Een oom wilde eens de richting vragen aan een dame in Polen. 'You want to go fucky fucky?' Met mijn tante ernaast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo kwam ik eens een Pool met een prostituee tegen in de parkeergarage op de Grote Markt.
Niet voor herhaling vatbaar
Wat was de reactie van je tante?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een oom wilde eens de richting vragen aan een dame in Polen. 'You want to go fucky fucky?' Met mijn tante ernaast.
Open mond en zo'n 'Wtf?'-blik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was de reactie van je tante?![]()
Is dat trouwens diezelfde oom die mensen ging achter na ging ?
Staat er een paard in de gang?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verdorie, hooi vergeten uit de kelder te halen..
Begrijpelijke reactie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Open mond en zo'n 'Wtf?'-blik.
Nee, dat was volgens mij die ene die helemaal waus werd bij een whiskyproeverij.
Mooi, kutcavia'squote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verdorie, hooi vergeten uit de kelder te halen..
Ja zoiets.quote:
"No, we don't like to waste alcohol."quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie.
Moet je bij een whiskyproeverij het ook uitspugen eigenlijk?
quote:
"Klok klok klok.''quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"No, we don't like to waste alcohol."
Die ene kan wel door voor een shetlandpony ja.quote:
Pwny.quote:
Vergeet je marmotje ook niet he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die ene kan wel door voor een shetlandpony ja.
quote:
Dat is.. nvmquote:
Nou ik heb dus vanaf augustus een blender.. maar nog nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:38 schreef Id_do_her het volgende:
Stop een horloge in de blender en drink het.
[..]
Doe ook een keer Lil' Kim met How Many Licks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
Chill, hier ga ik binnenkort maar eens sex op hebben
Laten we samen blenden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik heb dus vanaf augustus een blender.. maar nog nooit gebruikt.
Nu weet ik waar ik hem voor kan gebruiken.
Bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |