Goede deal!quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:33 schreef Steven184 het volgende:
Overigens bij de Belcompany voor 170 euro de Lumia 800 gehaald. Krijg daarbij flink wat terug op een oude telefoon bij de Nokia Cashback, waardoor het effectief op zo'n 50 euro uitkomt. Kan ik voor relatief weinig even kijken of WP wat voor mij is.
Ja, maar de Nokia's lijken wat leveringsproblemen te hebben. In Duitsland gaan de nieuwe leveringen waarschijnlijk pas voor kerst plaatsvinden, mocht je sommige sites geloven. En het is een stuk duurder. En dan krijg je dan battery drains en spontane reboots voor terug.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Goede deal!
Maar als ik jou was zou ik meteen voor WP8 gaan. Sneller, beter, meer functionaliteit.
-SH
is die Windows 8 Brand store er nog op de Kalverstraat 101 in Amsterdam ? Misschien hebben ze daar ook de 8x liggen ?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:52 schreef ArnosL het volgende:
Weet iemand een winkel waar ze de HTC Windows Phone 8X op voorraad hebben, zodat ik dat ding even kan proberen? Bij de Phone House hebben ze wel een interessant abonnement in de aanbieding.
HTC Windows Phone 8X met 1 GB data op 7 Mb/s en onbeperkt SMS voor gemiddeld ¤31.62 per maand over twee jaar verdeeld. Eerste jaar ¤20.25 per maand, daarna ¤40.50. Helaas wel toestellease, dus na twee jaar mag ik dan wel weer inleveren.
Dit is toch wel een redelijke aanbieding toch? De rest van de providers is bij de Phone House duurder bij dat abonnement iig.
Verschillende wel, maar niet alle Mediamarkts.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:56 schreef ArnosL het volgende:
Ohja, ik had er even bij kunnen vermelden dat ik in de buurt van Deventer woon. Amsterdam is dus ietwat ver om alleen even een telefoontje te bekijken![]()
Mediamarkt die hem misschien heeft liggen? Weet iemand dat?
Daar hebben ze de 8X inderdaad liggen. En een mockup van de 8S als ik het wel heb.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is die Windows 8 Brand store er nog op de Kalverstraat 101 in Amsterdam ? Misschien hebben ze daar ook de 8x liggen ?
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
In Nederland gaat HTC alleen de blauwe en zwarte uitbrengen. Als je de 8S neemt kun je hem wel in grey yellow nemen.
had ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschillende media hebben dat toch gerapporteerd?
Mja, de Samsung heeft volgens mij een quadcore, dus niet zo gek dat die sneller is.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef ArnosL het volgende:
Vanavond even naar de Mediamarkt geweest en daar even de HTC 8X en de Samsung Galaxy S3 geprobeerd. De Samsung is voor mijn gevoel sneller en werkt nog wat intuïtiever, maar dat komt denk ik doordat ik nu ook al Android heb.
Das wel weer weer ja. De HTC One X+ lag er naast, maar daar was zo'n irritante schermpatroonbeveiliging ingesteld. Snap nooit waarom ze dat doen in de winkel. Ik kom daar juist om het toestel te proberen, maar hierdoor wordt ik er van weerhouden.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Mja, de Samsung heeft volgens mij een quadcore, dus niet zo gek dat die sneller is.
ok, ik vond die kleur juist erg mooi. smaken verschillenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:04 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Das wel weer weer ja. De HTC One X+ lag er naast, maar daar was zo'n irritante schermpatroonbeveiliging ingesteld. Snap nooit waarom ze dat doen in de winkel. Ik kom daar juist om het toestel te proberen, maar hierdoor wordt ik er van weerhouden.
De Samsung ATIV S komt ook deze week volgens Smartphoneshop. Die is ook wel goed, misschien dat die het ook nog wel wordt.
Het grootste minpunt van de 8X die ik in m'n handen had was de kleur trouwens. Het leek meer paars dan blauw, echt verschrikkelijk lelijk.
Helaas geen notificatiecentrum. Ga je missen, zeker als je van Android komt.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef ArnosL het volgende:
Windows Phone 8 is wel een stuk overzichtelijker dan Android vind ik en het was mij in één oogopslag duidelijk waar alle icoontjes voor dienden.
Die gebruik ik behoorlijk vaak. Is er een alternatief in Windows Phone 8?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Helaas geen notificatiecentrum. Ga je missen, zeker als je van Android komt.
Nope. Je moet een live tile vastpinnen op het startscherm.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Die gebruik ik behoorlijk vaak. Is er een alternatief in Windows Phone 8?
Tsja, op m'n huidige telefoon heb ik alle belangrijke apps ook gewoon op het startscherm staan.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nope. Je moet een live tile vastpinnen op het startscherm.
Alsof je dus een widget *moet* installeren op een startscherm van Android met een badge/teller erop.
Ik dacht juist dat je bij toestellease die 4-uursservice had?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Tsja, op m'n huidige telefoon heb ik alle belangrijke apps ook gewoon op het startscherm staan.
Wat is die toestel-lease van Hi trouwens een oplichting zeg. Lijkt mooi goedkoop, maar als je toestel kapot is mag je zelf de reparatiekosten gaan betalen. Het maakt dan niet uit aan wie het ligt. Als je dat niet wil, kun je een extra abonnementje afsluiten van ¤6,50 of ¤10 per maand.
Dan nog, je krijgt op je mail tile bv. alleen het aantal ongelezen berichten te zien. In Android notificatiecentrum dan ook gelijk een kleine lijst met afzender en onderwerpen. Dat soort kleine dingen maakt Android op zo'n moment productiever en intuitiever dan Windows Phone.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Tsja, op m'n huidige telefoon heb ik alle belangrijke apps ook gewoon op het startscherm staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |