quote:
Haha, khad eerst ook lichtere in me handen maar kdacht haal weer xtje zwarte, blijven langer netjes! zeker met dit kut weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niks mis mee, had zelf een lichtere kleur genomen.
Ik zag het.. Linksonder en rechtsboven vind ik zelf Nice, maar kan nu even niet halen waarschijnlijk. Kijk wel even.quote:
Mijn kunst wordt niet altijd begrepenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Atta-boy het volgende:
Deze is aan de ene kant ook wel zo slecht dat ie leuk is.
Air force 1's lopen dan ook wel onwijs oncomfortabel![]()
Heb de Air Force Duckboot en die loopt nog wel redelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Atta-boy het volgende:
Deze is aan de ene kant ook wel zo slecht dat ie leuk is.
Air force 1's lopen dan ook wel onwijs oncomfortabel![]()
Wat serieus, zo comfy??? Ik heb spijt for sleepingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef Sinji het volgende:
Niets en dan ook niets verslaat de Inneva wovens qua comfort
De woventechniek die is gebruikt zorgt ervoor dat je hele voet perfect wordt omsluit zodra je de veters aantrekt. Het weegt ook echt geen drol. Geniale uitvinding
Dat geloof ik gelijk, ze zien er ook erg comfy uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef Sinji het volgende:
De woventechniek die is gebruikt zorgt ervoor dat je hele voet perfect wordt omsluit zodra je de veters aantrekt. Het weegt ook echt geen drol. Geniale uitvinding
Maak me niet zo jaloersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef Sinji het volgende:
Lawd have mercy. Daarentegen heb ik babyvoetjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:20 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, ze zien er ook erg comfy uitAlleen heb ik een killer-size voor dat soort schoenen (us14:') )
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Wat serieus, zo comfy??? Ik heb spijt for sleeping
Ik dacht serieus dat jullie boys wel hadden bemachtigd. Er is trouwens een US7 te koop op Lacebagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Maak me niet zo jaloers
Ik vind die gyakusou dingen nog het lekkerste lopen van mijn collectie denk ik. Wegen miss 0,01kg ofzo
Als ik er moeite voor moet doen tegenwoordig heb ik er geen zin meer inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht serieus dat jullie boys wel hadden bemachtigd. Er is trouwens een US7 te koop op Lacebag
Dat is die zeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:37 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zwarte campus is nice...
[ afbeelding ]
Miss dat daily rush die heeff.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:09 schreef Modus het volgende:
Iemand enig idee waar dit in een winkel zou kunnen hangen?
http://www.stylefile.nl/n(...)ranje-fid-32062.html of 1 van de andere kleuren.
Nikestore Rdam vandeweek nog geweest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |