Een oom wilde eens de richting vragen aan een dame in Polen. 'You want to go fucky fucky?' Met mijn tante ernaast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo kwam ik eens een Pool met een prostituee tegen in de parkeergarage op de Grote Markt.
Niet voor herhaling vatbaar
Wat was de reactie van je tante?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een oom wilde eens de richting vragen aan een dame in Polen. 'You want to go fucky fucky?' Met mijn tante ernaast.
Open mond en zo'n 'Wtf?'-blik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was de reactie van je tante?![]()
Is dat trouwens diezelfde oom die mensen ging achter na ging ?
Staat er een paard in de gang?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verdorie, hooi vergeten uit de kelder te halen..
Begrijpelijke reactie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Open mond en zo'n 'Wtf?'-blik.
Nee, dat was volgens mij die ene die helemaal waus werd bij een whiskyproeverij.
Mooi, kutcavia'squote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verdorie, hooi vergeten uit de kelder te halen..
Ja zoiets.quote:
"No, we don't like to waste alcohol."quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie.
Moet je bij een whiskyproeverij het ook uitspugen eigenlijk?
quote:
"Klok klok klok.''quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"No, we don't like to waste alcohol."
Die ene kan wel door voor een shetlandpony ja.quote:
Pwny.quote:
Vergeet je marmotje ook niet he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die ene kan wel door voor een shetlandpony ja.
quote:
Dat is.. nvmquote:
Nou ik heb dus vanaf augustus een blender.. maar nog nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:38 schreef Id_do_her het volgende:
Stop een horloge in de blender en drink het.
[..]
Doe ook een keer Lil' Kim met How Many Licks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
Chill, hier ga ik binnenkort maar eens sex op hebben
Laten we samen blenden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik heb dus vanaf augustus een blender.. maar nog nooit gebruikt.
Nu weet ik waar ik hem voor kan gebruiken.
Bedankt.
quote:
Tijd is geld.. dus daarom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen uitleg nodig, zoals gewoonlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen uitleg nodig, zoals gewoonlijk.
Waar gaat het over deze keer? Misschien schakel ik in.quote:
Man met gigaaaantische tumoren op z'n gezicht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar gaat het over deze keer? Misschien schakel ik in.
Oh dat weer zzzzquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Man met gigaaaantische tumoren op z'n gezicht.
Goeie, thnxquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ook een keer Lil' Kim met How Many Licks.
YGGR @ Jaarbeurszijdequote:
Is daar altijd zo toch?quote:
Wie wil er nou iemand van 1.39m YGGRen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is daar altijd zo toch?
Vooral ook bij de parkeergarages![]()
Voel me daar nooit veilig in mn eentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Moet je eens proberen door een pikdonker bos heen te gaan hardlopen 's nachtsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is daar altijd zo toch?
Vooral ook bij de parkeergarages![]()
Voel me daar nooit veilig in mn eentje
Simon was Simone.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:02 schreef Adolecens het volgende:
Lieve man,
Ik schrijf je deze brief om je te vertellen dat ik je voor altijd verlaat. Ik ben een goede vrouw voor je geweest de afgelopen 7 jaar en ik krijg er niets voor terug. De laatste tijd was verschrikkelijk. Je baas belde me vandaag zelfs om me te laten weten dat je ontslag hebt genomen?! Dat was echt de druppel die de emmer deed overlopen.
Vorige week kwam je thuis en zag je niet dat ik naar de kapper was geweest, ik had je favoriete eten gekookt en ik droeg splinternieuw zijden ondergoed. Je hebt alles in 2 minuten naar binnen gewerkt en bent daarna gewoon tv gaan kijken. Je zegt nooit meer dat je van me houdt, je wilt niet meer met me naar bed.. Of je gaat vreemd, of je houdt gewoon niet meer van me. Wat er ook aan de hand is; ik ben er in ieder geval vandoor.
Je EX-vrouw.
P.S. Probeer me niet te vinden, je broer en ik verhuizen samen naar de andere kant van de wereld! Een fijn leven verder!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:02 schreef Adolecens het volgende:
Wat voor drollen verzinnen dit soort verhaaltjes toch altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Echt he, krijg er echt zo'n kantoorvibe van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat voor drollen verzinnen dit soort verhaaltjes toch altijd
inb4 remiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, krijg er echt zo'n kantoorvibe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |