Spiegel was te klein:D is maar 50cm ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:35 schreef Mascleta het volgende:
[..]
geen spiegel in huis? of nooit in durven kijken?
Dat kan niet (denk er maar eens goed over na)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef hearmeout het volgende:
17.5 cm![]()
Als ze het echte gemiddelde zouden publiceren dan zouden veel mannen een minderwaardigheidscomplex krijgen...
Wel. Het echte gemiddelde ligt veel hoger.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:28 schreef D0808 het volgende:
[..]
Dat kan niet (denk er maar eens goed over na)
Ik vind Aziatische chicks er zo "jong" uitzien, zie me zelf niet echt als een pedofiel ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:28 schreef tech4u het volgende:
17,5 cm![]()
, mn kat heeft nog een grotere.
Maar ff serieus, zijn je ouders midgets ofzo? Ik zou naar Azie emigreren als ik jou was, al zal het daar nog steeds moeilijk voor je zijn om een chickie te hosselen.
Je snapt het echt nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wel. Het echte gemiddelde ligt veel hoger.
Het is voor mij ook laat en ben moe, zoek het zelf maar uit snel (maar hoogstwaarschijnlijk snap je het over drie weken nog niet).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Het is laat, ben moe. Leg uit snel.
Had te snel gelezen. Als men het gemiddelde vermeld dan kunnen de meeste mannen geen minderwaardigheidscomplex ontwikkelen want de meeste mannen hebben net die gemiddelde lengte.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:35 schreef D0808 het volgende:
[..]
Het is voor mij ook laat en ben moe, zoek het zelf maar uit snel (maar hoogstwaarschijnlijk snap je het over drie weken nog niet).
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
want de meeste mannen hebben net die gemiddelde lengte.
Na afloop troost je ze met een Happy Meal!?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef wickedmen het volgende:
Geen zorgen, ik kom met m'n 8,5 erg te kort, toch laat ik menig vrouw genieten.
Nope, niet meer dan af en toe een uitgebreid ontbijt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Na afloop troost je ze met een Happy Meal!?
Jaaa.. dat vind een vrouw echt heerlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:54 schreef D.D.W. het volgende:
Volgens mij vind je vrouw/vriendin het ook heerlijk om een grote lul af te trekken in plaats van een kleintje..
Voor orale handelingen dan.. Gewoon het gevoel dat ze iets in haar mond/hand heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:57 schreef D0808 het volgende:
[..]
Jaaa.. dat vind een vrouw echt heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |