Ik vind het wel twijfelachtig dat ik dit zo snel wist eigenlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 19:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad, bedankt.
Mister Nightlife
die bedoelde ik, dankjequote:
niemand enig idee?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:35 schreef war81 het volgende:
beste,
ook ik ben op zoek naar een nummer/reclame.
hier gaat over een tv reclame over telefonie van ong 3,4 jaar geleden.
in de clip zie je een vrouw met een telefoon andere mensen aanraken. ze heeft een parasol/paraplu in haar hand en het eindigt in een parkje waar ze (volgens mij een kind aanraakt) en waar ze over een vijvertje heen springt.
heeft iemand enig idee waar deze clip van was en hoe het nummer van deze clip heet???
alvast bedankt.
Nee hoor, goed genoegquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:01 schreef kawa4 het volgende:
ik zoek een nummerke van een R&B groep,
volgens mij zit er de text in: what would it be like if you......
verhaal van het liedje was, dat iemand die het goed heeft , geen vooroordelen moet hebben over iemand die het totaal niet breed heeft
de groep was volgens mij met zn 4en 2 vrouwkes en 2 dudes.
beetje vage omschrijving ik weet het
ik zegquote:
new balance - up & downquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:48 schreef TheStonedOne het volgende:
Weet iemand mischien welk nummer er hier gedraaid word?
Ik weet welke dat is moment!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef frizzel het volgende:
ik zoek een trance nummer van rond 2000 waarin ze aan het drag racen waren in de clip. was iets van rank 1 ofzo? wie kan me helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |