__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Het schot van Enoh is echt om te janken idd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Odjidja en Diamé scoren ook redelijk veel bij mij, echt eindbazen. Komt ook goed uit want die staan naast respectievelijk Zimling en Enoh en die schoppen letterlijk nog geen deuk in een pakje boter. Zimling is wel echt een baas..fantastische stofzuiger.
edit: 4 uit 15 voor Diamé en 9 uit 44 van Odjidja vallen me nog tegen..dacht dat het meer was.
Ibarbo op CDM 9 uit 28
Ik heb laatst wel tegen een Koreaans bronze team gespeeld, en toen won ik met moeite met 2-3.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Mijn bronzen Koreanen zijn daar tegen bestand
quote:
Ligt aan de positiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het schot van Enoh is echt om te janken idd.
Wie is beter: Ibarbo of Guarin?
Ook wel iets voor jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had me verslapen en moet CE M&O herkansen
Gaat awkward situaties opleveren als ik je kenquote:
Tim heeft ze naast elkaar staan.quote:
Guarin is een een betere CDM, maar Ibarbo is een stuk leuker om mee te spelen. Guarin scoort ook nog redelijk goed met 5 uit 28, maar dat is ook niet heel belangrijk voor een CDMquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het schot van Enoh is echt om te janken idd.
Wie is beter: Ibarbo of Guarin?
Havo 5 of VWO 5/6?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat awkward situaties opleveren als ik je ken
600K verkopen en met die 70k handelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nu weer 670K, nadat ik voor de tweede dag op rij mijn team (met winst) na 5 potjes heb verkocht
Weet nu echt niet wat ik met de coins moet ....
Koreaantjes spelen heerlijk. Enige wat gevaarlijk is zijn sterke spitsen(Nouble) en corners.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel tegen een Koreaans bronze team gespeeld, en toen won ik met moeite met 2-3.
[..]
Havo 4quote:
Zit nu in 5v en sta alleen voor Latijn onder de 7quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nice, sta nu gemiddeld (cijfers van 4 en 5v tellen mee) een 9.4
Goed planquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
600K verkopen en met die 70k handelen.
Ik heb vandaag de eerste onvoldoende binnengehaaldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zit nu in 5v en sta alleen voor Latijn onder de 7
BEGIN VAN HET EINDE!!11!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste onvoldoende binnengehaald
Dat wordt je iPad inleverenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed plan
Dankje ! Puike kerel ben je toch eigenlijk wel
NHquote:
Heb morgen m'n eerste toets, economie. Maar dat gaat wel lukken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bestelde MBP Retina ook maar annuleren danquote:
wat is dat danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bestelde MBP Retina ook maar annuleren dan
8,3 sta ik voor economie, makkelijk vak tot nu toequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb morgen m'n eerste toets, economie. Maar dat gaat wel lukken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zit nu in 5v en sta alleen voor Latijn onder de 7
Ik heb Nouble (en Grabban) als ST, Nouble is inderdaad sterk en hij heeft best een goed schot maar hij is soms te lomp (en zijn aanname is niet altijd goed) Vorig jaar had ik ook een Koreaans bronze team (met 4 IFs_ maar ze zijn dit jaar misschien nog wel beter dan vorig jaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Koreaantjes spelen heerlijk. Enige wat gevaarlijk is zijn sterke spitsen(Nouble) en corners.
Heb jij die besteld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bestelde MBP Retina ook maar annuleren dan
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.icentre.nl/app(...)z-met-retina-display
Nee joh, ik wacht op de happertsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij die besteld.Die is meer dan 2000 euro.
Vind dat lichtgevende appeltje wel mooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef knux het volgende:
Die Apple nerds kan je ook werkelijk alles aansmeren. Godnondeju.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind dat lichtgevende appeltje wel mooi
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
GJE waarom moet je nou weer mijn laptop hier posten?
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Ik heb over 3 weken weer schoolexamens..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef GuRBuH het volgende:
Hey DTM. Op welk niveau [ afbeelding ] jij ook alweer?
Heb een spits met een goed schot en redelijke pace(82) en een stel middenvelders die verrassend goed zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Nouble (en Grabban) als ST, Nouble is inderdaad sterk en hij heeft best een goed schot maar hij is soms te lomp (en zijn aanname is niet altijd goed) Vorig jaar had ik ook een Koreaans bronze team (met 4 IFs_ maar ze zijn dit jaar misschien nog wel beter dan vorig jaar
Ik speel in de 5 en de 4, staat ook op dat plaatje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef GuRBuH het volgende:
Soortgelijk team postte BDIL en was er helemaal weg vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dit is trouwens nu mijn team.
Maar ik ga het verkopen. 4x achter elkaar verloren en dat is me al maanden niet meer gebeurd.
[ afbeelding ]
Potje? Misschien maak ik kansquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Maar ik ga het verkopen. 4x achter elkaar verloren en dat is me al maanden niet meer gebeurd.
[ afbeelding ]
Geen pace op de flanken hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste potjes won ik alles met 5-0 en nu gaat het dra-ma-tisch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soortgelijk team postte BDIL en was er helemaal weg van
Ja prima, maar ik heb wel al De Rossi te koop staan dus dan staat er een paupertje op CDMquote:
Wat is je GT? Weet niet of ik je al als vriend heb.quote:
DC Vogelaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is je GT? Weet niet of ik je al als vriend heb.
Ja die GT herken ik wel.quote:
wel met mic tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vorige week een nieuwe PC besteld, hij zou de 19e binnen komen.. maar ik kwam vandaag thuis en hij was al bezorgd
/terinfo
Ga je hem zelf in elkaar zetten of ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vorige week een nieuwe PC besteld, hij zou de 19e binnen komen.. maar ik kwam vandaag thuis en hij was al bezorgd
/terinfo
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, wat moet ik met een mic. Fapgeluid opnemen?
Dat heb ik bij mijn vorige drie PC's gedaan, maar geen zin meer in, nu gewoon een kant en klare besteld bij Dell.quote:
Iedereen behalve Falcao.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Iedereens afstandsschoten...........
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mijn vorige drie PC's gedaan, maar geen zin meer in, nu gewoon een kant en klare besteld bij Dell.
Je weet best waar ik op doel lulquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb wel mic en webcam in de laptop zitten. Lekker fappen op chat roulette..
/carequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:28 schreef DutchSL het volgende:
/terinfo
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef dion_v_k het volgende:
Heb nu deze golds in mijn club:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog 1.3 miljoen aan coins. Ik weet niet meer wat te maken
Ziek, ik zou alles verkopen en Ronaldo kopen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tl;drquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zou het opleveren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]verkoop alles voor echt geld
15 euro is 100k, you do the mathquote:
Aan het begin van de web-app release van FIFA14 meldt deze man zich weer hier en legt à la Confetti weer een bug uit, waarna iedereen geband wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, 59th minute doet wonderenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Aan het begin van de web-app release van FIFA14 meldt deze man zich weer hier en legt à la Confetti weer een bug uit, waarna iedereen geband wordt.
Perfect Confetti-scenario dit.
Ik laat ze lekker in de.club staan en verkoop ze wel als de bug gefixt is. Anders gooi ik ze na oud en nieuw wel voor 200c bin er op. De meeste heb ik toch voor 150 gekocht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:34 schreef stoereboii het volgende:
@JoodNL ik ben al moeten zakken naar 450bin en ze verkopen gewoon niet?
wtfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtfzo'n 350 euro bij elkaar schat ik
Gewoon al een paar verkocht voor 750 en ik blijf me eraan vasthoudenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:34 schreef stoereboii het volgende:
@JoodNL ik ben al moeten zakken naar 450bin en ze verkopen gewoon niet?
Alleen op de console onder Scotland League. Op de web app is het wel moeilijk om erachter te komen wat de kits waard zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef BDIL het volgende:
Hoe kan je Rangers zoeken club ? Vind niks onder FC of gewoon Rangers
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Greenpeas goed gespeeld.
Dacht je toch even kans te hebben nu ik in mijn slechte fase zit.
Nu heb ik weer zelfvertrouwen.
quote:
Dan is er geen vraag naar die speler op dat moment.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:52 schreef ertdop het volgende:
Waarom als de laagste bin 15k is en er 1tje op staat voor 10k bin koopt niemand die?:S
Xbox/PS3?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef Il-Migliore het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een potje spelen?
maar ik koop 10k bin, zet hem voor 14750 bin op, 5 minuten en hij is weg:Pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan is er geen vraag naar die speler op dat moment.
Dan ben ik jouw tegenstanderquote:
Hosselaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef ertdop het volgende:
[..]
maar ik koop 10k bin, zet hem voor 14750 bin op, 5 minuten en hij is weg:P
Je bent gewoon slechtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:00 schreef Confetti het volgende:
De kanker. Wat is verdedigen kut geworden dit jaar.
Back to 5atb
huilie, ik heb misschien 100k max.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
iedereen hier met meer dan een miljoen. Ik voel me arm met 5k :en een team dat 300k waard is
dat is die volgens mij niet eens waard
Het is allemaal relatief. Ben al 3x kampioen geworden in de 1e divisie en 1x gedegradeerd. Knul.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huilie, ik heb misschien 100k max.
Ik alles bij mekaar nu een kleine 250k. Op Zich best tevreden mee twee weken na de release. Als het zo doorgaat heb ik binnenkort ook een miljoen, zo zie ik het danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huilie, ik heb misschien 100k max.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een keer tegen jou gespeeld vorig jaar, had jij een heel goed team en toen verloor je vrij kansloos. Dus zo gek is het toch niet dat ik denk dat je er nog steeds niks van kan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is allemaal relatief. Ben al 3x kampioen geworden in de 1e divisie en 1x gedegradeerd. Knul.
Wel een bronze met 93 pace en hij is dit jaar zo goed dat het gewoon bijna oneerlijk isquote:
Ik ga maar niet meer reageren. Tot nu toe heb ik niet veel last van mensen zoals jij omdat ik nooit reageer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb een keer tegen jou gespeeld vorig jaar, had jij een heel goed team en toen verloor je vrij kansloos. Dus zo gek is het toch niet dat ik denk dat je er nog steeds niks van kan?
En knul?![]()
Spelers zijn alleen te vinden op originele positie, misschien is die RB wel normaal RWB en nu RB gemaakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Heb vandaag vaak dat als ik een speler zoek, bijvoorbeeld een rb, hij niks vindt. En als ik dat any doe bij position vindt die hem wel
daaromquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zet je er een bal voor drie dagen op
wou em bijna discarden mensen willen pacequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel een bronze met 93 pace en hij is dit jaar zo goed dat het gewoon bijna oneerlijk isDie van mij verkocht net voor 12.5k.
Vind ik wel kut. Bijvoorbeeld bij een CM bestaan er CDM en CAM versies van...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Spelers zijn alleen te vinden op originele positie, misschien is die RB wel normaal RWB en nu RB gemaakt.
wat?:p Ea heeft bekend gemaakt op twitter dat ze geen android app releasen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
IPhone
Al iets bekend over de release op Android?
In form, oftewel de zwarte team of THE week kaartjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Eurynox het volgende:
oke ik ben een onwijze knownothing, maar wat betekend IF?
In-form, speler die die week goed gespeeld heeft en een kleine upgrade krijgt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Eurynox het volgende:
oke ik ben een onwijze knownothing, maar wat betekend IF?
Dat hoor ik al de hele tijd maar vorig jaar zeiden ze nog dat die later dit jaar zou uitkomen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
wat?:p Ea heeft bekend gemaakt op twitter dat ze geen android app releasen.
Meen je dit nu??quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
wat?:p Ea heeft bekend gemaakt op twitter dat ze geen android app releasen.
Jammer joh, volgende keer gewoon een iPhone halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Meen je dit nu??
Wat een klojo's echt... Keek er al zolang naar uit...
Waarom zou je daar al een hele tijd naar uitkijken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Meen je dit nu??
Wat een klojo's echt... Keek er al zolang naar uit...
iPhonequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Jammer joh, volgende keer gewoon een iPhone halen
*gepost vanaf mijn iPhone*
waar staat dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Lul!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom zou je daar al een hele tijd naar uitkijken?
Als je dan toch 30 (?) euro uitgeeft koop dan gewoon 200k?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:21 schreef Anonymous61 het volgende:
Ik krijg zwz 2100 fifa punten zondag(bday). Ff morgen of overmorgen 2100fp halen :p
NOOIT zal ik met een IPhone rondlopen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Kon ik traden in de trein/bus/tram/auto/...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom zou je daar al een hele tijd naar uitkijken?
Oh dus tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Er is nog geen datum voor de release van een Android versie. Er is volgens mij nooit gezegd dat hij er niet gaat komen. Zou ook erg dom zijn.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lul!
Dan kan je traden als je naar de bioscoop gaat en als je uit eten gaat en als je een date hebt en als je in de kroeg staat en als je in de klas zit en als je een proefwerk hoort te maken. Traden tot je erbij neervalt ! Weet je hoe handig dat is!!
een kettingzaag denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef rareziekte het volgende:
Hoe kap je het beste? Met een nepschot of gewoon L ingedrukt houden? Maar dan ga je zo sloom
Een goede handgemaakte Zwitserse handbijl.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef rareziekte het volgende:
Hoe kap je het beste? Met een nepschot of gewoon L ingedrukt houden? Maar dan ga je zo sloom
Bij die loggers programma's op Discovery hebben ze van die graafmachine achtige dingen, die werken nog beterquote:
Met een kapmes!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef rareziekte het volgende:
kutspel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef OmniRocket het volgende:
keihard gedegradeerd naar Divisie 5 met FC Dutchies... na 3 wedstrijden 6 punten, daarna 6* verloren en 1* gelijk O.o
Hey dat hadden wij ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef OmniRocket het volgende:
keihard gedegradeerd naar Divisie 5 met FC Dutchies... na 3 wedstrijden 6 punten, daarna 6* verloren en 1* gelijk O.o
Ik voel je broeder Nobis jassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef Fuszy het volgende:
Een jas tof vinden van ¤ 800 is nooit leuk
Vond je me plaatjes niet leukquote:
Ik kijk op RTL5 nu.quote:
Haha, af en toe zijn programma's wel lachenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik kijk op RTL5 nu.
Zon, Zee en Zuipen of iets in die richting.
Is dat een jas?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.firmamentberli(...)ardshell_blazer.html
je hebt ook nog een ninja versie
wel gratis verzendenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.firmamentberli(...)ardshell_blazer.html
je hebt ook nog een ninja versie
dan ben je net een ijsbeerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking zieke stof en je hebt het zo warm erin
Maar 800 euro
Is ook een Canadees merkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dan ben je net een ijsbeer
of wacht! dan kan je met GoT meedoen
Nee joh maar 539,81 euroquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking zieke stof en je hebt het zo warm erin
Maar 650 euro
De vriend van mijn zus zou zoiets gerust kopen als hij het tof zou vindenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jammer dat hij zo duur is.
[ afbeelding ]
die kan je ook gewoon in de supermarkt kopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
800 euro voor een jasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De vriend van mijn zus zou zoiets gerust kopen als hij het tof zou vinden. Die koopt liever 1x iets van 800 euro dan 3x iets goedkopers
En dat hippe Italiaanse borduursel in de kraag dan? Die shit is authentiek man!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die kan je ook gewoon in de supermarkt kopen. Moet je alleen wat haren uit je kop trekken om er op te zetten
zet gewoon wat strepen met een markeerstiftquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En dat hippe Italiaanse borduursel in de kraag dan? Die shit is authentiek man!
Sjonnie style?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Zon winterjas heb je zeker 4/5 jaar minstensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die kan je ook gewoon in de supermarkt kopen. Moet je alleen wat haren uit je kop trekken om er op te zetten
Wat doe je dan precies als data reviewer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef wieisboos het volgende:
Mijn eerste taak als data reviewer bij EA: van Rhijn hogere pace bezorgen
Ik heb invloed op stats van spelers in Fifa, maar je moet het wel goed beargumenteren met bronnen/filmpjes/vergelijkingen met andere spelersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies als data reviewer?
Nog steeds een vuilniszak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:48 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb er zo eentje, naar mijn mening net niet te vuilniszakkerig
[ afbeelding ]
Meer een jurk.quote:
Krijg je daarvoor betaald ofzo of dat niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb invloed op stats van spelers in Fifa, maar je moet het wel goed beargumenteren met bronnen/filmpjes/vergelijkingen met andere spelers
Idd, hier ook 150/180 euro max.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
800 euro voor een jas150 is wel echt de max bij mij denk
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Krijg je daarvoor betaald ofzo of dat niet?
Ah oke, maar ik heb hier gemerkt dat jij een Ajax fan bent ben je wel van plan om het echt objectief te doen of?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb invloed op stats van spelers in Fifa, maar je moet het wel goed beargumenteren met bronnen/filmpjes/vergelijkingen met andere spelers
nog alleen seizoen 5 :pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef Rijst het volgende:
Alle afleveringen van Breaking bad gekkeen Nu moet ik wachten
Dacht het nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke, maar ik heb hier gemerkt dat jij een Ajax fan bent ben je wel van plan om het echt objectief te doen of?
Neger je mequote:
Hosselen negerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Die jas van 800 euro is wel tof, even aan papa vragen
/GJE
On this picture you can see that Van Rhijn is quicker than Overtoom, so he should have 85+ pace. Regards whoismadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
whoismadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
On this picture you can see that Van Rhijn is quicker than Overtoom, so he should have 85+ pace. Regards whoismad
[ afbeelding ]
Klaar.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
On this picture you can see that Van Rhijn is quicker than Overtoom, so he should have 85+ pace. Regards whoismad
[ afbeelding ]
Klaar.
Toevallig, die heb ik net binnen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef Fifut het volgende:
Ik heb deze jas besteld http://www.zalando.nl/nic(...)n-n1022g006-602.html
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toevallig, die heb ik net binnen!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef Fifut het volgende:
200 euro voor een glimmende vuilniszak en dan niet eens een echt bontje erop.quote:Capuchon details: Afneembare imitatiebontkraag
[zusje van Eshley] Oh die is vet ik ga hem van je stelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef Fifut het volgende:
Toffe jas!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef Fifut het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[zusje van Eshley] Oh die is vet ik ga hem van je stelen.[/zusje van Eshley]
Leiden groupies!quote:
Jij welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef Fifut het volgende:
Duur? Ik pik ze nog steeds dagelijks op voor 200c bin?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom zijn die 352 kaartjes zo belachelijk duur
Omdat al die kutnerds 3-5-2 ultra-defensive spelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom zijn die 352 kaartjes zo belachelijk duur
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[zusje van Eshley] Oh die is vet ik ga hem van je stelen.[/zusje van Eshley]
ik nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duur? Ik pik ze nog steeds dagelijks op voor 200c bin?
Je zal er maar tussen staanquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_gangnam_style.htmlquote:
Kijk is bij de prijzen rechtsonderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Jimbo het volgende:
http://futhead.com/fifa/players/8133/#.UHSCixUxpnA
Is deze nog iets waard? Ik zie dat ie geen een keer op de auction staat (ps3) Komt dat omdat iedereen em weggooit of gewoon omdat niemand hem heeft?
Die persoon was niet al te snugger dan..want da kenniequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef leoon. het volgende:
Vanacht werd me geadviseerd om hamsik weg te doen op de CAM positie en giovinco er neer te zetten maar dat is een LF. Hoeveel kaartjes voor positiewisselen heb ik dan wel niet nodig? of kan die met LF gewoon op CAM?
De futhead prijzen zijn totaal niet up-to-date. Check gewoon de markt of Ultimatedb.quote:
mja die kloppen voor geen kut heb ik gemerktquote:
Inderdaad, dit is de echte shitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[..]
200 euro voor een glimmende vuilniszak en dan niet eens een echt bontje erop.
waarom heb jij reclames?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Jullie in dit topic hebben mijn google reclameding verziekt
[ afbeelding ]
Godverquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die persoon was niet al te snugger dan..want da kennie
Ik had een IF Sinclair gekocht omdat ik een bronzen team wilde maken. Maar na 3 spelers kopen kwam ik er achter dat vooral de CB's veel te veel voor gevraagd wordt. IF Sinclair gekocht voor 147K, verkocht voor 169Kquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was even vergeten hoe makkelijk het is om winst te maken als je gewoon naar bepaalde spelers zoekt. Ik pik net een Pepe op voor 26k en dat is meer dan 10k onder de laagste BIN
Geen idee..eerste keer dat het me opvalt.quote:
quote:
?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef 5M1L3 het volgende:
gebruikt niemand ultimate team trader op android
Download AdBlock, dan heb je ook geen reclames meer voor filmpjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee..eerste keer dat het me opvalt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef Fifut het volgende:
[..]
Download AdBlock, dan heb je ook geen reclames meer voor filmpjes
Leuk , je inloggegevens delen met jpflathead. Als dat bedrijfje gehackt wordt ben je alles kwijt. Zou ik echt nooit nooit nooit aan beginnen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef 5M1L3 het volgende:
gebruikt niemand ultimate team trader op android
7.5quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
Als je divisie 1 wint krijg je dan een 5k pack of een 7.5k pack?
online 7.5k, offline 5kquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
IF Sinclair is ineens weer duurder geworden ja. Ik kon hem vorige week nog oppikken voor 130k. Osborne en Pearce zijn samen al 40k+ en ik heb ze denk ik op het goede moment gekocht want ik had Pearce voor 6k en Osborne voor 14k. De andere goede Engelse bronzes zijn ook niet bepaald goedkoopquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had een IF Sinclair gekocht omdat ik een bronzen team wilde maken. Maar na 3 spelers kopen kwam ik er achter dat vooral de CB's veel te veel voor gevraagd wordt. IF Sinclair gekocht voor 147K, verkocht voor 169K
haha, hij is duur:P Wil een backup share van iemand:)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk , je inloggegevens delen met jpflathead. Als dat bedrijfje gehackt wordt ben je alles kwijt. Zou ik echt nooit nooit nooit aan beginnen.
Clubbon?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
Kom tegen mij dan. Dn maar ik je inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
1-0 17de minuut, ragequit. Wat bezielt je dan
Koop Balchetti als keeperquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef leoon. het volgende:
Dit mijn team. Had hamsik al op de TP gezet, omdat ik van plan was giovinco te kopen..![]()
[ afbeelding ]
Ja, je komt in divisie 1 alleen maar 5 atb cunts tegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nice![]()
Vanmiddag Divisie 2 titel gewonnen, is het verschil groot met Divisie 1?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
1-0 17de minuut, ragequit. Wat bezielt je dan
even een paar tips, Ogbonna voor Benatia, Diakite centraal, Gamberini rechts. En Boateng CAM als je het kan betalenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef leoon. het volgende:
Dit mijn team. Had hamsik al op de TP gezet, omdat ik van plan was giovinco te kopen..![]()
[ afbeelding ]
Okéquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef leoon. het volgende:
[..]
Never! Handandovic haalt werkelijk ALLES eruit
Een van mijn 3 gold teams die ik gebruik in seasons is ook 5 atbquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, je komt in divisie 1 alleen maar 5 atb cunts tegen
Marchetti?quote:
Hernanes halen dus. Maar dat zei ik de vorige keer ook alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds vandaag speel ik met vucinic en jovetic. Gister nog met muriel en quagliarella. Deze twee werden me ook ten zeerste aanbeveeld.
Ik ga kijken voor Ogbonna. Diakite centraal omdat hij de snelste is? wordt ik dan niet overlopen via de zijkanten omdat ik dan nog minder pace heb? Lucio ook maar 66?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
even een paar tips, Ogbonna voor Benatia, Diakite centraal, Gamberini rechts. En Boateng CAM als je het kan betalen
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij bent zkr die nerd die altijd wordt gepest in de klas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |