De verwachting is zo'n beetje een iPad 2 met een kleiner scherm en een kleinere (en vooral lichtere!) behuizing.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:36 schreef DeMessias het volgende:
Ervan uitgaande dat de iPad mini er komt, verwachten jullie ongeveer dezelfde specs of eerder een instapmodel?
Blogs denken aan de inhoud van een Ipad 2, wat mij ook superlogisch lijkt. Logistiek gezien en qua ontwikkelingskosten is dat het meest kosten-efficient.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:36 schreef DeMessias het volgende:
Ervan uitgaande dat de iPad mini er komt, verwachten jullie ongeveer dezelfde specs of eerder een instapmodel?
Het moet technisch wel mogelijk zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:31 schreef DeMessias het volgende:
Hm een beetje teleurstellend voor mij, maar wel logisch
Ik zou graag "the new iPad" in 7 inch formaat hebben.
Ik gebruik MainMenu. Werkt erg relaxt en geeft je de mogelijkheid om op een veilige manier nutteloze cache- en temporary files weg te gooien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef AppleOcean het volgende:
met welke programma's houden jullie je mac een beetje snel en de harde schijf schoon?
ik heb nu nog geen programma's, maar volgens mij is er wel erg goede shit te krijgen
ik heb wel Ccleaner, nooit gebruikt, maar het incoontje past goed in de map, anders lijk mijn map leeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:22 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik gebruik MainMenu. Werkt erg relaxt en geeft je de mogelijkheid om op een veilige manier nutteloze cache- en temporary files weg te gooien.
quote:
hoe koop je dat en waar koop je dat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 'm bij de Name Your Price - Mac Apps bundel gekregen. Dit alles voor slechts $ 8.92:
Hoe: PayPalquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:48 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
hoe koop je dat en waar koop je dat?
.... op wat voor manier is dat een reactie op mijn berichtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:23 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ik heb wel Ccleaner, nooit gebruikt, maar het incoontje past goed in de map, anders lijk mijn map leeg.
ik wil minimaal 9 icons per map
Ccleaner ruimt toch ook op?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
.... op wat voor manier is dat een reactie op mijn bericht
.... jaquote:
godver. ik heb geen paypalquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:48 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe: PayPal
Waar: StackSocial / MacAppDeals hebben regelmatig leuke aanbiedingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |