Hij zit in de meeste Judd Apatowfilms waar Jason Segel ook in zitquote:
Te puntige knieënquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef Dekatria het volgende:
Robin is zelfs in zo'n setje gewoon niks.
Lara Croft-versiequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geen tieten, gewoon niks.
Dan was die Lara Croft versie beter
Dat stond eerst ook bij myepisodes, maar daar staat er nu weer een.quote:Op maandag 10 december 2012 17:24 schreef Saekerhett het volgende:
Kijk wat ik op IMDb zag:
How I Met Your Mother (2005– ) - Episodes - IMDb
Volgende week een dubbele aflevering die The Final Page heet?
Ik ga ervan uit dat hij met Patrice samenwerkt om Robin te krijgen. Anders is het idd complete flauwekul.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:26 schreef Remzz het volgende:
Ik vond hem wel weer leuk. Jammer van Barney geloofwaardigheid is ondertussen wel naar het 0 punt.
Deze serie kijken vanwege de moederquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:48 schreef JDx het volgende:
Nog die mother niet ontmoet? Geen haast dus om te kijken
Ik heb de eerste 7 seizoen in 1 maand tijd gekeken met het idee dat het dit jaar afgelopen zou zijn. Wil nu alleen nog weten hoe het aflooptquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Zeepsop92 het volgende:
[..]
Deze serie kijken vanwege de moeder
Ah, goed punt. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik nog kijk. Ik denk dat ik mezelf heel erg tegen spreek, maar eigenlijk precies hetzelfde doe.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 7 seizoen in 1 maand tijd gekeken met het idee dat het dit jaar afgelopen zou zijn. Wil nu alleen nog weten hoe het afloopt
Of misschien omdat je hoopt dat hij nog weer zo goed wordt als hij was en de serie je weer het gevoel geeft van vroeger. Ik had dat heel erg met Chuck. Na seizoen 4 was het perfect afgesloten, maar toch kwamen ze nog met een seizoen 5. Helaas voegde dit niets toe, weet nog dat die eerste seizoenen mij echt zo'n geweldig feel good gevoel gaven. Simpele serie, maar gewoon even lekker vermaak met wat actie en een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef Zeepsop92 het volgende:
[..]
Ah, goed punt. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik nog kijk. Ik denk dat ik mezelf heel erg tegen spreek, maar eigenlijk precies hetzelfde doe.![]()
Of hopen dat Barney of Marshal ooit nog grappig worden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |