genoeg geduurd.
"But we'll get to that...", bleh.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:17 schreef Seam het volgende:
Jongens er is nog altijd niets officieels over een eventueel volgend seizoen. Ja de plannen zijn er, maar de cast is er nog niet mee eens. Ze zeggen ook dat het volgende seizoen eventueel over de naloop na het ontmoeten van de moeder kan gaan.
Nee.quote:
Haha, ken het ook niet hoor, maar ik ken NPH (N, P, H) eigenlijk het best van de Harold and Kumar (2004) films. Epic was ie daar al. Toen kende niemand hem nog als Barney.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Camera 1... 1!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:07 schreef 2Mini het volgende:
NOBODY ASKED YOU, PATRICE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:
Gaat nergens over dus, net als bij ons bedrijf haha.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:00 schreef donroyco het volgende:
Hier, een kijkje 'achter de schermen':
http://himymwriterssometimesdressalike.tumblr.com/
Ik keek hun tumblr door en dacht serieus; Ik wil daar werken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:02 schreef JDx het volgende:
[..]
Gaat nergens over dus, net als bij ons bedrijf haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |