abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117942289
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Mijn DM doet het niet :'(

Kan je niks terugsturen op het moment }:|

Of je krijgt straks 10x hetzelfde bericht binnen :')
Ja, de dm doet het wel vaker niet. Waarschijnlijk doet 'ie later wel weer. O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117942480
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon je smaak wat aanpassen en dan zitten er alleen nog maar lekkere dingen ;)
Ik heb het eigenlijk wel weer even met paiq gehad. Op één of twee uitzonderingen na, kwamen de leukste dates van het afgelopen jaar uiteindelijk hiervandaan of all places.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:13:57 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117942556
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk wel weer even met paiq gehad. Op één of twee uitzonderingen na, kwamen de leukste dates van het afgelopen jaar uiteindelijk hiervandaan of all places.
Begrijp ik helemaal :)
pi_117945336
in dit topic zie ik mensen die teleurgesteld zijn in internet dating uitgebreid met elkaar in discussie gaan en de mensen die het leuk vinden zijn redekijk kort van stof :P

overmorgen weer een date met een leuk meisje, ik denk dat ik het van mijn karakter bij one-liners moet hebben ;)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117945482
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook maar weer een keer ingelogd op Paiq zojuist, tijdje geleden. Paar oneliners rijker (of armer, aangezien ik ze geblokkeerd heb) en nogal wat foto-bewonderaars. Een snelle blik op het overzicht leert me dat vooral de korte pittige kapsels weer helemaal trendy zijn. Ik word er niet vrolijker van in ieder geval.
gelukkig ben ik lelijk genoeg om dat soort problemen niet te hebben
I think I'm in love
(probably just hungry)
  zondag 14 oktober 2012 @ 01:09:24 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117945746
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:48 schreef Ballard het volgende:
in dit topic zie ik mensen die teleurgesteld zijn in internet dating uitgebreid met elkaar in discussie gaan en de mensen die het leuk vinden zijn redekijk kort van stof :P

overmorgen weer een date met een leuk meisje, ik denk dat ik het van mijn karakter bij one-liners moet hebben ;)
Dat is toch met alles zo? Is iets leuk en alles dan ben je er vaak snel over uitgepraat. Klachten en narigheid wordt met alles veel uitbundiger besproken :)
pi_117945901
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:54 schreef Ballard het volgende:

[..]

gelukkig ben ik lelijk genoeg om dat soort problemen niet te hebben
Je sarcasme ten spijt; lelijk, knap, jong, oud, geel, groen of zwart maakt in dezen geen ene fuck uit natuurlijk. 20 + fotobewonderaars zegt wat over potentiële dates, maar nog altijd geen reet over een eindresultaat.

Het hoeft er maar één te zijn, Quasimodo.
pi_117950049
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 01:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is toch met alles zo? Is iets leuk en alles dan ben je er vaak snel over uitgepraat. Klachten en narigheid wordt met alles veel uitbundiger besproken :)
Nee dat is niet met alles zo :) En ik vind het wel fascinerend, mensen die zeggen dat ze helemaal klaar zijn met internetdaten die met elkaar in discussie gaan over wat de ander verkeerd doet :P Wat voor personen gaan daar schuil achter, en wat voor persoon ben ik dan weer dat ik erover aan het nadenken ben en ook op in ga..
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117950100
Die klachten zijn veel leuker om te lezen. Natuurlijk wens ik iedereen een geslaagde date toe, maar dat is lang niet zo leuk om te lezen dan wanneer er weer iemand zijn beklag komt doen dat het oneerlijk verdeeld is op datingsites, dat niemand reageert, dat alle mannen viezerikken zijn of dat er op de date geen stom woord werd gezegd en dat het in het echt ernstig tegen viel.
pi_117950304
ik had vorige week een date, had hooggespannen verwachtingen, veel raakvlakken en leuke fotos gezien.
ik stond nog ff buiten het cafe te wachten, zie ik een meisje aan komen fietsen, kleiner en dikker dan ik verwachtte, en totaal buiten adem, diep hijgend. Mijn eerste gedachte was "oh nee zij is het toch niet hoop ik" maar gelukkig fietste ze zonder mij op te merken langs, dus ik was extreem opgelucht. Komt ze een paar minuten later toch terug fietsen, en bleek het haar toch te zijn.. jammerrrr maar gelukkig vond ze mij ook stom. geen 2e date :)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117950342
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:01 schreef Ballard het volgende:
ik had vorige week een date, had hooggespannen verwachtingen, veel raakvlakken en leuke fotos gezien.
ik stond nog ff buiten het cafe te wachten, zie ik een meisje aan komen fietsen, kleiner en dikker dan ik verwachtte, en totaal buiten adem, diep hijgend. Mijn eerste gedachte was "oh nee zij is het toch niet hoop ik" maar gelukkig fietste ze zonder mij op te merken langs, dus ik was extreem opgelucht. Komt ze een paar minuten later toch terug fietsen, en bleek het haar toch te zijn.. jammerrrr
Ga je dan alsnog dat café binnen, of kap je het dan gelijk af?
pi_117950381
quote:
5s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ga je dan alsnog dat café binnen, of kap je het dan gelijk af?
Wel het cafe in, even kletsen. Meteen afkappen vind ik toch wat te hard
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117950540
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:05 schreef Ballard het volgende:

[..]

Wel het cafe in, even kletsen. Meteen afkappen vind ik toch wat te hard
Doe ik ook in vergelijkbare gevallen, toch nog even wat ermee ouwehoeren. Zo'n softie ben ik dan ook wel weer. :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:35:33 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117950934
Zeker als iemand gereisd heeft vind ik het niet kunnen om iemand gelijk terug te sturen. En gewoon ouwehoeren kan altijd. Alleen is het dan even kort.
Had ook ooit een date met een wat jongere jongen. Hij kwam aan met de trein en qua uiterlijk was het niet echt wat voor mij, maargoed. Na 200 meter gelopen en gekletst te hebben bleek het qua gesprek ook niet echt te klikken. Even broodje gegeten en ben toen mooi richting station gelopen. Gelukkig viel het kwartje redelijk snel bij hem en is hij er vandoor gegaan :)
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:38:01 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117950984
En een ander .. als we toch bezig zijn :')
Zet z'n auto bij mij in de straat neer, stapt uit, ik stond al buiten. Bleek een grotere nerd te zijn dan ik dacht (qua kleding en een baard en snor enzo). Wij alsnog wel even drankje en hapje doen op het terras. Bleek er een collega achter mij te zitten. Sindsdien begint die (ondertuseen oud-)collega er wel eens over of ik 'baardmans' nog wel eens zie ;(
pi_117951030
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Zet z'n auto bij mij in de straat neer, stapt uit, ik stond al buiten. Bleek een grotere nerd te zijn dan ik dacht (qua kleding en een baard en snor enzo). Wij alsnog wel even drankje en hapje doen op het terras. Bleek er een collega achter mij te zitten. Sindsdien begint die (ondertuseen oud-)collega er wel eens over of ik 'baardmans' nog wel eens zie ;(
Wat is er mis met een baard en een snor??
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  Moderator / Redactie FP zondag 14 oktober 2012 @ 11:40:17 #292
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_117951032
quote:
:D

Voortaan toch goed om je heen kijken eer je ergens gaat zitten :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_117951127
quote:
Je had dus gewoon een date met the dude. O+

zondag 14 oktober 2012 @ 11:54:47 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117951326
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
Wat is er mis met een baard en een snor??
Niet superveel, al kan een snor soms verdomd irritant zijn. Maar het ging meer om het totaalplaatje dat het net wat erger maakte ;)
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je had dus gewoon een date met the dude. O+

[ afbeelding ]
Iets te oud :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:20:52 #295
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117951843
quote:
Ik ben erg te vrede met mijn leven
Ik moest huilen toen ik het las ;(

Ook een profiel van een gezellig iemand met totaal geen vermelding van sport of iets dergelijks. Ik weet dat ik niet de dunste ben, maar ffs je mag best een beetje je best doen op zijn minst :')

Overigens sport ik tegenwoordig 5x per week. DancingPhoebe en an_awesome_wave weet wat is omhoog daarmee 8-).
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:57:40 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117952721
"Weet wat is omhoog daarmee?"
:')

Maar een profiel zonder vermelding betekent nog niet dat hij niets doet ofzo. Wie weet fietst hij elk weekend 80km, maar gooit hij dat niet onder de vermelding van 'sport'. you never know :)
pi_117953270
met alleen sporten is afvallen echt moeilijk. het aantal calorieën wat je verbrand in een uur hardlopen is echt niet zo heel veel en vreet je er makkelijk weer aan

en "gezellig iemand" is een eufemisme voor dik? :)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117954008
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:14 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Doe ik ook in vergelijkbare gevallen, toch nog even wat ermee ouwehoeren. Zo'n softie ben ik dan ook wel weer. :')
ik ben ook altijd benieuwd naar hoe iemand in het echt is
maar die hardheid heeft ook wel wat, soft eromheen lullen is ook niet alles. Vraag me af of ik er zelf tegen zou kunnen als iemand het bij mij zou flikken.
I think I'm in love
(probably just hungry)
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:41:57 #299
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117954016
quote:
5s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
"Weet wat is omhoog daarmee?"
:')

Maar een profiel zonder vermelding betekent nog niet dat hij niets doet ofzo. Wie weet fietst hij elk weekend 80km, maar gooit hij dat niet onder de vermelding van 'sport'. you never know :)
Weten whats up en dergelijke ;)
Haar profiel doet mij denken aan iemand die gewoon niet aan sport doet. Het fysiek op de foto's zegt dat ook.
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:43:22 #300
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117954061
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:14 schreef Ballard het volgende:
met alleen sporten is afvallen echt moeilijk. het aantal calorieën wat je verbrand in een uur hardlopen is echt niet zo heel veel en vreet je er makkelijk weer aan

en "gezellig iemand" is een eufemisme voor dik? :)
Klopt, je levensstijl moet je aanpassen. Niet alleen meer sporten, maar ook beter en gezonder eten en drinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')