SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boz uit de bocht!
Half bezopen is weggegooid geld.
Mien jong,ik ga me zometeen naakt insmeren met yoghurtkruidnotenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga ook een zak aanbreken Piet
Hoho genietenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mien jong,ik ga me zometeen naakt insmeren met yoghurtkruidnoten
Dat wordt ook de eerste keer sinds de kaasfondue. Binnenkort moeten wij eens goddelijk kaasfondue gaan etenquote:
Goed plan! Hoe was het zondag nog? Volgende keer ga ik zeker mee speciaal biertjes drinkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat wordt ook de eerste keer sinds de kaasfondue. Binnenkort moeten wij eens goddelijk kaasfondue gaan eten
Was echt super zondag,heb van 2 tot 2 staan zuipenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed plan! Hoe was het zondag nog? Volgende keer ga ik zeker mee speciaal biertjes drinken
Heb ik weer wat gemistquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was echt super zondag,heb van 2 tot 2 staan zuipenEen grote ellende
Zwalkende Maurice,kotsende Mauricequote:
Paas mij er ook eens eenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga ook een zak aanbreken Piet
Haha was Maumau er? Dat is wel echt prachtig wat een baas is het toch ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zwalkende Maurice,kotsende Maurice
Volgende keer beter joh,doen we kaasfonduetje icm Boekanier
Kwam langs onderweg van Den Bosch naar Delft,met de bedoeling de trein te pakken,wat niet luktequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haha was Maumau er? Dat is wel echt prachtig wat een baas is het toch ook.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kwam langs onderweg van Den Bosch naar Delft,met de bedoeling de trein te pakken,wat niet lukte2x op mijn bek gegaan met die gast achterop,kotst ie ook nog de plee onder
Te woest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef Michhas het volgende:
Tauch, Pringles, zet jullie koptelefoons op
Yes sir!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toch best een lekker nummertje he?
Zeker, maar te electro.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Woest?
Nigger die bass is fucking betoverend
Gehakt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moest jij laatst trouwens niet ergens draaien?
Neeh, kwam op de radio.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moest jij laatst trouwens niet ergens draaien?
Mist nog ietsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Toekomstige vriendin van Tim.
Zulks. Prachtig woord overigens,wat te weinig gebruikt wordt.quote:
Al die ellenlange discussies over voetbal. Je snapt me best.quote:
Ik zie ze nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef Frankii het volgende:
[..]
Al die ellenlange discussies over voetbal. Je snapt me best.
im in lovequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Toekomstige vriendin van Tim.
Ross is een mad scientist dus sowieso de gna gna gnaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe klonk het?
Als "gna gna gna", of meer als "hmm hmmm hmm", of als "he he he"?
gewoon fixen, en 7.5 is wel knapquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Rensjebree het volgende:
HOE DAN!
[ afbeelding ]
Een dag voor dat ik een nieuwe krijg.
na 7,5 jaar nokt hij er mee...
ja hij staat
Hij doe het ook weer hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gewoon fixen, en 7.5 is wel knap
wtf volgende week al?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)s-2-pirate-dlc-leaks
BL2 DLC!!!
Mietjes... met kniebeschermers op een grasveld...quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben het niet snel met Teun eens maar nu wel
Ah Teun is weer bezig dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef Cliffy het volgende:
Volgens een random nummer uit Duitsland heb ik via whatsapp een iphone gewonnen
Ja is dat niet die shit waarvoor gewaarschuwd wordt? Dikke spam link allez.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef Cliffy het volgende:
Volgens een random nummer uit Duitsland heb ik via whatsapp een iphone gewonnen
aha oke, awesome, gelukkig kregen we wel claptrap die het zei en niet jackquote:
Deed het expres nog even in jouw partyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef Cliffy het volgende:
Cash of eridium nodig in BL2? Gewoon even misbruik maken van Rossdale's gokverslaving
Ja ging hardquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deed het expres nog even in jouw partyvolgens mij had ik 20 - 30 eridium uit die kast
pussyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Moet nog maar 4 tijdmissies. FUCK DAT mi mang.
Gistermiddag 20.000 weggegoktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef Cliffy het volgende:
Cash of eridium nodig in BL2? Gewoon even misbruik maken van Rossdale's gokverslaving
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:03 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren deze besteld.
[ afbeelding ]
toch welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:03 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren deze besteld.
[ afbeelding ]
muziek maken is zo 1999quote:
Bankoverschrijving kan toch ook? Of doen ze dat niet meerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar niet via Apple want creditkaart.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Represent ook Boxtel Oost.
Het goude jaar idd met de hit van mij en de beats van jou,quote:
Fuck VEVO! We gaan meteen voor die deal met Atlantic Records.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het goude jaar idd met de hit van mij en de beats van jou,
Zo vet he.
Snap ook niet dat we nog geen contract hebben gekregen van VeVo ofzo.
Die was goed maar geen Kiparis best SMGquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het goude jaar idd met de hit van mij en de beats van jou,
Zo vet he.
Snap ook niet dat we nog geen contract hebben gekregen van VeVo ofzo.
Plays en touchdowns zijn zoveel vetterquote:
quote:
Die fout van de keeper wel jaquote:
een van zijn hamstringpezen afgescheurd, komt niet zo heel vaak voorquote:
Even kijken wie een neuk geeft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)naar-ps3-en-xbox-360
wtf!!
Stef en Sold, die beginnen over de graphicsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Even kijken wie een neuk geeft.
Sowieso "Geen Gears".quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef en Sold, die beginnen over de graphics
Hoe kan ik die vergetenquote:
Nice,dan maken we de Sold&Pierre Bommenmontagequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:03 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren deze besteld.
[ afbeelding ]
HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAHAHHAHAHquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb de carepackage editie van blops gepreorderd
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb de carepackage editie van blops gepreorderd
't Is geen Gears.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat me. Ik ga die game helemaal kapot spelen dus het is het waard
Doe eens niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blops staat op eenzame hoogte
Hoogte van de grond?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blops staat op eenzame hoogte
Daarom ownde ik iedereen met een k/d van 13.37.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie waren gewoon slecht en vonden het daarom niet leuk.
Goh, als je als enige in je team zit lijkt me dat wel logisch he.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom sta ik ook in ieder potje MW2 bovenaan.
FFA ftwquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Goh, als je als enige in je team zit lijkt me dat wel logisch he.
Als ik niet meedoe ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom sta ik ook in ieder potje MW2 bovenaan.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je niet voor het einde van het potje gedashboard bent.
Als jij denkt dat je dan eerlijk bovenaanstaat dan denk je dat toch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je niet voor het einde van het potje gedashboard bent.
Treyarch naait jou niet want je bent gewoon slecht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je dan eerlijk bovenaanstaat dan denk je dat toch.
OH HOI IK BEN STEF KIJK IK STA BOVENAAN WANT STOMA IS ERUIT OMDAT TREYARCH HEM NAAIT
ik maak je in met een sniper zelfs als jij met een OP ak74 speeltquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Treyarch naait jou niet want je bent gewoon slecht.
Kk zielige 360 wauw.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ik maak je in met een sniper zelfs als jij met een OP ak74 speelt
ik quickscope je zo de grond in
zie je deze 360 no scope niets op aan te merken
Oke vanavond 1 v 1 Nick gaat het wel streamenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ik maak je in met een sniper zelfs als jij met een OP ak74 speelt
ik quickscope je zo de grond in
zie je deze 360 no scope niets op aan te merken
ok 1v1 met houwesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke vanavond 1 v 1 Nick gaat het wel streamen
ik ben dr niet bij want ik ga twee apels uithollenen dan in de oven en dan doe ik die om mijn pieme dan ga ik appelfappenquote:
Vanavond laat misschienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke vanavond 1 v 1 Nick gaat het wel streamen
Bewijst maar weer hoe noob Rohit is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
pringles,
geen 1 plaatje doet het wat je hebt gepost
Dat kan Castaignos ook wel....quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
pringles,
geen 1 plaatje doet het wat je hebt gepost
Je soester.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bewijst maar weer hoe noob Rohit is.
Dat zou zo vet zijn he.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice,dan maken we de Sold&Pierre Bommenmontage2,5 uur lang bommen gooien,rpgs,ontploffingen,alles!
nope, net klaarquote:
met complimenten aan mijn vriendin, ik ben daar te lui voorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik wist wel dat die friesen snelle jongens waren
lori black.gif?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
met complimenten aan mijn vriendin, ik ben daar te lui voor
quote:
Volgende maand om deze tijd is het bijna de 13de!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know! Fucking awesomequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat gaat echt helemaal nergens over
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
Volgende maand om deze tijd is het bijna de 13de!!!
Om deze tijd met een kop koffie en stoel voor een winkel met nachtrelease!!!!!!!!111
En cammo outfit natuurlijk.Ik heb speciaal mijn MW2-shirt en joggingbroek, mijn BO-schoenen en pet en mijn MW3 zonnebril en sjaal alvast klaargezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
Volgende maand om deze tijd is het bijna de 13de!!!
Om deze tijd met een kop koffie en stoel voor een winkel met nachtrelease!!!!!!!!111
En cammo outfit natuurlijk.Wordt zo vet gewoon no life knallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blackbirds en hondjes achter elkaar blijven inzettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wordt zo vet gewoon no life knallen
Als echte bazenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Blackbirds en hondjes achter elkaar blijven inzetten
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb speciaal mijn MW2-shirt en joggingbroek, mijn BO-schoenen en pet en mijn MW3 zonnebril en sjaal alvast klaargezet!
Ik mag in eens 3 gold packs openen in FUT???quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Om 11 uur Golden series op Veronica met Bonjsaky
Nee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik mag in eens 3 gold packs openen in FUT???![]()
Jij ook gehad?
Had er niet veel in.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee?
Heb je weer geluk he viezerik
Ach in totaal wel zo'n 10k toch als je alles verkoopt. Verveelde me vanmiddag en ik heb al 84k bij elkaar getrade vandaagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had er niet veel in.
Alleen Montolivo. Die is 2000 waard ofzo.
In de -?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach in totaal wel zo'n 10k toch als je alles verkoopt. Verveelde me vanmiddag en ik heb al 84k bij elkaar getrade vandaag
Waarom ik niet dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef SoldMayor het volgende:
Oh die goldpacks krijgt iedereen als goedmaker voor de problemen in het begin bij FUT.
Das lief.
Wil je nu meedoen met clubs?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n stoere pack opening doen :$
Beter koopt hij een Playbook Blackberry.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
Galaxt Tab gekocht, waar zit de sim kaart sleuf?
1080 is voor Apple fanboysquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
720p is gewoon goed. Kan ook op 1080 maar dan gaat het een beetje hard met GB's
De meeste games staan ook nog niet eens op 720p. 1080p is niet nodig voor xbox games.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
720p is gewoon goed. Kan ook op 1080 maar dan gaat het een beetje hard met GB's
Nou nog een programma waar je beetje kunt knippen en plakken. Gewoon simpel iets.quote:
Alleen de PS3 exclusives zijn toch 1080?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De meeste games staan ook nog niet eens op 720p. 1080p is niet nodig voor xbox games.
Sony Vegasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou nog een programma waar je beetje kunt knippen en plakken. Gewoon simpel iets.
Iemand die zo'n programma gebruikt?
Geen idee. De PS3 heeft maar een paar AAA games die op native 1080p staan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen de PS3 exclusives zijn toch 1080?
Welke versie gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gebruik dan maar lekker Windows Movie Maker, noob.
Haha zei het tochquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
Nou wel mooie kwaliteit.![]()
ff snel wat geupload.
Prachtigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is een Gray Maynard uppercut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die knul vindt dat spel helemaal niets volgens mij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef badboynova het volgende:
nick hoe is de gameplay van halo 4?
Weet ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef badboynova het volgende:
nick hoe is de gameplay van halo 4?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die knul vindt dat spel helemaal niets volgens mij.
Ik heb vandaag een paar streams gekeken en het ziet er goed uit. Matchmaking is ook een stuk sneller. Er is join in progress en een soort lobby zoals cod.
Mwahupflupbwaadezeniggawaapflupvervelend! Perfect!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:24 schreef Michhas het volgende:
habviksbsgyvoehashmoovervelend ennuuu...
Kom MW2quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwahupflupbwaadezeniggawaapflupvervelend! Perfect!
1.10, heel droog die RPG pakkenquote:
Ja Rossdale kwam langs mijn huis lopen en eiste dat ik mee ging bier drinken. Dus ik moest welquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
had toch mw2 mee gedaan.. was vet man, snipers en noobtubes![]()
Jaquote:
perfect!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja
Heb er een, pats, heb er 2, pats, staat goed niks meer aan doen![]()
Zo om gelachen gisterquote:
Gisteren was hilarischquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zo om gelachen gisterWat vind je van deze rij: Perfect!
Dat is toch niet je eerste reactie
"Pierre, pak die gun die daar ligt!"quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gisteren was hilarisch
Ik wil er twee. Tuurlijk.
Ik zie dat serieus nu pas, of er een wesp op hem af komt vliegen ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:06 schreef Michhas het volgende:
Pieter check nog even die rare lichaamsbeweging van hem op 00:12
Inderdaad, ik moest daar zo hard om lachenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie dat serieus nu pas, of er een wesp op hem af komt vliegen ofzo
Mooie dingenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest daar zo hard om lachen
Opnieuw beginnen bij COD MW3quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooie dingen
Ik verveel me kapot hier trouwens, zoek eens een topic om te trollenLiefst in GAM
[MW2 SC #427] Het grote kruidnotentopicquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooie dingen
Ik verveel me kapot hier trouwens, zoek eens een topic om te trollenLiefst in GAM
ik ben al lvl5quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ja goed hoa
Deze is nu gratis op die xbox live
Bassie begon gister ook ff, ik denk dat ie nu nog bezig isquote:
Mwa het is wel geinig en het is gratisquote:
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:11 schreef Pixell het volgende:
Mooie kutdag, sleutelbeen gebroken met hockey..
Dat doet goed pijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:11 schreef Pixell het volgende:
Ai, zuurquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:11 schreef Pixell het volgende:
Dan heb je nog geluk gehad dat je toch niet zo handig ben om aan dingen te sleutelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:11 schreef Pixell het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamer.nl/review/396164/camping-manager-2012
Camping Manager
quote:Speelt alle RPG's op PC en is dan ook de drakendoder van Gamer.nl.
Die reviewquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Camping Manager
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Camping Manager
Auch... Fucked up manquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:11 schreef Pixell het volgende:
Want dan zie je meteen wie rijk is en wat er in Afghanistan gebeurt en New York dat weet je gewoon.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa mwa even kijken wat er gebeurt
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:06 schreef Michhas het volgende:
Pieter check nog even die rare lichaamsbeweging van hem op 00:12
Digital, the whole wereld, connection.quote:
neesjemost nigga mo vervelend enne tuurlijk man.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Digital, the whole wereld, connection.
Dat lijkt me ook leuk om eens te doen.quote:
mij nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook leuk om eens te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |