Het zou het een en ander wel verklaren want ik geloof dat ze daar vitamines aan toevoegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zijn ook altijd zulke kleine porties dat het me niet zou verbazen dat het potjes babyvoeding zijn.
John heeft echt gelijk wat een stel mongolen hier ik geloofde hem niet maar nu ik ook lees weet ik niet of er hier wel normale mensen reageren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zou het een en ander wel verklaren want ik geloof dat ze daar vitamines aan toevoegen.
Doel je op sommigen of anderen ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
John heeft echt gelijk wat een stel mongolen hier ik geloofde hem niet maar nu ik ook lees weet ik niet of er hier wel normale mensen reageren.
Hoezo geloofde je hem eerst niet? Wat voor vriend ben je dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
John heeft echt gelijk wat een stel mongolen hier ik geloofde hem niet maar nu ik ook lees weet ik niet of er hier wel normale mensen reageren.
Ik vraag me af of hij zijn vriend nog steunt als hij meer te weten komt over de recente ontwikkelingen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo geloofde je hem eerst niet? Wat voor vriend ben je dan?
Ik ben al verbaasd dat-ie überhaubt vrienden heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo geloofde je hem eerst niet? Wat voor vriend ben je dan?
Ben je mal, gewoon ignoren.quote:
ik ben er ook vandoor hoor, zo hoeft het niet meerquote:
Mongolenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Nou hoor ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Gert reageert hier zo nu en dan, de zoon van ...., goed hij was vroeger vrouw en hij is nu mod, maar verder is ie best redelijk normaal hoor, vind ik dan, hè. Ma ja, ik ben natuurlijk één van die mongolenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Welnee "Jian". Die open blik, die relaxte stijl van kleden, jou mankeert niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:46 schreef Jian het volgende:
Ma ja, ik ben natuurlijk één van die mongolen
Dank je Gert, dat is nog eens een hart onder de riem. Ik wist dat ik op je begrip kon rekenen, ik bedoel, na alles wat jij hebt meegemaakt en dan is de operatie volgens mij nog wel het minste, kanjerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee "Jian". Die open blik, die relaxte stijl van kleden, jou mankeert niets.
[ afbeelding ]
Jij een hart onder de riem, ik wat anders onder de riem: allebei happy.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je Gert, dat is nog eens een hart onder de riem. Ik wist dat ik op je begrip kon rekenen, ik bedoel, na alles wat jij hebt meegemaakt en dan is de operatie volgens mij nog wel het minste, kanjer
Als ik de voorgaande topics zo lees, dan zou ik eerst willen weten waar die leverworst vandaan komtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
En om de lekkere trek te stillen eet Oop een lekker stukje leverworst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van Leo uiteraardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik de voorgaande topics zo lees, dan zou ik eerst willen weten waar die leverworst vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |