Haah, dat verklaard waarom je herhaaldelijk op dezelfde trolls reageert.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Het heeft geen impact op me. Als je ouders je vanaf kinds af aan al uitkotsen, uitschelden en weet ik het wat allemaal. Dan maakt een scheldwoordje via internet mij echt geen ruk uit hoor
Ook je eigen collega's?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niks nice aan. Ik schaam mij oprecht voor het gedrag van sommige zolderautisten hier.
Ik reageer random. Op de een wat meer dan de ander. Maar wat ze zeggen ben ik een minuut later alweer vergeten. Als dat soort dingen recht in mijn gezicht werden gezegd door een bekende had ik dat niet leuk gevonden. Maar via internet door een vreemde. Neequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Haah, dat verklaard waarom je herhaaldelijk op dezelfde trolls reageert.
[..]
Ook je eigen collega's?
Ik dacht dat jij een fatsoenlijke man wasquote:
haar is doodquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar een masker is ook vochtinbrengend.
als je die foto uit je fobo post gaat iedereen weer fappen, waan van de dag enzulksquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik reageer random. Op de een wat meer dan de ander. Maar wat ze zeggen ben ik een minuut later alweer vergeten. Als dat soort dingen recht in mijn gezicht werden gezegd door een bekende had ik dat niet leuk gevonden. Maar via internet door een vreemde. Nee
1 klikje op je profiel en ik lees zo dat je een puisterige nerd bent met een twents accentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:48 schreef xSouL het volgende:
Boeie... daarvoor was je lelijk. Na die verfbeurt nog lelijker..
Daarom klik ik nooit op profielen/fobo'squote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
1 klikje op je profiel en ik lees zo dat je een puisterige nerd bent met een twents accent
Ik heb gister een aantal fobo's bezocht en daar stond jij ook in de bezoekerslijst Pharkie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daarom klik ik nooit op profielen/fobo's
Ja klopt, van toradora zeker en die van redubeguded, ik was toch te nieuwsgierig waar het nou allemaal over gingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb gister een aantal fobo's bezocht en daar stond jij ook in de bezoekerslijst Pharkie.
Ja dat dacht ik al, ik bekeek ook alleen die 2quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja klopt, van toradora zeker en die van redubeguded, ik was toch te nieuwsgierig waar het nou allemaal over ging
Raap me op!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat jij een fatsoenlijke man was
Ik keek weer.quote:
Ik heb niet op jullie gefapt. Goed van mij hè.quote:
Je deed nogal onaardig. Dus van mij ga je die ook niet krijgenquote:
Gefeliciteerdquote:
Verkapte geef-mij-morgen-felicitaties reactiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
GefeliciteerdJij bent precies 1 dag ouder dan ik
Alvast gefeliciteerd! Want morgen weet ik dit echt niet meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
GefeliciteerdJij bent precies 1 dag ouder dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |