abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117813384
regelmatig ben ik in de uitzending bij echte jannen maar ik begrijp het laatste lied zo heel erg goed meer er is een politiek programma doet een beetje dik is een super beren een eigen bedje ludiek ik vind ik het is altijd met jan roos jan de roos jan roos is een lekkere ven moet er niet gewerkt het gaat erom dat het een beetje raar is allemaal dat ik niet in je uitzending komt want ze willen me er niet in emmen zweren bij een rustig ontzettende raar door deze politiek programma moeten mensen hoofdleiding kunnen komen ik vind het gewoon vrij vrij moet zijn
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:24:33 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_117813397
shit thread, john locke and b7
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_117813413
Wat is deze ?
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_117813524
Haha ja leuk deze TS weer met z'n 20 topics per dag met allemaal onzin woorden achter elkaar zodat het verhaal nergens op slaat
Mijn nieuwe ondertitel
pi_117813622
PM maar als je een fatsoenlijke versie heb van je OP. Met interpunctie. Dit begrijpt niemand helaas.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')