Ghehehequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik keek verkeerddacht dat ik er al was.
Serieus? Is dat ergens gezegd of hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het idee is dus dat ze dit hebben uitbesteed en dat bedrijf niet hebben gecontroleerd.
Of 3 kwartier minder eten en volledige sekstijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is nu 3 kwartier later thuis, 3 kwartier minder seks
BEDANKT NS
Mijn eten is net klaar want ik moet naar yogaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of 3 kwartier minder eten en volledige sekstijd
Owwwwquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn eten is net klaar want ik moet naar yoga
Meh, ik heb genoeg neon om m'n leven door te komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.everything2k.c(...)hore-collection.html
Mwa
Mwa inddquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mwa
Die rechterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mwa
Dat werd door meerdere mensen geopperd op FBquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus? Is dat ergens gezegd of hoe kom je daarbij?
Nouwja eigenlijk zou ik er ook wel van uitgaan dat het allemaal goed zou zitten bij een uitbesteding. Je betaald die mensen niet voor niets. Om dan alles nog eens zelf te gaan controleren is dan ook alleen maar dubbelop.
Welke is neon danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mwa
Ja, hij had het even niet zo fijn in z'n hoofdquote:
Oei dat klinkt zeer pijnlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:31 schreef Debsterr het volgende:
Loop net voor het eten zo hard met m'n voet tegen een stoel aan dat ik er duizelig en misselijk van werd. Heel stuk vel naast m'n nagel stuk.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum doet opeens chaggo en ik heb niks gedaan
Er is een indie merk dat een lakje heeft "ERMAHGERD, CANDY CORMS"quote:
Zonde dat het zo'n lillik lakje isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er is een indie merk dat een lakje heeft "ERMAHGERD, CANDY CORMS"
dafuqquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, ik kreeg een mailtje van een webshop: wil je samples of een gesponsorde giveaway (US only) dan zeg het maar. Dus ik mail terug dat we zelf in NL zitten en het dus raar vindt een US only giveaway te houden. Reactie: "dan zeg je het niet maar zorg je wel dat iemand uit de US wint".
emoslinger.gif
Dat is wel lamequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, ik kreeg een mailtje van een webshop: wil je samples of een gesponsorde giveaway (US only) dan zeg het maar. Dus ik mail terug dat we zelf in NL zitten en het dus raar vindt een US only giveaway te houden. Reactie: "dan zeg je het niet maar zorg je wel dat iemand uit de US wint".
emoslinger.gif
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef Lindytje het volgende:
Morgen om deze tijd is Dikkie er niet meer.... om 14.00u laten we hem inslapen![]()
En ja, ik moet een beetje huilen, ook al heb ik veel op hem gescholden...
Sterkte babe, is hij te ziek?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef Lindytje het volgende:
Morgen om deze tijd is Dikkie er niet meer.... om 14.00u laten we hem inslapen![]()
that's badquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Debsterr het volgende:
emoslinger.gif
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Debsterr het volgende:
emoslinger.gif
Achgos is het dan toch zover?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef Lindytje het volgende:
Ja, precies..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Achgos is het dan toch zover?
Blijft rot, ook al stinkt hij, het is wel je hond
Damn, wat een paupershopquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Debsterr het volgende:
emoslinger.gif
Sterkte dan mopquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, precies..
Het is echt klaar, zei de da ook..
Nee, we gaan daar heen. Kon ook wel hier thuis, maar dat vind ik een beetje luguber...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe gaan jullie het doen Lin? Komt de dierenarts bij jullie thuis?
Hehehehe, I KNEW IT!!!! HET IS GEWOON IEMAND VAN HIERquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent de achterbuurvrouw van BBQ-kip?
Yep, officieel per 1-10quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met je nieuwe baan kip?
Goed zoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog even reacties na mijn teruglezen van net:
[..]
Hehehehe, I KNEW IT!!!! HET IS GEWOON IEMAND VAN HIER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Yep, officieel per 1-10
Bevalt zeer goed, wel wennen natuurlijk en ik loop de hele tijd tussendoor te zoeken naar van alles, spreek de verkeerde mensen aan, noem mensen bij de verkeerde naam en verdwaal, maar da's logisch![]()
![]()
Nee is tof, blij dat ik de overstap heb gemaakt
Neee. Ik heb geroepen dat ik sowieso Lin en SQ in trouwjurk ging bekijken. Daarbij vergetend dat bij niet-christelijke daar heel niet zo'n makkelijke optie voor is. Ik bedoelde niet dat ik bij alles aanwezig wou zijn ofzo. En het was dus niet serieus. Maar nou worden er steeds grapjes over gemaakt, en dat zit me dwars, want ik bedoelde echt niet serieus dat ik langs zou komen ookal ben ik niet uitgenodigd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Was je dan een feestje per ongeluk zo maar binnen gelopen?
Niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neee. Ik heb geroepen dat ik sowieso Lin en SQ in trouwjurk ging bekijken. Daarbij vergetend dat bij niet-christelijke daar heel niet zo'n makkelijke optie voor is. Ik bedoelde niet dat ik bij alles aanwezig wou zijn ofzo. En het was dus niet serieus. Maar nou worden er steeds grapjes over gemaakt, en dat zit me dwars, want ik bedoelde echt niet serieus dat ik langs zou komen ookal ben ik niet uitgenodigd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet?
Verdeurie, dat had toch een mooie SHJNSC-meet-activiteit kunnen zijn![]()
Was ik ook meegegaan
Bambi, maak je eens niet zo drukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
* AlbinoBambi is aan het teruglezen.
Ik ben geen wedding crasher.Ik zei nog dat het niet serieus was. Ik vergeet alleen steeds dat niet elke bruiloft een kerkdienst heeft die open is voor iedereen dus waar je altijd even de trouwjurk kan komen bekijken. Ik zou nooit zomaar een feest of ceremonie binnenwandelen.
En ik weet wel dat het van jullie ook grapjes zijn, maar zat me toch een beetje dwars.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bambi, maak je eens niet zo druk.
Waardoor het allen maar grappiger wordt om je er mee te plagen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik weet dat ik moeilijk doe om niks, maar het zat toch wel dwars. Dus ik dacht, ik spreek het nog maar even uit.
Eigenlijk wel he?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waardoor het allen maar grappiger wordt om je er mee te plagen!
Zolang ik maar zeker weet dat mensen echt weten dat ik dat noooooit zou doen kan ik het wel hebben. Maar daar twijfelde ik een beetje aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waardoor het allen maar grappiger wordt om je er mee te plagen!
Ik ben nog steeds teleurgesteldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zolang ik maar zeker weet dat mensen echt weten dat ik dat noooooit zou doen kan ik het wel hebben. Maar daar twijfelde ik een beetje aan.
ik was even koffie zetten (want: koffiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zolang ik maar zeker weet dat mensen echt weten dat ik dat noooooit zou doen kan ik het wel hebben. Maar daar twijfelde ik een beetje aan.
Ebay hadden mensen ze vandaan toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand hier waar je die doorzichtige ringen kunt bestellen die je zelf kunt lakken?
Ze worden nu ook verkocht van Essence.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand hier waar je die doorzichtige ringen kunt bestellen die je zelf kunt lakken?
Oef die heb ik een hele tijd geleden tegelijk met schaar enzo besteld op Ebay! Voor de juiste zoekterm kan schaar je vast verder helpenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was even koffie zetten (want: koffie) maar echt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak je niet druk, jij bent de meest onschuldige en tere ziel die er in heel de SHJN SC zit
En niemand maakt zich druk om dat jij ineens een wedding komt crashen
En juist doordat je je er zo druk om maakt pesten ze je![]()
Gewoon reageren met zoiets als "kijk maar uit, ik kom lang en pijp al jouw en BB's broers op je bruiloft" o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik heb al 100000 dingen geprobeerd in te typen maar vind ze gewoon nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ebay hadden mensen ze vandaan toch?
Lege doorzichtige?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze worden nu ook verkocht van Essence.
Thanksquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oef die heb ik een hele tijd geleden tegelijk met schaar enzo besteld op Ebay! Voor de juiste zoekterm kan schaar je vast verder helpen![]()
Ik dacht dat ik dat wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was even koffie zetten (want: koffie) maar echt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak je niet druk, jij bent de meest onschuldige en tere ziel die er in heel de SHJN SC zit
En niemand maakt zich druk om dat jij ineens een wedding komt crashen
En juist doordat je je er zo druk om maakt pesten ze je![]()
Gewoon reageren met zoiets als "kijk maar uit, ik kom lang en pijp al jouw en BB's broers op je bruiloft" o.i.d.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb overigens echt een mooie jurk gekocht, ik hoop dat die bij zowel SQ's als Lin's jurk past, dan kan ik 'm aan bij beide bruiloften
We moesten naakt komen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Je krijgt ze dan wel met verf enzo erop, maar gaat er vet makkelijk af met removerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb al 100000 dingen geprobeerd in te typen maar vind ze gewoon niet![]()
[..]
Lege doorzichtige?
[..]
Thanks
SCHAAR HELLUUUUP
itz zhe interwebz honeyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik ben altijd heel bang verkeerd begrepen te worden.
ik snap heel Ebay nog steeds niet dusssuuhhh.....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Lege doorzichtige?
[..]
Thanks
SCHAAR HELLUUUUP
Gut dat is lang geleden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Lege doorzichtige?
[..]
Thanks
SCHAAR HELLUUUUP
Dat kan niet. Heb jij jezelf wel eens gezien?quote:
Als het goed is wel!quote:
nee jij bent de stiekeme sloerie uit de sloppen van deze SCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
naaktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We moesten naakt komen toch?
graaaaaagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gut dat is lang geleden.
Ik heb toen ringen met lelijke opdruk gekocht, die kan je er gewoon af halen met nagellakremover.
Essence heeft ze id ook, kleine verpakking, 3 of 4 stuks geloof ik.
Ik ga even kijken of ik die van ebay kan vinden
"Can we at least get diner first? Because i like to be wined and dined after i get FUCKED"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
itz zhe interwebz honey
Even when you think you're safe, you're getting screwed
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan niet. Heb jij jezelf wel eens gezien?Dan kan je heel niet onschuldig blijven.
[..]
Als het goed is wel!
[..]Dit zie ik nu pas! Wat erg.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee jij bent de stiekeme sloerie uit de sloppen van deze SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks chicken, i luf joe 2 howr
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.ebay.nl/sch/si(...)LR3&_id=130591947562
En tettenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
naakt![]()
Met mijn perzikzachte billen
Yeah held! dankjeeeeequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.ebay.nl/sch/si(...)LR3&_id=130591947562
Eric Cartman, mijn heldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
"Can we at least get diner first? Because i like to be wined and dined after i get FUCKED"
Cartmenmoest ik gelijk aan denken
Screw you guys, i'm going home
dat zijn slappe vodjes, want bijna 30quote:
lijkt net een sexspeeltje in die verpakkingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn die van Essence.
heerlijk ev0lquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die southpark-aflevering met Cesar Milan
Zo van dat je ze om je middel kan slaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zijn slappe vodjes, want bijna 30
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eric Cartman, mijn held![]()
"Why don't you just fuck me in the ass mom????!!!!???"
Jaa hehehequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die southpark-aflevering met Cesar Milan
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt net een sexspeeltje in die verpakking
nou dát nog nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo van dat je ze om je middel kan slaan?
quote:
Bij mij ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou dát nog niet
Maar zonder BH is het een grote treurnis
yep, fucked up for lifequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat zie jij er dan weer in.
Ik ga even een uurtje oppassen. Tot later!
met beugel en steun "pads" of hoe dat spul heetquote:
Lolwhatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Gratis nieuwe Senseo Barista bij je butt-telefoon![]()
![]()
http://gsmstunter.nl/aanb(...)tm_campaign=nb101012
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Net als vroegah dat je allemaal troep bij je abo kreegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Gratis nieuwe Senseo Barista bij je butt-telefoon![]()
![]()
http://gsmstunter.nl/aanb(...)tm_campaign=nb101012
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja indd ik zit bij KPN en dus ook lease. Telfort volgens mij ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij Hi moet je leasen.
Echt balen, want ik vond het prima bij Hi, maar ik weiger een toestel te leasen
Het voordeel voor de klant is nul volgens mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat zou daar het voordeel van zijn dan?
En hoe zit zo'n constructie in elkaar?
Ja dat je dus niet een toestel hoeft te kopen maar hem dus leent als het warequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat zou daar het voordeel van zijn dan?
En hoe zit zo'n constructie in elkaar?
Dat dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Sounds laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmeeeeeeee!
[ afbeelding ]
Nee hoor, we maken helemáááááál geen afspraken onderling met elkaar en we proberen helemáááááál de klanten niet te naaienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat dusen kpn biedt ook gewoon ALLEEN maar lease aan
WTF MAN
yeah me tooquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yeah me too
ik zķu wat huishoudelijke taken kunnen doen....................
Eens kijken wat ik allemaal in dit lijstje kan invullen, wat een handig overzicht, I love it!
[ afbeelding ]En dan de hele avond spenderen aan het maken van je lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En er dan nooit meer wat mee doen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
zelfs dát doe ik niet eens meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan de hele avond spenderen aan het maken van je lijstje![]()
En er dan nooit meer wat mee doen
Een week? Hoe cool!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef Diconnected het volgende:
Oh! Ik ga 22 april voor een weekje naar de UK met school, universiteiten bezoeken en velen bier drinken
whehehehehequote:
REVELSquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een week? Hoe cool!
Ook nog tijd om langs een Tesco te gaan? Heerlijke supermarkt![]()
Lekker foute Engelse/Schotse producten eten/meenemenPork pies, canned desserts (spotted dick en sticky toffee pudding), bakmixen voor devil's cake etc etc
Edit: ik kom er net achter dat ik echt alleen maar ongezond eten zit op te noemen![]()
Ja, al moet je wel zelf je vervoer heen en terug regelen, dus we gaan misschien met een groepje met de auto er heen, want we moeten op maandag 12u bij de University van Wolverhampton zijn, en de verplichte dingen zijn tot vrijdag, maar tussendoor genoeg tijd om ook te shoppen enzo. En de mentor suggereerde zelf ook al dat je het weekend ervoor al kunt gaan, lekker fout gaan stappen in Liverpool enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een week? Hoe cool!
Ook nog tijd om langs een Tesco te gaan? Heerlijke supermarkt![]()
Lekker foute Engelse/Schotse producten eten/meenemenPork pies, canned desserts (spotted dick en sticky toffee pudding), bakmixen voor devil's cake etc etc
Edit: ik kom er net achter dat ik echt alleen maar ongezond eten zit op te noemen![]()
JA!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
REVELS
REVELS
I NEED THA REVELS!
(en de cola cherry light en de dr pepper zero en de omnomnom)
ik weet niet wat Revels zijn/isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
REVELS
REVELS
I NEED THA REVELS!
(en de cola cherry light en de dr pepper zero en de omnomnom)
hehehehe, heerlijk fout zo'n docentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, al moet je wel zelf je vervoer heen en terug regelen, dus we gaan misschien met een groepje met de auto er heen, want we moeten op maandag 12u bij de University van Wolverhampton zijn, en de verplichte dingen zijn tot vrijdag, maar tussendoor genoeg tijd om ook te shoppen enzo. En de mentor suggereerde zelf ook al dat je het weekend ervoor al kunt gaan, lekker fout gaan stappen in Liverpool enzo
en wrom hebben "wij" dat niet hier?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chocolade-balletjes met allemaal verschillende vulling.
Maltheser zit er tussen, rozijn, caramel, iets met vanille. Zo ontzettend lekker![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, al moet je wel zelf je vervoer heen en terug regelen, dus we gaan misschien met een groepje met de auto er heen, want we moeten op maandag 12u bij de University van Wolverhampton zijn, en de verplichte dingen zijn tot vrijdag, maar tussendoor genoeg tijd om ook te shoppen enzo. En de mentor suggereerde zelf ook al dat je het weekend ervoor al kunt gaan, lekker fout gaan stappen in Liverpool enzo
DAT VRAAG IK ME OOK AFquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en wrom hebben "wij" dat niet hier?
begin een webshop jonguh!quote:
Om te voorkomen dat ik tientonner word.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en wrom hebben "wij" dat niet hier?
Nee, tis een ontzettend leuk wijfie, echt 2 turven hoogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, heerlijk fout zo'n docent
Is het een beetje een ouwe graftang ook nog?![]()
Maar leuk hoor, dat zijn de toffere dingen tijdens een opleiding
klinkt als een goeden argument wel, helaaschquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat ik tientonner word.
Zelfkennisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt als een goeden argument wel, helaasch
Ja, die heb ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin, had jij nou van Yves Rocher ook die Bio gezichtscreme? Ik kon het niet goed zien op je foto van al die dingen die je gewonnen had
Ja maar ze zijn het waard!quote:
class-rep?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, tis een ontzettend leuk wijfie, echt 2 turven hoogen ze is een jaar of 28-30 ish denk ik. Ze heeft zelf ook deze opleiding gedaan
. Dus ze heeft deze reis ook gedaan. En ze zegt dat je goed kan shoppen in Birmingham, dus ik kijk er al naar uit
Maar hopelijk kunnen we gewoon met het vliegtuig gaan, want ik haat botenmaja als het grootste gedeelte met de ferry gaat zal ik ook wel moeten
![]()
Ik ga maar alvast dingen uitzoeken, ben toch mede-class rep
ah da's jammer, ik was er wel benieuwd naar aangezien The Bodyshop mijn favo dagcreme uit het assortiment heeft gegooidquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook
Die is een beetje vettig... meer voor 's nachts
Ja maar tientonnerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn het waard!
Oh, da's mooi kakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah da's jammer, ik was er wel benieuwd naar aangezien The Bodyshop mijn favo dagcreme uit het assortiment heeft gegooid
Yepquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik gok op class-representative ofzo ja
op Ebay kun je vast wel takelwagens vinden voor goedkoop om je het huis uit te takelenquote:
Ja maar boot + auto is velen troep meenemenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, tis een ontzettend leuk wijfie, echt 2 turven hoogen ze is een jaar of 28-30 ish denk ik. Ze heeft zelf ook deze opleiding gedaan
. Dus ze heeft deze reis ook gedaan. En ze zegt dat je goed kan shoppen in Birmingham, dus ik kijk er al naar uit
Maar hopelijk kunnen we gewoon met het vliegtuig gaan, want ik haat botenmaja als het grootste gedeelte met de ferry gaat zal ik ook wel moeten
![]()
Ik ga maar alvast dingen uitzoeken, ben toch mede-class rep
Dat flikken ze bij mij ook altijd, ben ik ergens fan van, gaat het eruit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah da's jammer, ik was er wel benieuwd naar aangezien The Bodyshop mijn favo dagcreme uit het assortiment heeft gegooid
En die dan gelijk gebruiken om de revels binnen te laten brengenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
op Ebay kun je vast wel takelwagens vinden voor goedkoop om je het huis uit te takelen
Dan ben ik te zwaar voor mijn vroemquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
op Ebay kun je vast wel takelwagens vinden voor goedkoop om je het huis uit te takelen
Dankjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep
Oh en Lin dikke knuf voor jou, wel kak van Dikkie![]()
Jamaar ik word zeeziekquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar boot + auto is velen troep meenemen![]()
Tray's met dr pepper zero![]()
En op de boot verkopen ze ook revels![]()
Pallets volquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En die dan gelijk gebruiken om de revels binnen te laten brengen
ja man, dat is echt super creme (ik heb nog 2 potten) en goedkoop, 4 euro per potje buiten aanbiedingen om. De rest van TBS is allemaal veeeeel duurder en minder fijnquote:
maak je er wel een geluidsignaal bij? Honten zijn dom he, dus moet je het "signaal" even duidelijker makenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
De poetel heeft na pakweg 2 uur door dat als hij een koekje krijgt als hij gaat liggen
Of hij is gewoon moe, dat kan ook
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar boot + auto is velen troep meenemen![]()
Tray's met dr pepper zero![]()
En op de boot verkopen ze ook revels![]()
Primatourquote:
Ik heb er een van Nivea, die is echt fijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man, dat is echt super creme (ik heb nog 2 potten) en goedkoop, 4 euro per potje buiten aanbiedingen om. De rest van TBS is allemaal veeeeel duurder en minder fijn![]()
Heb nu een bio-dagcreme-tube uit Duitsland, van de cheap ass supermarkt Norma (was dagcreme vergeten met weekendje Duitsland dus daar even snel nieuwe gekocht). Die is ook gelukkig erg fijn, maar ging daar ook uit het assortiment![]()
Dus ik zoek nieuwe goeie creme, zoveel mogelijk natuurlijk, net te vet en niet duur
Ik zal het eens in de gaten houden voor je als ik nog wat tegen kom.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man, dat is echt super creme (ik heb nog 2 potten) en goedkoop, 4 euro per potje buiten aanbiedingen om. De rest van TBS is allemaal veeeeel duurder en minder fijn![]()
Heb nu een bio-dagcreme-tube uit Duitsland, van de cheap ass supermarkt Norma (was dagcreme vergeten met weekendje Duitsland dus daar even snel nieuwe gekocht). Die is ook gelukkig erg fijn, maar ging daar ook uit het assortiment![]()
Dus ik zoek nieuwe goeie creme, zoveel mogelijk natuurlijk, net te vet en niet duur
daar zit heel veel minerale olie in (parafine en zulks) en dat wil ik liever niet in dagcreme. Ik ben een zeikerd, I knowquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb er een van Nivea, die is echt fijnIn een tube, Hydraterende Dagcreme voor normale tot gemengde huid. Is maar 5 euro ofzo, en hij trekt snel in
Werkte niet, en op de ferry naar Newcastle had ik bij de receptie 4x een pilletje gehaald omdat ik maar misselijk en kotsen deed. Was wel komisch. Met toenmalige vriend gegeaan, en we hadden dus 2 eenpersoonsbedden dus dat was ook niet handigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Primatour![]()
1 keer tijdens een storm op die boot gezeten. Hele boot aan het kotsen behalve ik, want ik had preventief primatour genomen![]()
Was wel lastig lopen, maar ik heb me kostelijk vermaakt
zenks!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal het eens in de gaten houden voor je als ik nog wat tegen kom.
Nee, ik moet hem het juist zelf laten doen, dat is de oefeningquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maak je er wel een geluidsignaal bij? Honten zijn dom he, dus moet je het "signaal" even duidelijker maken
oh zou best kunnen jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar zit heel veel minerale olie in (parafine en zulks) en dat wil ik liever niet in dagcreme. Ik ben een zeikerd, I know
dan lijken kinderen me toch leuker, die worden als het goed is op een gegeven moment wat slimmer en gaan dat zelf bedenken enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik moet hem het juist zelf laten doen, dat is de oefening. Als hij gaat liggen krijgt hij een klik+koekje. Bedoeling is dat hij op den duur dat verband gaat leggen... En dat duurt even, maar hij is er voor nu
. Hij ging op den duur ook heel bewust naar beneden zakken, zo van "is dit hem al? is dit hem al?". En maar staren en op die click wachten
Gaat hij ook doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan lijken kinderen me toch leuker, die worden als het goed is op een gegeven moment wat slimmer en gaan dat zelf bedenken enzo
ik ook niet hoor, ik kan veel hebben, maar wil het liever niet. Heb het idee dat het dan mijn huid afsluit enzo. Maar goed, ik ben deels geitenwollen sok hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh zou best kunnen jaik heb geen vervelende huid dus ik smeer gewoon alles
en boodschappen doen en je auto wassenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaat hij ook doen![]()
Hierna ga ik hem leren de afwas te doen
En bejaard, en bejaarden zeiken graagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ik kan veel hebben, maar wil het liever niet. Heb het idee dat het dan mijn huid afsluit enzo. Maar goed, ik ben deels geitenwollen sok he
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en boodschappen doen en je auto wassen
dat ook nog ja, was het bijna vergeten, maar ja, hoort bij de leeftijd hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En bejaard, en bejaarden zeiken graag
Commissaris Wim.quote:
quote:
maakt niet ergquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat ook nog ja, was het bijna vergeten, maar ja, hoort bij de leeftijd he
goedkoper als voetganger of met zijn allen met de autoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
maakt niet erg![]()
hm, vliegtickets zijn incl koffer 120 euro. es kijken wat het kost met den boot
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
REX -------->>>>>> SUCH!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]ik keek het vroegâh ook altijd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
whuuuttttt MacGuyver niet kennen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
macguyver ken ik dan weer niet.
Ik kende voornamelijk alle films en tvseries waar een hond de hoofdrol in speelde
Ok hier haak ik af, bwhehehehehehehequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze film was toen ik nog jonger was mijn favoriet![]()
[ afbeelding ]
Heb hem nooit op video gehad, maar diverse malen gehuurd
En dan uiteraard de slekten nagesynchroniseerde versie
Had hij een hond?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whuuuttttt MacGuyver niet kennen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dé man die van een elastiekje en een pot Nutella nog een atoombom weet te maken
alleen als die tot doel diende te bevrijden uit benarde situatiesquote:
daar moest ik net aan denken bij je vorige platvoet en zijn vriendjes, maar dan honden, filmquote:
Als voetganger?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef Diconnected het volgende:
Met de boot alleen al is 90 euro, en dan moet je nog met de trein het halve land doorhanduggg
ik geloof dat ik in mijn jeugd echt maar heel weinig van die Disney prut heb gekeken. Misschien was ik toen al verziektquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit was ook echt zo'n ongelofelijk slechte film![]()
.
[ afbeelding ]
Ik heb die videoband helemaal grijs gekeken
quote:
Dit was verre van Disneyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik geloof dat ik in mijn jeugd echt maar heel weinig van die Disney prut heb gekeken. Misschien was ik toen al verziekt
Ik keek op mijn 9e/10e IT en Halloween en zulks
Matig sentiment.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit was verre van DisneyZeeer matige film.
Ook van dat niveau dat je eigenlijk niet hoeft te kijken omdat ze alles uitspreken wat te zien is.
Ben hem nu op youtube aan het kijken
Wij stikten gewoon in de films.quote:
No fapping tonightquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, terug van de yoga. Mijn armen zijn dood
Rip aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, terug van de yoga. Mijn armen zijn dood
Dat was wel een veelvoorkomend thema ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
In die tijd gingen in de tekenfilms ook alle beesten dood die naar asiels moesten![]()
Ik heb serieus toen ik 5 was een nachtmerrie gehad dat een hondenvanger dacht dat ik een hond was en me in het asiel wilde stoppen. En in het asiel ging je dood
da's mijn associatie ook met die filmsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
In die tijd gingen in de tekenfilms ook alle beesten dood die naar asiels moesten![]()
Ik heb serieus toen ik 5 was een nachtmerrie gehad dat een hondenvanger dacht dat ik een hond was en me in het asiel wilde stoppen. En in het asiel ging je dood
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef Incantrix het volgende:
Och Lin, toch altijd verdrietig als je je huisdier moet laten gaan.. Dikke kus mopEn sterkte morgen..
Maakte ook niet uit wat voor een goede hond je was, je had een bepaalde tijd en dan werd je bruut afgemaaktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's mijn associatie ook met die films![]()
Achter in zo'n busje met de gemene meneer de hondenvanger en dan in het asiel dood gaan...
quote:
Ooww, whehequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moest vanmiddag aan Trix denken
Je had natuurlijk die mega bestelling van Lush en ik had vanmiddag een patiënt die enoooooorm naar Lush rook
Of MacGuyver!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maakte ook niet uit wat voor een goede hond je was, je had een bepaalde tijd en dan werd je bruut afgemaakt![]()
Maar gelukkig was er altijd wel een andere hont, kat, muis of cavia die je kon helpen
Theheheheh, mooien plaatjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Allemaal even Lin knuffelen!
Komt 'ie:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik heb ook een gevoelige neus, eigenlijk niet handig als je met mensen werktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
[..]
Ooww, wheheZo ruik ik niet hoor, zeker weten
Die typische, enorm zoete lushluchtjes trek ik allemaal niet, voor mezelf heb ik altijd alleen de 'zachtere' geuren. Ik heb nogal een gevoelige neus, anders ga ik de hele dag dood van mijn eigen geur
Ebay bij de Aziaten, instant satisfaction van het KOPEN KOPEN KOPEN gevoel voor slechts enkele euro'squote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ook een gevoelige neus, eigenlijk niet handig als je met mensen werkt![]()
Maar die vrouw had zich hevig geparfumeerd met het een en ander en toen moest ik denken aan de lucht die vast uit jouw pakket moest gaan komen![]()
En ik heb het weer op mijn heupen, zit de hele tijd als ik dat soort dingen zie ("hey we gaan Lush bestellen, wie wil ook?" dat soort dingen) te bedenken "KOPEN, KOPEN, KOPEN, KOPEN, KOPEN!!!!!!!!!"
Terwijl ik echt niks nodig heb
Dat!! Ebay is daar echt geweldig voor <3quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ebay bij de Aziaten, instant satisfaction van het KOPEN KOPEN KOPEN gevoel voor slechts enkele euro's
ik wilde zeggen "zo'n klein schriel beestje is natuurlijk niet overtuigend" en wilde er een schrielerig beestje bij doen. Maar die kon ik niet vindenquote:
Oh, fijn ja. Ik was laatst toch uit eten met vrienden? Halverwege het diner kwam er ook iemand langs die in de toverketel met goedkope zoete meuk was gepleurd, we gingen allemaal dood aan tafel en ik heb nog twee dagen een schrale neus gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ook een gevoelige neus, eigenlijk niet handig als je met mensen werkt![]()
Maar die vrouw had zich hevig geparfumeerd met het een en ander en toen moest ik denken aan de lucht die vast uit jouw pakket moest gaan komen![]()
En ik heb het weer op mijn heupen, zit de hele tijd als ik dat soort dingen zie ("hey we gaan Lush bestellen, wie wil ook?" dat soort dingen) te bedenken "KOPEN, KOPEN, KOPEN, KOPEN, KOPEN!!!!!!!!!"
Terwijl ik echt niks nodig heb
Ik heb van de week voor het eerst een kledingstuk bij een Aziaat besteld. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!! Ebay is daar echt geweldig voor <3
ik snap Ebay nog steeds niet en heb geen credit cardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ebay bij de Aziaten, instant satisfaction van het KOPEN KOPEN KOPEN gevoel voor slechts enkele euro's
Is dat nou z'n piem0l?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wilde zeggen "zo'n klein schriel beestje is natuurlijk niet overtuigend" en wilde er een schrielerig beestje bij doen. Maar die kon ik niet vinden
Maar toen vond ik deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, joh!! No worriesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
O sorry Lin, niet heul tactisch.. Maar je snapt me toch?
Creditcard is niet nodig, gewoon paypalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik snap Ebay nog steeds niet en heb geen credit card![]()
![]()
![]()
ga ik toch maar eens uitzoeken denk ik![]()
Oeh, spannend! Peekshurs als het binnen is natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst een kledingstuk bij een Aziaat besteld. Ben benieuwd!
Hij heeft een uur met me geoefendquote:
hahahaha, herkenbaar!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, fijn ja. Ik was laatst toch uit eten met vrienden? Halverwege het diner kwam er ook iemand langs die in de toverketel met goedkope zoete meuk was gepleurd, we gingen allemaal dood aan tafel en ik heb nog twee dagen een schrale neus gehadEn ohja, dat pakketje.. Ik heb eerder wel eens Lush-jes van anderen luchtdicht in een bak verpakt omdat ik de geur ervan niet trok, waar in huis dan ook
En ohja, mijn obsessie voor de wii U heeft mijn koopzucht tijdelijk in de kiem gesmoord, zo blijkt
ik dacht eerst zijn navel, maar ik denk idd zijn pen0rquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is dat nou z'n piem0l?
Best groot in verhouding
Wat kan ie nu allemaal al?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft een uur met me geoefend. Dus nu is hij moe
.
da hek ok niequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Creditcard is niet nodig, gewoon paypal
waar moet ik paypal aanmaken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Lindytje het volgende:
Kip, Ebay is niet moeilijk!
Idd een paypal aanmaken. Je kan daar tegenwoordig alles in een winkelwagentje pleuren zoals bij een webshop en dan in 1x afrekenen
Goeden pen0r voor zo een kleinen egel!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht eerst zijn navel, maar ik denk idd zijn pen0r
die is wel leuk bij slanke meidenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze besteld, ziet er zo lekker warm uit![]()
Ben benieuwd
Die krijgt ie zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, sterkte en geef Dikkie nog maar even heel veel knuffels![]()
Oh god ja, dat is zo herkenbaar.. Toen ik net gestopt was met roken was het het aller-ergst, toen kon ik echt half tegen de vlakte gaan van de zweetgeur van iemand die aan de overkant van de weg liepquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, herkenbaar!
Ik klaag altijd over stinkmensen en stinkruimtes maar dan ben ik soms echt de enige die het ruikt![]()
En Wii U, vriend van me was voor zijn werk (gamen en gezondheidszorg, even heel kort door de bocht) maanden geleden naar de VS voor de ontwikkeling ervan, die zei dat hij echt heel tof is
Ziet er uit als zo'n stofje van australian-trainingspakkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze besteld, ziet er zo lekker warm uit![]()
Ben benieuwd
Nou, dit ging om spontaan gedrag van een hond op commando zetten. Ze willen dat je dat doet met "lig", omdat de meeste honden vanzelf wel ergens gaan liggen omdat ze koekie willen. Maar een poetel uiteraard nietquote:
Paypal is heel veilig! Kun je maken op paypal.nl, staat daar ook wel uitgelegdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waar moet ik paypal aanmaken?![]()
En heeft dat nog nadelen/risico's?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden pen0r voor zo een kleinen egel!
www.paypal.comquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waar moet ik paypal aanmaken?![]()
En heeft dat nog nadelen/risico's?
Hij heeft vet hard nagedacht jonguhquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, dit ging om spontaan gedrag van een hond op commando zetten. Ze willen dat je dat doet met "lig", omdat de meeste honden vanzelf wel ergens gaan liggen omdat ze koekie willen. Maar een poetel uiteraard niet.
Dus nu zat ik gewoon achter de computer en iedere keer als hij ging liggen deed ik een klik en koekje. Na een uur begon hij eindelijk een beetje verband te zien.
Leuke is dat hij dus fysiek niks gedaan heeft, maar hij is wel moei nu
Ik hoop toch dat het gewoon katoen isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ziet er uit als zo'n stofje van australian-trainingspakken![]()
hoeveel kostte dat?
OMGquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in actie![]()
[ afbeelding ]
ik heb het altijd al gehad. Leuk met wijn of eten proeven, wat minder aangezien veel mensen stinkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh god ja, dat is zo herkenbaar.. Toen ik net gestopt was met roken was het het aller-ergst, toen kon ik echt half tegen de vlakte gaan van de zweetgeur van iemand die aan de overkant van de weg liep![]()
Jaaa, ik wil 'm zķ graag dat het ineens heel niet moeilijk is nee te zeggen tegen allerlei verleidingen. Ik moet sparen t/m juni, maar dan héb ik 'm wel
IK WIL HELEMAAL NIET OP DIE MANIER NAAR EGELS KIJKENquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in actie![]()
[ afbeelding ]
ik zal er dit weekend eens naar kijken, thanks!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Paypal is heel veilig! Kun je maken op paypal.nl, staat daar ook wel uitgelegd
Ohja, dat ziet er zo wel uit als katoen jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het gewoon katoen is
Als ik de goede matigen foto's van de grijze versie zo zie:
[ afbeelding ]
En anders heb ik 10 euro verspeeld![]()
weekje?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef Mss het volgende:
Hoe (hehehehehe) lang is vruchtensap uit zo'n pak geopend goed? Mijn neus zit een beetje dicht dus ik kan het niet ruiken.
Thanksquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
www.paypal.com
En je kunt via bankafschrijving betalen, superchill. Risico's, ehm, een makkelijk hackbaar wachtwoord kiezen is niet handig, maar verder zitten ze er dik bovenop, als een transactie riekt wordt je account geblokkeerd tot ze zeker weten dat het ok is
Ik mag altijd hoodiesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Hoodies mogen alleen thuis op de bank he
too latequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK WIL HELEMAAL NIET OP DIE MANIER NAAR EGELS KIJKEN![]()
![]()
![]()
Hij is zaterdag geopend maar ik heb weinig zin in klonters in mn bakkesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weekje?
Als het borrelt en naar alcohol smaakt (prikt op je tong) is het niet meer goed
een paar weken ook wel hoor, mits gekoeldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weekje?
Als het borrelt en naar alcohol smaakt (prikt op je tong) is het niet meer goed
Ik ook, maar toen ik rookte heb ik het flink afgestompt en dan is het echt een killer als je het ineens weer in volle sterkte om je oren krijgt. Zwanger zijn is nog leuker, dan wordt het erger. Ik kan nu vaak niet meer naar lief toegedraaid slapen omdat zijn kussen stinkt en ik kan de kopjes van mijn katten ook ruikenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb het altijd al gehad. Leuk met wijn of eten proeven, wat minder aangezien veel mensen stinkenOf van vuiligheid, of van frituurlucht, sigarettenlucht, natte hont of goedkope luchtjes
En Wii U is tof, dus is het waard!
Zaterdag? Kan nog wel johquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is zaterdag geopend maar ik heb weinig zin in klonters in mn bakkes.
ik vind 'm wel tof, mits zo gedragen als op die fotoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Hoodies mogen alleen thuis op de bank he
zaterdag kan makkelijk johquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is zaterdag geopend maar ik heb weinig zin in klonters in mn bakkes.
met slagroom?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Zo, poep aan het 28-dagen-dieet. Baco's en Luikse wafels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |