abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:13:24 #61
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_117938836
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:57 schreef Kostyan het volgende:
Inderdaad veel islamitische vrouwen op de universiteit, en dan volgens mij vooral in de sector zorg en techniek. Ik denk dat het komt omdat die meiden allemaal wel een duidelijk voorbeeld in hun omgeving hebben van vrouwen (moeder/oma/tante) die die mogelijkheden niet hadden door cultuur en/of geloofskwesties. Dit willen zij niet ook en zijn dus bereid goed hun best te doen. Ze zijn zich hierdoor veel meer bewust van hoe belangrijk school is.

Maar Arabische vrouwen kunnen vaak heel mooi zijn alleen door hun hoofddoek zie je dat niet altijd meteen. Meestal is het het haar van een vrouw wat een vrouw mooi maakt. Het is ook niet voor niks dat die hoofddoek op moet.

Voor mezelf zou ik er niet zo snel een relatie mee krijgen, puur omdat ik altijd als eerst naar het haar an een vrouw kijk. Mooi haar hebben ze meestal wel, alleen jammer dat ze het verbergen. Alhoewel zo'n opgedirkte dure fashion kip lijkt me ook niks, dan liever een hoofddoek.
Ik heb genoeg lelijke vrouwen gezien met prachtig, en ook mooie vrouwen met minder mooi haar.

Maar ik vind een hoofdoek soms heel mooi staan, niks mis mee.
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
pi_117939771
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:57 schreef Kostyan het volgende:
Inderdaad veel islamitische vrouwen op de universiteit, en dan volgens mij vooral in de sector zorg en techniek. Ik denk dat het komt omdat die meiden allemaal wel een duidelijk voorbeeld in hun omgeving hebben van vrouwen (moeder/oma/tante) die die mogelijkheden niet hadden door cultuur en/of geloofskwesties. Dit willen zij niet ook en zijn dus bereid goed hun best te doen. Ze zijn zich hierdoor veel meer bewust van hoe belangrijk school is.

Maar Arabische vrouwen kunnen vaak heel mooi zijn alleen door hun hoofddoek zie je dat niet altijd meteen. Meestal is het het haar van een vrouw wat een vrouw mooi maakt. Het is ook niet voor niks dat die hoofddoek op moet.

Voor mezelf zou ik er niet zo snel een relatie mee krijgen, puur omdat ik altijd als eerst naar het haar an een vrouw kijk. Mooi haar hebben ze meestal wel, alleen jammer dat ze het verbergen. Alhoewel zo'n opgedirkte dure fashion kip lijkt me ook niks, dan liever een hoofddoek.
Relatie beginnen is natuurlijk wat anders. Ik ben ook niet van plan met iedereen waarmee ik flirt een relatie aan te gaan. Daarom ging de vraag hier over flirten met meiden met hoofddoek. Doe jij dat wel-zou je dat doen? en zo ja, is dat op een ander manier flirten dan met andere meiden, die geen hoofddoek dragen?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:03:23 #63
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117942156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef Zonneschijn90 het volgende:

[..]

Relatie beginnen is natuurlijk wat anders. Ik ben ook niet van plan met iedereen waarmee ik flirt een relatie aan te gaan. Daarom ging de vraag hier over flirten met meiden met hoofddoek. Doe jij dat wel-zou je dat doen? en zo ja, is dat op een ander manier flirten dan met andere meiden, die geen hoofddoek dragen?
Maar ik flirt ook lang niet met iedereen en ik denk meerdere jongens ook niet. ;) De 'klik' moet er gewoon zijn. En als dat zo is, flirt ik weleens met meisjes die een hoofddoek dragen ja. Maar wel anders dan andere meisjes inderdaad. Minder fysiek contact en ik moet een beetje opletten met taalgebruik en grapjes. :) Maar verder verschillen ze niet zo veel van andere meisjes hoor. ;) Wat terughoudender, je moet ze echt eerst goed leren kennen als vrienden.
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:00:46 #64
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_117951458
Een hoofddoek is voor mij in principe het signaal dat de draagster in het leven staat zoals Hollandsche dames met zwarte kousen, knierok en op zondag een hoedje. Het is niet eens zo zeer het kledingstuk en sich, maar de implicaties erachter die maken dat ik onmiddellijk denk: neen, dank u.

Ik flirt dus nooit met vrouwen die een hoofddoek dragen. In die zin hebben die kerels het in de islam dus zo gek nog niet bedacht met hun fashion lines die mannelijke aandacht dienen te voorkomen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_117988776
Denk eerder dat ze een open spontane persoonlijkheid heeft o.i.d. en / of signalen afgeeft aan de mannen. Gok dat het vrij weinig met de hoofddoek te maken heeft, ik denk zelfs dat de hoofddoek er eerder voor zal zorgen dat er niets verder uit voorkomt dan extra aandacht. Heb zelf ook interesse in een meid met hoofddoek op het moment, maar weet gewoon dat als je je haar al iedere dag verbergt voor je geloof, het vast geen relatie wordt waar je even ontspannen in rolt... :)
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:34:58 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117993156
wat ik nooit snap is dat het symbool van de hoofddoek, het ontseksen van de vrouw, compleet teniet wordt gedaan met de manier van kleren en make-up dragen... complete modepopjes lopen er rond maar nee, die hoofddoek moet om...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:36:10 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117993198
quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:34 schreef Re het volgende:
wat ik nooit snap is dat het symbool van de hoofddoek, het ontseksen van de vrouw, compleet teniet wordt gedaan met de manier van kleren en make-up dragen... complete modepopjes lopen er rond maar nee, die hoofddoek moet om...
het is dan ook meer een statement hier dan een geloofsovertuiging heb ik het idee. In Nederland dus.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:37:11 #68
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_117993240
Vaak hebben ze echt waanzinnig mooi haar
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:38:26 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117993297
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het is dan ook meer een statement hier dan een geloofsovertuiging heb ik het idee. In Nederland dus.
ze missen dus duidelijk het punt, maar ja... misschien zie ik liever dat dan zo'n zwarte tent
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:43:19 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117993504
quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:38 schreef Re het volgende:

[..]

ze missen dus duidelijk het punt, maar ja... misschien zie ik liever dat dan zo'n zwarte tent
Ja, wie niet :P. Ik heb ook niet zoveel tegen de hoofddoek an sich, maar hier in NL lijkt het meer afzetten tegen Nederland dan echt moslim zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_117999281
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef psymeuk het volgende:
Denk eerder dat ze een open spontane persoonlijkheid heeft o.i.d. en / of signalen afgeeft aan de mannen. Gok dat het vrij weinig met de hoofddoek te maken heeft, ik denk zelfs dat de hoofddoek er eerder voor zal zorgen dat er niets verder uit voorkomt dan extra aandacht. Heb zelf ook interesse in een meid met hoofddoek op het moment, maar weet gewoon dat als je je haar al iedere dag verbergt voor je geloof, het vast geen relatie wordt waar je even ontspannen in rolt... :)
Zou je daar wat meer over kunnen vertellen, over het feit dat je interesse hebt in een meisje met hoofddoek? Heeft zij ook interesse in jou, hoe laat jij dat zien, waarom zij en niet iemand die makkelijker te krijgen is en geen hoofddoek draagt etc.?
pi_118001027
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, wie niet :P. Ik heb ook niet zoveel tegen de hoofddoek an sich, maar hier in NL lijkt het meer afzetten tegen Nederland dan echt moslim zijn.
Waar heb je je statement uit geconcludeerd? Waar baseer je deze op?
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:34:51 #73
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118004835
quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:34 schreef Re het volgende:
Tjah, 21e eeuw hè. ;) En het blijven meisjes. :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:35:10 #74
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118004844
Maar TS is wel echt nieuwsgierig, zeg! :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:02:36 #75
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_118007917
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:35 schreef Gary_Oak het volgende:
Maar TS is wel echt nieuwsgierig, zeg! :D
TS draagt zelf een hoofddoek.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:10:50 #76
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118008271
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

? :o
pi_118009445
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Oh rllyy?
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:20:22 #78
370039 Morera
more more more
pi_118015238
Grappig, ik zag dit topic vanmorgen en zag vervolgens vandaag een hele knappe meid met een hoofddoek op de campus van de universiteit rondlopen. Even een belangrijke noot: Ik val niet op vrouwen ofzo ,maar het was echt zo iemand met een knap gezicht, lange benen etc etc.

Dat gezegd hebbende, omdat ik aan dit topic moest denken hield ze mijn aandacht vast. Wat mij opviel is dat deze dame "gewoon" een skinnyjean aan had, hoge hakken droeg, een toffe tas had en een leuke jas aan had. Ook had ze heel erg mooie make-up op ( oogschaduw, mascara, rouge/blush en jaja zelfs een lichtroze lipgloss ). Daarnaast had ze een hele lekkere parfum op gedaan en tsja een hoofddoek op omdat zij zich daar blijkbaar prettig bij voelt en dus niet omdat ze onderdrukt is en niks mag. Anders liep ze echt niet op hakken, in moderne leuke ( wel beschaafde ) kleding en droeg ze geen make-up.

Verder zag ze er heel erg zelfverzekerd uit, niet arrogant maar heel zeker van zichzelf en kan ik me dus wel voorstellen dat ze de aandacht van Nederlandsje jongens zou kunnen trekken, zeker als ze in gesprek ook nog eens gezellig en intelligent is etc. etc.

Oftewel, dit topic is een beetje kort door de bocht omdat er een stereotype hoofddoekdragende vrouw geïmpliceerd wordt, terwijl daar, net als in alle geloven, rassen, samenlevingen etc, onderling ook altijd genoeg verschillen zijn. Goed, ik ben zelf geen moslima oid.
Het viel me gewoon op nadat ik dit topic had gelezen :+
pi_118147102
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:11 schreef Zonneschijn90 het volgende:

[..]

Zou je daar wat meer over kunnen vertellen, over het feit dat je interesse hebt in een meisje met hoofddoek? Heeft zij ook interesse in jou, hoe laat jij dat zien, waarom zij en niet iemand die makkelijker te krijgen is en geen hoofddoek draagt etc.?
Zij is een spontane leuke knappe meid. Nee, toon geen interesse in haar, weet ook niet of ze interesse heeft in mij en zal ik ook niets mee doen als dat zo is. Haar geloof is iets wat mij afschrikt, zo vrij als ik leef, zo beperkt als zij leeft. Zie daar gewoon niets in. :)

Je vraagt ook waarom zij en niet een makkelijker te krijgen persoon zonder hoofddoek. Kan ik heel simpel over zijn; die hoofddoek zegt niets over hoe haar persoonlijkheid is, wel over haar leefstijl. Haar persoonlijkheid is gewoon interessanter dan anderen op dit moment, haar leefstijl zorgt dat ik daar niets mee doe. :)
pi_118152856
Ik weet dat het niet mag, maar ik heb zware vooroordelen mbt hoofddoekdragers, voelt voor mij als een soort aanval op de nederlandse cultuur. Heb dit ook nog nooit tegen iemand vezegt maar zo anoniem op n forum kan ik t wel even kwijt.

Als ik in de bus zit en iemand met een hoofddoekje stapt in, moet zo'n iemand vanaf nul alle respect opbouwen bij mij. Ik weet dat het niet rechtvaardig is en eigenlijk ook niet kan, maar ik kan d'r niks aan doen. Ik laat 't voor de rest ook niet merken oid maar t gevoel zit er wel..

Back on topic: Ik vind vrijwel niks minder sexy dan een hoofddoek :s
pi_118160023
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:19 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Wanneer heb jij gestudeerd :? In de jaren '60? Er zijn er legio op de uni met hoofddoek.
Jaartje of 10 geleden.

Daarna alleen maar op afstand.. en dan zag ik ze eigenlijk ook niet bij de examencentra.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_118160371
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Morera het volgende:
Grappig, ik zag dit topic vanmorgen en zag vervolgens vandaag een hele knappe meid met een hoofddoek op de campus van de universiteit rondlopen. Even een belangrijke noot: Ik val niet op vrouwen ofzo ,maar het was echt zo iemand met een knap gezicht, lange benen etc etc.

Dat gezegd hebbende, omdat ik aan dit topic moest denken hield ze mijn aandacht vast. Wat mij opviel is dat deze dame "gewoon" een skinnyjean aan had, hoge hakken droeg, een toffe tas had en een leuke jas aan had. Ook had ze heel erg mooie make-up op ( oogschaduw, mascara, rouge/blush en jaja zelfs een lichtroze lipgloss ). Daarnaast had ze een hele lekkere parfum op gedaan en tsja een hoofddoek op omdat zij zich daar blijkbaar prettig bij voelt en dus niet omdat ze onderdrukt is en niks mag. Anders liep ze echt niet op hakken, in moderne leuke ( wel beschaafde ) kleding en droeg ze geen make-up.

Verder zag ze er heel erg zelfverzekerd uit, niet arrogant maar heel zeker van zichzelf en kan ik me dus wel voorstellen dat ze de aandacht van Nederlandsje jongens zou kunnen trekken, zeker als ze in gesprek ook nog eens gezellig en intelligent is etc. etc.

Oftewel, dit topic is een beetje kort door de bocht omdat er een stereotype hoofddoekdragende vrouw geïmpliceerd wordt, terwijl daar, net als in alle geloven, rassen, samenlevingen etc, onderling ook altijd genoeg verschillen zijn. Goed, ik ben zelf geen moslima oid.
Het viel me gewoon op nadat ik dit topic had gelezen :+
Dit dus inderdaad. En dan is dit nog een beschrijving van een net meisje.

In de zomer loopt het hier (Rotterdam) ook vol met shorts dragende, half doorzichtige topjes en 3 lagen make-up. Dan vraag ik me wel af wat de hoofddoek nog voor doel heeft.

Aan de andere kant heb je ook een hele groep die het wel altijd heel erg rustig is en gekleed gaat. Dus die verschillen zie je eerder aan de rest van de kleding dan aan het feit of ze wel of geen hoofddoek dragen.
pi_124130108
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Watergesteente het volgende:

[..]

Ik heb genoeg moslimvriendinnen, geen een draagt een hoofddoek. Ze voelen absoluut geen druk en niemand die ze uitscheldt. Het zijn gerespecteerde meisjes.

En wat die jongens betreft die een maagd eisen, terwijl ze zelf al flink in de rondte hebben geneukt: zak in de stront. :)
Dus dat!
pi_124130183
Als ik een hoofddoek zie denk ik altijd, bah haalt dat ding er toch af. Je geeft zelf aan dat het om intelligente meisjes gaat, waarom zijn ze dan niet intelligent genoeg en ''geëmancipeerd'' genoeg om te realiseren dat een hoofddoek niks met religie te maken heeft maar met een onderdrukkende cultuur.

Mijn antwoord: Ik vind het afstotelijk.
pi_124130223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:05 schreef SpCore88 het volgende:
Als ik een hoofddoek zie denk ik altijd, bah haalt dat ding er toch af. Je geeft zelf aan dat het om intelligente meisjes gaat, waarom zijn ze dan niet intelligent genoeg en ''geëmancipeerd'' genoeg om te realiseren dat een hoofddoek niks met religie te maken heeft maar met een onderdrukkende cultuur.

Mijn antwoord: Ik vind het afstotelijk.
Wat heeft intelligent en religie met elkaar te maken?
pi_124130248
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit dus inderdaad. En dan is dit nog een beschrijving van een net meisje.

In de zomer loopt het hier (Rotterdam) ook vol met shorts dragende, half doorzichtige topjes en 3 lagen make-up. Dan vraag ik me wel af wat de hoofddoek nog voor doel heeft.

Aan de andere kant heb je ook een hele groep die het wel altijd heel erg rustig is en gekleed gaat. Dus die verschillen zie je eerder aan de rest van de kleding dan aan het feit of ze wel of geen hoofddoek dragen.
Dit vind ik nou ook dus helemaal waar.
pi_124130268
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:06 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al. ;)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 15:09:16 #88
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_124130288
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:06 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Helemaal niets. Maar omdat er binnen een religie veel mensen rondlopen die kritische vragen weren (godzijdank (pun intended) niet iedereen), lijkt de intelligentie wellicht wat lager te liggen onder gelovigen, terwijl dat natuurlijk nergens op slaat.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_124170145
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:09 schreef Tanin het volgende:

[..]

Helemaal niets. Maar omdat er binnen een religie veel mensen rondlopen die kritische vragen weren (godzijdank (pun intended) niet iedereen), lijkt de intelligentie wellicht wat lager te liggen onder gelovigen, terwijl dat natuurlijk nergens op slaat.
Als je leefomgeving zwaar gelovig is, is het vaak niet verstandig om (ook al is het terecht) kritische vragen te stellen tov het geloof, omdat je dan door je omgeving verstoten of raar aangekeken kan worden. Het is dan gewoon zo slim om gewoon met de massa mee te doen.

Of in minder religieuze landen het IQ onder niet-gelovigen hoger is dan onder wel-gelovigen, weet ik niet. Tot zover ik weet is daar nooit onderzoek naar gedaan.
  zondag 17 maart 2013 @ 17:26:51 #90
399185 Trampoline
Springplank.
pi_124170505
Droegen westerse vrouwen vroeger niet ook een soort van hoofddoek? Vroeger, toen alles beter was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')