abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117827064

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_117827116
Mijn laatst post,

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:05 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Iedere keer hetzelfde horen word op een punt erg flauw. Probeer zelf altijd met zoveel mogelijk creativiteit het gesprek aan te gaan en vind dat ook erg belangrijk bij de tegenpartij. Dat is zelfs belangrijker dan alles wat erop de persoon zijn profiel staat :Y
pi_117829353
Paiq gesprek schiet ook niet op als de ander steeds tussendoor offline gaat.... :')

Next!
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117829525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq gesprek schiet ook niet op als de ander steeds tussendoor offline gaat.... :')

Next!
Niet een hand vol maar een land vol *O*
pi_117830941
Weekje niet op Paiq geweest, 14 fotobewonderaars en geen één bericht. Verwachten ze nou allemaal dat ik met credits ga smijten? :D
pi_117831672
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Fomalhaut het volgende:
Weekje niet op Paiq geweest, 14 fotobewonderaars en geen één bericht. Verwachten ze nou allemaal dat ik met credits ga smijten? :D
Hoe stom het ook klinkt... Ja dat verwachten ze :+
pi_117831803
Kort vraagje over Paiq:

Weet iemand toevallig of de matchvoorstellen die je krijgt ook bij je match zelf terecht komen? Dus dat beide matches tegelijkertijd aan elkaar worden voorgesteld?
pi_117832246
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Kort vraagje over Paiq:

Weet iemand toevallig of de matchvoorstellen die je krijgt ook bij je match zelf terecht komen? Dus dat beide matches tegelijkertijd aan elkaar worden voorgesteld?
Die match die je elke 2 weken krijgt ofzo?
die krijg je allebij te zien ;)
pi_117832672
Nou, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds in blokken van 4 a 5 dagen achter elkaar matches krijg ... en dat dan steeds om de twee weken.

Moet zeggen dat dat een paar maanden terug nog niet zo was trouwens. :)
pi_117833601
quote:
Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerd :{w
pi_117833656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerd :{w
Tja, vrouwen...

:+
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:25:27 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117834972
Mijn matches bij Paiq zijn echt nooit online en als ze het wel zijn kennelijk maar 5 mins ofzo want ik tref ze nooit.

Heb ook ff andere chatfoto geplaatst en die wordt een stuk hoger gewaardeerd dan de vorige :D
pi_117835781
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn matches bij Paiq zijn echt nooit online en als ze het wel zijn kennelijk maar 5 mins ofzo want ik tref ze nooit.

Heb ook ff andere chatfoto geplaatst en die wordt een stuk hoger gewaardeerd dan de vorige :D
Een goede foto maakt echt veel verschil hoor ;)
en klopt ik heb ook vaak dat me matches en contacten vrijwel niet online zijn :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:41:16 #14
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117835911
quote:
Fotobewonderaars hebben niet aangegeven dat ze je foto bewonderen. Je foto is gewoon wat hoger in hun persoonlijke beoordelingssessie geëindigd. Ze weten dus volgens mij nog niet eens dat ze onder de noemer bewonderaar in jouw lijstje staan. Volgens mij werkt het zo.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:44:01 #15
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117836067
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ja zo'n ervaring heb ik ook een paar keer gehad. Ik negeer nu al een tijdje fotobewonderaars. Als ze echt iets bewonderen laat ze dan maar een berichtje sturen voor wat credits. Gierige mormels dat het zijn.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
pi_117836138
Of je foto heeft gewoon in een stapeltje nerd foto's gezeten ... ;)
pi_117836239
Over credits gesproken ....ik moet zeggen dat ik er af en toe even 500 credits tegenaan gooi om een beetje te kunnen photocheaten bij het chatten.

Nog meer lui hier die af en toe wat betalen voor Paiq?
pi_117836343
Ik heb het gevoel dat paiq die cijfers kunstmatig hoog houdt. Zodat mensen Zo'n feel good gevoel krijgen. Mijn foto had bijv een 9,5. Nou ben ik een mooie boy (l) maar dat is wel ERG hoog haha
pi_117836688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Moogwai10 het volgende:
Over credits gesproken ....ik moet zeggen dat ik er af en toe even 500 credits tegenaan gooi om een beetje te kunnen photocheaten bij het chatten.

Nog meer lui hier die af en toe wat betalen voor Paiq?
heb om te proberen 250 credits gekocht ;)
pi_117837154
Ah, kijk eens aan, ben ik toch niet de enige sponser van Paiq. :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:04:33 #21
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117837408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef Moogwai10 het volgende:
Ah, kijk eens aan, ben ik toch niet de enige sponser van Paiq. :P
Ik heb ook vaker voor credits betaald. Wat is nou een paar euro als je zo 10 euro parkeergeld in de stad betaalt? :)
pi_117837650
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ik heb ook vaker voor credits betaald. Wat is nou een paar euro als je zo 10 euro parkeergeld in de stad betaalt? :)
en daar heb je nou echt gelijk in... :P
Nu je het zegt... parkeergeld is eigenlijk fking duur haha

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 23:08:35 ]
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:10:21 #23
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117837770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:

[..]

en daar heb je nou echt gelijk in... :P
Nu je het zegt... parkeergeld is eigenlijk fking duur haha
In Nederland is het echt zo dat als je alleen al naar je auto kijkt de euro's zo uit je zak vliegen.
pi_117838055
Ik heb ook een keer geld uitgegeven aan een shitload aan credits,die ik noooooooooooooit meer op ga krijgen, toen ik een nieuw account nam. Op mijn oude account had ik er flink wat gespaard en het paiqt gewoon veel relaxter.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:17:11 #25
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117838164
Morgen mijn spulletjes ophalen bij mijn ex ;( vrij definitief uit nu. Nog niet echt zin in een relatie maar beetje mensen ontmoeten begint er wel weer wat extra aan te komen voel ik, ook al voel ik me nu even wat kut

Dus dit is een soort van waarschuwing naar alle meiden eigenlijk lol :P
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')