quote:
Haha, khad eerst ook lichtere in me handen maar kdacht haal weer xtje zwarte, blijven langer netjes! zeker met dit kut weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niks mis mee, had zelf een lichtere kleur genomen.
Ik zag het.. Linksonder en rechtsboven vind ik zelf Nice, maar kan nu even niet halen waarschijnlijk. Kijk wel even.quote:
Mijn kunst wordt niet altijd begrepenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Atta-boy het volgende:
Deze is aan de ene kant ook wel zo slecht dat ie leuk is.
Air force 1's lopen dan ook wel onwijs oncomfortabel![]()
Heb de Air Force Duckboot en die loopt nog wel redelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Atta-boy het volgende:
Deze is aan de ene kant ook wel zo slecht dat ie leuk is.
Air force 1's lopen dan ook wel onwijs oncomfortabel![]()
Wat serieus, zo comfy??? Ik heb spijt for sleepingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef Sinji het volgende:
Niets en dan ook niets verslaat de Inneva wovens qua comfort
De woventechniek die is gebruikt zorgt ervoor dat je hele voet perfect wordt omsluit zodra je de veters aantrekt. Het weegt ook echt geen drol. Geniale uitvinding
Dat geloof ik gelijk, ze zien er ook erg comfy uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef Sinji het volgende:
De woventechniek die is gebruikt zorgt ervoor dat je hele voet perfect wordt omsluit zodra je de veters aantrekt. Het weegt ook echt geen drol. Geniale uitvinding
Maak me niet zo jaloersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef Sinji het volgende:
Lawd have mercy. Daarentegen heb ik babyvoetjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:20 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, ze zien er ook erg comfy uitAlleen heb ik een killer-size voor dat soort schoenen (us14:') )
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Wat serieus, zo comfy??? Ik heb spijt for sleeping
Ik dacht serieus dat jullie boys wel hadden bemachtigd. Er is trouwens een US7 te koop op Lacebagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Maak me niet zo jaloers
Ik vind die gyakusou dingen nog het lekkerste lopen van mijn collectie denk ik. Wegen miss 0,01kg ofzo
Als ik er moeite voor moet doen tegenwoordig heb ik er geen zin meer inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht serieus dat jullie boys wel hadden bemachtigd. Er is trouwens een US7 te koop op Lacebag
Dat is die zeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:37 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zwarte campus is nice...
[ afbeelding ]
Miss dat daily rush die heeff.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:09 schreef Modus het volgende:
Iemand enig idee waar dit in een winkel zou kunnen hangen?
http://www.stylefile.nl/n(...)ranje-fid-32062.html of 1 van de andere kleuren.
Nikestore Rdam vandeweek nog geweest....
Safari AF1? Ziet er goed uit, zou verwachten dat die toebox helemaal onder de creases zitten. Zo ook maar een wivah droppen als ik naar de dokter ga.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:53 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat we meer wivahs nodig hebben in dit topic:
[ afbeelding ]
Minimaal 150.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:37 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand enig idee wat deze waard zijn?
[ afbeelding ]
Ga je skyrim spelen?!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Omdat atta wivahs wil:
[ afbeelding ]
Off:
Vanavond Breton![]()
Met stealth ben je echt OPquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:15 schreef Atta-boy het volgende:
Wat is breton?
Ik ben opnieuw begonnen met skyrim. Opperninja ben ik nu.
Wil ook veel shit meenemen altijd dus warrior was sowieso geen optie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Met stealth ben je echt OP. Je vind naar mijn mening te weinig health potions om een goede warrior te zijn.
Hehe, nono. Sowieso redguard hier, rawr.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef Sinji het volgende:
Mijn Redguard genaamd Tyroneblijft de grootste baas van Skyrim ooit, ever.
Owh, vriend van mij luistert dat volgens mij. Enjoy!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Hehe, nono. Sowieso redguard hier, rawr.
Maar is een bandje, heeft wel iets weg van Alt-J. Alleen dan vanzelfsprekend een niveautje lager.
Hm, staat paar op LB in mijn maat... PMtje gestuurd, kijken wat ie wil.quote:
Hoeveel vraagt ie? Richting prijs etc.. ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:31 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, staat paar op LB in mijn maat... PMtje gestuurd, kijken wat ie wil.
Irritant genoeg had hij een hele lijst in de verkoop met overal een prijs een beschrijving van staat, behalve bij dit paar. Zodoende de vraag, hopelijk reageert ie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoeveel vraagt ie? Richting prijs etc.. ?
Irritant ja. Zeg 90. Kijk dan wat hij ervoor wil.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:44 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Irritant genoeg had hij een hele lijst in de verkoop met overal een prijs een beschrijving van staat, behalve bij dit paar. Zodoende de vraag, hopelijk reageert ie.
Die janoski's >>>> Dunksquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef don-diablo het volgende:
Best wel lekker.
http://caliroots.com/caliroots/product.asp?id=37092
http://caliroots.com/caliroots/product.asp?id=37091
Ik weet het. Heb de janoski's gekocht. Dunk high in een maat 40 ziet er imo niet zo goed uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef don-diablo het volgende:
Best wel lekker.
Ik heb ze, maaar heb geen idee waar ze liggenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef Bajskorv het volgende:
Twijfel of dit wel originele insole is.
[ http://imageshack.us/a/img88/6081/sneakersale059.jpg (copy/paste deze link) ]
Dat zou top zijn, thanks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb ze, maaar heb geen idee waar ze liggen
Als ik ze heb gevonden dan geef ik het wel aan. Volgens mij is het inderdaad niet de originele insole
Ben ik ook mee eens. Desondanks geen verkeerde dunk high.quote:
Was ik al bang voor. Hm, kijk wel wat ie zegt. Als een ander er niet om geeft, is het lastig bieden...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Def' niet de originele insole.
[ afbeelding ]
Tenzij helemaal versleten
Ze zijn wel legit trouwens, kan zijn dat hij ze heeft gerockt zonder zool of een dunnere.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Hm, kijk wel wat ie zegt. Als een ander er niet om geeft, is het lastig bieden...
Zoiets. Hij vermeldde toevallig bij een andere paar netjes dat hij insoles kwijt was, dus zal hier wel foutje zijn en verkeerde zool er nog in hebben ofzo. Hm, tempting.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ze zijn wel legit trouwens, kan zijn dat hij ze heeft gerockt zonder zool of een dunnere.
Ze zijn wel Nice gozer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zoiets. Hij vermeldde toevallig bij een andere paar netjes dat hij insoles kwijt was, dus zal hier wel foutje zijn en verkeerde zool er nog in hebben ofzo. Hm, tempting.
Hoge dunks zijn zo moeilijk te rocken.. janoski's kunnen overal bij. Maar inderdaad, nette cwquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eens. Desondanks geen verkeerde dunk high.
Lol, versleten of hij joktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:49 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, dude zegt dat dit origineel is volgens hem.
Welke Spacejams?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef Atta-boy het volgende:
Mailtje verstuurd voor een trade voor een paar spacejams die ik graag zou willen![]()
Hopen dat ie vind dat er wat leuks tussen zit.
Ik heb m'n boba fett high altijd bij een redelijke straight fit gedragen. Bij slim/skinny wordt het lastig, bij tapered kan het nog wel eens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoge dunks zijn zo moeilijk te rocken.. janoski's kunnen overal bij. Maar inderdaad, nette cw
Ik heb deze http://shop.vans.nl/nl-en/men/category/shoes/suede-shoes/ortho-shoes-1.htmlquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef don-diablo het volgende:
Best wel lekker.
idd, met straight fits is het goed te doen, draag meestal dunks met m'n samurai.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb m'n boba fett high altijd bij een redelijke straight fit gedragen. Bij slim/skinny wordt het lastig, bij tapered kan het nog wel eens.
Is 24.5 cm. als het goed is. Moet te doen zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:53 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
idd, met straight fits is het goed te doen, draag meestal dunks met m'n samurai.
Die inneva woven is btw 270 op lb![]()
staat ook een lekker paar Bread and butter asics maar is een us 6.
Een 7 is toch gewoon 25 cm? een hele maat is maar eigenlijk een halve maat. Kut is dat je niet kan passen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef Atta-boy het volgende:
een 6 in die gaat me denk ik niet passen, heb een 7 in die woei en patta asics en een hele maat kleiner zou hem denk ik niet worden.
Die spacejam foamposites zijn dezelfde als de stealths toch? Die zijn wel awesome maar volgens mij nog niet instore toch?
Nee, moet je mr lacy laces hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Zijn grijze sb laces los te koop? Of uberhaubt sb laces?
Nee.. Kom maar terug wanneer je 9,5 ziet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef Atta-boy het volgende:
Wil er iemand asics footpatrols hebben in us11? Of weet iemand iemand die ze zoekt?
Hm, wat kosten die tegenwoordig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef Atta-boy het volgende:
Wil er iemand asics footpatrols hebben in us11? Of weet iemand iemand die ze zoekt?
Dit wil ik ook weten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Staal_ het volgende:
Als het toch over Asics gaat, weet iemand toevallig wanneer de Asics x HAL 'Bricks & Mortar' uitkomen?
Op ebay gaan ze voor 350-400.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, wat kosten die tegenwoordig?
Is ook het dollar bedrag en daar gaan nog paypal kosten af dus zo duur zijn ze ook weer nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, in dat geval kan ik je geen net bod doen. Vind ze best dope, maar niet 350-400e dope...
Nee, deze die ik eerder postte.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:37 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand enig idee wat deze waard zijn?
[ afbeelding ]
Een half maatje groter is niet te adviseren imo iig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe lang draag je ze al? Als het een van de eerste keren is zal ik ze gewoon proberen uit te lopen.
Ok dan laat ik het die gast ff wetenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een half maatje groter is niet te adviseren imo iig.
Atta ik heb je bericht gelezen. Eerst even andere dingen / prioriteiten. Dit heeft in principe geen haast.
Zou ze zeker willen, maar moet even een nieuwe extra winterjas hebben en wil de SNS GT2 eerst proberen te halen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ok dan laat ik het die gast ff weten
Ja heel nice. Gaan waarschijnlijk wel weer onmogelijk te krijgen zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:07 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lawd... die nieuwe fiegs....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
keihard fappen op die shape.
Heb besloten dat als ik dit weekend niet teveel uitgeef ik ze ga kopen. Heb een insane feestje en het gaat daar altijd hard met mijn geld. Vriend is ook nog eens jarig dus zal ook wel wat duurder maken.quote:
Zijn zo nice. Wat kosten ze deadstock?! kon ze ooit krijgen voor 200 maar vond dat teveel geld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
fretjes vandaag...
[ afbeelding ]
Nee joh.... echt max 100. Niemand hecht waarde aan die dingen alleen wij Nederlanders omdat Fret Click.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn zo nice. Wat kosten ze deadstock?! kon ze ooit krijgen voor 200 maar vond dat teveel geld.
Wist ik nog niet. Niet meer naar gezocht eig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef acbs2 het volgende:
Asics x HAL Bricks & Mortar pack komt november uit voor de mensen die nog niet op de hoogte waren.
Very Nice.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Sinji het volgende:
Door Bajs mij laten herinneren dat ik ze hadWivah
[ afbeelding ]
Top, bedanktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef acbs2 het volgende:
Asics x HAL Bricks & Mortar pack komt november uit voor de mensen die nog niet op de hoogte waren.
Net een nieuwe Sivasdescalzo geopend, maar weet niet precies waar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:15 schreef Fruitsalade het volgende:
Weet iemand nog een leuke sneakerwinkel in Madrid? Ik ben daar de komende dagen, altijd leuk om even langs te gaan als er iets is.
Ah thanks, ga daar wel even kijken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:30 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Net een nieuwe Sivasdescalzo geopend, maar weet niet precies waar.
Ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Vraagje: bestaan er tegenwoordig al fake woven footscapes?
Moar progress pics!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef Atta-boy het volgende:
Geen idee, houd nooit zo van dat model.
Wivah:
[ afbeelding ]
quote:The Nike Air Max 90 ‘Infrared’ is one of those sneakers that’s going to sell out pretty much every time it comes back around, Nike Sportswear having brought it back with a pretty true to OG look a good number of times in the last decade. Switching things up a little bit is the 2013 version pictured here, one which will arrive amidst a string of similar VNTG style pairs for the Nike Air Max lineup, and one that shouldn’t have a hard time winning folks over regardless of that yellowed-sole look. Stay with us after the jump to get the best look yet and the Nike Air Max 90 VNTG ‘Infrared’ and let us know if you’ll be grabbing a pair come next year in the comments below.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijken net fakesquote:BRON: Sneaker News![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:17 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Air Max 90 VNTG "Infrared"
[..]
[ afbeelding ]jezus wat lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
lijken net fakes![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:17 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Air Max 90 VNTG "Infrared"
[..]
[ afbeelding ]Do not want.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
lijken net fakes
Faka G
mooiboy volgens mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef TN-FR het volgende:
Vind het maar niks. Sowieso zijn am90 niet mijn ding, am1 kan er wel mee door.
Iemand van hier die die nb ronnies heeft kunnen bestellen?
Heb dat lacebag paar ge-copped...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:41 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Heb dat lacebag paar ge-copped...
Ik had het gezien. Ook erg baas natuurlijk naast de gyakusou lijn. Ik wil die korte broek in blaadjes camo (en evt jasje)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:38 schreef SHOOOTO het volgende:
Running Ninja Suits (Nike’s 2012 Fall/Winter Running Apparel Collection Keeps You Safe and Warm)
[ afbeelding ]
via hypebeast
Wow die zijn dik, hoe noem je die schoen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag dat heren jasje gehaald in het zwart (capuchon is afneembaar net als het ninja ding om je mond) en een free 3.0 v4.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:38 schreef SHOOOTO het volgende:
Running Ninja Suits (Nike’s 2012 Fall/Winter Running Apparel Collection Keeps You Safe and Warm)
[ afbeelding ]
via hypebeast
Ninja ding is zwart. Jasje op de foto is donkergroen en daar is dat ding dus lichtgroen. Blaadjes is toch gyakusou? Ze hadden wel bijpassende shorts in groen en zwart zoals de jasjes met een subtiel camo printje. Die ga ik later deze maand halen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:25 schreef Atta-boy het volgende:
Dat ninja ding moet je zwart verven voor de extra swag.
Don die f/w running apparel heeft toch helemaal geen broek of jasje met blaadjes? Kan die iig niet vinden.
Cool, zwart is een stuk beterquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ninja ding is zwart. Jasje op de foto is donkergroen en daar is dat ding dus lichtgroen. Blaadjes is toch gyakusou? Ze hadden wel bijpassende shorts in groen en zwart zoals de jasjes met een subtiel camo printje. Die ga ik later deze maand halen.
Ik heb em gehaald in de Nike winkel in Rotterdam sinji. Wel stevig aan de prijs maar ga het ook als extra laag gebruiken voor in de winter.
Die gyakusou collectie is leuk, maar wel erg prijzig. Dezelfde free 3.0 van gyakusou is 30 euro duurder of zo, omdat die blauw is. Vind het zo wel goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:03 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Cool, zwart is een stuk beter
ah ok dacht dat je het over deze collectie had.
Die van gyakusou is idd nice.
Zag wel dat de meeste leuke dingen op de diverse sites al uitverkocht zijn. De collectie is ook te krijgen bij run2day Amsterdam. Ik zou wel een korte broek en t-shirt willen. Voor de rest ben ik voorzien. Maar heb nu van de normale collectie ook een leuke korte broek gezien beetje matchend bij de jas.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:53 schreef Atta-boy het volgende:
is idd duur maar in Nederland en Belgie niet erg gewaardeerd. Komen altijd heel veel items in sales terecht en dan zijn ze een beetje betaalbaar
2010 release, GR dus denk ik niet meer te vinden. Je kan ook voor de veel duurdere en mooiere Urawa Red Diamons gaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:08 schreef Fox19 het volgende:
Hoi fokkers!
Ik zou graag willen weten waar je deze zou kunnen kopen. Iemand die mij zou kunnen helpen? Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
Fuck it, als die shit weg is baal ik als een malle. Kleding koop ik wel in uitverkoop, sneakers wil ik nu...quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zag wel dat de meeste leuke dingen op de diverse sites al uitverkocht zijn. De collectie is ook te krijgen bij run2day Amsterdam. Ik zou wel een korte broek en t-shirt willen. Voor de rest ben ik voorzien. Maar heb nu van de normale collectie ook een leuke korte broek gezien beetje matchend bij de jas.
De free lopen wel erg, erg lekker.alleen jammer dat er geen Nike+ sensor in kan.
Silva vocht als een baas alleen Fitch was gewoon onverslaanbaarquote:
Die rare naked choke escape van Fitch was eeecht fucking bizarquote:
Welke Free 3.0 heb jij gehaald dan? Zit te denken aan die Free 3.0 op Nike iD... En wellicht die blauwe Gyakusou Free 3.0. Het enige vage van die iD versie is dat ze eerst aangeven dat het een "Shield" is, en vervolgens bij het customizen hier niks meer over zeggen...quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die gyakusou collectie is leuk, maar wel erg prijzig. Dezelfde free 3.0 van gyakusou is 30 euro duurder of zo, omdat die blauw is. Vind het zo wel goed.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Welke Free 3.0 heb jij gehaald dan? Zit te denken aan die Free 3.0 op Nike iD... En wellicht die blauwe Gyakusou Free 3.0. Het enige vage van die iD versie is dat ze eerst aangeven dat het een "Shield" is, en vervolgens bij het customizen hier niks meer over zeggen...
[ afbeelding ]
quote:Brazil is South America’s sneaker capital, and will welcome tomorrow the continent’s first brand experience retail location as Nike Ipanema finally opens its doors to the public. A reminder of its place in the Free Run+ 2's ‘City Pack’, two new Nike Free Run+ 3s bring a Bulls-y Bright Crimson color scheme to Rio de Janiero with one each for men and women. The key difference is colorblocking on the branding and sockliners, but with a Quickstrike limited to 150 pairs the images after the jump below might be the closest you ever get to seeing a pair in person.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Sneaker News
Maar het meeste is weg iig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:44 schreef Bajskorv het volgende:
Bizar prijsverschil voor de Gyakusou trouwens. Bij Hanon voor £80, bij Tres Bien voor £125...
Die blauwe free als voorbeeld: selecteer maat en je ziet vervolgens staan, out of stock.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:21 schreef Bajskorv het volgende:
Bij Hanon? Daar zie ik ongeveer alles nog staan. Enfin, gaan deze week wel shoppen.
Is het ook. Ik zie liever gelijk een overzicht wat nog wél beschikbaar is. Heb je de free nog gevonden in je maat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:02 schreef Bajskorv het volgende:
Gaddakkes, je hebt gelijk. Wat een kutpagina is het ook.
Nee. Ben eigenlijk wel blij met die Nike iD, denk dat ik daar wat ga samen stellen. Neem de gok wel met die Free, geen must-have.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is het ook. Ik zie liever gelijk een overzicht wat nog wél beschikbaar is. Heb je de free nog gevonden in je maat?
Dat mint is wel tof, zou alleen het bovenste gedeelte van de zool in een andere kleur dan wit maken, maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:23 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee. Ben eigenlijk wel blij met die Nike iD, denk dat ik daar wat ga samen stellen. Neem de gok wel met die Free, geen must-have.
De glide 4 wil ik er sowieso nog bij als vervanging van m'n glide 1. Wilde de lichtgrijze, maar die is voor de dames. Het zal dan de klassieke zwarte worden of deze:quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef Bajskorv het volgende:
Zit ook met de Lunarglide NYC te spelen, die heeft een speckle optie in de midsole... Dope
[ afbeelding ]
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat mint is wel tof, zou alleen het bovenste gedeelte van de zool in een andere kleur dan wit maken, maar dat is persoonlijk.
Kijk, dat ziet er beter uit. Vault kom er maar in.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt.
[ afbeelding ]
Haha, die Lunarglide NYC komt ook met de optie voor een mint-specle...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kijk, dat ziet er beter uit. Vault kom er maar in.
Die zijn wel lekker ja. Zijn die schoenen echt goed om hard te lopen en wat kosten ze?!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kijk, dat ziet er beter uit. Vault kom er maar in.
Als je net begint is het niet aan te raden. Sowieso zou ik dan voor 5.0 of 7.0 gaan omdat je daar meer demping hebt. Daarnaast free is het beste te gebruiken naast je gewone hardloopschoenen en vergt het een aanpassing in je looptechniek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker ja. Zijn die schoenen echt goed om hard te lopen en wat kosten ze?!
Een glide 4 kost gemiddeld hier in de winkels iets van 120-130 euro geloof ik.quote:
Misschien maar ID maken als ik weer wat geld heb. Mint is de mooiste kleur ooit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een glide 4 kost gemiddeld hier in de winkels iets van 120-130 euro geloof ik.
Die is gevoerd, lijkt me wel warm. De hoodie uit de gyakusou lijn vond ik er ook wel leuk uitzien. Ik ben iig erg tevreden met m'n nieuwe jasje. Die heeft een soort van fleece voering aan de binnenkant en krijg het er snel warm in.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef Modus het volgende:
Geinig jasje maar wel erg duur voor casual wear. Als ie al zou passen, ik heb niet echt confectiematen.
[ afbeelding ]
http://www.sneakersnstuff(...)t-fill-hooded-jacket
Vind je die dingen die nu in de winkels liggen niet nice? Die burgundy met speckled sole vind ik echtquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:36 schreef Bajskorv het volgende:
Of de Free 2 NSW... Met elke kleur speckle die je wil. Hier met gele speckle, terugkomend in laces.
[ afbeelding ]
Living on the edge, heb hem meteen maar besteld ook. Kan altijd nog retour of op ebay...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef don-diablo het volgende:
Die is gevoerd, lijkt me wel warm. De hoodie uit de gyakusou lijn vond ik er ook wel leuk uitzien. Ik ben iig erg tevreden met m'n nieuwe jasje. Die heeft een soort van fleece voering aan de binnenkant en krijg het er snel warm in.
Ik hoop voor je dat je een goede maat hebt besteld en het past. Het is iig erg mooi spul. Van de vorige collectie meerdere dingen gepast en het is zo licht maar wel comfortabel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Living on the edge, heb hem meteen maar besteld ook. Kan altijd nog retour of op ebay...
Heb je een foto?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vind je die dingen die nu in de winkels liggen niet nice? Die burgundy met speckled sole vind ik echt
quote:
Die zijn hard ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nomnomnom!
Modus heb je wel goed naar de maat gekeken? Is volgens mij japanse sizing ofzo want ik pas in een L van die dingen terwijl ik normaal S draag.
Wel nice, maar ben er niet kapot van. Met dat suede ook niet echt voor hardlopen, daar gebruik ik alle free's toch vooral voor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vind je die dingen die nu in de winkels liggen niet nice? Die burgundy met speckled sole vind ik echt
Lagen gewoon bij Footpatrol.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
Waar zijn die burgundy's te krijgen dan???
Soort van maar daar word ik niet veel wijzer van. Gewoon de grootste genomen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:34 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnomnom!
Modus heb je wel goed naar de maat gekeken? Is volgens mij japanse sizing ofzo want ik pas in een L van die dingen terwijl ik normaal S draag.
Suède is dan zo stuk. Ik heb iig zin om op m'n free te gaan trainen. Even anders lopen, meer op techniek letten om de voeten meer aan te sterken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wel nice, maar ben er niet kapot van. Met dat suede ook niet echt voor hardlopen, daar gebruik ik alle free's toch vooral voor.
Heb wat shirtjes en een jasje van vorig seizoen, erg fijn spul.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een goede maat hebt besteld en het past. Het is iig erg mooi spul. Van de vorige collectie meerdere dingen gepast en het is zo licht maar wel comfortabel.
Elke skateshop met SB account en britian.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:57 schreef Geminiara het volgende:
In welke winkel in NL kan je janoski's kopen? Online heb ik ze al wel gezien, alleen ik wil ze passen
misschien Seventyfive (Van Woustraat, Amsterdam).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:51 schreef Gastaccount het volgende:
weet iemand of ik nog ergens new balance 580 west nyc kan halen? woei had ze vorige week, maar ik was te laat.
Vrijwel alle skatewinkels met een Nike SB account.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:57 schreef Geminiara het volgende:
In welke winkel in NL kan je janoski's kopen? Online heb ik ze al wel gezien, alleen ik wil ze passen
leren janoski's kopen in plaats van suede / nubuckquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:31 schreef vault_tec het volgende:
Ik haat het weer in NL. ik kan nooit de schoenen dragen die ik wil ivm regen.
Okay Thanksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Elke skateshop met SB account en britian.
Zijn niet zo limited, liggen ook gewoon bij sneakers als het goed is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
Waar zijn die burgundy's te krijgen dan???
The life of a sneakerhead.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:31 schreef vault_tec het volgende:
Ik haat het weer in NL. ik kan nooit de schoenen dragen die ik wil ivm regen.
Gewoon mn supreme old skoolsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ik draag gewoon m'n suede vans x wtaps. Fuck the weather, Thug life yo
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:26 schreef Bajskorv het volgende:
Fuck, ik wil ook doordeweeks mijn sneakers aan...
Swap?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Fuck, ik wil ook alles kunnen kopen.
Hehe, wat krijg ik er dan voor terug? Beetje goeie vrije tijd? Leuke chick?quote:
-Studie met ongeveer 12 contacturen dus vrije tijd genoegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, wat krijg ik er dan voor terug? Beetje goeie vrije tijd? Leuke chick?
Hm, die dagen kan ik me nog herinneren... Mooie tijd. Eerlijkshalve wel vermelden dat ik geen chick in het pakket had zitten...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:04 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
-Studie met ongeveer 12 contacturen dus vrije tijd genoeg
-Zeker een leuke chick (die overigens niks om sneakers geeft)
-Studentenleven
-Een heel klein sneakerbudget.
Ik zal het in mijn achterhoofd houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:07 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, die dagen kan ik me nog herinneren... Mooie tijd. Eerlijkshalve wel vermelden dat ik geen chick in het pakket had zitten...
Denk dat ik zelf volgend jaar een groot deel vrij ga nemen, als het bevalt kunnen we onderhandelen...
Exact het filmpje wat freshcotton gepost had, waarschijnlijk niet toevallig though.quote:
Dat shape. Het is toch nog goede gekomen met de 1500, ongelofelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wivah_16-10 by acbs2, on Flickr
Dank u. Ja ik wil ook weer 2 paar asics kopen. Als ik ze volgende week donderdag in mijn maat kan vinden en nog 200 euro over heb dan koop ik ze. Kut verslavingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef Atta-boy het volgende:
Ah ik kan me niet goed bedwingen om die bordeaux free's niet te kopen. Net geluk gehad dat ze bij sneakers uitverkocht waren in mijn maat.
Nice wivahs btw
Je bent er snel bij, wil je niet huren eerst?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dank u. Ja ik wil ook weer 2 paar asics kopen. Als ik ze volgende week donderdag in mijn maat kan vinden en nog 200 euro over heb dan koop ik ze. Kut verslaving![]()
Een deze dagen ook een afspraak maken met een hypotheek adviseur.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wivah_16-10 by acbs2, on Flickr
Wil gewoon een eigen huis hebben. Vriend van mij heeft een huis (appartement) gekocht voor 84.000 euro. Zoiets moet ik ook makkelijk kunnen kopen. Weet niet, heb het idee dat huren geld weg gooien is. Ik twijfel nog wel een beetje aangezien als ik een jaar een huis huur ik weet wat wel en niet fijn is in een huis. Maar er gaat zoveel tijd over heen ivm afspraak maken etc. Ik doe het rustig aan, wil gewoon informatie hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je bent er snel bij, wil je niet huren eerst?
Zal het onthouden, twijfel nog een beetje. Kan sowieso even gaan praten. Eerst alles even rustig afwachten qua werk etc.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:09 schreef don-diablo het volgende:
Stel jezelf iig de vraag wat je wilt en voor hoe lang. Daarom is huren oké. Kun je rustig bedenken wat je wilt.
Zijn comments was wel terecht. Vergeet niet dat je snel 10% KK weg pist. Da's ook op een flatje van 100k nog 10k... Kan je best lang voor huren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zal het onthouden, twijfel nog een beetje. Kan sowieso even gaan praten. Eerst alles even rustig afwachten qua werk etc.
Daarom, het is niet dat ik morgen wat ga kopen. Wil me sowieso eerst een jaartje oriënteren. sparen voor interieur etc. Gewoon tijd nemen, duurste wat ik ooit zal kopen is denk ik een huis dus goed overwegen etc.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:35 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zijn comments was wel terecht. Vergeet niet dat je snel 10% KK weg pist. Da's ook op een flatje van 100k nog 10k... Kan je best lang voor huren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.abominable creation beats science today.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:57 schreef acbs2 het volgende:
Speciaal voor Don
[ afbeelding ]Waar gekocht :#? Fucking sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind de CW niet zo tof, model wel. Volgende week maar die sjaal kopen. Als je hem lang draagt kan je even laten weten of die rond je neus/mond vochtig wordt. Ik heb daar altijd wel last van als ik een sjaal om mijn gezicht heen wikkelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:06 schreef acbs2 het volgende:
Bij acronym online en is warm genoeg voor het koude winterweer Nezhi.
Lunar Rod Safari.
[ afbeelding ]
Ik zeg nee.
Shape en zwarte suede werkt, CW verder niet. Dit in zwart/wit zou dope zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:06 schreef acbs2 het volgende:
Lunar Rod Safari.
[ afbeelding ]
Ik zeg nee.
Speciaal voor Don
[ afbeelding ]Zeker wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want, want.
Ik wil die campus ook AAW, zijn zo nice, maar wil teveel en moet even een beetje rustiger aan doen de komende tijd.Love will tear us apart (Joy Division)
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:05 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb die sjaal ook besteld, als paypal mee werkt.![]()
![]()
Het was die sjaal of schoenen. Schoenen genoeg en die sjaal lijkt mij fijn op mijn fiets in de winter. Voor genomen mijn eerste salaris helemaal yolo te gaan en zit er nu ook wel een beetje door heenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lekker bezig.ik moet op z'n minst even een weekje of zo wachten.
Voorlopig nog even niet kopen, hopelijk na de kerst. Wordt sowieso niet die, veel te donker. In Stockholm moet je echt iets kopen met veel glas, anders wordt je gek in het donker in de winter...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Hawt damn... Ziet er goed uit Bajs
Op bezoek bij Bajskorv in z'n loft bij een tripje naar Stockholm.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:00 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Voorlopig nog even niet kopen, hopelijk na de kerst. Wordt sowieso niet die, veel te donker. In Stockholm moet je echt iets kopen met veel glas, anders wordt je gek in het donker in de winter...
Hehe, wel sneakers uit doen, staat bij Zweedse chicks de pikstraf op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Op bezoek bij Bajskorv in z'n loft bij een tripje naar Stockholm.
Geen enkel probleem, als jij sloffen te leen hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, wel sneakers uit doen, staat bij Zweedse chicks de pikstraf op.
Vind die prijs echt veel te gortig. Ik moet flyknits sowieso een keer passen en stukje op lopen. Lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik blijft deze zo geil vinden, zou die £1000 er bijna op droppen. Bijna.
[ afbeelding ]
Speciaal voor Don
[ afbeelding ]!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was jij dat, die me had begroet bij Sneakerness Amsterdam?
Ik zeg dope! Jammer van dat oranje en rood. Alleen rood of oranje was beter geweestquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:06 schreef acbs2 het volgende:
Lunar Rod Safari.
[ afbeelding ]
Ik zeg nee.
Cheers mate!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef acbs2 het volgende:
Ja dat was ik Sinji
Die lunar rods zijn nu bij ben-g te koop.
Na het zien van de pics nogsteeds een duidelijk concrete nee :p
Deze voor mn chick tijdje terug gepreorderd bij sivasdescalzo.
Purple Swag.
[ afbeelding ]
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Atta-boy het volgende:
Dat huis ban bajskorv bevestigd btw weer dat ie een soort james bond is.
Waardeloos, niet gekregen. Maar goed, ik bestel nooit iets online, haal het altijd gewoon in hun winkel...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, 20% off alles bij Caliroots als je VIP bent
Droomhuis voorlopig... Fake it till you make itquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Atta-boy het volgende:
Dat huis ban bajskorv bevestigd btw weer dat ie een soort james bond is.
atta kan niet veteren..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:11 schreef Atta-boy het volgende:
Wigah:
[ afbeelding ]
Veters van die dingen zijn zo vervelend he. Enige wat ik haat aan die schoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veters zijn bij mij ook altijd lelijk omdat ik smalle voeten heb >> veel veter over bij het strikken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:11 schreef Atta-boy het volgende:
Wigah:
[ afbeelding ]
Veters van die dingen zijn zo vervelend he. Enige wat ik haat aan die schoen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
atta kan niet veteren..en inb4 leta voor veter method. Zo moet je veteren (of iig alles aan 1 kant)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Whatever it is - Congrats!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:32 schreef vault_tec het volgende:
super goed nieuws op werk gebied. Leven gaat goed voor mij op dit moment. Blij dat ik voor dit heb gekozen en niet leraar
Normaal heb ik er niet echt last van, alleen bij dit model vans zitten veel te grote veters. Als ik ze gewoon strik komen ze serieus tot de grond geloof ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:33 schreef JetLife het volgende:
[..]
Veters zijn bij mij ook altijd lelijk omdat ik smalle voeten heb >> veel veter over bij het strikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |