abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117810582

The basics

SPOILER: Handige linkjes en sites
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vier laatste haaksels uit het vorige topic:

pi_117811007
Ik heb mijn haakboekje weer teruggevonden! *O* *O* Ik was zo blij, meteen naar de wollenwinkel gefietst om zwarte en witte wol te kopen voor Zoey de Zebra.
Bleek dat er geen zwarte wol meer was ;( Nu heb ik maar voor roze gekozen :Y Ze hadden ook geen zwarte wol voor de manen. Dus nu krijgt Zoey Zebra zilvergrijze manen :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117812086
quote:
B.ertha: Is gele saskia zo moeilijk te vinden dan?
Ja is blijkbaar een zomerkleur :( :(

Heb even geneuzeld net bij de wibra en zeeman voor jullie: geen wol die jullie noemen. Wel Sanna, Janna, Noa en Bianca...
By DMB
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:26:36 #4
211083 Angelof9
I must go first
pi_117813469
Een roze zebra met zilveren manen? Dan word het een soort My Little Pony! :D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:50:09 #5
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_117814347
haha ja dat stel ik me er ook zo ongeveer bij voor.
in de haak.
pi_117814390
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:26 schreef Angelof9 het volgende:
Een roze zebra met zilveren manen? Dan word het een soort My Little Pony! :D
:Y Jaaaa :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117815177
Beloofde foto:
Inmiddels afgeknuffeld door mijn zoontje, maar hier heb ik ook vilt op gebruikt :)
By DMB
pi_117815237
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef CREADO het volgende:
Beloofde foto:
Inmiddels afgeknuffeld door mijn zoontje, maar hier heb ik ook vilt op gebruikt :)
[ afbeelding ]
Ooh die is leuk!
pi_117815346
en een zeemannetje :)

Nu moet ik weer even aan de blauwe amineko verder voor mijn paps :)
(mijn ouders hebben ook 2 katten in laten slapen en krijgen nu een nepperd even voor ze een andere nemen)
By DMB
pi_117815678
En deze ben ik al een paar keer kwijt geweest doordat hij geliefd is hahhahahha

Hij mag nu wat hoger blijven zitten :)
By DMB
pi_117818733
Leuk die orka :D
pi_117819144
Helaas, ik heb mijn rug geblesseerd door teveel haken... Echt niet tof!!
Nu maar op zoek naar een andere hobby...
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:54:21 #13
211083 Angelof9
I must go first
pi_117819215
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef x__duck het volgende:
:'(

Hoe heb je dat gedaan dan? Kun je niet gewoon je houding veranderen o.i.d.?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:58:16 #14
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_117819401
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef x__duck het volgende:
Huh? Wat rot joh!
Weet je ook een specifieke oorzaak (gewoon te veel/te lang, of iets in je houding)? Misschien wel goed om even te vermelden, als waarschuwing voor ons.

En oh ja, naaien is ook een leuke hobby. Denk ik! (Ben net begonnen.)
... ♥ ik mis je ♥
pi_117819729
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef CREADO het volgende:
zal eens kijken bij de wibra. ik zoek nog steeds gele saskia :(
Ik heb hier nog een bol gele saskia liggen...?

Eh, ik denk dat ik niet mijn schouders omhoog moet trekken, de dokter kon niet vertellen dat het alleen door haken kwam, ze wist wel dat het er nu niet zo goed uitziet. (Maar inderdaad mijn houding dus.)
pi_117819815
He? Hoe kan je nou daar geblesseerd raken? Hang je zoveel voorover? of krom of iets in die geest?
Ben je uitgeschoten met een naald? Zeul je met te veel tassen en dozen wol voor voorraad? Worden je dekens te zwaar en te groot en te log om te tillen en draaien? Of kan je simpelweg je haakwek niet wegleggen en zit je gewoon te lang stil? Is het toch een houding die je aannam bij het haken?

Ikzelf heb een soort klokje nu.. dat ik niet te lang achterelkaar haak. Zodat ik het even afwissel met iets anders om te doen. Want ik merk dat ik anders wanneer ik dan eindelijk weer mijn armen strek ik pijnscheuten in mijn elleboog (rechts) krijg. En nu gaat het goed.

Meer gekke dingen kan ik even niet verzinnen (zo snel).. als het een houdingsblessure is.. zou je dat ook niet bij andere hobbies krijgen? Pas je wel goed op jezelf! :*
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef x__duck het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een bol gele saskia liggen...?

Eh, ik denk dat ik niet mijn schouders omhoog moet trekken, de dokter kon niet vertellen dat het alleen door haken kwam, ze wist wel dat het er nu niet zo goed uitziet. (Maar inderdaad mijn houding dus.)
edit...
Je hebt ook van die tape bij de fysio die zou kunnen helpen. Ze kunnen je houding bekijken en je zo in tapen dat je een betere houding aan "moet" nemen en het jezelf zo aanleerd. Dat is schijnbaar even wennen maar wat ik had gehoord is dat het wel werkt voor veel mensen. Wellicht onzie je zo ook even de overbelaste spieren in je rug. Misschien iets om te overwegen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:09:30 #17
211083 Angelof9
I must go first
pi_117819836
Maar als je via manuele therapie of mensendiek je houding kunt verbeteren, kun je vast ook weer haken.
pi_117819942
Lief :)

ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik mijn schouders naar mijn oren trek, op het moment zelf doet het geen pijn...
mijn dokter is nooit zo enthousiast met het voorschrijven van verschillende medicijnen/pijnstillers/therapeuten dus mijn lichaam zal het op eigen kracht weer op moeten lossen.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:17:35 #19
211083 Angelof9
I must go first
pi_117820125
Ik doe dat ook hoor, maar niet alleen als ik haak. Het is gewoon een algemeen houdingsprobleem. Dus of ik wel of niet haak, maakt geen verschil in de pijnklachten.
pi_117820547
(Normaal lees ik alleen maar mee maar t wordt toch eens tijd om te reageren). Als je echt last hebt/houdt kun je ook altijd zonder verwijzing van je huisarts naar een fysio/manueel therapeut x__duck! Goed op jezelf letten in ieder geval :)

Ik zal vanavond wat haaksels van mezelf posten, is lastig vanaf je telefoon.
pi_117821914
Is er toevallig gele saskia wol in de regio zoetermeer? Of wonen jullie ergens in het land.
By DMB
pi_117821997
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:02 schreef CREADO het volgende:
Is er toevallig gele saskia wol in de regio zoetermeer? Of wonen jullie ergens in het land.
ik wil morgen wel ff bij mijn wibra kijken?
en Toverheks zoch Hanna ofzo? Kijk ik ook meteen voor haar.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_117822266
In zoetermeer en den haag centrum is de gele wol niet meer verkrijgbaar van saskia bij wibra :-(
By DMB
pi_117822453
fuckerdefuck. Kennelijk verkeerd gemeten, de poncho die ik aan het haken was blijkt veeeel te lang, hij komt tot aan m'n enkels :{ Zitten al 12 bollen wol in, uithalen is geen optie dus. Wat nu -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_117822530
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:19 schreef Mirjam het volgende:
fuckerdefuck. Kennelijk verkeerd gemeten, de poncho die ik aan het haken was blijkt veeeel te lang, hij komt tot aan m'n enkels :{ Zitten al 12 bollen wol in, uithalen is geen optie dus. Wat nu -O-
hogehakken aantrekken :7
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')