Uiteraard was DayZ eerder, WarZ alpha gaat namelijk pas volgende weken open.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef SherlockHolmes het volgende:
En in de eerste zin van mijn vorige reactie bedoelde ik dat Day Z eerder was, en dat als ze zeggen dat War eerder was, dat dat niet klopt.Heb ik al nagetrokken.
Verder ziet War Z er veel te simpel uit en een beetje console achtig, door de animaties en de zeer simpele gameplay.
Beetje te friendly -_- af en toe een speler tegenkomen, wapen omlaag doen... typen dat ik oke ben.. afgeknaldquote:
Het wordt een arcade versie van Day Zquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Uiteraard was DayZ eerder, WarZ alpha gaat namelijk pas volgende weken open.Maar het concept was ongetwijfeld eerder van de WarZ makers, aangezien zij de productie al langer geleden zijn begonnen. Vergeet niet DayZ een mod is van ARMAII en WarZ als standalone uitkomt van een andere engine. Verder is WarZ geen simulatie zoals DayZ betreft, maar meer arcade en via een MMO concept. Ik blijf erbij dat de standalone van DayZ gruwelijk word, maar in de tussentijd stap ik wel over naar WarZ (voor hoelang weet ik niet, als het echt bagger is ben ik in 2 weken weer terug op DayZ
).
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Het wordt een arcade versie van Day Z
Maar behalve dat het een zombie-survival game is (zoals een tiental andere games) zijn er teveel verschillen tussen die 2 games. Heb je ondertussen al wel wat nieuwere filmpjes bekeken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef Chef_M het volgende:
Verder is WarZ geen simulatie zoals DayZ betreft, maar meer arcade en via een MMO concept.
Beste wat je imo kan doen als je nieuwe hardware nodig hebt is op pricewatch kijken naar wat je nodig hebt. Filteren op wat je bereid bent ervoor neer te leggen. Beetje klikken, beetje reviewtjes lezen/kijken op youtube. En dan lekker bij de goedkoopste aanbieder in NL bestellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:57 schreef Ties02 het volgende:
Dat is wel handig opzich, ik ben nog opzoek naar een goede voor PC zowel als PS3, iemand aanraders?
ok thxquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Beste wat je imo kan doen als je nieuwe hardware nodig hebt is op pricewatch kijken naar wat je nodig hebt. Filteren op wat je bereid bent ervoor neer te leggen. Beetje klikken, beetje reviewtjes lezen/kijken op youtube. En dan lekker bij de goedkoopste aanbieder in NL bestellen.
JackFragsquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Maar behalve dat het een zombie-survival game is (zoals een tiental andere games) zijn er teveel verschillen tussen die 2 games. Heb je ondertussen al wel wat nieuwere filmpjes bekeken?
Anders krijg je wel een guestpass van mij maandag, kan je het zelf zien.
Klop de 15de nog maar bij me aan, anders vergeet ik het.quote:
Kan je op de 31ste de volle game downloaden en 2 dagen spelen. Daarna word je account gelocked. Kan je het uittesten.quote:
Hahaha ik heb ook al best vaak over DayZ gedroomdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:39 schreef RickoKun het volgende:
Best sad. Heb best wat dromen dat ik dayz speel terwijl ik niet eens t spel meer dan een maand heb aangeraakt.
Alleen weet ik nog wel dat ik een veel vettere gamemode had. Helaas heb ik daar geen fuck aan omdat ik de details alweer vergeten was
Moest er een keer van komen dat iemand een MC vergelijking zou maken in dit topic. Nu niet meer doen he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:26 schreef SherlockHolmes het volgende:
Day Z zal 15 euro kosten ongeveer en hij zal heel vaak gratis updates krijgen. Precies zoals dat bij minecraft
MC Vergelijking? Het is gewoon een feit dat DayZ Standalone dezelfde manier van verkopen gaat krijgen, wat stiekem toch best wel goed werkt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:39 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Moest er een keer van komen dat iemand een MC vergelijking zou maken in dit topic. Nu niet meer doen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |