abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5454507
Mijn man vertelde dat hij graag wil dat ik bont voor hem ga dragen. Hij vindt dat erg opwindend. Hij wil dat ik een bontjas koop.
Ik heb op het internet gekeken en er is in bontjassen keus genoeg. Ik weet het alleen nog niet. Wat vinden jullie?
lovelyladyF.
Het bont staat mij beter dan die nertsen.
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 12:33:11 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5454512
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:32 schreef lovelyladyF het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik vind dat je dan wel nepbont moet gebruiken.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_5454513
zonde van de dieren
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 12:33:58 #4
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_5454520
Kijk maar uit dat er geen vlekken op komen !!
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_5454523
wat vind jij ervan?
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 12:34:40 #6
30961 Knaller
knalt er op los
pi_5454529
Zozo hij maakt het wel erg bont zeg... een bontjas toe maar!!

Ben het met Marble eens, koop dan maar een neppert...

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_5454530
Pas maar op dat Volkert niet vrijkomt
pi_5454582
Heeft je man zich bij toeval weleens vergrepen aan een (langharig) dier?

Iedere gek heeft zijn gebrek, maar dan wel nepbont ja..

Where facts are few, experts are many.
pi_5454727
Ik ben serieus. Hij heeft zich nog nooit 'ergens aan vergrepen'en hij is niet gek. Hij zegt dat hij er al zijn hele leven van droomt. Als het nepbont moet zijn had ik hier niet gepost, maar hij wil alleen echt bont. Dat vindt hij prachtig.
lovelyladyF.
pi_5454768
En van wat voor dier had hij in ged8en dan?
Ik vind het zielig voor de diertjes...

PS. gezien je aantal post en je registratiedatum (vandaag)... dit is toch niet een flauwe grap om maar weer een discussie over VvdG ofzoiets dergelijks op gang te krijgen hoop ik.

Age of fruity enlightenment!
pi_5454829
Geen flauwe grap, geen nieuwe discussie over Volkert. Nerts of vos.
pi_5454914
Waarom niet? Koos toch gewoon een bontjas als je man dat leuk vind...
Reality is a thing of the past. Welcome to the Real World.
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 13:03:32 #13
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_5454924
Best wel zielig dat er voor de geilheid van je man een dier moet sterven!
Get a life...

Cart,

Time is what keeps everything from happening at once.
pi_5454925
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:48 schreef lovelyladyF het volgende:
Ik ben serieus. Hij heeft zich nog nooit 'ergens aan vergrepen'en hij is niet gek. Hij zegt dat hij er al zijn hele leven van droomt. Als het nepbont moet zijn had ik hier niet gepost, maar hij wil alleen echt bont. Dat vindt hij prachtig.
lovelyladyF.
Mijn zegen heb je iig niet. Aangezien er genoeg alternatieven zijn van hoog kwaliteit vind ik het al belachelijk dat het nog steeds wordt verkocht.
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 13:05:55 #15
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_5454964
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:56 schreef lovelyladyF het volgende:
Geen flauwe grap, geen nieuwe discussie over Volkert. Nerts of vos.
Oh, OK, in dat geval:

Neem dan maar een neppertje, dat beest is daar niet voor dood gegaan. Ik ben geen overdreven dierenknuffelaar ofzo, ik heb er geen moeite mee om een dier te eten of er producten van te gebruiken. Maar het moet wel zinnig zijn. En om een beetje met elkaar te geilen dat vind ik dus onzinnig.

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_5454991
wat wil je weten?
Of ik het ermee eens ben dat je echt bont draagt, of vraag je of het dragen van een bepaalde stof die je sexleven stimuleerd goed is?

het drgan van bont vind ik dus helmaal niet ok, maar het dragen van een bepaalde stof om je sexleven nieuw leven in te blazen is niets mis mee.

"Old fisherman never die, they just smell that way"
pi_5455013
Kijk op Ebay voor een tweedehands ofzo dan hoeven er geen beestjes meer voor te lijden enzo als je dat niet wilt.
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 13:10:08 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5455035
oh god alle moraalridders zijn er weer, maar leer mag wel?

koop toch gewoon zo'n jas als je hem mooi vindt...

dinsdag 20 augustus 2002 @ 13:12:05 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5455060
Anders koop je een neppe en zeg je tegen hem dat het een echte is, hij merkt het verschil waarschijnlijk toch niet eens.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_5455067
Als je een goeie neppe koopt merk je er niks van dat ie nep is
pi_5455111
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 13:10 schreef Fliepke het volgende:
oh god alle moraalridders zijn er weer, maar leer mag wel?

koop toch gewoon zo'n jas als je hem mooi vindt...

Leer komt toch van die biefstuk die we savonds eten, kheb bij de slagerij nog nooit een nertsenfileetje of een vossekarbonaatje gezien.. Zo'n dier wordt puur alleen om ze vacht geslacht.

En dan ben ik maar een moraalridder, ik ben tegen bont.

dinsdag 20 augustus 2002 @ 13:17:11 #22
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_5455151
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 13:14 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Leer komt toch van die biefstuk die we savonds eten, kheb bij de slagerij nog nooit een nertsenfileetje of een vossekarbonaatje gezien.. Zo'n dier wordt puur alleen om ze vacht geslacht.

En dan ben ik maar een moraalridder, ik ben tegen bont.

Ik ook, ik eet ook vlees, en leer is een bijproduct van vlees (zo ongeveer). Maar om nou een bontjas te kopen zodat je man een stijve kan kweken dan vindt ik dat toch iets te gortig.
Kijk dan gewoon eerst even naar National Geographic.
en als je serieuze reacties wilt op zo'n vraag dan moet je hem maar stellen aan Menno Buch.

Cart,

Time is what keeps everything from happening at once.
pi_5456105
Een paar fokkers adviseerden nep bont, maar dat kan niet. Het verschil tussen echt en nep is wel te zien. Hij wil nu eenmaal echt. Dat vindt hij opwindend.
Ik dacht aan een jas uit de viavia oid, zodat er geen nieuwe dieren doodgemaakt hoeven te worden.
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 14:12:41 #24
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_5456197
scheer jezelf gewoon niet meer
Laatste kans.....
pi_5456434
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 14:09 schreef lovelyladyF het volgende:
Een paar fokkers adviseerden nep bont, maar dat kan niet. Het verschil tussen echt en nep is wel te zien. Hij wil nu eenmaal echt. Dat vindt hij opwindend.
Ik dacht aan een jas uit de viavia oid, zodat er geen nieuwe dieren doodgemaakt hoeven te worden.
Dan blijft het verhaal van vraag en aanbod toch bestaan
pi_5456451
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 14:12 schreef SilverSpirit het volgende:
scheer jezelf gewoon niet meer
Maar is konthaar wel zo zacht als bont? Tja daar ga ik me nog eens in verdiepen.. euuh over nadenken dan maar
pi_5456523
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:34 schreef lastig het volgende:
wat vind jij ervan?
Ik wil mijn man graag gelukkig zien, dus ik denk dat ik aan zijn wens zal voldoen, maar ik stel toch prijs op jullie mening.
Tegen bont heb ik geen bezwaar; voor mij is er geen verschil tussen het doden van dieren voor bont of voor vlees, maar waar ik wel aan moet wennen is dat mijn man wil dat ik bont draag als we vrijen.
lovelylady
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 14:31:27 #28
17061 mvt
blame Canada
pi_5456599
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 14:27 schreef lovelyladyF het volgende:

[..]

Ik wil mijn man graag gelukkig zien, dus ik denk dat ik aan zijn wens zal voldoen, maar ik stel toch prijs op jullie mening.
Tegen bont heb ik geen bezwaar; voor mij is er geen verschil tussen het doden van dieren voor bont of voor vlees, maar waar ik wel aan moet wennen is dat mijn man wil dat ik bont draag als we vrijen.
lovelylady

En wat staat er tegenover??
Okee, sex, maar gaat hij ook iets (op sexueel gebied) doen wat jij heel graag zou willen??
We were to understand there would be pie and punch?
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 14:33:49 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_5456663
Koop een berenvel voor voor de open haard .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5456925
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 14:33 schreef speknek het volgende:
Koop een berenvel voor voor de open haard .
Zou ie wel willen. Lijkt mij ook wel wat.
pi_5457027
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 14:27 schreef lovelyladyF het volgende:

[..]

lovelylady

Er is natuurlijk niks mis mee om zoiets voor 'm te doen, maar dan moet je het natuurlijk zelf wel zien zitten. En om eerlijk te zijn, seks met een bontjas aan lijkt mij helemaal niks. (is dat niet ontzettend veel te warm?)
En zoals meer mensen zeggen, vind het onnodig om er een dier voor dood te maken.
Don't fall so madly in love with the night that you lose your way
pi_5457228
quote:
[b]Op dinsdag 20 augustus 2002 14:51 schreef Avalonne het volgende:[/

.........En om eerlijk te zijn, seks met een bontjas aan lijkt mij helemaal niks. (is dat niet ontzettend veel te warm?)
En zoals meer mensen zeggen, vind het onnodig om er een dier voor dood te maken.

......

Nu is het veel te warm, maar over een tijdje niet denk ik. En zoals ik al zei er worden geen nieuwe dieren voor doodgemaakt. ik koop gewoon een jas uit de viavia, 2dehands dus.

dinsdag 20 augustus 2002 @ 16:51:06 #33
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_5459560
Maar vind je het dan niet raar dat je met allerlei lijkjes om je schouders rondloopt/ligt?

Ik sluit mij aan bij de mensen hier die het onzin vinden dat er dieren dood door moeten. Als je 2e hands koopt ook, want daarmee stimuleer je weer de verkoop van nieuwe.

<offtopic>Heb veel moeite met het doden van dieren voor ons plezier of gemak (ja, ben vegetariër). Mensen die hier zeggen dat ze moeite hebben met het doden voor plezier: hoe sta je dan tegenover tracteren op augurk&ham, eten van bierworstjes, Bifi's en zo?</offtopic>

I wish I could remember, but my selective memory won't let me
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 16:57:05 #34
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5459706
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 14:09 schreef lovelyladyF het volgende:
Sorry hoor maar is ie dan wel helemaal goed bij zijn hoofd, dat ie opgewonden wordt van dode beesten. Straks vraagt ie je nog een pak van rauw vlees aan te trekken zoals ze bij Jackass hadden!

Misschien wil ie wel stiekem sex met een schaap, ofzo.

pi_5459957
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 16:51 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
Maar vind je het dan niet raar dat je met allerlei lijkjes om je schouders rondloopt/ligt?

Ik sluit mij aan bij de mensen hier die het onzin vinden dat er dieren dood door moeten. Als je 2e hands koopt ook, want daarmee stimuleer je weer de verkoop van nieuwe.

<offtopic>Heb veel moeite met het doden van dieren voor ons plezier of gemak (ja, ben vegetariër). Mensen die hier zeggen dat ze moeite hebben met het doden voor plezier: hoe sta je dan tegenover tracteren op augurk&ham, eten van bierworstjes, Bifi's en zo?</offtopic>

Nee, het zijn geen lijkjes. Het is slechts de pels. Door 2dehands te kopen stimuleer ik niet de verkoop van nieuw bont. In de jaren 80 droeg 'iedereen' bont. Er is dus nog heel veel dat in de kast hangt. (Misschien had jouw moeder toen ook een bontjas??)
Ik eet vlees en zie niet het verschil tussen het doden van dieren voor vlees of voor bont. Ik heb daar totaal geen moeite mee. Dood is dood immers.
Lovelylady
pi_5460033
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 16:57 schreef Marble het volgende:

[..]

Sorry hoor maar is ie dan wel helemaal goed bij zijn hoofd, dat ie opgewonden wordt van dode beesten. Straks vraagt ie je nog een pak van rauw vlees aan te trekken zoals ze bij Jackass hadden!

Misschien wil ie wel stiekem sex met een schaap, ofzo.

Ja, hij is wel goed bij zijn hoofd en nee hij wil geen sex met dieren. Hij wil sex met mij. En hij wordt niet opgewonden van dode beesten, hij wordt opgewonden van bont.
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 17:13:28 #37
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5460074
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:11 schreef lovelyladyF het volgende:

[..]

Ja, hij is wel goed bij zijn hoofd en nee hij wil geen sex met dieren. Hij wil sex met mij. En hij wordt niet opgewonden van dode beesten, hij wordt opgewonden van bont.

Maar het moet wel écht bont zijn, waar dus dieren voor afgeslacht zijn, en geen nepbont dat precies hetzelfde aanvoelt, want dat vindt ie níet opwindend?

Komt over alsof het "dode beesten"-aspect toch wel een grote rol speelt.

pi_5460270
Als jij er geen moeite mee hebt moet je het gewoon doen!
Ik vind alleen wel dat hij de moeite mag nemen om te zorgen dat er een jas -of wat je dan ook van bont wil hebben- komt.
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_5460363
Gewoon doen. Iemand die zn bontjas op Ebay (bv) wegdoet (en verder in het verleden niet massa's al heeft verkocht) zie ik het probleem niet. Dat heet wisselen van eigenaar. (van particulier op particulier)
Overigens zie ik het verschil niet tussen leg-batterijen,
varkens die worden gespekt en nertsen in een fokkerij allemaal even erg. Als je echt zo van dieren houdt eet je
ook geen vlees.
Fake fur blijft natuurlijk een beter alternatief

[Dit bericht is gewijzigd door C2000 op 20-08-2002 17:28]

pi_5460399
Opgewonden van bont he? Maar het moet wel perse echt bont zijn? Geen kunstbont waarvan je als je het 100 keer in je handen hebt gehad, nog steeds afvraagt of het nou echt is of niet? Dus er moeten perse een paar dieren dood omdat hij daar zo geil van wordt?

Als je nou effe naar een jagersvereniging gaat waar ze een vossenplaag ofzo hebben, neukt-ie maar een dooie vos. Scheelt weer een stelletje, want er gaan er aardig wat in zo'n bontjas lijkt me.

Oh ennuh, ik ben gek op een stukkie vlees, ik heb leren schoenen, en een leren jas, maar inderdaad, ik heb ook nog nooit een vossenboutje of nertsenfilet ofzo gezien.
Straks gaan er nog mensen het doodknuppelen van zeehondjes goedpraten

Als het niet zo serieus was zou je er om lachen. Sorry dat ik dat deed...
pi_5460644
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:25 schreef C2000 het volgende:
Gewoon doen. Iemand die zn bontjas op Ebay (bv) wegdoet (en verder in het verleden niet massa's al heeft verkocht) zie ik het probleem niet. Dat heet wisselen van eigenaar. (van particulier op particulier)
Overigens zie ik het verschil niet tussen leg-batterijen,
varkens die worden gespekt en nertsen in een fokkerij allemaal even erg. Als je echt zo van dieren houdt eet je
ook geen vlees.
Fake fur blijft natuurlijk een beter alternatief
Er is ook vlees wat wél op een diervriendelijke manier op je bord komt hoor..

En ik zie ook echt niet in waarom het perse echt bont moet zijn. Bij veel nepbont merk je echt het verschil niet, tenzij je er een heel onderzoek naar gaat doen.
Dus als je een leuke nepbontjas koopt en hem vertelt dat het echt is, is ie volgens mij net zo gelukkig.

Don't fall so madly in love with the night that you lose your way
pi_5463602
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:26 schreef Generaal_Foutje het volgende:

...Als je nou effe naar een jagersvereniging gaat waar ze een vossenplaag ofzo hebben, neukt-ie maar een dooie vos. ......

Waarom verwarren sommigen fetisjisme met sex met dieren? Dat is iets heel anders.

dinsdag 20 augustus 2002 @ 21:09:23 #43
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_5464039
Vind het wel een beetje raar, net als andere posters, dat hij nepbont niet opwindend vindt, maar echt bont wel.
Vandaar dat verband met dode dieren.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_5471249
Gaat het jouw man tijdens de seks straks nog om jou of om het bont? Heeft hij bont nodig om opgewonden te raken?
pi_5471378
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 20:36 schreef lovelyladyF het volgende:

[...]

Waarom verwarren sommigen fetisjisme met sex met dieren? Dat is iets heel anders.

Waarschijnlijk omdat voor het fetisjisme van jouw vent perse een aantal dieren dood moet, omdat-ie persé echt bont wil
Als het niet zo serieus was zou je er om lachen. Sorry dat ik dat deed...
  woensdag 21 augustus 2002 @ 12:28:10 #46
6871 cruesli
lekker met yoghurt
pi_5472750
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 14:31 schreef mvt het volgende:

[..]

En wat staat er tegenover??
Okee, sex, maar gaat hij ook iets (op sexueel gebied) doen wat jij heel graag zou willen??

Jahoor, daar issie weer!

De Fok! voor-wat-hoort-wat-mentaliteit....

"Roses are red, violets are blue, I'd fuck anything sooner than you..."
pi_5478406
Het is een beetje krom om (in principe) geen problemen te hebben met vlees eten omdat het lekker is, maar moeite hebben met het gebruik van bont voor kleding.

Maar ik vraag me af of mevrouw lovelylady wel op de hoogte is van de welzijnsproblemen bij nertsen en vossen:
http://ww.bontvoordieren.nl/informatief.php

Is dat een bontjas waard?

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated - Mahatma Gandhi (1869-1948)
pi_5478670
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 18:16 schreef kokosmakroon het volgende:
Het is een beetje krom om (in principe) geen problemen te hebben met vlees eten omdat het lekker is, maar moeite hebben met het gebruik van bont voor kleding.

Maar ik vraag me af of mevrouw lovelylady wel op de hoogte is van de welzijnsproblemen bij nertsen en vossen:
http://ww.bontvoordieren.nl/informatief.php

Is dat een bontjas waard?

Deze site had ik wel eens eerder gezien.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 20:10:01 #49
17061 mvt
blame Canada
pi_5479799
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 12:28 schreef cruesli het volgende:

[..]

Jahoor, daar issie weer!

De Fok! voor-wat-hoort-wat-mentaliteit....

Nou, ik kan me voorstellen dat als je partner een fantasie heeft (en jij zelf ook), maar beide de fantasie van de partner niet zomaar wilt vervullen dat je kan beslissen beide te doen
We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 21 augustus 2002 @ 21:17:00 #50
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_5480897
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:09 schreef lovelyladyF het volgende:

[..]

Nee, het zijn geen lijkjes. Het is slechts de pels.

Daar verschillen we dan van mening, vrees ik. Die beestjes leven echt niet verder nadat ze hun pels kwijtraken, hoor. Het zijn geen schapen. Voor jou zijn het geen lijkjes meer omdat de ingewanden en botten en zo er niet meer inzitten?
quote:
Door 2dehands te kopen stimuleer ik niet de verkoop van nieuw bont.
Als het echt alleen maar oude jassen zijn, misschien niet. Maar anders stimuleert een tweedehands markt weldegelijk meer nieuwe jassen.
quote:
(Misschien had jouw moeder toen ook een bontjas??)
Nee, ook voor mijn ouders telde en telt dierenleed zwaar.
quote:
Ik eet vlees en zie niet het verschil tussen het doden van dieren voor vlees of voor bont.
Ik ook niet niet, daarom eet ik geen vlees. Meer veel mensen vinden vlees eten noodzakelijk (vanwege voedingsstoffen, hoewel dat niet zo is), maar een jas van bont is niet noodzakelijk.
quote:
Dood is dood immers.
Nee, dat is niet zo. De reden achter de dood maakt veel uit. Dat zag je wel tijdens het ruimen van boerderijen, vorig jaar. Of bij stierengevechten. Of... enzovoorts. De dood is dubbel-erg als de reden onbegrijpelijk is.

<ontopic>
Wat ik ook niet begrijp, ik het praktische aspect. Het is al eerder gevraagd: is dat niet ontzettend warm?
</ontopic>

pi_5481159
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 21:17 schreef Mijnheer_Willem het volgende:

<ontopic>
Wat ik ook niet begrijp, ik het praktische aspect. Het is al eerder gevraagd: is dat niet ontzettend warm?
</ontopic>

Nu wel met dit weer, maar in de winter niet denk ik. Het is niet meer de jaren 50 toen sex in het stikdonker en diep onder de dekens gebeurde.
L.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 21:37:13 #52
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_5481216
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 21:34 schreef lovelyladyF het volgende:

[..]
Het is niet meer de jaren 50 toen sex in het stikdonker en diep onder de dekens gebeurde.

Ik denk niet dat er iemand hier is die daar vanuit gaat.
pi_5482349
Jammer dat je mijn vragen niet beantwoordt (of misschien over het hoofd hebt gezien, kan ook). Als ik in jouw schoenen stond zouden dit voor mij essentiële vragen zijn:

Gaat het jouw man tijdens seks straks nog om jou of om het bont? Heeft hij bont nodig om opgewonden te raken?

pi_5483011
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 22:35 schreef rooierooie het volgende:
Jammer dat je mijn vragen niet beantwoordt (of misschien over het hoofd hebt gezien, kan ook). Als ik in jouw schoenen stond zouden dit voor mij essentiële vragen zijn:

Gaat het jouw man tijdens seks straks nog om jou of om het bont? Heeft hij bont nodig om opgewonden te raken?

Dat vraag ik me ook af want als het een fetish is dan kan ie dus alleen maar opgewonden raken van bont.
Lijkt me geen fijne gedachte als ie lekker bezig is en eigenlijk alleen maar aan die jas denkt ipv jouw.

Wat ik ook erg raar vind is dat het perse een echte bontjas moet zijn, als je een goede nepjas zou kopen en je zou niks zeggen zou ik het persoonlijk knap vinden als ie het zou zien.

pi_5487934
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 23:12 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af want als het een fetish is dan kan ie dus alleen maar opgewonden raken van bont.
Lijkt me geen fijne gedachte als ie lekker bezig is en eigenlijk alleen maar aan die jas denkt ipv jouw.

Wat ik ook erg raar vind is dat het perse een echte bontjas moet zijn, als je een goede nepjas zou kopen en je zou niks zeggen zou ik het persoonlijk knap vinden als ie het zou zien.

Hij is fetisjist. Dat is duidelijk. Daar hoef je niets bijzonders voor te doen, dat overkomt je gewoon ergens in je jeugd. Of je er blij mee wezen moet? Weet het niet.
Mijn man heeft mij vaak verteld dat ik altijd op de eerste plaats zal komen. Het bont is extra. Wat hij heel graag wil is dat als we vrijen IK een bontjas aanheb. Het is dus IK en die bontjas.
Natuurlijk is hij ook een goede minnaar als ik niet in bont ben. Dat heeft hij vaak genoeg bewezen.
Je hebt gelijk als je zegt dat hij aan bont kan denken als we vrijen. Kan. Mag. Zit ik niet mee. Ik sta op de eerste plaats. Ik weet ook niet waar een ander aan denkt als hij of zij vrijt. Kettingen? Een teddybeertje? Watervallen?

Tuurlijk zal hij het merken als de jas nep is. Echt bont kan je herkennen door te voelen, goed te kijken en te ruiken. Echt bont bestaat uit de huid met daarop de vacht. Dat voel je. De geur is specifiek. En een jas bestaat uit meerdere stukken (de pelzen); je ziet en voelt de stikselnaden.
Lovelylady.

pi_5488004
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 10:16 schreef lovelyladyF het volgende:
Tuurlijk zal hij het merken als de jas nep is. Echt bont kan je herkennen door te voelen, goed te kijken en te ruiken. Echt bont bestaat uit de huid met daarop de vacht. Dat voel je. De geur is specifiek. En een jas bestaat uit meerdere stukken (de pelzen); je ziet en voelt de stikselnaden.
Dus compromisloos?

Jij en dode dieren en anders niet?

Waarom niet de gulden middenweg? Jij geeft wat toe en zweet je de rambam in bed, hij neemt genoegen met jou en iets uit deze catalogus.

Als DAT niet goed genoeg is, zou ik mij toch echt een beetje zorgen gaan maken over waar hij zijn stijve vandaan tovert.

pi_5488203
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 10:25 schreef Rorschach het volgende:

[..]

Dus compromisloos?

Jij en dode dieren en anders niet?

Waarom niet de gulden middenweg? Jij geeft wat toe en zweet je de rambam in bed, hij neemt genoegen met jou en iets uit deze catalogus.

Als DAT niet goed genoeg is, zou ik mij toch echt een beetje zorgen gaan maken over waar hij zijn stijve vandaan tovert.

Prachtige jassen. Yep. Maar ik denk dat het compromiloos wordt, zoals jij zegt. Ik schreef al dat ik niets tegen echt bont heb, maar alleen moeite met het feit dat ik dat in een sexsituatie het ga dragen. En nee, ik maak me geen zorgen "waar hij zijn stijve vandaan tovert'.
L.
pi_5488734
Je zegt dat je er zelf een beetje moeite mee hebt om het in een sekssituatie te zullen moeten gaan dragen. Maar bij íeder argument dat in dit topic door anderen wordt genoemd verdedig je je man en geef je een tegenargument. Wat is het precies waardoor je er toch moeite mee hebt? Waar probeer je door middel van dit topic achter te komen? Het klinkt voor mij alsof je er moeite mee hebt, maar eigenlijk toch al zeker weet dat je het wel zult gaan doen.
pi_5488865
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 11:35 schreef rooierooie het volgende:
Je zegt dat je er zelf een beetje moeite mee hebt om het in een sekssituatie te zullen moeten gaan dragen. Maar bij íeder argument dat in dit topic door anderen wordt genoemd verdedig je je man en geef je een tegenargument. Wat is het precies waardoor je er toch moeite mee hebt? Waar probeer je door middel van dit topic achter te komen? Het klinkt voor mij alsof je er moeite mee hebt, maar eigenlijk toch al zeker weet dat je het wel zult gaan doen.
Right. Het fetisjisme van mijn man is nieuw voor mij. Hij heeft het nog niet zo lang geleden verteld. Ik moet er dus erg aan wennen. Het geeft mij een aantal vragen. Door er hier over te praten en jullie meningen te horen, krijg ik een aantal zaken helder.
Zeker is dat ik mijn man gelukkig wil maken. Dat staat voorop, maar het dragen van bont in bed als we vrijen ............? Maakt me onzeker en roept dus vragen op.
L.
pi_5488944
Maar wat voor vragen heb je zélf dan? Zijn dat andere vragen dan die hier gesteld worden? Wat voor zaken hoop je helder te krijgen? Hebben de reacties in dit topic je op dit moment al wat duidelijk gemaakt voor jezelf? Of is het daar nu nog te vroeg voor?
pi_5488980
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 11:53 schreef rooierooie het volgende:
Maar wat voor zaken krijg je dan bijvoorbeeld helder? Hebben de reacties in dit topic je op dit moment al wat duidelijk gemaakt voor jezelf? Of is het daar nu nog te vroeg voor?
Wel of niet dragen? Vreemd of niet? Egoistisch van mijn man? Kortom twijfels.
pi_13346170
echt bont is echt wel mooier dan nep, of je t nou wel of niet vind kunnen. En ook veeeel zachter! Kijk op marktplaats.nl of op t waterlooplein ofzo-) zat mensen die er van af willen.

En als je n mooie hebt moet je maar s foto sturen-)
Ben benieuwd

groetjus
David

pi_13346302
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:33 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik vind dat je dan wel nepbont moet gebruiken.

Is dit trouwens niet zo'n kloon van BHFH?

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_13348010
volgens mij is je man dan de eerste met een bontfetisj. ik snap niet wat er opwindend aan is om een vrouw in een dierenpels te neuken
  zondag 21 september 2003 @ 23:37:41 #65
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_13348189
Gewoon DOEN!!!

Bont hoort, t is mooi en stijlvol.

iedereen die roept dat t nep moet zijn is gewoon hypocryt......

Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  zondag 21 september 2003 @ 23:39:41 #66
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_13348241
Je moet ff doordenken, hij zegt wel bont, maar hij bedoeld bondage
80 maakt je buurt weer prachtig
  zondag 21 september 2003 @ 23:42:47 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_13348320
Nutteloze topickick
de rest van 't onderwerp past prima in Wat is jouw fetish ?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')