Ik kan me heel goed voorstellen dat je liever niet alleen gaat of ging inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:59 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
heb je ook 'n punt...
't zijn lessen prenatale kiné
en in de lessen-met-partner leer je puffen enzo
en ik wou 't erg graag omdat m'n lief dan zou weten hoe 't moet, stel dat ik in paniek sla ofzo
voor hem is 't eerste kindje/bevalling en hij is écht een groentje...
Zou me toch een stukje zekerder gevoeld hebben als hij dat lesje meegevolgd had en me daardoor zou kunnen steunen hebben op een moeilijk moment.
Maar ach, de vv'en zullen ook wel weten wat ze doen.
wij hadden weinig te kiezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Wij hebben bewust voor een vk gekozen die ook avond spreekuur heeft, zodat mijn vriend ook bij elke controle mee kan gaan.
En die zullen niet de gehele bevalling bij je zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:59 schreef OooLizaooO het volgende:
Maar ach, de vv'en zullen ook wel weten wat ze doen.
Hier ook een behoorlijke tijd afwezig geweest, maar alles gaat nog steeds naar wens, op die ene missende slagader in de navelstreng na, maar met 2 moet het ook lukken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Wij hebben bewust voor een vk gekozen die ook avond spreekuur heeft, zodat mijn vriend ook bij elke controle mee kan gaan.
Excuus, verkeerd aangepast!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef _wolk82_ het volgende:
Kleine opmerking, mijn ud is verkeerd aangepast, dit moet 12 april zijn. Kan het even niet vet drukken ivm mobiele telefoon. Zou dit aangepast kunnen worden?
Mijn lief gaat met alle afspraken mee, maar wij kunnen dan ook lekker voor alle afspraken bij de vlos 's avonds terecht.
Tsja, eerst algemene praat over zweverige zaken tijdens te bevalling, toen Karl Noten met dubbele opmerkingen en vervolgens ook nog een nagesynchroniseerde yoga mevrouw waarvan haar voice over waarschijnlijk bij rtl5 werkt voor home shopping.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef Logician78 het volgende:
Hier samen met Spen, Papillion & partner bijna de cursus uitgezet
Lachbui van ong. 30min en niet meer bij kunnen komen, was echt hilarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |