oh, er is niet heel veel te doen, behalve in de zomer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij een jaartje of 4 geleden is (heb daar vrienden wonen). Maar er is volgens jou daadwerkelijk wat te doen daar? En als je in een van de 4 grote steden woont dan laat je je uiteraard altijd laatdunkend uit over de rest van het land
Ik denk 't wel? Maar dat maakt niet uit, ik kom van origine uit Cuijk aan de maas dus ben ook een Brabander van huis uitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
praat ze plat? of komt ze niet uit helmond/z-o brabant?
Tsja, hij vraagt het...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:12 schreef Silenus het volgende:
Ik zie mezelf ook wel als een alpha + ja. Ik weet het, bescheiden.
Precies :p waar hoor jij bij?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik geloof niet dat hier A+ rondloopt.... die gasten zijn bezig met succes en houden zich niet bezig met fora als fok waar ze hun dates met andere dudes bespreken
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Alpha plus. Alhoewel succes nog enigszins uitgebleven is hier. Qua levensdoelen.
Genoodzaakt even eenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:12 schreef Silenus het volgende:
Ik zie mezelf ook wel als een alpha + ja. Ik weet het, bescheiden.
Geen idee, ik ben veul te speciaal en uniek om in een hokje te kunnen stoppenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Precies :p waar hoor jij bij?
En heb je ook niet zo'n mooi plaatje voor vrouwen?
Leuk! En romantischquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef -Splash- het volgende:
Over een maand naar Disneyland Parijs met mijn 'date'. Leuk!
Zo standaard om dat te zeggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben veul te speciaal en uniek om in een hokje te kunnen stoppen
Ja maakt toch ook geen fuck uit.... gewoon voor de grapquote:
oh ja. nou, alpha+ dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ja maakt toch ook geen fuck uit.... gewoon voor de grap
Fysiek van een alpha? Gast je bent aziaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik denk een B+ (ik prioritize nooit sexual needs over important ones en ik ben niet dom dus geen Alpha) Maar dan zonder social akwardness en het fysiek van Alpha. Alleen dat gaat ook niet lang meer duren met 30+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Half. En wat dan nog???quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Fysiek van een alpha? Gast je bent aziaat.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Fysiek van een alpha? Gast je bent aziaat.*scoooooooooooooooooooreeeeeeeeeeeeee*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Daarvoor drink je teveelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Half. En wat dan nog???
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |