quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag wel.
Het heeft alleen een versterkend effect als het nog werkt.
lekker goedkoopquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag wel.
Het heeft alleen een versterkend effect als het nog werkt.
ik probeer die shit al maanden te regelen, maar niemand wil me gunnenquote:
ik gun jou mezelf welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik probeer die shit al maanden te regelen, maar niemand wil me gunnen
potverdrie, vrijdag yellow claw en ik kan neit
Ook een keer gedaan terwijl ik op school zat. Ik heb me nog nooit zo helder/scherp/fucking genius gevoeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
1x ritalin geslikt, ging fucking hard
Niet veel fruit etenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
Tips voor lekker sperma.
Gewoon veel fruit eten dus.
Het is geen echte ritalin, gewoon methylfenidaat.quote:
Hoezo niet? ik heb wel over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik probeer die shit al maanden te regelen, maar niemand wil me gunnen
potverdrie, vrijdag yellow claw en ik kan neit
=$quote:
Vrienden van me die het gebruiken zeggen dat ik t niet mag gebruiken omdat ik het niet echt nodig heb en blaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is geen echte ritalin, gewoon methylfenidaat.
[..]
Hoezo niet? ik heb wel over.gebruik nu minder dan ik voorgeschreven heb gekregen.
Ohquote:
jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
=$
vanavond white girl wasted, doe je mee?
[..]
Vrienden van me die het gebruiken zeggen dat ik t niet mag gebruiken omdat ik het niet echt nodig heb en bla
Huh wat? hoezo hebben zij het wel nodig dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
=$
vanavond white girl wasted, doe je mee?
[..]
Vrienden van me die het gebruiken zeggen dat ik t niet mag gebruiken omdat ik het niet echt nodig heb en bla
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat? hoezo hebben zij het wel nodig dan?
Gewoon een halfje kan sowieso.
Wil je meetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef Chai het volgende:
Ally je bent niet toevallig morgen in Den Bosch?
Als ik er toch ben en jij ook. :$quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik wil gewoon iets voor de studie. Kan gewoon beter gaan snuiven ofzo, godsamme.
[..]
Wil je meeten?
Nope.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
Wie van jullie is eigenlijk weleens zo verliefd geweest dat je niet meer kan eten en slapen? Heb ik nog nooit gehad.
Eten kan ik sws altijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
Wie van jullie is eigenlijk weleens zo verliefd geweest dat je niet meer kan eten en slapen? Heb ik nog nooit gehad.
Lijkt me juist niet. Vindt hij/zij me wel leuk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Eten kan ik sws altijd.En slapen gaat dan juist beter, want ik lig niet te piekeren.
Geen FOK!kers willen meetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik moet afhaken als ik het program van vanavond zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |