__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Lijkt me wel baas gezien de stats jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef Der_Rudi het volgende:
Natuurlijk weer veel te laat maar ik heb Benzema gekocht.
Mooie vervanger van Remy dacht ik zo
Nee, dat klopt, maar voor Liga BBVA teams zou ik 10/10 keer Falcao over Benzema nemenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:08 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Lol die linkt toch niet met IF Henry en Nasri
Fuck die twee, gewoon voor Calejon gaan, want pees.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar voor Liga BBVA teams zou ik 10/10 keer Falcao over Benzema nemen
Het enige waar Falcao beter in is, is koppen maar hij is 8cm kleiner dus dat effect wordt ook teniet gedaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar voor Liga BBVA teams zou ik 10/10 keer Falcao over Benzema nemen
Klopt toen ik hem had had hij nog 4*quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, nu ik naar Falcao kijkt heeft hij 5* weak foot.. dat was toch eerst niet zo?
(wel terecht uiteraard)
Bij UBD gewoon. Klik op XBOX Trading (of PS3 Trading)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:17 schreef kostertim het volgende:
Waar haalde BDIL in het vorige topic die grafiek vandaan? Is er sowieso een manier om bijvoorbeeld de laatste x aantal auctions van een speler te zien? Als ik er bij Ultimatedb op klik dan krijg ik niks..
Bij PS3 trading kijken (of Xbox trading) i.p.v. player database.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:17 schreef kostertim het volgende:
Waar haalde BDIL in het vorige topic die grafiek vandaan? Is er sowieso een manier om bijvoorbeeld de laatste x aantal auctions van een speler te zien? Als ik er bij Ultimatedb op klik dan krijg ik niks..
Ik zal eens posten wat er bij mij gebeurd als ik daar op klik, zal wel weer compleet achterlijk zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij PS3 trading kijken (of Xbox trading) i.p.v. player database.
Zit ie wel in de DB dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:20 schreef KrAlex het volgende:
Alex terug naar de club waar die is begonnen, Coritiba. Hopen dat die in de winter wordt toegevoegd aan FUT.
Ik ben inderdaad compleet achterlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:20 schreef kostertim het volgende:
[..]
Ik zal eens posten wat er bij mij gebeurd als ik daar op klik, zal wel weer compleet achterlijk zijn.
Eh, nee?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:21 schreef kostertim het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad compleet achterlijk.. Je moet de hele naam invoeren.
Nee hoor, kijk maarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:21 schreef kostertim het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad compleet achterlijk.. Je moet de hele naam invoeren.
Hij heeft wel Hakim LBquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zoveel coins en dan maak je dit.
tips?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zoveel coins en dan maak je dit.
Koevermans spits, rest MLSquote:
Als je niks invoert krijg je een overzicht van alle spelers die getracked worden en als je een deel van de naam invult dan gaat hij daar op zoeken..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef kostertim het volgende:
[..]
Okee, maar je moet invoeren dan niks
Ik weet niet hoe goed UDB omgaat met speciale characters, misschien is dat een probleem? Probeer Djuricic maar eens te vinden op Futheadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je niks invoert krijg je een overzicht van alle spelers die getracked worden en als je een deel van de naam invult dan gaat hij daar op zoeken..
Als je niks vind dan wordt de betreffende speler gewoon niet getracked.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed UDB omgaat met speciale characters, misschien is dat een probleem? Probeer Djuricic maar eens te vinden op FutheadDjuuresietsj?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |