Op de site van HG staat een filmpje, maar dat is niets meer dan een slideshow met een saaie stem die exact oplees wat er op de verpakking staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
kijk eens of er op youtube bv filmpjes staan hoe dat aan te brengen? of op een andere (klus-)site?
Ze hebben het er voor de lol opgezet om de ruimte op het etiket te vullen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef TumTum het volgende:
Oja, trouwens: Op de fles staat dat het product alleen geschikt is voor vloeren waarvan alle naden verlijmd zijn. Dat hebben wij niet, wij hebben gewoon kliklaminaat. Hoe serieus moet ik dat nemen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben het er voor de lol opgezet om de ruimte op het etiket te vullen.![]()
OT: zal wel te maken hebben met het in de naden die niet zo strak aangesloten zijn lopen van het middel en wellicht zo het opzwellen van het laminaat.
het lijkt alsof jij laminaat met een v-groef hebt. Gaat daar niet teveel HG spul inzitten waardoor je kleurverschil krijgt? Wellicht zie je dan allemaal vettige lijnen over de v-groep lopen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef TumTum het volgende:
Oja, trouwens: Op de fles staat dat het product alleen geschikt is voor vloeren waarvan alle naden verlijmd zijn. Dat hebben wij niet, wij hebben gewoon kliklaminaat. Hoe serieus moet ik dat nemen?
Volgens mij valt dat wel mee. Het zijn inderdaad wel diepe groeven, maar ik heb geen raar gedoe rond de groeven gezien, los van het rare gedoe wat door mijn eigen gestuntel is gekomen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
het lijkt alsof jij laminaat met een v-groef hebt. Gaat daar niet teveel HG spul inzitten waardoor je kleurverschil krijgt? Wellicht zie je dan allemaal vettige lijnen over de v-groep lopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |