Ik ben daar ook wel nieuwschierig naar, heb zelf nogal kleine polsen dus vandaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef MeneerLogica het volgende:
Zou je miss de breedte van de klok zelf willen opmeten?
Oke thanksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:15 schreef RunnerB87 het volgende:
Meet het vanmiddag wel op en maak dan ook meteen een foto van het horloge om mijn pols
Is goed! Laat het maar wetenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:25 schreef MeneerLogica het volgende:
ALS ik hem van je overneem kom ik naar je toe, is 40 min rijden maar moet eerst weten hoe hij om me pols staat etc.
Thanks! Uiteindelijk zonde ook om het horloge weg te doen... maar draag deze gewoon te weinigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:37 schreef iFok. het volgende:
Wat een prachtig ding! Dat wou ik even zeggen.
Ik koop horloges gewoon nieuw in de winkel, vind het een te grote risico.
Ben wel benieuwd welke horloge je boven deze kiestquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:44 schreef RunnerB87 het volgende:
[..]
Thanks! Uiteindelijk zonde ook om het horloge weg te doen... maar draag deze gewoon te weinig
Ook erg mooi. Is iets volwassener dan de Diesel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:53 schreef RunnerB87 het volgende:
Heb eigenlijk altijd de onderstaande om:
Armani AR0348
[ afbeelding ]
Af en toe wil je weer eens iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |