ik rekende ongeveer 75/100 per dag. Maar dan drink en eet ik ook wanneer ik wil. Met 30/40 per dag kan je een heel eind komenquote:Op maandag 17 december 2012 13:06 schreef bebjebenthe het volgende:
Komend jaar wordt waarschijnlijk mijn eerste keer Pinkpop, dus ik vroeg me af wat jullie gemiddeld kwijt zijn voor 3 dagen eten, drinken, daar gewoon zijn?
Niets bijzonders imoquote:De Gouden Tip is voor de organisatie van Pinkpop al jaren een uitstekend middel gebleken om te horen welke nieuwe acts men wil zien op het festival. De meeste stemmen werden geteld voor Muse, maar zij zijn al aangekondigd met een eigen show op 4 juni in de Amsterdam Arena. Als nummer twee volgde het Britse PASSENGER en het is Pinkpop gelukt om de troubadour uit Brighton Mike Rosenberg aka PASSENGER vast te leggen voor Pinkpop 2013. Afgelopen jaren veroverde hij de harten van vele duizenden mensen tijdens de uitverkochte shows in UK, Europa, Australië en recentelijk ook in de Noord-Amerika met Ed Sheeran. Hij brak echt door in 2012 met de 3FM Megahit ‘Let Her Go’. Ook de hoogst genoteerde tip bij de Nederlandse bands komt naar Pinkpop en wel de band KENSINGTON. Afgelopen week kwam de nieuwe single met de titel ‘Home Again’ uit en aankomend weekend zal de band maar liefst negen keer te zien zijn in Groningen tijdens het Eurosonic/Noorderslag festival. KENSINGTON zal ook te horen zijn tijdens de Pinkpop Perspresentatie op woensdag 20 februari in Paradiso Amsterdam.
De organisatie kan tevens melden dat de entreeprijzen hetzelfde zullen blijven als in 2012 namelijk ¤ 165,00 (inclusief ¤ 5,00 servicekosten) voor drie dagen inclusief camping en ¤ 85,00 (inclusief ¤ 5,00 servicekosten) voor een losse dagkaart.
Als je ziet hoe snel de concerten van Passenger uitverkopen vind ik het niet vreemd. Ik vraag me alleen of Passenger wel tot zijn recht komt op een festival. Ben benieuwd op welk podium ze hem gaan zetten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Dus van alle bands die de Pinkpopbezoekers willen zien, staat Passenger op nummer twee? Wat?
Formaat Paradiso ja.....quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef Two het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel de concerten van Passenger uitverkopen vind ik het niet vreemd. Ik vraag me alleen of Passenger wel tot zijn recht komt op een festival. Ben benieuwd op welk podium ze hem gaan zetten.
Nee dat kan ik me ook niet echt indenken. Maar ik denk dat de namen waarop het meest gestemd is of niet mogelijk zijn voor op het festival of dat ze die namen wel willen regelen maar pas later bekend willen maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Formaat Paradiso ja.....
Maar kan me echt niet indenken dat ze meer stemmen gehad hebben als bijvoorbeeld: Rolling Stones, Metallica, Daft Punk, Blur, The Killers, Editors, Depeche Mode, Mumford & Sons. Etc. etc.
Die gouden tip roept toch de nodige vraagtekens op.
Of ik onderschat Passenger behoorlijk.
Tot nu toe weet alleen Queens Of The Stoneage mij te boeien. En Green Day gaat ook nog wel. De rest is voor mij allemaal niet echt interessant.
Opzich niets mis met Ben. Maar een originele boeking kan je het niet noemen. Pinkpop richt zich dit jaar duidelijk op de jongere (na het commentaar van vorig jaar?). Beetje jammer.quote:
Is nog niet helemaal bevestigd......Giel dacht dit, maar kreeg daarna te horen dat dit helemaal niet waar was...........heeft wel grote kans trouwensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:10 schreef Professional het volgende:
Will and the People ook bevestigd. Dus na Ben Howard wederom een band die er vorig jaar al stond. Smeets zal wel denken, he dat kan niet fout gaan. Laten we die 2 maar op groter podium zetten.
Mij maakt hij er niet blij ermee.
Dat is volgens mij precies wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:15 schreef TheVulture het volgende:
Will and the People staan echt overal in NL op te treden al 1,5 jaar aan een stuk, zijn die alleen hier populair?
Mij ook niet... Kan echt niet, 2 jaar achter elkaar dezelfde acts boeken. Zeker niet als ze in de tussentijd geen nieuw materiaal hebben afgeleverd...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:10 schreef Professional het volgende:
Will and the People ook bevestigd. Dus na Ben Howard wederom een band die er vorig jaar al stond. Smeets zal wel denken, he dat kan niet fout gaan. Laten we die 2 maar op groter podium zetten.
Mij maakt hij er niet blij ermee.
Will and the People heeft nu net een nieuw album (zeer matig als je de recensie op nu.nl mag geloven)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mij ook niet... Kan echt niet, 2 jaar achter elkaar dezelfde acts boeken. Zeker niet als ze in de tussentijd geen nieuw materiaal hebben afgeleverd...
Tsja.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef Pino112 het volgende:
Ben Howard nu officieel bevestigd. Komt op de Main Stage te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |