r.i.p. tupacquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Zolder het volgende:
We gotta make a change...
It's time for us as a people to start makin' some changes.
Let's change the way we eat, let's change the way we live
And let's change the way we treat each other.
You see the old way wasn't working so it's on us to do
What we gotta do, to survive.
"It's time to fight back", that's what Huey said.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Zolder het volgende:
We gotta make a change...
It's time for us as a people to start makin' some changes.
Let's change the way we eat, let's change the way we live
And let's change the way we treat each other.
You see the old way wasn't working so it's on us to do
What we gotta do, to survive.
HIJ LEEFT NOG!quote:
Of ze is dat juist wel en is haar vader daarom zo bezorgd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Piye het volgende:
Dan weet je in ieder geval dat ze geen slet is.
Je mag mij gewoon zo daten, zonder dat daar 3de aan te pas komen.quote:
Het is een eerste date waarom moet ik dan al kennis maken met haar familie. En het is geen kennismaking. Ik heb een soort van goedkeuring nodigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef SchoneZoon het volgende:
Haar vader wil gewoon kennis met je maken, what's the big deal?
Nee, die man wil gewoon weten wie z'n dochter mee uitneemt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het is een eerste date waarom moet ik dan al kennis maken met haar familie. En het is geen kennismaking. Ik heb een soort van goedkeuring nodig.
Je moet d'r vader strak aankijken en dan proberen dequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het is een eerste date waarom moet ik dan al kennis maken met haar familie. En het is geen kennismaking. Ik heb een soort van goedkeuring nodig.
Niet doorhebben dat haar "vader" haar pooier is, en je gewoon moet aftikken daar voordat je op "date" magquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
keiharde neuqseks hebben, grgrquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je moet d'r vader strak aankijken dan proberen de-smiley na te doen. Als hij vraagt wat je 't doen bent probeer je hem uit te leggen wat FOK! is en eindig je met "gr. gr".
Nee want als ze een slet zou zijn zou ze gewoon tegen haar vader zeggen "ik ga naar een vriendin toe".quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Of ze is dat juist wel en is haar vader daarom zo bezorgd.
En terecht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die man wil gewoon weten wie z'n dochter mee uitneemt.
Kan die dochter niet zelf afwegen met wie ze op date gaat. Daar heeft ze die vader toch niet voor nodig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die man wil gewoon weten wie z'n dochter mee uitneemt.
Wacht maar tot jij vader bent. Dan sla je stiekem het liefst elke jongen met een knuppel bij de deur wegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Kan die dochter niet zelf afwegen met wie ze op date gaat. Daar heeft ze die vader toch niet voor nodig.
Dat is wat een slimme slet zou doen. De verdachte is dus een domme slet of een keurig meisje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee want als ze een slet zou zijn zou ze gewoon tegen haar vader zeggen "ik ga naar een vriendin toe".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |