__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Had hem bijna gediscard! Toch 3k waard Naja 5-2-1-2 in ieder geval 2k dan(:
2k? ik had hem laatst voor 10k verkocht!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
wut? ook 5212?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
2k? ik had hem laatst voor 10k verkocht!
Wordt hij ook echt gekocht voor die belachelijke prijs?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Koopje voor mensen met coins op PS3: een 442 Kouyate voor 76k BIN...veruit de goedkoopste, en in aantrekkelijke opstelling...nog ruim 5 uur te gaan.
Staat er inmiddels ook 1 voor 70k op (met minder goede formatie)...misschien toch niet zo aantrekkelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Koopje voor mensen met coins op PS3: een 442 Kouyate voor 76k BIN...veruit de goedkoopste, en in aantrekkelijke opstelling...nog ruim 5 uur te gaan.
Ik speel liever tegen Adebayor dan Bent. Mocht dat je keuze vergemakkelijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:18 schreef Tito_Makani het volgende:
Wil een budget pace PL team starten maar twijfel tussen Adebayor en Bent.
Ik weet dat Bent beter is maar in seasons kan Adebayor erg goed de bal vasthouden en is hij erg lastig van de bal af te zetten. maar weet niet of dat nog zo is in FUT
Ja ik heb hem net gekochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staat er inmiddels ook 1 voor 70k op (met minder goede formatie)...misschien toch niet zo aantrekkelijk
Tja...de beste silver CB in het spel. En andere BIN's voor die formatie staan op 115k en 155k....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wordt hij ook echt gekocht voor die belachelijke prijs?
Het is idd de beste silver CB van het spel, wat een stats.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja...de beste silver CB in het spel. En andere BIN's voor die formatie staan op 115k en 155k....
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfde league, zelfde land van afkomst tussen spelers met 'links'quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe de hel verbeter ik m'n teamgeest. Alle spelertjes op de juiste positie en met juiste favo opstelling. En kom nog niet boven de 70 uit.
Hquote:
Maar en niet op ultimatedb en niet op futhead staat dat ze zóveel waard zijn. Hoe heb je dat uitgezocht? Je gaat toch niet voor elke speler in fut helemaal opzoeken voor hoeveel ze erop staan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die van mij ging voor 15K laatst
Weet niet waarom die zo duur is mja ...
Wel dat doe ik wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:24 schreef leoon. het volgende:
[..]
H
[..]
Maar en niet op ultimatedb en niet op futhead staat dat ze zóveel waard zijn. Hoe heb je dat uitgezocht? Je gaat toch niet voor elke speler in fut helemaal opzoeken voor hoeveel ze erop staan?
Ik had hem 150 start price erop gezet, hij ging toen uiteindelijk voor iets van 16250quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:24 schreef leoon. het volgende:
[..]
H
[..]
Maar en niet op ultimatedb en niet op futhead staat dat ze zóveel waard zijn. Hoe heb je dat uitgezocht? Je gaat toch niet voor elke speler in fut helemaal opzoeken voor hoeveel ze erop staan?
S I L V E Rquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:25 schreef Confetti het volgende:
Ik trek het echt niet meer, dat constante LB+Y gedoe en al die standaard 90+ pace spitsen die er in het echt niets van bakken maar in FIFA..![]()
Tijd om te cashen met mijn coins. H2H schijnt ietsje beter te zijn.
Kut Rik. Misschien was het met Ronaldo en Messi wel anders afgelopen.
Skere niggurquote:
Amai. Ziek! Ik heb hem er voor 15k BIN op gezet wie weet gaan die amerikanen gek doen. Al doen ze dat uiteraard jammer genoeg meer op de Xdoos omdat de amerikanen die nou eenmaal meer hebben..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had hem 150 start price erop gezet, hij ging toen uiteindelijk voor iets van 16250
Hoe kan je geld verdienen met je coins?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:25 schreef Confetti het volgende:
Ik trek het echt niet meer, dat constante LB+Y gedoe en al die standaard 90+ pace spitsen die er in het echt niets van bakken maar in FIFA..![]()
Tijd om te cashen met mijn coins. H2H schijnt ietsje beter te zijn.
Kut Rik. Misschien was het met Ronaldo en Messi wel anders afgelopen.
Ik zei budget. Als ik 350 ga uitgeven kan ik net zo goed 100 extra doen en een One X nemen ofzo.quote:
Neem dan galaxy s3quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zei budget. Als ik 350 ga uitgeven kan ik net zo goed 100 extra doen en een One X nemen ofzo.
2k?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik die van mij dus voor 16250quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2k?Heb je hem eropgezet voor 2k?!
Ik verkocht die van mij voor 17,5k vorige week.
Echt een goudmijntje die jongen.quote:
Gewoon verkopen aan mensenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:27 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hoe kan je geld verdienen met je coins?
H2H is langzamer dus pace is minder belangrijk en er zijn bijna geen teams waar ze allemaal 80+ pace hebben
Op futhead stond dat hij 3k waard was. Maar na reacties (gelukkig op tijd op forum hier) heb ik hem er voor 15k BIN erop gezet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2k?Heb je hem eropgezet voor 2k?!
Ik verkocht die van mij voor 17,5k vorige week.
Alles voor matties op het internet hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
Op futhead stond dat hij 3k waard was. Maar na reacties (gelukkig op tijd op forum hier) heb ik hem er voor 15k BIN erop gezet.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
Op futhead stond dat hij 3k waard was. Maar na reacties (gelukkig op tijd op forum hier) heb ik hem er voor 15k BIN erop gezet.
Nu wil ik ook weerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:32 schreef Alovenac het volgende:
Pakje 1: Giovinco
Pakje 2: Chiellini
Pakje 3: Rotzooi
Pakje 4: Arshavin
Pakje 5: Long
ah niet leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is echt veeeel meer waard dan 15k hahah![]()
Hadden we je in het ootje genomen he
Niggah you stole my teamquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een bronzeteam maken.
Is gewoon beetje natte vinger werk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:35 schreef leoon. het volgende:
Maar hoe weten jullie dat? Checken jullie elke spelers zelf handmatig via de markt aangezien futhead en de site van JPflathead niet goed zijn?
Ja lekker dan. aardig mensen..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, ach joh het is maar 45K verschil.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
OMG!Kijk wat ik tegenkom.
![]()
zeker 40k winst op 1 speler.
[ afbeelding ]
Wowz, ekte hosselaar deze kill.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
OMG!Kijk wat ik tegenkom.
![]()
zeker 40k winst op 1 speler.
[ afbeelding ]
Die heb ik volgens mij net opgepikt, mooi 800% winst.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:36 schreef GuRBuH het volgende:
Godver die van mij staat erop voor 5k BIN
Thanks voor de tip, heb hem gekocht xDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:36 schreef GuRBuH het volgende:
Godver die van mij staat erop voor 5k BIN
Dit is trouwens echt.quote:
Je was te laatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij net opgepikt, mooi 800% winst.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij net opgepikt, mooi 800% winst.
stonden er twee op?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, heb hem gekocht xD
Hij is dus helemaal niet veel waard? ;Pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is trouwens echt.Ik weet niet welke hark 'm voor 60k koopt, maar dat is wel ziek.
Kamikazie, denkt dat hij er winst op kan maken...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is trouwens echt.Ik weet niet welke hark 'm voor 60k koopt, maar dat is wel ziek.
Ja shit, ik wou net gaan zoeken. Is die wegquote:
Discard is ie waard.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hij is dus helemaal niet veel waard? ;P
Neequote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hij is dus helemaal niet veel waard? ;P
Haha lol, maar hoe de hell ging die bij de eerste kaart waar ik keek voor 66k nog niet eens weg dat was er geboden?!quote:
Ik heb gewoon de beste opties gepakt. Kan goed zijn dat jij daar ook voor hebt gekozen.quote:
Dat loop ik me dus ook al een paar dagen af te vragen...buiten dat het gewoon het leukst is om met silvers te spelen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef Toefjes het volgende:
Leuk, dat silver. Je kan dat toernooi spelen, maar daar zijn de beloningen net zo karig als met goud. Seasons zit er niet in, want dan kom je tegen veel te sterkte teams. Met een gouden team krijg je in seasons bij handhaving in divisie 1 6K aan bonus coins. Ik vraag me af waarom ik, en anderen met mij een silver team maken. Het loont niet.
Wat is de bonus van het silver toernooi?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef Toefjes het volgende:
Leuk, dat silver. Je kan dat toernooi spelen, maar daar zijn de beloningen net zo karig als met goud. Seasons zit er niet in, want dan kom je tegen veel te sterkte teams. Met een gouden team krijg je in seasons bij handhaving in divisie 1 6K aan bonus coins. Ik vraag me af waarom ik, en anderen met mij een silver team maken. Het loont niet.
1250 coins en een silver pack. Goud is 2000 coins plus een gouden pack. Er wordt deze jaargang wel zwaar ontmoedigd om met brons of zilver te spelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is de bonus van het silver toernooi?Ik zou het niet weten.
Zou je denken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
Briljant dat een meelezer hier gedacht heeft dat hij echt gigantisch veel waard was.![]()
Er is dus gewoon 60k op geboden. De kans is groot dat dat een lurker was.
Nah denk het niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
Briljant dat een meelezer hier gedacht heeft dat hij echt gigantisch veel waard was.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef Toefjes het volgende:
Omdat het kan. En omdat het leuker speelt dan gold.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef Toefjes het volgende:
Ja inderdaad, jammer...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1250 coins en een silver pack. Goud is 2000 coins plus een gouden pack. Er wordt deze jaargang wel zwaar ontmoedigd om met brons of zilver te spelen.
Nee kon niet heb nog maar 40K heb mertens IF en boateng 41212 op de TP en wat andere dingenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker per ongeluk 60K geboden?![]()
Ik speel voor de coins, zet ook vaak de console aan ga een potje spelen leg me controller weg en ik ga dan poepen ofzo. Maak ik ongeveer 200 coins winst per potje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]Je speelt toch voor je plezier en niet omdat je er coins voor krijgt.
Ik dacht dat het 1 van jullie was die met zn tradeaccount dat deed, en dan met een tradeoffer...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
Omdat het leuke wedstrijden zijn. Die coin rewards zijn leuk, maar boeien me verder weinig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef Toefjes het volgende:
Dit dacht ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 1 van jullie was die met zn tradeaccount dat deed, en dan met een tradeoffer...
Echt exact hetzelfde team ja, al is Lucius zijn plek kwijtgeraaktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de beste opties gepakt. Kan goed zijn dat jij daar ook voor hebt gekozen.
Silverseasons zou echt geniaal zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het leuke wedstrijden zijn. Die coin rewards zijn leuk, maar boeien me verder weinig.
Al blijf ik hopen op matchmaking in seasons...silver seasons
Dan krijg je waarschijnlijk een hoop teams met ongeveer 70 rated spelers + Bent + Hart e.d....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het leuke wedstrijden zijn. Die coin rewards zijn leuk, maar boeien me verder weinig.
Al blijf ik hopen op matchmaking in seasons...silver seasons
Waar het mij om gaat is dat met silvers spelen op deze manier wel ontmoedigd wordt. Dag in dag uit toernooien spelen omdat je niet veel anders met zo'n team kan is toch ook saai? En het is niet fair dat anderen met een gold team elke 10 wedstrijden 6K op je uitlopen (meeste seizoenen wel meer dan dat, want kampioen worden is best makkelijk)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]Je speelt toch voor je plezier en niet omdat je er coins voor krijgt.
Aan wie dan wel niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt exact hetzelfde team ja, al is Lucius zijn plek kwijtgeraakt
Dank uquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:22 schreef knux het volgende:
[..]
Zelfde league, zelfde land van afkomst tussen spelers met 'links'
Het gaat toch om wedstrijden op zich. Gewoon dat silvertoernooi is prima.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is dat met silvers spelen op deze manier wel ontmoedigd wordt. Dag in dag uit toernooien spelen omdat je niet veel anders met zo'n team kan is toch ook saai? En het is niet fair dat anderen met een gold team elke 10 wedstrijden 6K op je uitlopen (meeste seizoenen wel meer dan dat, want kampioen worden is best makkelijk)
Ja, maar daar won ik vorig jaar met single matches ook steeds van. Bronze bank etc zit er wel in, maar alles is beter dan nu. In een perfecte wereld kan je gewoon letterlijk max silver gebruiken in een season ofzo, maar dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk een hoop teams met ongeveer 70 rated spelers + Bent + Hart e.d....
Zou al beter zijn jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar daar won ik vorig jaar met single matches ook steeds van. Bronze bank etc zit er wel in, maar alles is beter dan nu. In een perfecte wereld kan je gewoon letterlijk max silver gebruiken in een season ofzo, maar dat gaat toch niet gebeuren.
Dat je die rotzooi uberhaupt nog te koop zetquote:
Ayoub/Van Ooijen..kan nog niet echt kiezen. Ik trek het gewoon niet met dat hoofd van Lucius in mijn team.quote:
Hazard nog fris in het geheugen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
40k in packs gestopt en ik krijg er na verkoop zo'n 25k voor terug. Ach. Er zijn ergere dingen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hazard nog fris in het geheugen.
Ja hij ziet er idd extreem dom uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ayoub/Van Ooijen..kan nog niet echt kiezen. Ik trek het gewoon niet met dat hoofd van Lucius in mijn team.
Dat was dus een troll.quote:
Dat heb ik gisteren al verklapt. Net als dat die Agüero van rijst een troll was.quote:
Ik heb 'm nog nooit gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Zat die 4k Coin unlock er vorig jaar ook al in?
Ik lees ook niet elke post.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al verklapt. Net als dat die Agüero van rijst een troll was.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:57 schreef Alovenac het volgende:
Wij wachten weer op een Rijst pakjes open show.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
EA blijft me trollen..ik heb alle dubbelgangers qua namen al gehad volgens mij
[ afbeelding ]
10k. Zeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:02 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu gister doorheen gejaagd dan?
500k, 150k overgehoudenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:02 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu gister doorheen gejaagd dan?
What's up met die replays..FC Plakbidon vs FC Plakbidon?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:09 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Het werkt nog steeds![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138451251
EAquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
What's up met die replays..FC Plakbidon vs FC Plakbidon?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:09 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Het werkt nog steeds![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138451251
Nice hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
IF Suarez voor 290k verkocht btw
En mijn geaccepteerde bod van 150 coins danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
IF Suarez voor 290k verkocht btw
Mjah weet nog niet wat ik met de coins ga doen. Vind UT eigenlijk niet zo spannend dus ik ga mijn BPL beesten houden en mijn Serie A team verkopen.quote:
It's backquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een bronzeteam maken.
Waarom mag dat niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet me wel echt inhouden om niet in een opwelling alsnog een duur gouden team in elkaar te zetten
IF Suarez is wel beest met Cavani en Forlanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet me wel echt inhouden om niet in een opwelling alsnog een duur gouden team in elkaar te zetten
Omdat het ruk speelt.quote:
Waar zat je aan te denken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Omdat het gewoon kut is. Met silvers spelen vind ik leuk en het spel lijkt gewoon veel beter te kloppen..met goud is het een flipperkast waarin het toeval gewoon de belangrijkste factor is..dat heb ik in die tig potjes nu wel echt al gemerkt. Schiet gewoon niet op..heb letterlijk geen enkele leuke wedstrijd gehad..of ik nou won of verloor.quote:
Je hoeft toch niet per se een duur goud team? Met mijn Serie A team win ik ook zowat alles en Sneijder is mijn duurste speler met Chielliniquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon kut is. Met silvers spelen vind ik leuk en het spel lijkt gewoon veel beter te kloppen..met goud is het een flipperkast waarin het toeval gewoon de belangrijkste factor is..dat heb ik in die tig potjes nu wel echt al gemerkt. Schiet gewoon niet op..heb letterlijk geen enkele leuke wedstrijd gehad..of ik nou won of verloor.
Zoals toefjes ook al aangaf is het alleen kut geregeld voor silver spelers en heb je alleen dat kuttige silver tournament om te spelen en dan gaat het toch wel weer jeuken
Als ik iets zou maken dan zou het met veel Fransen zijn..sowieso Benzema, Sissoko en Lloris. Maar dat ga ik dus niet doen.
Meestal spreek je coins/bedrag af. Vervolgens maakt de koper het bedrag over en als dat binnen is koopt de verkoper een kaartje van koper voor het afgesproken bedrag.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:25 schreef Il-Migliore het volgende:
Waar kan je coins kopen/verkopen en hoe gaat dit in zijn werk?
Nee, dat zeg ik dus ook. De hele engine is gewoon verneukt dus goedkoop of duur maakt geen fuck uit, het is gewoon een verneukte flipperkast bij gold vs goldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se een duur goud team? Met mijn Serie A team win ik ook zowat alles en Sneijder is mijn duurste speler met Chiellini
Neehee, het gaat niet om duur. Het gaat er om dat je 10 potjes met silvers speelt: Je krijgt 6K. Je speelt 10 potjes met goud, je krijgt 6K + minstens 6K bonus in seasons. Met goud kun je nog kiezen uit toernooien of seasons, met silvers kun je kiezen uit: silver toernooi. Met silvers aan seasons meedoen is niet verantwoord gezien de krachtsverschillen. EA zorgt er zo voor dat iets anders doen dan goud niet loont. Dat is wat ik jammer vind.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se een duur goud team? Met mijn Serie A team win ik ook zowat alles en Sneijder is mijn duurste speler met Chiellini
Waar kan je het beste in contact komen met verkopers / kopers?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Meestal spreek je coins/bedrag af. Vervolgens maakt de koper het bedrag over en als dat binnen is koopt de verkoper een kaartje van koper voor het afgesproken bedrag.
Hier zitten wel betrouwbare mensen, maar weet niet of er voor jouw platform verkopers zijn. Anders Marktplaats maar daar weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:32 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Waar kan je het beste in contact komen met verkopers / kopers?
hier is wel een goede plek, soms heb je geluk en wilt iemand zn coins verkopen. Mensen die hier vast posten zijn doorgaans betrouwbaar, we lenen elkaar soms ook tienduizenden coins.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:32 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Waar kan je het beste in contact komen met verkopers / kopers?
Bedoelde er mee dat je ook een gold team kan maken met de spelers die jij leuk vind hoeft niet per se duur te zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik dus ook. De hele engine is gewoon verneukt dus goedkoop of duur maakt geen fuck uit, het is gewoon een verneukte flipperkast bij gold vs gold
I know, maar dat gaat net zo frustrerend wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bedoelde er mee dat je ook een gold team kan maken met de spelers die jij leuk vind hoeft niet per se duur te zijn.
Mijn huis op de achtergrondquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:50 schreef Lindgren. het volgende:
Bijna 3 uur, tijd voor wat kwaliteit.
Ja, ik heb hem nog nooit gezien op de markt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:41 schreef detennismaster het volgende:
DS2:
Is hij zeroweight?
[ afbeelding ]
Als je eerder op gaat staan ben je toch wel erg verslaafdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 06:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem nog nooit gezien op de markt.
Ik dacht dat ik nog wel even op de web app kon maar hij doet het dus weer nietWaarvoor ben ik dan zo vroeg opgestaan
Ik kan bij dat bedrijf waar ik een opdracht doe niet meer op de web app, dus daarom wilde ik nog even kijken voordat ik weg ging. Pas om 5 uur of half 6 ben ik weer thuisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 06:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je eerder op gaat staan ben je toch wel erg verslaafd
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 06:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog wel even op de web app kon maar hij doet het dus weer nietWaarvoor ben ik dan zo vroeg opgestaan
In en uit loggen, had ik gister ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Typisch dit...
De servers zijn offline.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In en uit loggen, had ik gister ook
Ik wil di Natalequote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:00 schreef byah het volgende:
Als die kut app weer eens online komt ga ik mijn serie A team op de markt zetten, Balo, Di Natale, Sneijder, Pirlo, Chiellini, Buffon samen is toch wel 300k ofzo?
Dacht een uur later bij ons....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:25 schreef GuRBuH het volgende:
Ben nog niet in staat om te denken, wanneer is het 8:30 UK time hier?
Sterker nog, dat doet-ie nu al...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Over een uur draait de webapp weer op volle toeren.
Dat had ik dus ook maar dan om 7 uur 's morgens. Nou ja, het is beter dat hij het nu niet doet wanneer ik er toch niet op kan dan dat hij het vanavond niet doet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:42 schreef BDIL het volgende:
Goede morgen![]()
Word ik wakker en kan ik niet op de webb appDan maar die film downloaden die Tim heeft gepost
Godver, dan gaat mijn hybrid niet door.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 06:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
addictquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook maar dan om 7 uur 's morgens. Nou ja, het is beter dat hij het nu niet doet wanneer ik er toch niet op kan dan dat hij het vanavond niet doet.
Ik word de laatste tijd bijzonder vroeg wakker zonder alarmquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook maar dan om 7 uur 's morgens. Nou ja, het is beter dat hij het nu niet doet wanneer ik er toch niet op kan dan dat hij het vanavond niet doet.
Ik ging er om 7 uur uit en ik moest om 7:30 weg dus ik dacht dat ik nog wel even op de web app kon om snel wat packs te openen. Ben ik dan ook verslaafd?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging er om 7 uur uit en ik moest om 7:30 weg dus ik dacht dat ik nog wel even op de web app kon om snel wat packs te openen. Ben ik dan ook verslaafd?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:50 schreef Lindgren. het volgende:
Bijna 3 uur, tijd voor wat kwaliteit.
Het hele leuke aan silvers is juist dat die er dus niet zijn omdat alles op max 74 zit qua rating..Natuurlijk zijn er silvers die er bovenuit steken, maar dat hangt veel meer van persoonlijke voorkeur af dan goud.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:56 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand gekeken naar wat de beste silvers zijn en op welke positieBij Gold weet je dat Ronaldo en Messi bijvoorbeeld qua stats iig beste zijn op CF en LW
Qua Silvers heb ik altijd zoveel teams gewildquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het hele leuke aan silvers is juist dat die er dus niet zijn omdat alles op max 74 zit qua rating..Natuurlijk zijn er silvers die er bovenuit steken, maar dat hangt veel meer van persoonlijke voorkeur af dan goud.
Denk dat Quintero (CF) en Maikon Leite (RW) er wel bovenuit steken, maar niet te vergelijken met gold dus.
Coquelin, Frimpong, Jenkinson en Manonne. Iwan je vergeet weer een hoopquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Qua Silvers heb ik altijd zoveel teams gewildZaha en Kazim Kazim lijken me 2 smaakmakers uit de Championship
Henderson en Gardner uit BPL ( Lukaku ook natuurlijk
)
Ik kan nooit slapen als ik een hele goede deal heb gemistquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik kon eerst nooit slapen als mn TP er niet voor 6 uur op stond ofzo
Het is vroeg hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Coquelin, Frimpong, Jenkinson en Manonne. Iwan je vergeet weer een hoop
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen als ik een hele goede deal heb gemist
Vorig jaar veel winst gemaakt door goedkoop de nieuwe IFs te kopen bij 7 uur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:17 schreef BDIL het volgende:
Ik wacht tot nieuwe TOTW uitkomt, waarschijnlijk worden dan weer veel packs geopend en heb ik zieke koopjes
Leave it!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Coquelin, Frimpong, Jenkinson en Manonne. Iwan je vergeet weer een hoop
Dat lijkt me een lastig karwei, inschatten hoe duur een IF uiteindelijk gaat worden, wel knap als je dat vermogen hebt. Misschien vanavond ook maar eens proberenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vorig jaar veel winst gemaakt door goedkoop de nieuwe IFs te kopen bij 7 uur.
Ik denk dat Silvers en Bronze het meeste garantie gevenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat lijkt me een lastig karwei, inschatten hoe duur een IF uiteindelijk gaat worden, wel knap als je dat vermogen hebt. Misschien vanavond ook maar eens proberen
Wil ik wel makenquote:
Maikon Leite lijkt mij niet zo bijzonder goed, zijn shooting is gewoontjes en zijn passing ronduit slecht om te zwijgen over zijn strength. Hij heeft alleen pace en 5* skills, maar de meeste FIFA spelers (mezelf incluis) kunnen die toch niet goed toepassen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het hele leuke aan silvers is juist dat die er dus niet zijn omdat alles op max 74 zit qua rating..Natuurlijk zijn er silvers die er bovenuit steken, maar dat hangt veel meer van persoonlijke voorkeur af dan goud.
Denk dat Quintero (CF) en Maikon Leite (RW) er wel bovenuit steken, maar niet te vergelijken met gold dus.
lololololoollllllllquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:46 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb helemaal geen team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:46 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest gniffelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
HAahahahah ik ga helemaal kapot hier
Goede keeper wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:46 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik kwam tot de conclusie dat ik in deze fase toch nog lekker coins wil sprokkelen, en om nou met dure silvers elke wedstrijd 550 coins bij elkaar te spelen, en aan de lopende band alleen het toernooitje te spelen vind ik ook te saai eigenlijk. Ik hoop dat ze in FUT ooit nog een keer de sterkte van de teams aan elkaar gaan koppelen in seasons. De beloning van 8K + premium goldpack is buitenproportioneel groot t.o.v. de rewards met een silver team.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]:o je silvers weer weggedaan?
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef fetss het volgende:
2de team bijna af
[ afbeelding ]
vanavond rest geld aan pakjes uitgeven!
Silvers zijn waardevaster dan golds en wat boeit die match reward nou, het gaat gewoon om leuke wedstrijden spelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik kwam tot de conclusie dat ik in deze fase toch nog lekker coins wil sprokkelen, en om nou met dure silvers elke wedstrijd 550 coins bij elkaar te spelen, en aan de lopende band alleen het toernooitje te spelen vind ik ook te saai eigenlijk. Ik hoop dat ze in FUT ooit nog een keer de sterkte van de teams aan elkaar gaan koppelen in seasons. De beloning van 8K + premium goldpack is buitenproportioneel groot t.o.v. de rewards met een silver team.
IF'je pricefixen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef BDIL het volgende:
Ik weet echt niet met wat ik nu moet traden nu ik 800k heb
Kompany uit de tent lokken, hoge bal over Vidic heen en kassa.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:55 schreef BDIL het volgende:
Ik zou dit kunnen makenMaar dan is FIFA toch niet leuk meer voor je tegenstander
![]()
[ afbeelding ]
Haha doen gewoonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:55 schreef BDIL het volgende:
Ik zou dit kunnen makenMaar dan is FIFA toch niet leuk meer voor je tegenstander
![]()
[ afbeelding ]
Nee, Lloris heeft 68 speed dus een ideale GJE-keeperquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kompany uit de tent lokken, hoge bal over Vidic heen en kassa.
Voor de 1 wel, ik vind dat je voor de zelfde inspanning hetzelfde beloond moet worden. Plus, ik wil aan het eind van het jaar mijn coins verkopen en kaartjes scoren voor vette feestenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Silvers zijn waardevaster dan golds en wat boeit die match reward nou, het gaat gewoon om leuke wedstrijden spelen.
Toch?
Ik heb de meeste match coins van alle PS3'ers in mijn lijst, ik heb veel minder wedstrijden dan kkbal gespeeld en kkbal is veel beter dan mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor de 1 wel, ik vind dat je voor de zelfde inspanning hetzelfde beloond moet worden. Plus, ik wil aan het eind van het jaar mijn coins verkopen en kaartjes scoren voor vette feesten
Ik koop spelers extreem goedkoop in en verkoop ze weer onder de marktwaarde, je verkoopt alles binnen het uurquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:59 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb gisteren een 41212 Gerrard, Lampard en Oscar gekocht.. normaal zijn goede 41212 BPL spelers vele k's meer waard dan gemiddeld, maar niemand koopt ze voor 5k boven gemiddeld van mij
Ik heb 7 seizoenen gespeeld inmiddels, en de rewards van die seizoenen worden er niet bij opgeteld. ik heb 40K aan match earnings, maar minstens 40K aan rewards.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb de meeste match coins van alle PS3'ers in mijn lijst, ik heb veel minder wedstrijden dan kkbal gespeeld en kkbal is veel beter dan mij.
Ik heb vrijwel al die coins verdiend met bronze en silver.. dus dat valt heus wel mee met die beloning.
Extreem goedkoop inkopen is easier said than done.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik koop spelers extreem goedkoop in en verkoop ze weer onder de marktwaarde, je verkoopt alles binnen het uur
Ik heb twee seizoenen gespeeld en er zat geen enkele leuke wedstrijd bij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 7 seizoenen gespeeld inmiddels, en de rewards van die seizoenen worden er niet bij opgeteld. ik heb 40K aan match earnings, maar minstens 40K aan rewards.
Die gast moeten we pricefixenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De enige NA in het spel? Kopuh
Oh tuurlijk, jou vertrouw ik wel. Vaste poster alles.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:13 schreef erik--ie het volgende:
Ik doe ook mee, heb genoeg om flink op te kopen!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:28 schreef BDIL het volgende:
Ik heb helaas al een partner gevonden die meteen reageerde
Welkom, leuk dat je mee gaat postenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:26 schreef gushmen het volgende:
Na langen tijd lurken, wil ik toch maar is beginnen met posten hiero![]()
Voor diegene die het afvragen hoe mijn team er uit ziet, die is het zelfde als die van toefjes nu![]()
Maar ben me aan traden naar een redelijk bundesliga teampje.
Hoe ga je afmaken, ik zou gewoon Baines en Fellaini doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom, leuk dat je mee gaat postenBen nu wel een team aan het bouwen trouwens hoor.
[ afbeelding ]
Kost tot nu toe slechts 22K
emanuelson:Pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe ga je afmaken, ik zou gewoon Baines en Fellaini doenAndere BPL LB kan ook nog of ga je wel Buttner ofzo doen.
Of Dembele en Clichyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe ga je afmaken, ik zou gewoon Baines en Fellaini doenAndere BPL LB kan ook nog of ga je wel Buttner ofzo doen.
Lens is goedkoper en beter dan Narsinghquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom, leuk dat je mee gaat postenBen nu wel een team aan het bouwen trouwens hoor.
[ afbeelding ]
Kost tot nu toe slechts 22K
Ik ga nog een schaduw elftal kopen, en daar is Lens op zeker de RW, kan altijd nog schuivenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lens is goedkoper en beter dan Narsingh
faalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, jou vertrouw ik wel. Vaste poster alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |