Om te darten hoeft je zoiezo niet zo sportief te zijn ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar eens volgen als ie darten zit te kijken, Dan kan je ook lachen. Zeker als die onsportieve naaidoos van een Hankey staat te gooien.
Ik denk Holleeder kijk ik wel op uitzending gemist, kan ik 'm lekker snel doorspoelen als het niks (te irritant) is en Oranje ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef Gert het volgende:
Oranje en Holleeder gekeken, en dan ben je 2,5 uur verder en heb je eigenlijk niets gezien.
Had ik nou maar gewoon een avond ditisopaatje.tk gevolgd
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die kende ik al. Scary shit. Zorg dat je daar nóóit terecht komt! Dan is die bajes waar opa in heeft gezeten echt een hotel.
Holleeder had ik ook opgenomen, om Oranje live te kunnen zien. De volgende keer kijk ik niet meer, tegen dat soort dwergstaatjes. Echt geen hol aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk Holleeder kijk ik wel op uitzending gemist, kan ik 'm lekker snel doorspoelen als het niks (te irritant) is en Oranje ...
Het was meer in het algemeen. Als ze je als vrouw tussen dat soort gajes stoppen, ben je denk ik beter af op "old sparky".quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]he ik ben een meisje hoor, dan kom je niet in een mannengevangenis terecht
Of een spuitje ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was meer in het algemeen. Als ze je als vrouw tussen dat soort gajes stoppen, ben je denk ik beter af op "old sparky".
snap niet dat er geen opblaaspoppen uitgedeeld worden daarquote:
Nee, en ik vond de uitzending ook bijzonder oninteressant.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Jian het volgende:
Dames vertel eens is Willem Holleeder erotiserend? Dat hoor ik namelijk net op 6 bij Bo.
is knappe vent, lang en goed gekleed, maar vroeger was ie spontaner en leuker, nu op zijn hoede he........ kolere een flits en een klap hier in Amsterdamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Jian het volgende:
Dames vertel eens is Willem Holleeder erotiserend? Dat hoor ik namelijk net op 6 bij Bo.
Was het verheerlijkend voor jou dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
Ik vind het toch een beetje de verheerlijking van een hele slechte meneer
Nogal, en wat had hij nou te melden. Niks, allemaal voorspelbaar. En ik vind het echt maf om die vent een podium te geven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
Ik vind het toch een beetje de verheerlijking van een hele slechte meneer
Mmmm, op 6 hebben ze met plezier gekeken, Bo vond het zelfs spectaculair. Ik moet zelf maar even kijken morgen, maar ik verwacht er ook niet veel vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, en ik vond de uitzending ook bijzonder oninteressant.
Ja, onweer de hele tijd en het blijft hangen omdat er bijna geen wind staatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is knappe vent, lang en goed gekleed, maar vroeger was ie spontaner en leuker, nu op zijn hoede he........ kolere een flits en een klap hier in Amsterdam
blijft flitsen en regent lekker....... nu Peter R bij P&W dat vind ik pas een enge vent, betweter echt dat die eens geen klap voor zijn smoel krijgt van iemand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, onweer de hele tijd en het blijft hangen omdat er bijna geen wind staat
Peter R wat een arrogante, zelfingenomen droeftoeter is dat zeg, die vent wordt elk jaar irritanter lijkt welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijft flitsen en regent lekker....... nu Peter R bij P&W dat vind ik pas een enge vent, betweter echt dat die eens geen klap voor zijn smoel krijgt van iemand.
Nou nee, niet voor mij iigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Jian het volgende:
Opa is het brein achter Willem .... vooral de verklaring van de verbrande miljoenen op het strand in Den Helder was ongekend!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Jian het volgende:
Zou Oop Willem persoonlijk kennen? Denk het wel, toch!?
Niet zo persoonlijk als Freddy denk ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Jian het volgende:
Zou Oop Willem persoonlijk kennen? Denk het wel, toch!?
Nou daar zeg je wat! De rol van Oop, als bekende van zowel Heineken als Holleeder is hier toch wat curieus .....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo persoonlijk als Freddy denk ik. [ afbeelding ]
Wat is daar precies curieus aan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat! De rol van Oop, als bekende van zowel Heineken als Holleeder is hier toch wat curieus .....
Dat van Holleeder is nog een aanname hè. Een zeer plausibele, dat wel: afkomstig uit dezelfde stad, van dezelfde generatie, beiden een crimineel verleden en beiden een band met Heineken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat! De rol van Oop, als bekende van zowel Heineken als Holleeder is hier toch wat curieus .....
Ik heb ook 2 (niet de minst belangrijke) van deze 4 overeenkomsten ... en toch ken ik Holleeder niet persoonlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat van Holleeder is nog een aanname hè. Een zeer plausibele, dat wel: afkomstig uit dezelfde stad, van dezelfde generatie, beiden een crimineel verleden en beiden een band met Heineken.
Waar rook is, is vuur en die ouwe schijnt ook nogal fan te zijn van Peter R, die natuurlijk weer bevriend was met Cor van Hout.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat van Holleeder is nog een aanname hè. Een zeer plausibele, dat wel: afkomstig uit dezelfde stad, van dezelfde generatie, beiden een crimineel verleden en beiden een band met Heineken.
Jij lijkt nog wel een stuk gevaarlijker leven te leiden dan Holleederquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:08 schreef Jian het volgende:
Oop moest niezen, ik zit met m'n koptelefoon op en flikkerde zowat van m'n stoel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |