quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jazeker... maar het glijen met haar gleufje over een tonijn blijft toch een vage hobby
Ik ken wel vagere hobby's hoor..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jazeker... maar het glijen met haar gleufje over een tonijn blijft toch een vage hobby
Die zullen waarschijnlijk door de mods worden ge-edit wil je ze hier meldenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ken wel vagere hobby's hoor..
Nou ja, netjes is het niet en ze moeten ze hard aanpakken, maar om de daders (waarschijnlijk een stelletje "kutkoters") nu meteen te executeren lijkt me ietwat overdrevenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
Terwijl Oop aanstalte maakt om op zijn traditionele Broodje Haring aan te vallen, toch nog even een gevleugelde uitspraak van Opa, die zich zichtbaar opwond over de vernielde graven in Barendrecht... " Als je de doden niet eens met rust kunt laten, behoor je niet tot de levende.. de doodstraf invoeren zouden ze moeten"
[ afbeelding ]
Er zijn er voor minder zware vergrijpen geliquideert ....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, netjes is het niet en ze moeten ze hard aanpakken, maar om de daders (waarschijnlijk een stelletje "kutkoters") nu meteen te executeren lijkt me ietwat overdreven
De maffia is inderdaad af en toe wat impulsief.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er zijn er voor minder zware vergrijpen geliquideert ....
En in Noord Korea gaat je kop er ook af voor zo'n geintje, maar ik denk niet dat Oop Noord Koreaanse toestanden wenst .... voor ons daarentegen misschien best leuk, stel je voor, Oop op stream aan het werk in de rijstveldenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
De maffia is inderdaad af en toe wat impulsief.
Ik denk dat Oop liever gaat zitten dan een taakstrafje doen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
En in Noord Korea gaat je kop er ook af voor zo'n geintje, maar ik denk niet dat Oop Noord Koreaanse toestanden wenst .... voor ons daarentegen misschien best leuk, stel je voor, Oop op stream aan het werk in de rijstvelden
Heej zwerver...quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:16 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen opa fansBen weer bijgelezen.
Opa vermaakt zich duidelijk nog steeds onstream..
De opa volgers vermaken zich met het kijken naar opa...
Gaat dus harstikke goed nog met iedereen. Dat is fijn om te weten.....
Ben trouwens wel benieuwd wanneer opa de kerstboom gaat opzetten.
Zou het nog eerder zijn als vorig jaar.;)
Nou hij kan mooi op de plaats waar de kooi van de papegaai heeft gestaan, fijne kerstdagen Ajaxquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej zwerver...![]()
En het zal ongetwijfeld wel een extra grote worden, nu er meer ruimte is...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou hij kan mooi op de plaats waar de kooi van de papegaai heeft gestaan, fijne kerstdagen Ajax
hey kanjerquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej zwerver...![]()
En het zal ongetwijfeld wel een extra grote worden, nu er meer ruimte is...
Hij is inderdaad erg goed in zitten en in de gevangenis krijgt hij daar nog een betere avondmaaltijd bij ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik denk dat Oop liever gaat zitten dan een taakstrafje doen...
Een paar daagjes? Hij wacht toch keuvelen cq sintemaarten wel af?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:41 schreef Toverheks het volgende:
de boom komt er heus wel,waar sommige/degene/jullie en die andere zich druk om makenwachten jullie maar af misschien dit jaar een megaboom geschonken door Leo en opa hangt er zelf de ballen in, en nee niet zijn eigen ballen
dus nog maar ff een paar nachtjes slapen en we kunnen allemaal de ballenboom van Opa&Oma bewonderen......
ik hoop het wel, want vind het niks al die ballen in de winkels etc. eerst Sint&Piet en pepernotenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:56 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een paar daagjes? Hij wacht toch keuvelen cq sintemaarten wel af?
Ik bedoel de NS rijd zelfs nog op tijd ..
Ik denk dat Oop aan de Boom begint vlak na de uitzetting van die Slavendrijver...quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:41 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
hey kanjer![]()
We kunnen weddenschap houden over de data vd boom
1 December zegt Oopquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:41 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
hey kanjer![]()
We kunnen weddenschap houden over de data vd boom
oke nextquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
1 December zegt Oop
Zo, hebben we dát ook weer gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |