abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_118130942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Hou je van optredens/dancefeesten? Arnhem ligt in de buurt van Doornroosje :)
Ja ben wel ooit naar doornroosje geweest. ik heb me ook aangemeld bij t luxor voor vrijwilligerswerk. ik hou niet zo van dance, maar wel rock/metal

ja ik heb ook een rijbewijs maar dan mag je niet drinken.
pi_118130976
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef lovely_sunset het volgende:

[..]

Ja ben wel ooit naar doornroosje geweest. ik heb me ook aangemeld bij t luxor voor vrijwilligerswerk. ik hou niet zo van dance, maar wel rock/metal

ja ik heb ook een rijbewijs maar dan mag je niet drinken.
Je mag ook niks ook tegenwoordig. Vorig weekend nog heel stout staan te wildplassen, in het bos :O
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_118130992
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:28 schreef W00fer het volgende:
Klopt, al zijn de meets wel meestal in het weekend. En dus nachtnet naar de grote steden, of bij iemand blijven slapen / hostel.

Mensen uit je eigen omgeving leren kennen gaat gewoon niet of erg moeilijk. Alleen de uithoek Groningers meeten elkaar wel eens apart. Niet iedereen wil 3 uur in de trein zitten voordat je daar bent :D

Als je mensen uit je eigen omgeving wilt leren kennen, is het slim om eerst naar een grote algemene meet te komen (met meer dan 10 man, voorlopig niet gepland) en vanaf daaraf verder af te spreken als het een beetje klikt.
I know, maar dan wil ik ook wel eens dingen hebben. Ik loer gewoon een beetje mee. Heb af en toe wel andere meets van andere topics, dat is ook wel relaxed :)

En volgens mij heb je hier geen nachtnet rijden :N
pi_118131115
Het "probleem" is maar net hoe groot je het zelf maakt en welke mogelijkheden je nog meer hebt.
Als ik lees dat sommige mensen het contact met hun lokale achterban (vrienden/kennissen) helemaal kwijt zijn, dan zou ik nog naar meets komen als ik in Kerkrade zou wonen en sterke behoefte aan wat nieuws. Kortom: wil je de moeite doen en de stap echt zetten? Niemand bijt volgens mij (ik heb even geen zicht op de teller hoeveel er al zijn opgegeten), dus pak die kans!!!¡¡¡¡
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_118131194
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef W00fer het volgende:
Het "probleem" is maar net hoe groot je het zelf maakt en welke mogelijkheden je nog meer hebt.
Als ik lees dat sommige mensen het contact met hun lokale achterban (vrienden/kennissen) helemaal kwijt zijn, dan zou ik nog naar meets komen als ik in Kerkrade zou wonen en sterke behoefte aan wat nieuws. Kortom: wil je de moeite doen en de stap echt zetten? Niemand bijt volgens mij (ik heb even geen zicht op de teller hoeveel er al zijn opgegeten), dus pak die kans!!!¡¡¡¡
mogelijkheden wel; maar zoals bekend, we zijn allemaal arm :P wanneer is de volgende meet dan? want FB laat me nog niet toe :(
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_118131534
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef W00fer het volgende:
Het "probleem" is maar net hoe groot je het zelf maakt en welke mogelijkheden je nog meer hebt.
Als ik lees dat sommige mensen het contact met hun lokale achterban (vrienden/kennissen) helemaal kwijt zijn, dan zou ik nog naar meets komen als ik in Kerkrade zou wonen en sterke behoefte aan wat nieuws. Kortom: wil je de moeite doen en de stap echt zetten? Niemand bijt volgens mij (ik heb even geen zicht op de teller hoeveel er al zijn opgegeten), dus pak die kans!!!¡¡¡¡
Ik ben helemaal nergens bang voor hoor, integendeel. Ik zie alleen nog niet de mogelijkheid om naar een meet te gaan, althans, die tot nu toe gepland waren.
pi_118131901
Als je vindt dat meets te ver weg zijn ben je natuurlijk altijd vrij om zelf een meet te organiseren die wat dichterbij is :+

Sowieso leuk als wat meer mensen iets voorstellen!
pi_118131957
Moet ik eerst wat verzinnen en daar tijd voor maken :+
pi_118132936
Tja, en daar zit vaak de crux. Tijd en geld, dagen die korter worden, zakken chips van de C1000 die lekkerder zijn dan die van Albert Heijn, groene sponsjes die sneller pluizen dan roze (u begrijpt hem wel).

Een nieuwe grote meet organiseren zou wel een goed idee zijn, om de kar weer verder te trekken voor de nieuwe mensen. Maargoed dan kom je op het aloude adagium: wie steekt zijn kop boven het maaiveld uit en regelt wat tofs.

Ik heb nog een boodschappenlijst vol met concrete en goedkope meet ideeën, maar het is ook aan anderen natuurlijk.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_118135539
Wat voor een grote meet zouden de leden en potentiele leden willen zien?
Nosce te ipsum.
pi_118142287
Ik heb op dit moment ook gewoon de financiële middelen niet om iets te doen wat geld gaat kosten, dus ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die het daar wat moeilijker mee hebben hoor. Niet iedereen woont goedkoop/gratis bij papa en mama zonder vaste lasten. De meeste mensen hier zijn gewoon student of net student-af en hebben het dus financieel een beetje lastig.
pi_118153126
Speciaal hiervoor maar even een profiel aangemaakt (en een fake Facebook-account; vergeef me m’n initiële paranoia). Ben student uit de regio Nijmegen en benieuwd of dit initiatief eventueel ook iets voor mij is. fh101: Facebook-verzoek onderweg :)
pi_118170010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:42 schreef Mr_Shankly het volgende:
Speciaal hiervoor maar even een profiel aangemaakt (en een fake Facebook-account; vergeef me m’n initiële paranoia). Ben student uit de regio Nijmegen en benieuwd of dit initiatief eventueel ook iets voor mij is. fh101: Facebook-verzoek onderweg :)
Ik heb gezien dat ik een berichtje heb, maar ik krijg m even niet geopend. Zodra het lukt stuur ik je een vriendschapsverzoek op FB! :)
pi_118204224
Wat houden de meets hier zoal in? Met een zak chips en wat bier filmavond of? Sorry, heb geen idee eigenlijk, maar dit topic interesseert me wel. :P
pi_118204894
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:10 schreef wesleydie het volgende:
Wat houden de meets hier zoal in? Met een zak chips en wat bier filmavond of? Sorry, heb geen idee eigenlijk, maar dit topic interesseert me wel. :P
Vaak gaan we gewoon ergens heen, bij grotere meets meestal Utrecht omdat het centraal is. Maar over het algemeen worden er meer kleinere meets gehouden door het hele land. En dan ga je dus gewoon wat doen, naar een feest ofzo.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:50:43 #67
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_118209518
Binnenkort dus iets goedkoops in Utrecht verzinnen dus. Hmmz
pi_118290710
Een tijdje geleden had ik eens bedacht om een kook-meet te houden. Dat kan zo goedkoop of duur zijn als we zelf willen.

Maar het leek me leuk om met een groepje mensen samen te koken, eten, kletsen enz. Ikzelf hou heel erg van koken, en ben er redelijk goed in, heb ik van horen zeggen (A). Maar ook als je van jezelf vindt dat je minder goed kan koken, lijkt het me leuk als je mee wil doen. (stukje tekst van facebook)

Het enige probleem is het vinden van een locatie/keuken. Tot nu toe niemand gevonden die een grote keuken heeft, waarin we aan de slag kunnen gaan.
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:07:27 #69
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_118293422
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:02 schreef SunshineEva het volgende:
Een tijdje geleden had ik eens bedacht om een kook-meet te houden. Dat kan zo goedkoop of duur zijn als we zelf willen.

Maar het leek me leuk om met een groepje mensen samen te koken, eten, kletsen enz. Ikzelf hou heel erg van koken, en ben er redelijk goed in, heb ik van horen zeggen (A). Maar ook als je van jezelf vindt dat je minder goed kan koken, lijkt het me leuk als je mee wil doen. (stukje tekst van facebook)

Het enige probleem is het vinden van een locatie/keuken. Tot nu toe niemand gevonden die een grote keuken heeft, waarin we aan de slag kunnen gaan.
En als je nou bijvoorbeeld tapas gaat maken? Dan kunnen er steeds 2-3 tegelijk in de keuken bezig en hoef je dus niet per se een grote keuken te hebben.
Leuk idee trouwens, ik zit niet op de facebookpagina dus wil je het hier posten als het concreet wordt qua locatie?
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_118294646
Hey,

Ik heb gewoon interesse in het opdoen van nieuwe contacten. Ik voel me op dit moment eenzaam, omdat ik een lastige tijd doorga/doorging. Lijkt me gewoon fijn om met mensen te kletsen.
Kan ik deze mensen ook hier vinden, via die facebook groep?

Op dit moment wil ik vooral moet iemand kunnen chatten. Het is niet dat ik geen vrienden heb, maar zou gewoon nieuwe mensen willen leren kennen. Mensen mogen mij ook persoonlijk benaderen met een ingame mailtje, dat vind ik ook goed hoor.

Met vriendelijke groeten,

Peter, biomedische en gedrag&neurowetenschappen student, 22 jaar btw.
pi_118296810
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

[..]

En als je nou bijvoorbeeld tapas gaat maken? Dan kunnen er steeds 2-3 tegelijk in de keuken bezig en hoef je dus niet per se een grote keuken te hebben.
Leuk idee trouwens, ik zit niet op de facebookpagina dus wil je het hier posten als het concreet wordt qua locatie?
Goed idee die tapas, heb je inderdaad niet een heel grote keuken voor nodig! Als het wat concreter word zal ik wat posten, maar je zou ook lid kunnen worden van de facebookgroep ;)
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:49:09 #72
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_118879916
Even weer een schop omhoog in dit topic.

Na de middelbare school ben ik eigenlijk al mn vrienden kwijtgeraakt. Een aantal kregen een vriendje(waaronder ikzelf), anderen gingen studeren in een verre stad en weer anderen kregen het druk met andere dingen waardoor de vriendschap verwaterde. Door privé omstandigheden heb ik de eerste 2 jaar na het verlies van de vrienden geen tijd/behoefte gehad aan nieuwe vrienden.
Echter kriebelde het na een tijdje wel weer om nieuwe contacten te leggen. Inmiddels een paar jaar verder, ik woon sinds kort op mezelf en wil mijn sociale leven weer verder uitbreiden.

Woonachtig in Flevoland(specifieke woonlocatie per PM). Het lijkt me leuk om een kookclubje op te zetten aangezien ik gek ben op koken. Daarnaast lijkt het me leuk om een toneelgroepje te beginnen. Je mag me ook benaderen voor het maken van wandelingetjes, het ondernemen van sportactiviteiten en gewoon om lekker te kletsen met een kop thee of koffie.
Ik ben 22 jaar, zowel contact met jongens als meiden is welkom.

Whuhaha, voel me net een oude vrijster die een promotiestukje schrijft voor de datingsite....
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_118884174
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:49 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Even weer een schop omhoog in dit topic.

Na de middelbare school ben ik eigenlijk al mn vrienden kwijtgeraakt. Een aantal kregen een vriendje(waaronder ikzelf), anderen gingen studeren in een verre stad en weer anderen kregen het druk met andere dingen waardoor de vriendschap verwaterde. Door privé omstandigheden heb ik de eerste 2 jaar na het verlies van de vrienden geen tijd/behoefte gehad aan nieuwe vrienden.
Echter kriebelde het na een tijdje wel weer om nieuwe contacten te leggen. Inmiddels een paar jaar verder, ik woon sinds kort op mezelf en wil mijn sociale leven weer verder uitbreiden.

Woonachtig in Flevoland(specifieke woonlocatie per PM). Het lijkt me leuk om een kookclubje op te zetten aangezien ik gek ben op koken. Daarnaast lijkt het me leuk om een toneelgroepje te beginnen. Je mag me ook benaderen voor het maken van wandelingetjes, het ondernemen van sportactiviteiten en gewoon om lekker te kletsen met een kop thee of koffie.
Ik ben 22 jaar, zowel contact met jongens als meiden is welkom.

Whuhaha, voel me net een oude vrijster die een promotiestukje schrijft voor de datingsite....
Zit je zelf al bij de facebook groep? (dit kan ook met een fake account als je niet wilt dat andere mensen je prive gegevens wilt laten zien)
Every war is different, every war is the same.
pi_118886385
is er nog een link naar de FOK! James Bond meet in Tilburg as vrijdag?
Nosce te ipsum.
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:23:42 #75
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_118888375
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:18 schreef dekkered het volgende:

[..]

Zit je zelf al bij de facebook groep? (dit kan ook met een fake account als je niet wilt dat andere mensen je prive gegevens wilt laten zien)
Nope, zit niet op facebook. Heb wel een fake-account maar die gebruik ik om familie en kennissen te volgen zonder m'n eigen gegevens op internet te hebben.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_118889040
Hoi mede-flevolander :W
Binnenkort gaat er hopelijk iets kookachtigs gebeuren :)
pi_118890619
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:39 schreef Piles het volgende:
Hoi mede-flevolander :W
Binnenkort gaat er hopelijk iets kookachtigs gebeuren :)
Ik wil wel een fles slasaus en een blik mosterdmayonaise meenemen naar de plaatselijke Mcdonald's of bedoelde je dat niet?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_118891112
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik wil wel een fles slasaus en een blik mosterdmayonaise meenemen naar de plaatselijke Mcdonald's of bedoelde je dat niet?
:6

Ik ken jouw mening over koken ;)
pi_118896244
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

[..]

Nope, zit niet op facebook. Heb wel een fake-account maar die gebruik ik om familie en kennissen te volgen zonder m'n eigen gegevens op internet te hebben.
Klinkt een beetje als een stalker :P
Nosce te ipsum.
pi_118906283
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:33 schreef Piles het volgende:

[..]

:6

Ik ken jouw mening over koken ;)
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, ben jij nou een Fokker of niet :D
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 7 november 2012 @ 21:04:02 #81
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_118953276
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een stalker :P
Whuhahaha nee dat is het helemaal niet. Ik volg mijn collega's van m'n oude stage. Die plaatsten elke keer filmpjes en fotos op facebook en hadden het er vervolgens over werk over. Waardoor ik steeds niet mee kon lachen en praten. Na lang pushen heb ik dan toch een account aangemaakt om de boel een beetje te volgen.

Minder stalkerig nu? ;)
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_118955621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

[..]

Whuhahaha nee dat is het helemaal niet. Ik volg mijn collega's van m'n oude stage. Die plaatsten elke keer filmpjes en fotos op facebook en hadden het er vervolgens over werk over. Waardoor ik steeds niet mee kon lachen en praten. Na lang pushen heb ik dan toch een account aangemaakt om de boel een beetje te volgen.

Minder stalkerig nu? ;)
iets minder ja :) :P
Nosce te ipsum.
pi_118972458
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

[..]

Whuhahaha nee dat is het helemaal niet. Ik volg mijn collega's van m'n oude stage. Die plaatsten elke keer filmpjes en fotos op facebook en hadden het er vervolgens over werk over. Waardoor ik steeds niet mee kon lachen en praten. Na lang pushen heb ik dan toch een account aangemaakt om de boel een beetje te volgen.

Minder stalkerig nu? ;)
En daar zou je niet mee in de groep kunnen? Men ziet niks van dat je in die groep zit.
Every war is different, every war is the same.
pi_118972491
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, ben jij nou een Fokker of niet :D
Omdat er ook fokkers zijn die wel wat meer moeite willen doen voor echt lekker eten? (kijk maar in cul daar zie je genoeg dingen voorbij komen)
Every war is different, every war is the same.
pi_118973489
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef dekkered het volgende:

[..]

Omdat er ook fokkers zijn die wel wat meer moeite willen doen voor echt lekker eten? (kijk maar in cul daar zie je genoeg dingen voorbij komen)
Ja, ga er nog serieus op in joh :D
pi_118973739
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, ga er nog serieus op in joh :D
Tuurlijk
Every war is different, every war is the same.
pi_118975591
Hallo allemaal :) ,

Zit er al een tijdje over te denken ook mee te gaan doen. Ik heb zelf een vriendin en een leuke vriendengroep, maar ik sta altijd open om meer mensen te ontmoeten en leuke dingen te gaan doen. Wat voor activiteiten worden er meestal gedaan? Is het vooral uitgaan? Of ook gewoon andere activiteiten? Hoe groot is de groep ongeveer? Verspreid over het hele land las is. Woon zelf bij de domstad. Ben zelf ook 19 jaar, zal dus waarschijnlijk jong zijn :) .

Om eerlijk te zijn ben ik altijd een beetje huiverig qua afspreken met mensen via het internet. Nog steeds heerst bij iedereen de gedachte dat dat alleen voor "nerds" is en "wanhopige kerels" . Ik vind dat duidelijk niet, ik denk dat het een moderne manier is om nieuwe vrienden te ontmoeten. In dit topic zie ik ook regelmatig dames langskopen, geeft me het idee dat de verhouding in ieder geval niet 90/10 is :) .

Ik lees voorlopig nog even mee en zal kijken of ik de stap kan zetten me echt aan te melden en activiteiten te doen. Ben zelf ook vrij goed om dingen te organiseren, mocht daar nog behoefte naar zijn later.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnoniemeFokkertje op 08-11-2012 13:16:00 ]
pi_118976043
Ik woon in de regio Utrecht en 'zoek' iemand die me Olympische lifts kan leren en eventueel een keertje wil trainen samen. Zou ook chill zijn om wat tips/ervaringen/informatie uit te wisselen m.b.t krachttraining/voeding. Mijn interesse gaat ook uit naar Crossfit.
pi_118983245
quote:
Ja ga er nog serieus op in ja :D
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:16 schreef dekkered het volgende:

[..]

Tuurlijk
Dekkered houdt niet van grapjes, vooral niet plaatsen op Fok of een meetgroep die daarbij hoort. Dat mag niehiet! Foei W00fer.

:D
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_118993273
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:28 schreef W00fer het volgende:

[..]

[..]

Dekkered houdt niet van grapjes, vooral niet plaatsen op Fok of een meetgroep die daarbij hoort. Dat mag niehiet! Foei W00fer.

:D
Zie de PI..
Every war is different, every war is the same.
pi_118993560
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef AnoniemeFokkertje het volgende:
Hallo allemaal :) ,

Zit er al een tijdje over te denken ook mee te gaan doen. Ik heb zelf een vriendin en een leuke vriendengroep, maar ik sta altijd open om meer mensen te ontmoeten en leuke dingen te gaan doen. Wat voor activiteiten worden er meestal gedaan? Is het vooral uitgaan? Of ook gewoon andere activiteiten? Hoe groot is de groep ongeveer? Verspreid over het hele land las is. Woon zelf bij de domstad. Ben zelf ook 19 jaar, zal dus waarschijnlijk jong zijn :) .

Om eerlijk te zijn ben ik altijd een beetje huiverig qua afspreken met mensen via het internet. Nog steeds heerst bij iedereen de gedachte dat dat alleen voor "nerds" is en "wanhopige kerels" . Ik vind dat duidelijk niet, ik denk dat het een moderne manier is om nieuwe vrienden te ontmoeten. In dit topic zie ik ook regelmatig dames langskopen, geeft me het idee dat de verhouding in ieder geval niet 90/10 is :) .

Ik lees voorlopig nog even mee en zal kijken of ik de stap kan zetten me echt aan te melden en activiteiten te doen. Ben zelf ook vrij goed om dingen te organiseren, mocht daar nog behoefte naar zijn later.
Leuk dat je mee wilt doen. Stuur een PM naar mij of naar iemand anders (uit de OP) om in de facebookgroep te komen.

Ik kan je trouwens zelfs vertellen dat op de laatste "grote" Utrecht meet de dames in de meerderheid waren. Dus het verhaal van dat er alleen maar mannen rondlopen is sowieso niet waar.

De meets zijn verschillend. De laatste tijd is het veel al uitgaansmeets maar er zijn ook ideeën over om een kook meet te organiseren.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:23 schreef 16meter het volgende:
Ik woon in de regio Utrecht en 'zoek' iemand die me Olympische lifts kan leren en eventueel een keertje wil trainen samen. Zou ook chill zijn om wat tips/ervaringen/informatie uit te wisselen m.b.t krachttraining/voeding. Mijn interesse gaat ook uit naar Crossfit.
Hej, ik denk dat je voor dit soort dingen beter in een specifiek topic over dat soort dingen kan vragen. Dit gaat meer om gewoon mensen te ontmoeten die andere (nieuwe) mensen willen ontmoeten.
Every war is different, every war is the same.
pi_118993696
Bijna weekend :D
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_118994350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:43 schreef W00fer het volgende:
Bijna weekend :D
Jaman, gaan jullie nog wat doen dan, een meet?

Ben al 'n tijdje aan het lurken.
pi_118994948
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:41 schreef dekkered het volgende:
Hej, ik denk dat je voor dit soort dingen beter in een specifiek topic over dat soort dingen kan vragen. Dit gaat meer om gewoon mensen te ontmoeten die andere (nieuwe) mensen willen ontmoeten.
Ik wil best nieuwe mensen ontmoeten, maar niet voor een kookcursus of bingo avond. Vandaar dat ik mijn (specifieke) interesses aangeef. Wellicht waren er mensen met dezelfde hobby.
pi_118995362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik wil best nieuwe mensen ontmoeten, maar niet voor een kookcursus of bingo avond. Vandaar dat ik mijn (specifieke) interesses aangeef. Wellicht waren er mensen met dezelfde hobby.
Zolang het overgrote deel gaat koken en ik lekker chill met een paar gasten kan gaan pokeren vind ik het prima.
pi_118997479
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik wil best nieuwe mensen ontmoeten, maar niet voor een kookcursus of bingo avond. Vandaar dat ik mijn (specifieke) interesses aangeef. Wellicht waren er mensen met dezelfde hobby.
Ik bedoelde meer er mee dat jij aangaf dat je specifiek iemand zoekt. Dat is niet helemaal de manier dat wij hier de meets organiseren. We organiseren de meets voor meerdere mensen.
En ja je zal misschien ook mensen 1 op 1 gaan ontmoeten omdat je met die persoon kan opschieten.
Every war is different, every war is the same.
pi_118997521
ok sorry
pi_118997641
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef 16meter het volgende:
ok sorry
Nee maakt niet uit, geef het alleen even aan :)
Every war is different, every war is the same.
pi_119000644
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:55 schreef wesleydie het volgende:

[..]

Jaman, gaan jullie nog wat doen dan, een meet?

Ben al 'n tijdje aan het lurken.
james bond avond in Amsterdam :-P ik weet niet of je skyfall al gezien hebt?
Nosce te ipsum.
pi_119000663
En ach, wie weet lurkt hier iemand mee die toevallig ook net die interesses heeft, you never know!

Verder staat er ook weer een grote meet in Utrecht op de planning, alleen wil het organiseren daarvan even niet zo lukken..
pi_119002343
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

james bond avond in Amsterdam :-P ik weet niet of je skyfall al gezien hebt?
Helaas, pas geleden met m'n nicht. ;(
pi_119046579
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:55 schreef wesleydie het volgende:

[..]

Jaman, gaan jullie nog wat doen dan, een meet?

Ben al 'n tijdje aan het lurken.
Skyfall meet (maar dat was met de 25-35 groep, waarvan de meesten uit Brabant komen).

De Skyfall meet van deze groep is in Amsterdam, vanavond. Waarschijnlijk is ie uitverkocht (dus ik hoop dat AlexanderC kaartjes heeft gereserveerd).
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')