En ze vond het dansen zelf eigenlijk ook best geil, maar daar schrikt ze zelf van en daarna doet ze heel schattig, want ze weet er geen raad mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme wat had ze me daar toch een geile outfit aan![]()
![]()
Net als die van Djumbo die ik tegenkwam, die passen zelfs nog in mijn achterzak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar Gerrie is echt petite haha, echt 1.60 ofzo. Keek ik best wel van op toen ik d'r zag op Lockdown Festival
True storyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet op de goede manier, dat zal het zijn.
Ik kreeg zelfs al een dm vannacht, maarja moest hem afwijzen van Jochem.quote:
Van die armen waar een vrouw in weg kan kruipen aan het eind van de dag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True story
Goeie armen is echt 10 x belangrijker dan een rimpelloos huidje
Ja echt hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True story
armen? en de rest dan lol.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True story
Holy shit, sprakeloos.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef Sinosappel het volgende:
Not even gonna lie, zou een trio hebben met ~tliciouz en die kattenman
Je bedoelt borst en schouders en benen en kont enzo? Of ~personalityquote:
Komt ze uit Brabant?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, ik ken die vrouw die nu op tv is bij BNN...
body ofc.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bedoelt borst en schouders en benen en kont enzo? Of ~personality
En zo bruin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Michael is zo schattig met die babyyyyy
nee, meer omdat ik anders niet weet waar ik haar van zou moeten kennenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? is ze inmiddels overleden of zo.
Uit een droom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, meer omdat ik anders niet weet waar ik haar van zou moeten kennen
Zou je Michael doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Michael is zo schattig met die babyyyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |