Yup had ik ook. We wilden een gezamelijke betaalrekening openen, maar dat moest per se de salarisrekening zijn. Terwijl het bedrag dat van onze eigen rekeningen erheen zou worden gestort nog veel hoger was dan een maandsalarisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wij probeerden laatst een rekening te openen bij de Rabo, maar dat mocht alleen als we allebei ons inkomen daarheen zouden laten storten. Doei!
Ik heb uiteindelijk mijn verzekeringskantoor gebeld en daar had ik binnen 3 minuten een rekeningnummer, twee pinpassen en 1000 euro betaalkrediet geregeld. (toevallig bij sns regiobank)quote:
Kijk, ze kunnen wel service verlenenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk mijn verzekeringskantoor gebeld en daar had ik binnen 3 minuten een rekeningnummer, twee pinpassen en 1000 euro betaalkrediet geregeld. (toevallig bij sns regiobank)
Heb je al aangegeven dat je dat niet prettig vindt? Ik ben slechts 1x op zo'n kantoor geweest, dus ik heb er geen ervaring mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijk, ze kunnen wel service verlenen![]()
Regiobank is op zich prima, maar bij het kantoor waar ik zit zijn ze nogal nieuwschierig. Kom ik geld op nemen en dan vragen ze ook gewoon waar het voor is. Geef ik aan voor bijv. een auto willen ze je ook gelijk een verzekering aansmeren enz. En daar zit ik gewoon niet op te wachten. Als ik kom om mijn adres te wijzigen wijzig ik mijn adres klaar. Dan hoef je niet te vragen wat voor huis het is en waarom ik verhuis
Jup. Maar het blijft een dorp en het blijft een ons-kent-ons verhaal. En dat ben ik een beetje zat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je al aangegeven dat je dat niet prettig vindt? Ik ben slechts 1x op zo'n kantoor geweest, dus ik heb er geen ervaring mee.
Da's ook weer waar. Maar met andere banken in een durp blijf je dat een beetje houden denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Maar het blijft een dorp en het blijft een ons-kent-ons verhaal. En dat ben ik een beetje zat.
Daarom kies ik er voor om dan maar ff naar Tiel te rijden waar gewoon grotere banken zijn en ik van dat gedoe af ben. Alleen moet ik dan wel ff de tijd hebben om dat een keer onder kantoortijd te gaan ritselenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Maar met andere banken in een durp blijf je dat een beetje houden denk ik.
Ken het probleemquote:inkomen naar fotografiespullen gaat
Als fotografiespullen ook naar inkomen gaan leiden wel jaquote:
Ah, jij hebt dat dus ook. Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als fotografiespullen ook naar inkomen gaan leiden wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, dat zie ik bij mezelf niet zo snel gebeuren. Heb ik ook niet zo de tijd voor enzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als fotografiespullen ook naar inkomen gaan leiden wel ja
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dat dus ook. Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
edit: ik wil naar Noisy toe. Maar niemand wilt mee. Boehoeeee.Je mag me ook zeggen dat ik te lomp benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je mag me ook zeggen dat ik te lomp ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jou bedoel ik niet. Volgens mij weet jij wel wie ik wel bedoel zegmaar
![]()
Maar ik hoef ook niet dit weekend. Ergens deze maand zou wel leuk zijn![]()
En nu nog even uitleggen ?quote:
Zat gister te klagen dat mijn inkomen helaas niet op gaat aan fotografie maar aan andere dingen.. En dat ik het juist wil uitgeven aan fotografie..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |