Mijn DM doet het nietquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Silenus het volgende:
Ik niet, ik stuur gewoon 'hey leuke foto! Zin om te kletsen?'
Klaar. Onzin altijd met hele verhalen erbij, ze accepteren het maar.
Idd...een chick moet JOU toch leuk vinden. Kan je wel hele verhalen gaan zitten typen in de hoop goed over te komen maar als die basis er al niet is rot ze maar opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Silenus het volgende:
Ik niet, ik stuur gewoon 'hey leuke foto! Zin om te kletsen?'
Klaar. Onzin altijd met hele verhalen erbij, ze accepteren het maar.
Nee ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand waarbij ik geen aantrekkingskracht voel denk ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ah maar zou jij een evt relatie/date kunnen hebben met iemand waarbij de fysieke aantrekkingskracht er in de eerste instantie al niet is?
Ik niet iig....maar misschien ben ik daar te man voor
En dan nog, dat is toch het eerste waar je naar kijkt. (wederom, misschien als man). Als ik interesse in " je" toon door een gesprek te beginnen kan je zelf beoordelen of je mij interessant genoeg vindt om erop in te gaan. Als dat er al niet is, dan denk ik dat er met een heel goed openingsverhaaltje daar weinig aan te redden valt.
Ik zou het leuk vinden als een meisje me meteen leuk vindt (uiterlijk+karakter). En als het al zo moeilijk moet zeg ik oke dan kijk ik liever verder.
Gevalletje take it or leave it. (zo denk ik erover, zeg niet dat dit voor iedereen hoeft te gelden).
Nee daarom...het gaat om het totaalplaatje. En er moet(wederzijds) in totaal een "JA!" gevoel zijn. Als dat er al niet is sla ik liever over en steek ik liever tijd in een andere meid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ik zou geen relatie kunne hebben met iemand waarbij ik geen aantrekkingskracht voel denk ik.
Maar ik zou ook geen relatie willen met iemand die ik niet grappig vind. Of slim. Of *enter diverse persoonlijkheidskenmerken*. Waarvan ik er een hoop toch belangrijker vind dan uiterlijk.
Veel mensen zijn nou eenmaal "niet echt knap". Met een goede styling kun je er dan evengoed iets heel acceptabels van makenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee daarom...het gaat om het totaalplaatje. En er moet(wederzijds) in totaal een "JA!" gevoel zijn. Als dat er al niet is sla ik liever over en steek ik liever tijd in een andere meid.
"Jaa....hij is niet echt knap..maar hij had wel een grappige openingszin!" Thanks...but no thanks!
Nou heb ik het geluk dat ik een mad lekkere boy ben![]()
Exact. Als je bij iemand vooral veel minnetjes noteert en een paar plusjes, dan moet je niet die paar plusjes gaan verheerlijken. Heeft op lange termijn toch geen zin.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee daarom...het gaat om het totaalplaatje. En er moet(wederzijds) in totaal een "JA!" gevoel zijn. Als dat er al niet is sla ik liever over en steek ik liever tijd in een andere meid.
"Jaa....hij is niet echt knap..maar hij had wel een grappige openingszin!" Thanks...but no thanks!
Internet Boksssquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Exact. Als je bij iemand vooral veel minnetjes noteert en een paar plusjes, dan moet je niet die paar plusjes gaan verheerlijken. Heeft op lange termijn toch geen zin.
Kijk en meisjes zoals jou mogen even naar het refrein van dit nummer luisteren. Vanaf 1:50 tot 2:20 (voor de rest is het een kutnummer)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Veel mensen zijn nou eenmaal "niet echt knap". Met een goede styling kun je er dan evengoed iets heel acceptabels van maken![]()
Als ik vandaag niet om je kan lachen, dan morgen waarschijnlijk ook niet.
Een oneliner is bedoelt om cobtact te keggen. Als ontvanger zou ik kijken of t uiterlijk interessant genoeg is, ,o ja, dan t gesprek aan om te kijken of t innerlijk ook klikt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee je kunt beoordelen of je iemand knap vindt. Niet of je iemand leuk vindt.
Kun je er uit zien als Johnny Depp als je te dom bent om te poepen vind ik je toch niet leuk. Dus een foto zegt niets tot weinig.
Ik stel het idd wel heel zwart wit. Maar ik heb liever dat iemand zegt "hoi, chatten?" of iets ECHT leuks, dan "mooie ogen!"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een oneliner is bedoelt om cobtact te keggen. Als ontvanger zou ik kijken of t uiterlijk interessant genoeg is, ,o ja, dan t gesprek aan om te kijken of t innerlijk ook klikt.
Een oneliner hoeft echt niet leuk bedacht te zijn of een indruk geven van de persoon erachter. Dat komt wel in t gesprek.
Als je diegene leuk lijkt maakt het dan veel uit?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik stel het idd wel heel zwart wit. Maar ik heb liever dat iemand zegt "hoi, chatten?" of iets ECHT leuks, dan "mooie ogen!"
Als iemand me echt leuk lijkt maakt er maar weinig uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als je diegene (echt) leuk lijkt maakt het dan veel uit?
Weetje wat, we sluiten een compromis en laten het in het midden...en ik ga lekker biertjes drinken nu! Goed weekend! ^_^quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als iemand me echt leuk lijkt maakt er maar weinig uit![]()
Maar ik zou bijvoorbeeld op basis van een foto waarop ik alleen maar zie of iemand een knappe kop heeft niet kunnen beoordelen of iemand me echt leuk lijkt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Weetje wat, we sluiten een compromis en laten het in het midden...en ik ga lekker biertjes drinken nu! Goed weekend! ^_^
Het werkt! Echt! Je moet vrouwen beter aanvoelenquote:
Dat snap ik. Maar een alles goed? Vind ik voldoendequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik stel het idd wel heel zwart wit. Maar ik heb liever dat iemand zegt "hoi, chatten?" of iets ECHT leuks, dan "mooie ogen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |