abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:22:17 #26
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_117827908
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:18 schreef maily het volgende:

[..]

kijk eens of er op youtube bv filmpjes staan hoe dat aan te brengen? of op een andere (klus-)site?
Op de site van HG staat een filmpje, maar dat is niets meer dan een slideshow met een saaie stem die exact oplees wat er op de verpakking staat. :')

Op youtube kan ik zo ff geen filmpjes vinden.
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:24:04 #27
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_117827994
Oja, trouwens: Op de fles staat dat het product alleen geschikt is voor vloeren waarvan alle naden verlijmd zijn. Dat hebben wij niet, wij hebben gewoon kliklaminaat. Hoe serieus moet ik dat nemen?
pi_117828188
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef TumTum het volgende:
Oja, trouwens: Op de fles staat dat het product alleen geschikt is voor vloeren waarvan alle naden verlijmd zijn. Dat hebben wij niet, wij hebben gewoon kliklaminaat. Hoe serieus moet ik dat nemen?
Ze hebben het er voor de lol opgezet om de ruimte op het etiket te vullen. :+
OT: zal wel te maken hebben met het in de naden die niet zo strak aangesloten zijn lopen van het middel en wellicht zo het opzwellen van het laminaat.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:30:42 #29
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_117828327
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Ze hebben het er voor de lol opgezet om de ruimte op het etiket te vullen. :+
OT: zal wel te maken hebben met het in de naden die niet zo strak aangesloten zijn lopen van het middel en wellicht zo het opzwellen van het laminaat.
:P Ik neem waarschuwingen niet altijd serieus, vaak kan het gerust maar is het een manier om zichzelf in te dekken.

De naden zijn bij ons strak tegen elkaar gelegd, maar ik wil idd niet dat ze gaan opzwellen. Anyway: morgen dus ook een vraag voor bij de bouwmarkt.
pi_117834277
eigenlijk zijn alle spullen van HG te sterk om goed te werken......leer cleaner, gootsteen ontstopper en dit is ook weer een voorbeeld van "meer kwaad dan goed"
pi_117853356
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef TumTum het volgende:
het lijkt alsof jij laminaat met een v-groef hebt. Gaat daar niet teveel HG spul inzitten waardoor je kleurverschil krijgt? Wellicht zie je dan allemaal vettige lijnen over de v-groep lopen...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 20:21:50 #32
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_117868491
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

het lijkt alsof jij laminaat met een v-groef hebt. Gaat daar niet teveel HG spul inzitten waardoor je kleurverschil krijgt? Wellicht zie je dan allemaal vettige lijnen over de v-groep lopen...
Volgens mij valt dat wel mee. Het zijn inderdaad wel diepe groeven, maar ik heb geen raar gedoe rond de groeven gezien, los van het rare gedoe wat door mijn eigen gestuntel is gekomen.

Maar ayway: status update: Vandaag dat HG product 74 gekocht en onverdunt aangebracht. Na enigizns boenen vloog het laagje eraf, dus 'lekker' 3 uurtjes zitten te boenen. Vloer ziet er nu weer als vanouds uit.

Voorlopig blijf ik even af van al die wondermiddeltjes. Ik ben er vandaag ook achter gekomen dat ik de licht doffe glans toch wel mooier vond dat de hoogglans die product 70 erop bracht.

In ieder geval allemaal bedankt voor de tips!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')