abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5481159
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 21:17 schreef Mijnheer_Willem het volgende:

<ontopic>
Wat ik ook niet begrijp, ik het praktische aspect. Het is al eerder gevraagd: is dat niet ontzettend warm?
</ontopic>

Nu wel met dit weer, maar in de winter niet denk ik. Het is niet meer de jaren 50 toen sex in het stikdonker en diep onder de dekens gebeurde.
L.
Het bont staat mij beter dan die nertsen.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 21:37:13 #52
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_5481216
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 21:34 schreef lovelyladyF het volgende:

[..]
Het is niet meer de jaren 50 toen sex in het stikdonker en diep onder de dekens gebeurde.

Ik denk niet dat er iemand hier is die daar vanuit gaat.
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_5482349
Jammer dat je mijn vragen niet beantwoordt (of misschien over het hoofd hebt gezien, kan ook). Als ik in jouw schoenen stond zouden dit voor mij essentiële vragen zijn:

Gaat het jouw man tijdens seks straks nog om jou of om het bont? Heeft hij bont nodig om opgewonden te raken?

pi_5483011
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 22:35 schreef rooierooie het volgende:
Jammer dat je mijn vragen niet beantwoordt (of misschien over het hoofd hebt gezien, kan ook). Als ik in jouw schoenen stond zouden dit voor mij essentiële vragen zijn:

Gaat het jouw man tijdens seks straks nog om jou of om het bont? Heeft hij bont nodig om opgewonden te raken?

Dat vraag ik me ook af want als het een fetish is dan kan ie dus alleen maar opgewonden raken van bont.
Lijkt me geen fijne gedachte als ie lekker bezig is en eigenlijk alleen maar aan die jas denkt ipv jouw.

Wat ik ook erg raar vind is dat het perse een echte bontjas moet zijn, als je een goede nepjas zou kopen en je zou niks zeggen zou ik het persoonlijk knap vinden als ie het zou zien.

pi_5487934
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 23:12 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af want als het een fetish is dan kan ie dus alleen maar opgewonden raken van bont.
Lijkt me geen fijne gedachte als ie lekker bezig is en eigenlijk alleen maar aan die jas denkt ipv jouw.

Wat ik ook erg raar vind is dat het perse een echte bontjas moet zijn, als je een goede nepjas zou kopen en je zou niks zeggen zou ik het persoonlijk knap vinden als ie het zou zien.

Hij is fetisjist. Dat is duidelijk. Daar hoef je niets bijzonders voor te doen, dat overkomt je gewoon ergens in je jeugd. Of je er blij mee wezen moet? Weet het niet.
Mijn man heeft mij vaak verteld dat ik altijd op de eerste plaats zal komen. Het bont is extra. Wat hij heel graag wil is dat als we vrijen IK een bontjas aanheb. Het is dus IK en die bontjas.
Natuurlijk is hij ook een goede minnaar als ik niet in bont ben. Dat heeft hij vaak genoeg bewezen.
Je hebt gelijk als je zegt dat hij aan bont kan denken als we vrijen. Kan. Mag. Zit ik niet mee. Ik sta op de eerste plaats. Ik weet ook niet waar een ander aan denkt als hij of zij vrijt. Kettingen? Een teddybeertje? Watervallen?

Tuurlijk zal hij het merken als de jas nep is. Echt bont kan je herkennen door te voelen, goed te kijken en te ruiken. Echt bont bestaat uit de huid met daarop de vacht. Dat voel je. De geur is specifiek. En een jas bestaat uit meerdere stukken (de pelzen); je ziet en voelt de stikselnaden.
Lovelylady.

pi_5488004
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 10:16 schreef lovelyladyF het volgende:
Tuurlijk zal hij het merken als de jas nep is. Echt bont kan je herkennen door te voelen, goed te kijken en te ruiken. Echt bont bestaat uit de huid met daarop de vacht. Dat voel je. De geur is specifiek. En een jas bestaat uit meerdere stukken (de pelzen); je ziet en voelt de stikselnaden.
Dus compromisloos?

Jij en dode dieren en anders niet?

Waarom niet de gulden middenweg? Jij geeft wat toe en zweet je de rambam in bed, hij neemt genoegen met jou en iets uit deze catalogus.

Als DAT niet goed genoeg is, zou ik mij toch echt een beetje zorgen gaan maken over waar hij zijn stijve vandaan tovert.

pi_5488203
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 10:25 schreef Rorschach het volgende:

[..]

Dus compromisloos?

Jij en dode dieren en anders niet?

Waarom niet de gulden middenweg? Jij geeft wat toe en zweet je de rambam in bed, hij neemt genoegen met jou en iets uit deze catalogus.

Als DAT niet goed genoeg is, zou ik mij toch echt een beetje zorgen gaan maken over waar hij zijn stijve vandaan tovert.

Prachtige jassen. Yep. Maar ik denk dat het compromiloos wordt, zoals jij zegt. Ik schreef al dat ik niets tegen echt bont heb, maar alleen moeite met het feit dat ik dat in een sexsituatie het ga dragen. En nee, ik maak me geen zorgen "waar hij zijn stijve vandaan tovert'.
L.
pi_5488734
Je zegt dat je er zelf een beetje moeite mee hebt om het in een sekssituatie te zullen moeten gaan dragen. Maar bij íeder argument dat in dit topic door anderen wordt genoemd verdedig je je man en geef je een tegenargument. Wat is het precies waardoor je er toch moeite mee hebt? Waar probeer je door middel van dit topic achter te komen? Het klinkt voor mij alsof je er moeite mee hebt, maar eigenlijk toch al zeker weet dat je het wel zult gaan doen.
pi_5488865
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 11:35 schreef rooierooie het volgende:
Je zegt dat je er zelf een beetje moeite mee hebt om het in een sekssituatie te zullen moeten gaan dragen. Maar bij íeder argument dat in dit topic door anderen wordt genoemd verdedig je je man en geef je een tegenargument. Wat is het precies waardoor je er toch moeite mee hebt? Waar probeer je door middel van dit topic achter te komen? Het klinkt voor mij alsof je er moeite mee hebt, maar eigenlijk toch al zeker weet dat je het wel zult gaan doen.
Right. Het fetisjisme van mijn man is nieuw voor mij. Hij heeft het nog niet zo lang geleden verteld. Ik moet er dus erg aan wennen. Het geeft mij een aantal vragen. Door er hier over te praten en jullie meningen te horen, krijg ik een aantal zaken helder.
Zeker is dat ik mijn man gelukkig wil maken. Dat staat voorop, maar het dragen van bont in bed als we vrijen ............? Maakt me onzeker en roept dus vragen op.
L.
pi_5488944
Maar wat voor vragen heb je zélf dan? Zijn dat andere vragen dan die hier gesteld worden? Wat voor zaken hoop je helder te krijgen? Hebben de reacties in dit topic je op dit moment al wat duidelijk gemaakt voor jezelf? Of is het daar nu nog te vroeg voor?
pi_5488980
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 11:53 schreef rooierooie het volgende:
Maar wat voor zaken krijg je dan bijvoorbeeld helder? Hebben de reacties in dit topic je op dit moment al wat duidelijk gemaakt voor jezelf? Of is het daar nu nog te vroeg voor?
Wel of niet dragen? Vreemd of niet? Egoistisch van mijn man? Kortom twijfels.
pi_13346170
echt bont is echt wel mooier dan nep, of je t nou wel of niet vind kunnen. En ook veeeel zachter! Kijk op marktplaats.nl of op t waterlooplein ofzo-) zat mensen die er van af willen.

En als je n mooie hebt moet je maar s foto sturen-)
Ben benieuwd

groetjus
David

pi_13346302
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:33 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik vind dat je dan wel nepbont moet gebruiken.

Is dit trouwens niet zo'n kloon van BHFH?

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_13348010
volgens mij is je man dan de eerste met een bontfetisj. ik snap niet wat er opwindend aan is om een vrouw in een dierenpels te neuken
  zondag 21 september 2003 @ 23:37:41 #65
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_13348189
Gewoon DOEN!!!

Bont hoort, t is mooi en stijlvol.

iedereen die roept dat t nep moet zijn is gewoon hypocryt......

Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  zondag 21 september 2003 @ 23:39:41 #66
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_13348241
Je moet ff doordenken, hij zegt wel bont, maar hij bedoeld bondage
80 maakt je buurt weer prachtig
  zondag 21 september 2003 @ 23:42:47 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_13348320
Nutteloze topickick
de rest van 't onderwerp past prima in Wat is jouw fetish ?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')