He? Hoe kan je nou daar geblesseerd raken? Hang je zoveel voorover? of krom of iets in die geest?
Ben je uitgeschoten met een naald? Zeul je met te veel tassen en dozen wol voor voorraad? Worden je dekens te zwaar en te groot en te log om te tillen en draaien? Of kan je simpelweg je haakwek niet wegleggen en zit je gewoon te lang stil? Is het toch een houding die je aannam bij het haken?
Ikzelf heb een soort klokje nu.. dat ik niet te lang achterelkaar haak. Zodat ik het even afwissel met iets anders om te doen. Want ik merk dat ik anders wanneer ik dan eindelijk weer mijn armen strek ik pijnscheuten in mijn elleboog (rechts) krijg. En nu gaat het goed.
Meer gekke dingen kan ik even niet verzinnen (zo snel).. als het een houdingsblessure is.. zou je dat ook niet bij andere hobbies krijgen? Pas je wel goed op jezelf!

quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef x__duck het volgende:[..]
Ik heb hier nog een bol gele saskia liggen...?
Eh, ik denk dat ik niet mijn schouders omhoog moet trekken, de dokter kon niet vertellen dat het alleen door haken kwam, ze wist wel dat het er nu niet zo goed uitziet. (Maar inderdaad mijn houding dus.)
edit...
Je hebt ook van die tape bij de fysio die zou kunnen helpen. Ze kunnen je houding bekijken en je zo in tapen dat je een betere houding aan "moet" nemen en het jezelf zo aanleerd. Dat is schijnbaar even wennen maar wat ik had gehoord is dat het wel werkt voor veel mensen. Wellicht onzie je zo ook even de overbelaste spieren in je rug. Misschien iets om te overwegen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+