Ik drink er een mee.. alleen toch maar voor een 'supermarkt malt' gekozenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:22 schreef golfer het volgende:
Proefglaasje Glenkinchie ingeschonken. Komt erg in de buurt van mijn favoriete smaken als Glencadam en Edradour en Dalwhinnie.
Tja.. ik moet nog even horen wat er nu uiteindelijk besproken is, maar onhandig is het wel als ze niets vinden. Misschien dat het dan toch van zijn ontsteking kwam, geen idee..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:23 schreef Bluezz het volgende:
He get, Sun.
Wel goed nieuws, maar ook weer afwachten en irritant meer onderzoeken voor Pa
Whiskyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Allemaal in de rij voor de whiskeyweken zie ik![]()
Welterusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ik hier nu rechten aan kunnen ontlenen??![]()
Had je beter naast mij op de bank kunnen blijven zittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:11 schreef TAV74 het volgende:
Tja. Toen lag ik in bed te wachten tot ik moe ben. Nadeel van drukke weken is dat ik zo laat moe word....
En voor Sun een pilletjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Uit de docu van de VPRO...
Naar bed als je moe bent, wandelingetje voor je naar boven gaat, niet omdat het 23 uur is of zo, niet teveel licht en schermpjes, niet teveel alcohol, geen overgewicht en relaxed naar bed gaan
Tja, dan heb ik toch blijkbaar een slaapprobleempje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:16 schreef Bluezz het volgende:
niet teveel licht en schermpjes, niet teveel alcohol, geen overgewicht en relaxed naar bed gaan
Oeff, spartaans. De vraag hier is alleen: Ging je net naar bed of kwam je er net uit?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben klaarwakker!
Mijn douche paaide me eerst met het laatste restje hete water in de boiler en toen bam: ijskoud.
Geen heet water meer. Woah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |