SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is lievWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Johquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zei toch dat wp weer een grap maakte
SVquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kom net van mijn stageborrel vandaan, had een biertje beloofd maar heb er al 8 op + 2 champagne
Jijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kom net van mijn stageborrel vandaan, had een biertje beloofd maar heb er al 8 op + 2 champagne
Had je serieus verwacht dat het er 1 zou blijven?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oke, maar als ik bij fl blijf?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag iig blijven slapen van spouwahhh. Ik denk ik vraag het m ff want t is zijn huis dit dat alles
Neenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hedde gij niks leuks te vertellen dan?
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Ik hou meer van Jack Daniels dan van fobo lurkers ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hou je van Jack Daniels ja?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hou meer van Jack Daniels dan van fobo lurkers ja.
Was wel se bedoeling maar ik ben er een beetje overheen gegaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had je serieus verwacht dat het er 1 zou blijven?
Okéquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan gaan we met uft mee terug
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ro-ald, LB. en Uft
[..]
Was wel se bedoeling maar ik ben er een beetje overheen gegaan
Succesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:49 schreef Snowbells het volgende:
Oefenen voor presentatie dag gr tot vanavond
dag lieve sneeuwpopquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:49 schreef Snowbells het volgende:
Oefenen voor presentatie dag gr tot vanavond
ga jij maar lekker dippenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef FL_Freak het volgende:
Na het eten eens uitzoeken hoeveel dekens en kussens ik heb. Dan kan er worden gedibt.
Ja en pm's sturen graagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef FL_Freak het volgende:
Na het eten eens uitzoeken hoeveel dekens en kussens ik heb. Dan kan er worden gedibt.
nieuwe seizoen al begonnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
Episode 4 van the walking dead is uit
Maar eigg aan de andere kant maak ik die bedden op met wat we hebben en diegene die dus op de matrassen liggen krijgen die dekens gewoon. EN zullen er misschien een paar zijn daarvan die het niet hebben.quote:
Ik lees het net op me steamquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nieuwe seizoen al begonnen?
ow ik dacht dat je het over de serie hadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik lees het net op me steam
ik wil nu spelen maar wou ook iets anders spelen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar eigg aan de andere kant maak ik die bedden op met wat we hebben en diegene die dus op de matrassen liggen krijgen die dekens gewoon. EN zullen er misschien een paar zijn daarvan die het niet hebben.
neequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je het over de serie had
ik neem sws luchtbed en slaapzak meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar eigg aan de andere kant maak ik die bedden op met wat we hebben en diegene die dus op de matrassen liggen krijgen die dekens gewoon. EN zullen er misschien een paar zijn daarvan die het niet hebben.
ALS je komt natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik neem sws luchtbed en slaapzak mee
Ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
Wie maakt de facebook pagina aan, we hebben nog 3 dagen
boeie doe achter proxy danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Anders komt de popo langs mijn duur jonguh.
oké jij en roald krijgen dibs iig op een dekenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
FL ik wil nu al dibs op een deken en kussen, ik zit weinig op fok dus ben waarschijnlijk niet op tijden ik kan geen slaapzak en kussen meenemen als ik 4u ga treinen.
Ja kan wel, maar wordt lastig.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oké jij en roald krijgen dibs iig op een deken
tofquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oké jij en roald krijgen dibs iig op een deken
3 wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan er wss drie regelen dus wp jij ook.
wij delen alles,quote:
Ik hoeft toch nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan er wss drie regelen dus wp jij ook.
kut muziek, baggerquote:
Hond en die beesten verdienen ook privacyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef Bendoe het volgende:
Dan hebben ze op 1 bij een programma over politie het hoofd van een hont onherkenbaar gemaakt!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hond en die beesten verdienen ook privacy
plebcore != metalcorequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
DV luister jij electronic metalcore?
quote:
quote:
julliequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goed dat jij weer terug bent van ban
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
Oke ik heb een telling gedaan en Er zijn dekens voor de matrassen/bank en nog het luchtbed als ik die kan vinden. Echter heb ik 2 kussen maar over dus roald en DV krijgen dat kussen en dekens natuurlijk. De overige slapers op de matrassen zullen dus zelf een kussen moeten mee nemen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Neem het leven niet serieus voordat het jou neemt.
Komt goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
Oke ik heb een telling gedaan en Er zijn dekens voor de matrassen/bank en nog het luchtbed als ik die kan vinden. Echter heb ik 2 kussen maar over dus roald en DV krijgen dat kussen en dekens natuurlijk. De overige slapers op de matrassen zullen dus zelf een kussen moeten mee nemen.
Tril je al?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan niet, het bier hier in huis op opperdepop
Dan zou ik maar vroeg gaan slapen. Nuchter worden als je wakker bent is niet fijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan niet, het bier hier in huis op opperdepop
Nog nietquote:
Ik zit nu al aan het gemeentepils. Komt goed g.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vroeg gaan slapen. Nuchter worden als je wakker bent is niet fijn.
Gemeentepils?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nog niet
[..]
Ik zit nu al aan het gemeentepils. Komt goed g.
Maar ik snap het woord gemeentepils nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op een gegeven moment voel je hem wel
Gemeentepils = kraanwater.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ik snap het woord gemeentepils niet?
Oh dat wist ik echt nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gemeentepils = kraanwater.
Weet niet. Zou wel triest zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heeft hij dat zelf gemaakt?
hahgay
Nee natuurlijk niet, die trekt zijn schouders op terwijl een van zijn "No. 1 fans" aan zijn stok slobbert.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heeft hij dat zelf gemaakt?
hahgay
Die fans zijn gekquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die trekt zijn schouders op terwijl een van zijn "No. 1 fans" aan zijn stok slobbert.
Hij heeft het goed die knul.
Tienermeisjes zijn meestal gek.quote:
Ja dat. Ik kan me niet inbeelden hoe een meisje zo gek kan zijn van 1 artiest terwijl er miljoen anderen net zoals dat meisje zijn..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Tienermeisjes zijn meestal gek.
15 jaar geleden had je dit soort onzin ook, dezelfde kut muziek maar dan keer 5.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx maar het is op helaaschik wilde alleen mijn adoratie uiten voor bier
gmta :$:$:$:$quote:
Die chicks zijn dom noh.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat. Ik kan me niet inbeelden hoe een meisje zo gek kan zijn van 1 artiest terwijl er miljoen anderen net zoals dat meisje zijn..
sorry ik was aan het puffen, excuus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:22 schreef krullenbolletje het volgende:
ik heb de hele tijd het idee dat ik gas ruik maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn moeder net zei dat ze wat dacht te ruiken
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
sorry ik was aan het puffen, excuus.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
sorry ik was aan het puffen, excuus.
Allemaal goeden posts.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:22 schreef Dientje12 het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)r=bier&noreplyfrom=0
Nietensquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zeker onzichtbaar voor je. Lobi over.
zeehondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zeehondhihi ja want dat is mijn echte naam ook enz hihihihihihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hihi ja want dat is mijn echte naam ook enz hihihihihih
Ik weet ook niet waarom ik het nog niet gebruik ik was juist de early adopter daarvan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
Adblock plus, waarom ben ik niet eerder gaan gebruiken?
Het is zo chill en je kan het ook uitgeschakelen bij websites. Dus voor FOK! heb ik het uitgezet omdat FOK! er mee moeilijk doet in combinatie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik het nog niet gebruik ik was juist de early adopter daarvan.
Ja ik weet het, ik klaag altijd over advertenties bij Youtube en ik weet dat dit de oplossing daarvan is maar toch doe ik het niet luiheid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is zo chill en je kan het ook uitgeschakelen bij websites. Dus voor FOK! heb ik het uitgezet omdat FOK! er mee moeilijk doet in combinatie.
*klik* functie toegevoegd. Ja het is zo simpel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik klaag altijd over advertenties bij Youtube en ik weet dat dit de oplossing daarvan is maar toch doe ik het niet luiheid.
zo herkenbaar ditquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik klaag altijd over advertenties bij Youtube en ik weet dat dit de oplossing daarvan is maar toch doe ik het niet luiheid.
ik weet het.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
*klik* functie toegevoegd. Ja het is zo simpel.
herkenbaar probleemquote:
Is het verplicht om pr0n te kijken dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hoax geen daar van is pr0n
jajaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is het verplicht om pr0n te kijken dan?
Ik had eens zoveel tabbladen open dat er alleen icoontjes waren en dat je er doorheen kon scrollen.quote:
weeeejoooooooooo :$:$quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar 2happy4u.rar staat offline en niet op internet.
doe ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weeeejoooooooooo :$:$
Niet doen hoor :$:$
glukkig :$:$ hoef ik niets vrij te geven aan de popo :$:$:$$$$quote:
Waarom is alles zo traag.quote:After reboot all is done! Have fun!
luilakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:50 schreef Oceanview het volgende:
ik ga 9.gif instellen als standaard pi.
hou je mond dikke ;squote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:50 schreef Oceanview het volgende:
ik ga 9.gif instellen als standaard pi.
weenie nog nie geknuffeld tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat noem je mij dik ik ben fluffy niet dik.
wow liefquote:
niet met jong schelden, familielid is daar pas aan overleden.quote:
kan toch niet als je met ov gaatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Oceanview het volgende:
Misschien vandaag 1e snelheidsboete misschien niet.
krijg jongquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet met jong schelden, familielid is daar pas aan overleden.
hahah xD, ja wenie trajectscontrole wilde invoegen auto deed lastig toen ff op gas gedrukt en teller stond op 110 paniek ja togquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan toch niet als je met ov gaat
xdddd
ik moest lachenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet met jong schelden, familielid is daar pas aan overleden.
Ja je hebt geluk dat ik wiskunde heb dat is twee keer de helft.quote:
Dat zijn jouw prijzen, opbokken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klaartrekken voor een 10tje pijpen voor 15 euro even aan zijn kontje voor 25 en er in voor 60
Heet jij OV?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klaartrekken voor een 10tje pijpen voor 15 euro even aan zijn kontje voor 25 en er in voor 60
Ik dacht eerder iets in de buurt van 450.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja je hebt geluk dat ik wiskunde heb dat is twee keer de helft.
450 is overratedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht eerder iets in de buurt van 450.
Dit was hemquote:Op maandag 16 maart 2009 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
Mijn opa is doodgegaan aan Windows Live Messenger, doe ff normaal.
Wiskundeknobbel is groot bij deze man.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
2 keer de helft is hetzelfde als 4 keer een kwart of 5 keer 1/5 deel.
lul nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat zijn jouw prijzen, opbokken.
Neequote:
zijn pener ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wiskundeknobbel is groot bij deze man.
sws gquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:07 schreef Ro-ald het volgende:
P_z wij gaan toch naast elkaar slapen zaterdag?
Geen ban meer?!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:10 schreef krullenbolletje het volgende:
soms moet ik een beetje huilen om mensen hun engels
Sad storyyyyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat jij me niet wil ben ik maar gay geworden
jes det is right.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:10 schreef krullenbolletje het volgende:
soms moet ik een beetje huilen om mensen hun engels
Dat zit er dik in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jij komt toch ook zaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |