abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117831133
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef Julis het volgende:

[..]

http://www.carrieretijger.nl/opleiding/ho/toelatingsonderzoek

[..]

:Y. Dat ligt dus aan de hogeschool van je keuze. Proberen kan geen kwaad, toch?
Ik heb gekeken op de site van HAN maar daar stond dat je contact moet opnemen voor meer info. Grrrr
pi_117831165
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb gekeken op de site van HAN maar daar stond dat je contact moet opnemen voor meer info. Grrrr
Dan doe je dat toch? Wat heb je te verliezen? Je haalt het niet, en dan?
pi_117831181
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef Bilge het volgende:
Hbo archeologie, dan komt je dna-kennis van pas.
_O_. Precies. Een opleiding waar borte haar DNA-kennis kan gebruiken.
pi_117831207
Borte,niet geschoten is...
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_117831209
Mwah archeologie is wel anders..
pi_117831299
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

:D. Jaa, ga naar de HAN. Haha, ik studeer er dichtbij. Even een mailtje sturen? 8-).
pi_117831341
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Meen je dat? En nee, ik vind IQ tests niet simpel. De uitslagen van de IQ testen tot nu toe is 'ongelofelijk dat ze haar eigen naam kan schrijven'. :')
Borte, ik doe ook HBO, als je twijfelt kun je het beste MER doen, krijg je van alles wat.
Verder ben jij niet dom.. Sws: Voor het HBO hoef je niet zo slim te zijn, want ik heb gewoon een gemiddelde IQ en mij lukt het ook. Loop nu wat achter, maar dat is omdat ik een tijd niet ben geweest.

Verder, een IQ test zegt niet veel... Ik ben achterlijk met ruimtelijk inzicht etc, maar ook een IQ test is te misleiden, door te oefenen oefenen en nog eens oefenen. Ik ben 'niet goed in zaken als cijfers etc, maar ben weer geweldig in het maken van analyses en het doen van onderzoeken, daarom heb ik mijn opleiding daarop geselecteerd.
Voor die test kun je cursussen krijgen, om even te oefenen als je daar behoefte aan hebt.
Heb zelfvertrouwen, het lukt je echt wel.
pi_117831377
IQ test zegt inderdaad weinig.
pi_117831499
Overigens kies geen MER, grootste fout van je leven!
pi_117831586
Doe een beroepskeuzetest?
pi_117831603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Dan doe je iets verkeerd? Pak je het verkeerd aan oid? Bij de basisschool kreeg ik ook vmbo maar mijn docent schatte mij in op VWO niveau. Volgens mij was de reden dat ik destijds de cito verklootte omdat ik dacht je moet het zo snel mogelijk doen (afraffelen).
Cito is een goed voorbeeld. Die heb ik destijds ook helemaal verkloot. Ik kreeg K/T advies van mijn lerares, maar haalde B met de cito. :') Toen werd ik op B geplaatst maar daar werd al meteen duidelijk dat ik er niet hoorde en werd het tweede jaar dan ook omhoog geplaatst. Het VMBO heb ik verder slapend doorgebracht. Mijn mentoren zeiden altijd dat ik meer uit mezelf kon halen, maar dat ik gewoon te lui was (en heel onvolwassen). MBO was ook erg makkelijk, toetsen etc. haalde ik ook altijd. Maar dan heb je die ongelofelijk saaie projecten die meer over jezelf gaan dan over de opleiding zelf (zoals eerder besproken in dit topic).. en zo ben ik uiteindelijk gestopt met school.

Overigens heb ik de CITO ook afgeraffeld, dat herinner ik mij nog wel. :@ Maar ik weet vrijwel zeker dat er niet veel van terecht was gekomen al had ik nog zo mijn best gedaan.
pi_117831652
Xminator... Ssssttttt... :X
pi_117831675
Ik ging wel bikkelen tijdens mijn cito :D
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_117831687
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef Julis het volgende:

[..]

:D. Jaa, ga naar de HAN. Haha, ik studeer er dichtbij. Even een mailtje sturen? 8-).
Waar studeer jij? De HAN is maar een half uurtje met de trein, ideaal.

En ja, ik ga er nog wel achteraan. Maar ik wil sowieso nog een jaartje werken en geld verdienen. :P
pi_117831690
Ambi wat doe jij dan?
pi_117831703
Kies gewoon iets wat je leuk lijkt, wel goed uitzoeken eerst.
4 jaar lang iets doen wat makkelijk is maar je niet boeit gaat ook niet werken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 21:32:59 ]
pi_117831718
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ging wel bikkelen tijdens mijn cito :D
ik ook. voel me nu zo een stuud
pi_117831750
Mer. Organisatiekunde. bedrijfskunde, elke fucking dag verandert de naam..

Mij gaat het puur en alleen dat ik kan bewijzen dat ik HBO denkniveau heb, zodat ik op mijn werk hoger kan komen.
pi_117831757
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Borte, ik doe ook HBO, als je twijfelt kun je het beste MER doen, krijg je van alles wat.
Verder ben jij niet dom.. Sws: Voor het HBO hoef je niet zo slim te zijn, want ik heb gewoon een gemiddelde IQ en mij lukt het ook. Loop nu wat achter, maar dat is omdat ik een tijd niet ben geweest.
Ik weet ook wel dat ik niet dom ben, maar niet dom zijn is niet genoeg. :')

quote:
Verder, een IQ test zegt niet veel... Ik ben achterlijk met ruimtelijk inzicht etc, maar ook een IQ test is te misleiden, door te oefenen oefenen en nog eens oefenen. Ik ben 'niet goed in zaken als cijfers etc, maar ben weer geweldig in het maken van analyses en het doen van onderzoeken, daarom heb ik mijn opleiding daarop geselecteerd.
Voor die test kun je cursussen krijgen, om even te oefenen als je daar behoefte aan hebt.
Heb zelfvertrouwen, het lukt je echt wel.
Thanks voor de peptalk. O+
pi_117831767
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

ik ook. voel me nu zo een stuud
Alleen later kwam er niets van :P na een jaar havo/vwo mocht ik vertrekken met 3 onvoldoendes :')
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_117831781
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:31 schreef Ambipur het volgende:
Xminator... Ssssttttt... :X
Is zo, zeg het al jaren mensen blijven koppig doen.. Nu zijn zij nog bezig met het switchen van studies en ben ik afgestudeerd.
pi_117831793
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Dan doe je iets verkeerd? Pak je het verkeerd aan oid? Bij de basisschool kreeg ik ook vmbo maar mijn docent schatte mij in op VWO niveau. Volgens mij was de reden dat ik destijds de cito verklootte omdat ik dacht je moet het zo snel mogelijk doen (afraffelen).
Van vmbo-t naar uni. Netjes.
pi_117831826
Ik vond de cito juist leuk om te doen :@
pi_117831831
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:33 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Alleen later kwam er niets van :P na een jaar havo/vwo mocht ik vertrekken met 3 onvoldoendes :')
Oh :{
pi_117831882
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Waar studeer jij? De HAN is maar een half uurtje met de trein, ideaal.

En ja, ik ga er nog wel achteraan. Maar ik wil sowieso nog een jaartje werken en geld verdienen. :P
Ik studeer aan de Radboud.

Mooi :P! In ieder geval proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')