Verwachten dat rossig haar fatsoenlijk blondeertquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:02 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik was rossig van mezelf. Ben tot aan de middelbare gepest voor vuurtoren en nog veel meer dingen. Ik haatte mijn haarkleur vroeger. Dus heb het jarenlang geblondeerd. En ben nu al 2 jaar niet meer blond, en dacht laat ik eens blond worden. Nou dat ging goed mis
Ja, omdat ik de helft van mijn haar kwijt ben, en ik ben groen. En dat heb ik niet zelf gedaan. En voor 140 euro verwacht je dat je tevreden naar buiten loopt. Niet dat je na vele enthousiaste kreten bijna die zaak wordt uitgeduwd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu heb je het naar de kapper gebracht en toch loop je te zeuren dat je een ander er voor op wilt laten draaien...
Ik heb 6 jaar lang prima om de 6 weken kunnen blonderen. Nooit fout gegaan. Ook niet als ik dacht laat ik me haar donkerbruin verven. Ook dan kreeg ik het zelf weer mooi blond. Maar ik wilde deze keer geen risico's nemen en dat mijn haar af ging breken, dus alsnog naar de kapper want dan verwacht je dat het beter gaat dan dat je het zelf doet. En toen kwam ik vies bedrogen uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Verwachten dat rossig haar fatsoenlijk blondeertDan heb je al een opheffende kleur nodig, dat wordt gewoon standaard oranje. Als jij je haar al zolang geverfd hebt hoor je zoiets te weten.
Rood bruin haar is mooi en sexyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:02 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik was rossig van mezelf. Ben tot aan de middelbare gepest voor vuurtoren en nog veel meer dingen. Ik haatte mijn haarkleur vroeger. Dus heb het jarenlang geblondeerd. En ben nu al 2 jaar niet meer blond, en dacht laat ik eens blond worden. Nou dat ging goed mis
Dateng!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:40 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Rood bruin haar is mooi en sexy
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
Pukkels, afgebroken groen/grijs haar, wrattenkut, schulden, wegrottende tanden. Wat voor trieste zwerver is jouw vriend wel niet dat hij daar overheen wil.![]()
![]()
![]()
Nou nou je vergeet haar broertje nog.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
Pukkels, afgebroken groen/grijs haar, wrattenkut, schulden, wegrottende tanden. Wat voor trieste zwerver is jouw vriend wel niet dat hij daar overheen wil.![]()
![]()
![]()
Owja, één of andere terrortroll die haar in elkaar schopt right? Het gehtst te furr. Ik geloof er niets meer van.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou nou je vergeet haar broertje nog.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
![]()
![]()
Waar kan ik het topic over de wratten teruglezen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
![]()
![]()
Haha ik moest lachenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:52 schreef killfrenzy het volgende:
haha je haar is helemaal verrot
mogen we nu pics van je TIETEN!!!
Hier zit wel wat in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
![]()
![]()
Oewww shots firedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef pussycatdoll het volgende:
karma`s a bitch, had je je broertje er maar niet uit moeten gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |