Uhm jawel, bij mij op school gebruiken ze voor de beamer VGA. Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef iFok. het volgende:
Ik had op eBay een kabeltje besteld voor mijn Macbook: Mini Displayport naar HDMI. Maar meneer heeft de verkeerde naar mij opgestuurd, en hij verwacht ook nog dat ik hem terugstuur en zelf de verzendkosten betaal.
Nou, doei!![]()
Hij heeft een Mini Displayport - VGA kabel naar mij gestuurd. Dus ik vroeg mij af, heeft er iemand interesse in dat ding?
Hij laadt wel op ja. Hoe reset ik dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Laadt 'ie wel nog op?
Probeer eens:
- het PRAM / NVRAM te resetten
- de batterijconnector los- en weer vast te koppelen. In het verleden heeft dat bij een andere MacBook Pro ook geholpen.
Ik zit nu op mijn mobiel maar met Google kom je een heel eindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij laadt wel op ja. Hoe reset ik dat?
Verkocht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef iFok. het volgende:
Ik had op eBay een kabeltje besteld voor mijn Macbook: Mini Displayport naar HDMI. Maar meneer heeft de verkeerde naar mij opgestuurd, en hij verwacht ook nog dat ik hem terugstuur en zelf de verzendkosten betaal.
Nou, doei!![]()
Hij heeft een Mini Displayport - VGA kabel naar mij gestuurd. Dus ik vroeg mij af, heeft er iemand interesse in dat ding?
Gelukkig ben je geen obeesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn mobiel maar met Google kom je een heel eind
Werkt bij mij soms wel. Als ik hem dan te kort of niet goed indruk gaat hij niet aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
En dat gaat helpen, hoe precies?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Over mijn tekstbewerken-app: Ik kan natuurlijk ook gewoon Notities gebruiken
De opmaak doe ik dan later wel, want ik zit meestal toch maar een half uurtje in de bus.
Soms slaat Apple ook wel eens tever door.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso, voor elke app die notifications moet kunnen geven tijdens een andere app (zoals bijv. messengers) is het best handig. Maar ik denk dat Apple er prima aan gedaan heeft om af te wachten tot de hardware het wat beter aan kon. De "ik maak zelf wel uit wat ik met mijn toestel doe"-crowd gaat toch niet gelukkig zijn met Apple en de rest van de gebruikers wil gewoon dat het werkt (en geeft de maker van de telefoon de schuld als een app het verpest voor de rest).
Hoezo gaat dat te ver?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 03:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Soms slaat Apple ook wel eens tever door.
-Geen multitasking in den beginne oke, (de techniek was er niet klaar voor).
-Apps alleen na goedkeuring toe laten, een meesterzet! Persoonlijk mis ik de optie op applicatie's te sideloaden (eigen install-files uploaden) maar het werkt goed tegen piraterij wat weer voor betere apps zorgt.
-Speciale chips in de connector drukken zodat alleen Apple en/of speciaal geselecteerde leveranciers accessoires kunnen leveren dat gaat toch echt wel een stap te ver.
Dus Apple besteedt miljoenen aan R&D om lastige klanten te vermijden? Onwaarschijnlijk verhaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:26 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat te ver?
Anders krijg je mensen die met hun dockconnector gaan prutsen e als het mislukt garantie claimen
#badjokesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn mobiel maar met Google kom je een heel eind
Mag ook wel hier volgens mij, iPhone = Applequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:55 schreef eleusis het volgende:
Oeps sorry, verkeerde topicDacht in iPhone-topic te zitten
iTunes Match uitzetten. En dan kan je het verwijderen. Even wachten. En dan weer Match aanzetten. Even wachten. En alles is zoals je wilt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:56 schreef TC03 het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat je onder iOS 6 niet handmatig muziek kan verwijderen met iTunes Match. Waar slaat dit op? Een perfecte dienst wordt zo de nek omgedraaid. Ongelofelijk!
Ja, dat lijkt de enige oplossing. Belachelijk dat ze het zo onhandig maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
iTunes Match uitzetten. En dan kan je het verwijderen. Even wachten. En dan weer Match aanzetten. Even wachten. En alles is zoals je wilt.
Het duurt soms even voordat de wijzigingen worden weergegeven.
ik heb hem al voor elkaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit op mijn Kpn iPhone op simlock hoe krijg ik hem op Kpn weer?
Je pincode invullen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit op mijn Kpn iPhone op simlock hoe krijg ik hem op Kpn weer?
Wat een onzin, je komt die dock-connector alleen maar binnen door brute kracht. Die chip erin is 100% geldklopperij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:26 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat te ver?
Anders krijg je mensen die met hun dockconnector gaan prutsen e als het mislukt garantie claimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |