Ik heb gekeken op de site van HAN maar daar stond dat je contact moet opnemen voor meer info. Grrrrquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef Julis het volgende:
[..]
http://www.carrieretijger.nl/opleiding/ho/toelatingsonderzoek
[..]. Dat ligt dus aan de hogeschool van je keuze. Proberen kan geen kwaad, toch?
Dan doe je dat toch? Wat heb je te verliezen? Je haalt het niet, en dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb gekeken op de site van HAN maar daar stond dat je contact moet opnemen voor meer info. Grrrr
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef Bilge het volgende:
Hbo archeologie, dan komt je dna-kennis van pas.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb gekeken op de site van HAN maar daar stond dat je contact moet opnemen voor meer info. Grrrr
Borte, ik doe ook HBO, als je twijfelt kun je het beste MER doen, krijg je van alles wat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meen je dat? En nee, ik vind IQ tests niet simpel. De uitslagen van de IQ testen tot nu toe is 'ongelofelijk dat ze haar eigen naam kan schrijven'.
Cito is een goed voorbeeld. Die heb ik destijds ook helemaal verkloot. Ik kreeg K/T advies van mijn lerares, maar haalde B met de cito.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd? Pak je het verkeerd aan oid? Bij de basisschool kreeg ik ook vmbo maar mijn docent schatte mij in op VWO niveau. Volgens mij was de reden dat ik destijds de cito verklootte omdat ik dacht je moet het zo snel mogelijk doen (afraffelen).
Waar studeer jij? De HAN is maar een half uurtje met de trein, ideaal.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef Julis het volgende:
[..]. Jaa, ga naar de HAN. Haha, ik studeer er dichtbij. Even een mailtje sturen?
.
ik ook. voel me nu zo een stuudquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ging wel bikkelen tijdens mijn cito
Ik weet ook wel dat ik niet dom ben, maar niet dom zijn is niet genoeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Borte, ik doe ook HBO, als je twijfelt kun je het beste MER doen, krijg je van alles wat.
Verder ben jij niet dom.. Sws: Voor het HBO hoef je niet zo slim te zijn, want ik heb gewoon een gemiddelde IQ en mij lukt het ook. Loop nu wat achter, maar dat is omdat ik een tijd niet ben geweest.
Thanks voor de peptalk.quote:Verder, een IQ test zegt niet veel... Ik ben achterlijk met ruimtelijk inzicht etc, maar ook een IQ test is te misleiden, door te oefenen oefenen en nog eens oefenen. Ik ben 'niet goed in zaken als cijfers etc, maar ben weer geweldig in het maken van analyses en het doen van onderzoeken, daarom heb ik mijn opleiding daarop geselecteerd.
Voor die test kun je cursussen krijgen, om even te oefenen als je daar behoefte aan hebt.
Heb zelfvertrouwen, het lukt je echt wel.
Alleen later kwam er niets vanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik ook. voel me nu zo een stuud
Is zo, zeg het al jaren mensen blijven koppig doen.. Nu zijn zij nog bezig met het switchen van studies en ben ik afgestudeerd.quote:
Van vmbo-t naar uni. Netjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd? Pak je het verkeerd aan oid? Bij de basisschool kreeg ik ook vmbo maar mijn docent schatte mij in op VWO niveau. Volgens mij was de reden dat ik destijds de cito verklootte omdat ik dacht je moet het zo snel mogelijk doen (afraffelen).
Ohquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Alleen later kwam er niets vanna een jaar havo/vwo mocht ik vertrekken met 3 onvoldoendes
Ik studeer aan de Radboud.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar studeer jij? De HAN is maar een half uurtje met de trein, ideaal.
En ja, ik ga er nog wel achteraan. Maar ik wil sowieso nog een jaartje werken en geld verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |