En de bril past ook niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, daar heeft de vogel een te kleine bek voor.
Hee Ratel!, hoe gaat het?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
PanzerknackieEn de andere ToFers
Goed hoor. Ik heb je lang niet gezien hier in ToF. Alles goed met jou?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hee Ratel!, hoe gaat het?
Gaat goed hoor, heb tijdje geen internet gehad, ben verhuisd. Hoe is het hier verder dan? nog iets gebeurd? gaan er nog dingen gebeuren?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb je lang niet gezien hier in ToF. Alles goed met jou?
Geen idee want ik ben niet vaak meer op FOK!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, heb tijdje geen internet gehad, ben verhuisd. Hoe is het hier verder dan? nog iets gebeurd? gaan er nog dingen gebeuren?
vergeet het kontneuken nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma![]()
Er gebeurt hier geen flikker, alleen gedoe over kogelvisjes, huizen bekijken en 100% die oude mannen leeglebbert... het gewoonlijke dus
Essentieel natuurlijkquote:
Bewust onmeunig beschonken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Housewarming in studentenhuis in Velp. Ik ben echter BoB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |