quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:05 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Iedere keer hetzelfde horen word op een punt erg flauw. Probeer zelf altijd met zoveel mogelijk creativiteit het gesprek aan te gaan en vind dat ook erg belangrijk bij de tegenpartij. Dat is zelfs belangrijker dan alles wat erop de persoon zijn profiel staat
Niet een hand vol maar een land volquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq gesprek schiet ook niet op als de ander steeds tussendoor offline gaat....
Next!
Hoe stom het ook klinkt... Ja dat verwachten zequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Fomalhaut het volgende:
Weekje niet op Paiq geweest, 14 fotobewonderaars en geen één bericht. Verwachten ze nou allemaal dat ik met credits ga smijten?
Die match die je elke 2 weken krijgt ofzo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Kort vraagje over Paiq:
Weet iemand toevallig of de matchvoorstellen die je krijgt ook bij je match zelf terecht komen? Dus dat beide matches tegelijkertijd aan elkaar worden voorgesteld?
Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Fomalhaut het volgende:
Weekje niet op Paiq geweest, 14 fotobewonderaars en geen één bericht. Verwachten ze nou allemaal dat ik met credits ga smijten?
Tja, vrouwen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerd![]()
Een goede foto maakt echt veel verschil hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn matches bij Paiq zijn echt nooit online en als ze het wel zijn kennelijk maar 5 mins ofzo want ik tref ze nooit.
Heb ook ff andere chatfoto geplaatst en die wordt een stuk hoger gewaardeerd dan de vorige
Fotobewonderaars hebben niet aangegeven dat ze je foto bewonderen. Je foto is gewoon wat hoger in hun persoonlijke beoordelingssessie geëindigd. Ze weten dus volgens mij nog niet eens dat ze onder de noemer bewonderaar in jouw lijstje staan. Volgens mij werkt het zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Fomalhaut het volgende:
Ja zo'n ervaring heb ik ook een paar keer gehad. Ik negeer nu al een tijdje fotobewonderaars. Als ze echt iets bewonderen laat ze dan maar een berichtje sturen voor wat credits. Gierige mormels dat het zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerd![]()
heb om te proberen 250 credits gekochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Moogwai10 het volgende:
Over credits gesproken ....ik moet zeggen dat ik er af en toe even 500 credits tegenaan gooi om een beetje te kunnen photocheaten bij het chatten.
Nog meer lui hier die af en toe wat betalen voor Paiq?
Ik heb ook vaker voor credits betaald. Wat is nou een paar euro als je zo 10 euro parkeergeld in de stad betaalt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef Moogwai10 het volgende:
Ah, kijk eens aan, ben ik toch niet de enige sponser van Paiq.
en daar heb je nou echt gelijk in...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb ook vaker voor credits betaald. Wat is nou een paar euro als je zo 10 euro parkeergeld in de stad betaalt?
In Nederland is het echt zo dat als je alleen al naar je auto kijkt de euro's zo uit je zak vliegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
en daar heb je nou echt gelijk in...
Nu je het zegt... parkeergeld is eigenlijk fking duur haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |