abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:05:03 #26
378192 -mandy-
I am who I am
pi_117784580
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:59 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

heb je ook 'n punt...

't zijn lessen prenatale kiné
en in de lessen-met-partner leer je puffen enzo
en ik wou 't erg graag omdat m'n lief dan zou weten hoe 't moet, stel dat ik in paniek sla ofzo
voor hem is 't eerste kindje/bevalling en hij is écht een groentje...
Zou me toch een stukje zekerder gevoeld hebben als hij dat lesje meegevolgd had en me daardoor zou kunnen steunen hebben op een moeilijk moment.
Maar ach, de vv'en zullen ook wel weten wat ze doen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je liever niet alleen gaat of ging inderdaad

Kan je lief geen extra uitleg krijgen van de vk hoe hij jou het beste kan steunen?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_117784864
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Wij hebben bewust voor een vk gekozen die ook avond spreekuur heeft, zodat mijn vriend ook bij elke controle mee kan gaan.
wij hadden weinig te kiezen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117785046
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:59 schreef OooLizaooO het volgende:

Maar ach, de vv'en zullen ook wel weten wat ze doen.
En die zullen niet de gehele bevalling bij je zijn. :N
Die hebben ook andere dingen te doen, veel weeen zal je zelf op moeten vangen en wegpuffen.
pi_117785261
Van mij hoeft mijn man niet mee naar de controles, sta met 5 min weer buiten. als hij toevallig mee kan, dan gaat hij wel mee maar ik hou er bij het maken van de afspraken geen rekening mee.
Met de uitgebreide echo's wel, maar dat vind ik en hij een ander verhaal.

Cursussen doe ik niet aan vind dat gewoon zelf al niets laat staan met partner.
pi_117785428
Van mij hoeft man ook niet mee, maar volgens mij vindt hij het zelf gewoon leuk. Maar goed, hij werkt thuis en de VK zit om de hoek. Dus dan kost het ook helemaal geen tijd..

Even een jompel voor de goede echo's! *O*

En Enf gaat het er al wat heftiger aan toe intussen?
pi_117785847
Mijn lief gaat ook nooit mee. Sta met 5 minuten weer buiten maar hij moet er dan paar uur voor vrijnemen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117786245
Kleine opmerking, mijn ud is verkeerd aangepast, dit moet 12 april zijn. Kan het even niet vet drukken ivm mobiele telefoon. Zou dit aangepast kunnen worden?

Mijn lief gaat met alle afspraken mee, maar wij kunnen dan ook lekker voor alle afspraken bij de vlos 's avonds terecht.
pi_117786318
_wolk82_ is 12 april uitgerekend!

(je weet het niet, misschien is troel net aan 't eten en komt ze pas weer terug over een paar pagina's)
pi_117786399
Dank je Suikertante en anders hoop ik dat iemand het bij het volgende topic kan aanpassen.
pi_117787526
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Wij hebben bewust voor een vk gekozen die ook avond spreekuur heeft, zodat mijn vriend ook bij elke controle mee kan gaan.
Hier ook een behoorlijke tijd afwezig geweest, maar alles gaat nog steeds naar wens, op die ene missende slagader in de navelstreng na, maar met 2 moet het ook lukken.

Bij onze vk kan je ook op zaterdag. Mijn man is tot nu toe overal mee naar toe geweest, hij vindt het allemaal hartstikke leuk volgens mij en wil er niks van missen (of hij vertrouwt er niet op dat ik goed genoeg naar de vk luister met al haar tips en zo, dat kan ook ;))
pi_117787677
Haha dat laatste kan het ook zijn ja! Zwangere vrouwen kúnnen soms dingen wat eh.. emotioneler interpreteren ;)
pi_117787933
Dat en zwangere vrouwen schijnen dingen te vergeten (en dat kon ik al zo goed)

Het wordt trouwens een meisje :D
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:04:04 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_117788200
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef _wolk82_ het volgende:
Kleine opmerking, mijn ud is verkeerd aangepast, dit moet 12 april zijn. Kan het even niet vet drukken ivm mobiele telefoon. Zou dit aangepast kunnen worden?

Mijn lief gaat met alle afspraken mee, maar wij kunnen dan ook lekker voor alle afspraken bij de vlos 's avonds terecht.
Excuus, verkeerd aangepast!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117788218
Heeee gefeliciteerd Zillah!! Jaja er komen toch echt wat meisjes bij in het lijstje!
pi_117788369
*O* voor de goede echo's!

Hier gaat man ook niet mee naar reguliere controles. Hij werkt ook niet in de buurt dus dat is echt te onhandig. Wel naar de belangrijke echo's.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:52:29 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117790818
Mijn vriend is tot nu toe meegeweest, maar de volgende controles zonder echo zal ik gewoon alleen heen gaan.

Als ik graag zou willen dat hij mee ging naar een les van de pufclub, vind ik dat een kleine moeite. Maar het hangt ook wel van je eigen insteek af denk ik. Of je het echt belangrijk vindt.
pi_117791237
Ik vond het zelf wel heel belangrijk dat hij meeging naar de partneravond van de pufclub. Juist omdat we allebei geen benul hadden van een bevalling (en ook biologie al vrij snel hebben laten vallen op de middelbare school :@ ). Daarnaast was hij ook niet het type om een boek er bij te pakken of zo en het daarin te lezen.

En later was juist hij degene die de route naar het ziekenhuis wilde rijden om te kijken waar we dan via de seh naar binnen moesten 's nachts en waar het ziekenhuis in een andere plaats was voor het geval het ziekenhuis van de 1e keuze vol zou zijn enzo.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:35:20 #43
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117793037
Mijn lief gaat nu meestal wel mee met controles, we krijgen eigenlijk ook altijd wel een echo erbij. Hij kan zijn werktijden redelijk flexibel indelen, dus dan is het wel redelijk makkelijk te regelen O+ Pufclub hebben we niet echt, de zwangerschapscursus die we deden was echt bedoeld voor stellen en is hij meegeweest en heeft nog actief meegedaan ook O+
3!
pi_117794174
Vent gaat bij mij ook altijd mee, maar de afspraken zijn ook altijd super uitgebreid, worden veel dingen besproken en dat zal alleen maar meer worden naarmate ik mijn UD nader. Vind het altijd wel fijn en hij ook :)

Pufclub vonden we beiden belangrijk. In de praktijk zal blijken hoeveel we er daadwerkelijk aan gaan hebben :') :D
pi_117795043
N ging bij Sofie wel altijd mee naar de afspraken, maar nu moet ik zo vaak (de hele zwangerschap al om de 2 weken) dat het niet meer te plannen is. ( ik heb zelf ook weinig inspraak op de tijd etc) Hij is van de week weer meegeweest. Ik krijg elke keer een echo.

Pufclub gaat ie wel mee straks, volgens mij vind hij het wel best.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:11:48 #46
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117795065
Vent gaat niet meer naar controles als het niet in zijn werkschema past. Hij is ook maar 1 keer mee geweest naar het Erasmus voor het onderzoek en ook de combinatietest heb ik alleen moeten doen. Het is tweede kindje dus dat scheelt denk ik ook wel. Daarbij als ik het echt nodig vind pas ik de afspraak aan zijn lessen aan.

Vandaag besloten om6ipv 4 weken van te voren te stoppen met werken, wel op basis van vakantieuren, dus mocht de baas me nog nodig hebben kan dat wel,
pi_117795069
Nog even een korte post op mn telefoon, onze zoon heet M.art, hij was 7 pond en 49 cm. De bevalling is heel voorspoedig verlopen, ik was in vijf uur klaar. Hij drinkt goed (het liefst 's nachts...:D ), ik heb nu zelf ook behoorlijk last van stuwing dus zal wel lange nacht worden. Maar het is een heerlijk ventje. En hoop dat jullie ook vlug mogen genieten van jullie kindjes. :)
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:14:26 #48
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117795197
Hier samen met Spen, Papillion & partner bijna de cursus uitgezet :D

Collectieve lachbui van ong. 30min en niet meer bij kunnen komen, was echt hilarisch _O-
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117795298
Zilah en mandy, fijn om te horen beiden goede echo's!
pi_117795380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef Logician78 het volgende:
Hier samen met Spen, Papillion & partner bijna de cursus uitgezet :D

Lachbui van ong. 30min en niet meer bij kunnen komen, was echt hilarisch _O-
Tsja, eerst algemene praat over zweverige zaken tijdens te bevalling, toen Karl Noten met dubbele opmerkingen en vervolgens ook nog een nagesynchroniseerde yoga mevrouw waarvan haar voice over waarschijnlijk bij rtl5 werkt voor home shopping.

Het was iig goed voor mijn humeur dat moet ik toegeven, wat minder dat mijn lachspieren al getraind werden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')