in bedquote:
Beter dan hé hoerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongen die ik vrijdag heb ontmoet en waar ik via facebook gesprekken mee voer begroet me nu met 'he meis'. Wanneer ben ik 'meis' geworden?![]()
Dude, hij vindt je leuk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat iig!Ik vind meis al zo 'persoonlijk' op de een of andere manier. Zal wel aan mij liggen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of hij is klef en kent geen grenzen
Gewoon zeggen van dat je FB chat vaak vastloopt en je nummer geven. Helpt bij mij ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik word eigenlijk heel moe van die fb-chat, dus zou liever overstappen op whatsapp oid. Maar na de vorige jongen wacht ik nu eerst maar even af hoeveel initiatief/enthousiasme er van zijn kant is. Dus ik hoop dat hij het binnenkort zelf gaat opperen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gewoon zeggen van dat je FB chat vaak vastloopt en je nummer geven. Helpt bij mij ook
Hij heeft zelf al wel opmerkingen in die richting gemaakt, maar er is niks specifieks afgesproken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Staat er al iets van een date op de planning? Of wacht je liever eerst ff af?
Gij sloeriequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zoiets gaat vanzelf gebeuren als we zo doorgaan.
[..]
Hij heeft zelf al wel opmerkingen in die richting gemaakt, maar er is niks specifieks afgesproken.
Op zich heb ik donderdag ook nog een blind date met een heel andere jongen.
Ik ken hem 4 dagen he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef Mss het volgende:
Mijn vrienden noemen mij ook meis hoor, daar zou ik niet teveel achter zoeken.
en dat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |