Owja sorry ga ik het even updaten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Moest iedereen niet om 13uur weg?
En ik kom niet dus je kan mij uit de lijst halen van misschien en voor dingen meenemen
Wil je dan gelijk bijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Owja sorry ga ik het even updaten.
Paar sixpacks bier veranderen in kratje bier ?quote:Spaghettivreter: paar sixpacks bier, zakken chips en plastic bekertjes.
Bij mij ook. + eten weghalen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wil je dan gelijk bij
[..]
Paar sixpacks bier veranderen in kratje bier ?
NEEquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef SiIk het volgende:
Mag ik op de lijst van de mensen die niet komen? En wil je er ook bij zetten dat ik geen cola meeneem alsjeblieft.
Dromenvangertjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef CytiseChromatique het volgende:
Hoeveel van de komers zijn vrouwen?
Flippieee komt niet volgens mij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dromenvangertje
Unfkngtitled
Spaceinvaders
Lompevrouw
Flippieee
Hoe oud ben je en waar moet je vandaan komen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wil eigenlijk ook komen
Maar kan niet alleen reizen, omdat dom, raak overal de weg kwijt.
En zijn er leeftijdsgenoten van mij of alleen maar mensen in de 20?
Of hebbn jullie sowieso geen zin in mij omdat ik soms bitchy doe op FOK! Kan ook![]()
ja waarom niet! gezellig tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef Stink-ui het volgende:
Kan ik mezelf nog aanmelden vind het meestal best ver reizen enzo maar nu is het dichtbij!
Waar kom je vandaan? wacht.. DMquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Of hebbn jullie sowieso geen zin in mij omdat ik soms bitchy doe op FOK! Kan ook![]()
Over paar dagen 16 en kom uit weesp.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en waar moet je vandaan komen?
Eigenlijk heb ik gewoon je rug neger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb lompehork op mijn rug zitten als ik dat niet doe.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gewoon je rug neger.![]()
Gereekst en sticky gezet.
Ik weet het niet zeker ivm met mijn verjaardag, wss komen er familie langs op zondag om mij alvast te feliciteren aangezien ik volgende week in Londen zit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:53 schreef FL_Freak het volgende:
Komers:
- Ro-ald.
- Smitjew
- Dromenvangertje
- Plastic_Zak
- UFT + Intronic
- leeell
- Wietparkiet
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- Spaghettivreter
- LompeHork + LompeVrouw
- Danger.Mouse
- Flippiee
- Monopoly
- Dastan
- Nestalgie
- haan33
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- HappyBob
Misschien:
- Dientje12
- Eyd
- arachide
- heloef
- rockiejj
- Capuchon_jongen
- 2happy4u
- Angel-Joy
Met wie moet ik dan mijn obscure muziek smaak delen ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef Faxie het volgende:
FL, ik kom niet. Vrijdag eindelijk weer het water op, en competitieweekend.... geen tijd dus.
Komt nog wel een keer goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 15 weet niet of ik de jongste benquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Hallo, Spytool bracht mij hier. Ik wil niet het bed delen met een fokker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:24 schreef leeell het volgende:
[..]
blijf gewoon, ik zie geen reden om moeilijk te doen
faaluser weet ik niet, maar die zal niet klagen
eventueel heb ik zelfs een tent voor jullie
dastan valt daar amper onderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hallo, Spytool bracht mij hier. Ik wil niet het bed delen met een fokker.
Groetjes.
Neem k-cash mee, of moet ik het doen?.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is uit..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Neem k-cash mee, of moet ik het doen?.
Dat las ik al in een dm ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:18 schreef smitjew het volgende:
Angel joy ik ben samen met nog een paar users om 13.08 in utrecht dus vanaf daar kun je samen reizen.
Ooh oke zeg maar als het weer goed gaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat las ik al in een dm ja.
Thanks all, ik denk er overna.
Kan gezellig zijn, maar ik ben er nu even niet bij met mijn hoofd
Niet 13:08/ 13:38quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:18 schreef smitjew het volgende:
Angel joy ik ben samen met nog een paar users om 13.08 in utrecht dus vanaf daar kun je samen reizen.
je kunt vlees meenemen en het bakken op de bqq. Je kunt wat halen bij de friet tent. Je kunt pizza bestellen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb even e.e.a. gemist, maar wat is nou de bedoeling met eten? Pizza/thuisbezorgd/iets ander makkelijks of met de groep iets?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef CytiseChromatique het volgende:
Hoeveel van de komers zijn vrouwen?
Godverquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het vrouwelijk orgasme is een HOAX, vrouwen hoeven niet klaar te komen, ze moeten verdomme gewoon afwassen
Tevens, ik heb er zin in! Zal nog even kijken wat ik mee neem, dat zie ik vrijdag wel.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Godver
Tevens, ik schrok. Dacht dat je ging afhaken.
Oh! Liggen mn ovenschalen bij jou of bij je ouders nog in Lelystad?
Zuipen.en.smoken, dus eigenlijk gewoon chillen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je kan toch zelf wel uit de OP zien wat we gaan doen?
Jepquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zuipen.en.smoken, dus eigenlijk gewoon een feestje?
Is cool, dan kom ik ze wel een keer bij jou halenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]Nog in Lelystad. Ga daar niet meer heen voor zaterdag. Zal wel ff vragen of pa ze volgende week ff mee neemt als hij hiier komt pitten
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is cool, dan kom ik ze wel een keer bij jou halen
Die moet ik sowieso een keer komen bezichtigen tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]omg, Uft in mijn nieuwe huisje omg omg
![]()
![]()
Ja, dit. Kleine housewarming doen bij Mono, wat ik je brom.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die moet ik sowieso een keer komen bezichtigen tochOvenschalen zijn maar een smoesje
Ok, sorry voor sc ik stop al.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn vikingsuitrusting is ook weer van de partij na overweldigend succes
Hij is serieus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]ik hoop dat je niet serieus bent
Niet te vroeg oordelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]___!!! Heb steeds minder zin in de meet..
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn vikingsuitrusting is ook weer van de partij na overweldigend succes
Die laatste zinquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, kan toch niet ivm met mijn verjaardag en weekje Londen daarna.
En ben er toch niet bij met mijn hoofd.
Maar wens jullie iig veel plezier, geen gekke dingen doen enzo.
Ik heb een speurtocht georganiseerd waar je leuke prijzen mee kan winnen misschien dat je daaraan meedoet?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een speurtocht georganiseerd waar je leuke prijzen mee kan winnen misschien dat je daaraan meedoet?
Verdommequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]een speurtocht in de vijver ja.
500 euro en je hebt een deal.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Degene die over Mono heen zeikt die ligt te pitten en dit filmt krijgt van mij 50euro
50euro is zat want mono is sneller lam en voor minder geldquote:
Ik heb wel een aantal foto's van zijn penis terwijl hij staat te pissen. Telt dat ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Degene die over Mono heen zeikt die ligt te pitten en dit filmt krijgt van mij 50euro
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb deze vorige week besteld
[ afbeelding ]
Zal morgen wel aankomen
Kan ik hem mooi aan op de meet
[ afbeelding ]
Zal morgen wel aankomen
[ afbeelding ]
Zal morgen wel aankomen
Je kan toch lezen wat ik wil of niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal foto's van zijn penis terwijl hij staat te pissen. Telt dat ook?
[ afbeelding ]
Zal morgen wel aankomen
quote:
quote:
quote:
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan toch lezen wat ik wil of niet?
Schiet maar raak met je zeik over een dronken slapende mono en laat dit filmenquote:
Ik ben er niet bij maar ik kan dat geld goed gebruiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schiet maar raak met je zeik over een dronken slapende mono en laat dit filmen
Laat iemand anders het gratis doen danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij maar ik kan dat geld goed gebruiken.
En dat ik het geld krijg?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat iemand anders het gratis doen dan
quote:
Ik doe het gratis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:29 schreef smitjew het volgende:
iemand over dimens heen zeiken voor ¤51 ?
Net nog gedaan. Zo over mijn voet heen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:29 schreef smitjew het volgende:
iemand over dimens heen zeiken voor ¤51 ?
gewoon komen,quote:
wat is de bedoeling daarvan dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef smitjew het volgende:
Niemand valt mijn FOK!Meet whiskey op
Dan neem ik het niet meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat is de bedoeling daarvan dan?want het is niet grappig of leuk oid
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
Willen alle vrouwelijke personen die komen rekening houden met het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind mijn bijrijder daarvan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich nog niet zo'n gek idee dit.quote:
Als je je er niet aan houdt helpen wij een handje.quote:
Dat weet ik nog niet, ik moet het haar nog vertellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat vind mijn bijrijder daarvan?
Hou me op de hoogte, dan weet ik of ik drempels moet pakkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ik moet het haar nog vertellen.
Ik geloof het nog bijna ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich nog niet zo'n gek idee dit.
[..]
Als je je er niet aan houdt helpen wij een handje.![]()
![]()
[..]
Dat weet ik nog niet, ik moet het haar nog vertellen.
Doe ik!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte, dan weet ik of ik drempels moet pakken
Terechtquote:
Als je weer wil zwemmen kan dat geregeld worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit gaat weer leuk worden.
Alleen jammer dat petje niet aanwezig kan zijn.
En dat op mijn verjaardagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat vind mijn bijrijder daarvan?
Degene die met Eze mee komt is bijrijder, die wordt snel wagenziekquote:
Leek mij ook al vrij bizar als 1 van je ouders erbij zouden zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn vader is de gehele meet niet thuis
Ow echt?!?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Degene die met Eze mee komt is bijrijder, die wordt snel wagenziek
Maar achterin is zat ruimte man.
haha, had ie er bij gaan zitten danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef FL_Freak het volgende:
Scheelt dat ik alleen een vader heb. Hij is een weekendje bij mijn zus dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leek mij ook al vrij bizar als 1 van je ouders erbij zouden zitten
Gezellig toch, ga ik zn pa lekker stoned maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef leeell het volgende:
[..]
haha, had ie er bij gaan zitten dan
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ow echt?!?
( naja van het wagenziek wist ik het niet )
Ah, ik had verder geen idee man, spijtig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Scheelt dat ik alleen een vader heb. Hij is een weekendje bij mijn zus dus.
Geen probleem. Ja daarom heb ik dus meerdere malen gezegd dat ie maar een weekendje naar mijn zus moet gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik had verder geen idee man, spijtig.
Neemt niet weg dat het een vreemde situatie zou zijn.serieus.
Pics?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen probleem. Ja daarom heb ik dus meerdere malen gezegd dat ie maar een weekendje naar mijn zus moet gaan
"Pa, ga alsjeblieft weg, je wilt dit niet"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen probleem. Ja daarom heb ik dus meerdere malen gezegd dat ie maar een weekendje naar mijn zus moet gaan
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef FL_Freak het volgende:
Anders ruikt P_z aan der slipjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef FL_Freak het volgende:
Ik moet er iig wel aan denken dat ik mijn zus der kamer op slot doe.
Ze is single?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef FL_Freak het volgende:
Ik moet er iig wel aan denken dat ik mijn zus der kamer op slot doe.
nee albumquote:
quote:
Begrijpelijk maar ontzettend jammerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet afzeggen, heb net te horen gekregen dat ik morgen naar amsterdam ga met de klas ( ik was er dinsdag niet toen dat werd gemeld) en als ik niet meega heb ik een incompleet portfolio aan het eind van het jaar en moet ik het vak in het derde jaar overnieuw doen en daar heb ik geen zin in.
Door de week hebben we gewoon les en deadlines waar we mee bezig moeten zijn dus vandaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:26 schreef LompeHork het volgende:
Matig DV, achterlijk dat ze zoiets op een zaterdag doen trouwens. Succes in ieder geval!
Ja godver, wie moet ik dan stiekem in de kont knijpen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Door de week hebben we gewoon les en deadlines waar we mee bezig moeten zijn dus vandaarDankjewel!
Ik ben in Amsterdam dus ik doe het wel voor jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja godver, wie moet ik dan stiekem in de kont knijpen?
Smijt je haar dan ook een gracht in?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben in Amsterdam dus ik doe het wel voor je
Lijkt mij wel zo toepasselijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smijt je haar dan ook een gracht in?
Met alle liefde jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smijt je haar dan ook een gracht in?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:25 schreef Nestalgie het volgende:
Ik neem helaas veel minder wiet mee omdat ik er al van heb gesmoked.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geen Coke
![]()
En wat is er mis mee met dat ik kom :S
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Wiet is gewoon legaal in Nederland hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag 5 gram bij je hebben en tot 5 planten thuis kwekenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Mja ik weet niet of mensen van plan waren meer dan 5 gram pp mee te gaan nemen namelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wiet is gewoon legaal in Nederland hoor![]()
Je mag 5 gram bij je hebben en tot 5 planten thuis kweken
ALs ik zo de verhalen lees dan weet ik zeker van nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja ik weet niet of mensen van plan waren meer dan 5 gram pp mee te gaan nemen namelijk.
Maakt niet uit ik ben een vampier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:01 schreef FL_Freak het volgende:
ik neem jullie allemaal mee in mijn kelder, oh wacht dat moest ik niet vertellen...
Gezellig. Wat is daar te vinden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:01 schreef FL_Freak het volgende:
ik neem jullie allemaal mee in mijn kelder, oh wacht dat moest ik niet vertellen...
sm kelder?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:01 schreef FL_Freak het volgende:
Skire tijden jwz..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ALs ik zo de verhalen lees dan weet ik zeker van niet
Nestalgie heeft er genoeg voor 1 voor morgen en 1 maandag, dus dat is bij lange na geen gram
Roald zal misschien een gram meenemen
Nou nou wat een coffeeshop aan huis heb je zo
Skeer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Skire tijden jwz..
En maak je niet zo'n zorgen fl, je stresst... steekiets op
ownee ownee ik heb een woord niet goed geschreven!! Er is geen officiele schrijfwijze voor straatttaal woordenquote:
Baasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Nestalgie het volgende:
Wat? Lol!! Ik zie nu dat ik matras 2 heb?ik blijf helemaal niet pitten
En ja dientje
Neem ik wel meequote:
Nee? We gaan daar enkel zitten FOK!kenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:36 schreef Chai het volgende:
Wel foto's maken en op FOK! plaatsen he! Veel plezier!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:23 schreef Nestalgie het volgende:
Ik kan niet komenWat is dan jouw erectieprobleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu alquote:
Dit, mobiel in de aanslag alles.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee? We gaan daar enkel zitten FOK!ken
Tabletparty!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit, mobiel in de aanslag alles.
mijn slimme telefoon is er ook klaar voor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit, mobiel in de aanslag alles.
Ik heb een halve tabletquote:
5.3 hierquote:
Ik bedoel maar het is toch een vrijstaand huis?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:14 schreef FL_Freak het volgende:
Grwpjrvtwpjegrapjr gewoon keihard muziek![]()
1quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel maar het is toch een vrijstaand huis?
Nope, geen zin in Ez en zn vriendinquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, geen zin in Ez en zn vriendin
okequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel veel plezier.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Daar gaan wij eerst nog koffie drinken
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke![]()
jij bent vandaag jarig toch? Gefeliciteerd
Vanavond weer terug?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]komt goed.
Ben ik ook een keer de Bob
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanavond weer terug?
Kleine waarschuwing: Ez is grappig vervelend in de auto als ie heeft gezopen.
Oh en verberg de rollen ductape!
Verberg het!! Buiten bereik van Ez!! Echt waar!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]yep, lekker in m'n eigen nest meuren.
Bwehehezal ik doen, ik heb namelijk nogal wat gereedschap in m'n auto liggen
Waarheid tochquote:
quote:
Het is wel zo eerlijk om horkje even te waarschuwen!!quote:
Ik wist ook niet dat jij duct tape in je auto had.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is wel zo eerlijk om horkje even te waarschuwen!!
Niemand die mij waarschuwde, ben nu nog niet bijgekomen van de schrik!
Dat maakt het alleen maar makkelijker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]fuck. Nah, je moet toch achterin zitten
Schat, in nuchtere toestand sloopte je mn auto!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat jij duct tape in je auto had.
[..]
Dat maakt het alleen maar makkelijker.
Maar vrees niet, een korte broek is vereist. Ik verwacht dat niemand dat zal dragen met dit weer.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]...................
die twee niet liefhebben
Gewoon slapen en richting geven als jij rijdtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, in nuchtere toestand sloopte je mn auto!!
En die ductape wist je wel, die hadden we samen bij de Gamma gekocht omdat George halfdood was.
En wat nou korte broek vereist? Mono zn nekharen werden even professioneel getrimd![]()
Die man kan wel gillen als een vrouw hoor
Hoelaat ben je er?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook maar eens besloten wakker te worden. Was iets te laat thuis vanmorgen
yolo toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, eerst even rustig douchen zo en dan naar de tram. Het is nog een pokke eind reizen
fuck.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]fuck. Nah, je moet toch achterin zitten
Soort van jaquote:
ER IS NOG EEN MATRAS VRIJ. je moet alleen ff kussen meenemen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soort van ja
Kom ook tot de conclusie dat ik geen matje hier heb en slaapzak ook niet. Dat wordt nog even na denken over de opties.
Mooi, dat lukt wel. Heldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ER IS NOG EEN MATRAS VRIJ. je moet alleen ff kussen meenemen.
Lekker, gaan ons hellemaal croma zuipen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef FL_Freak het volgende:
We hebben vier pitten en 3 of 4 pannen dus moet goedkomen.
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
Komt die teef van een Flippiee ook nog? Ik heb nog een appeltje met haar te schillen.
120mbit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:39 schreef Monopoly het volgende:
En hoe is het met de internet capaciteiten? Ik wil wel veilig in een hoekje verslag doen van de meet met mijn laptop
Dit is echt waarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef FL_Freak het volgende:
wp haalde al gigabytes aan porno binnen, binnen enkele minuten.
Heb je wel railrunnerkaartje gekocht maximanus leeellusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:48 schreef leeell het volgende:
4 man sterk onderweg, veel treinstoringen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je wel railrunnerkaartje gekocht maximanus leeellus
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je wel railrunnerkaartje gekocht maximanus leeellus
idd jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]Met zo'n conducteurspetje en zo'n kut haas op die verpakking. Ik ken het gewoon nog
Ja, wij komen niet meer, we zitten dronken bij eze thuis grgr horkquote:
Als jij niet komt plas ik in mijn broek op de meet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, wij komen niet meer, we zitten dronken bij eze thuis grgr hork
Nou vooruit, we komen wel. Tot zo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als jij niet komt plas ik in mijn broek op de meet.
Welke, rijksweg of zandstraat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:57 schreef Monopoly het volgende:
Hoe lang is het lopen vanaf de bushalte naar huis ?
15 minquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rijksweg. Aankomst 16:53 wanneer er geen vertragingen zijn onderweg.
Betâhquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
15 minmaar ik kom je wel ff ophalen denk ik
Is al begonnen jonguh alleen wp is er nog maar rond 3 uur komen de eerste binnen lopen. Kom je ook?quote:
Dat is ook wel een bazenactie natuurlijk!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon slapen en richting geven als jij rijdt
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:06 schreef Monopoly het volgende:
GOUDA, HET VOLGENDE STATION IS GOUDA.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de stilte coupé en moet een harde bout laten, ik weet dat die er niet zachtjes uit gaat komen. Dilemma.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:21 schreef Monopoly het volgende:
Mijn darmen protesteren hevig. Gelukkig duurt het nog maar 10 minuten voor ik in Utrecht ben.
Gewoon laten gaan!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:21 schreef Monopoly het volgende:
Mijn darmen protesteren hevig. Gelukkig duurt het nog maar 10 minuten voor ik in Utrecht ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |