quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gooit een man een brief in de bus.
Vraagt de chauffeur: waarom?
Nog een minpuntje ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb genoeg ervaring met psychologen om mijn waarnemingen te ondersteunen.
Ik weet niet of ik een fetish heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
Nog meer mensen met een kleine fetish?
Kutgrap.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Minpuntjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog een minpuntje ...
Nah, als jij dat vindt jongen, dan ben ik daar helemaal tevreden mee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een broek aantrekken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
Wat kun je tegen koude voeten en onderbenen doen?
Net als;quote:
Je broek weer optrekken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
Onder een deken stoppen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
iedereen heeft wel iets waar hij/zij onbegrijpelijk verlangen naar heeft....niet iedereen geeft het toe omdat het vaak weirde dingen zijn...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog een minpuntje ...
Nah, als jij dat vindt jongen, dan ben ik daar helemaal tevreden mee.![]()
[..]
Ik weet niet of ik een fetish heb.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als;
Staat een man op de bus te wachten, vraagt de chauffeur 'Zeg, kom je er nog af?'
Gewoon tegen de verwarming. Of gaan rondlopen. Of dekentjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Minpuntjes.
JE BENT ZELF GVD EEN MINPUNT!Nu maak je me alleen nog maar neurotischer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Mijn verlangen is heel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
iedereen heeft wel iets waar hij/zij onbegrijpelijk verlangen naar heeft....niet iedereen geeft het toe omdat het vaak weirde dingen zijn...
Fijn, dank je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu maak je me alleen nog maar neurotischer.
Van jou verbaast me niks meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik naakt op mijn werk ga zitten?
Ja hoor, kom maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik hier nietMag ik bij jou onder een deken?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van jou verbaast me niks meer
Is ook wel weer zo. Maar dan krijg je een koude leuter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist naar beneden doen, daardoor is de stof meer gecentreerd op de voeten en onderbenen.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
Nog meer mensen met een kleine fetish?
En dat is een naar gevoelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo. Maar dan krijg je een koude leuter.
Steel je toch een kat van royco..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo. Maar dan krijg je een koude leuter.
Mijn poes is veel warmer.quote:
Niet alleen opmerken dat je eentje hebt,ook vertellen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Of eigenlijk nee. Slechts grote fetisjes.
Was het maar kutwerk, dat is leuk namelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:23 schreef AldoTheApache het volgende:
handwas ook weer gedaan
blijft een kutwerk altijd
Kom maar halen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zonder bewijs kan ik niets met deze lege woorden.
Als het leuk was zou er geen werk in staan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was het maar kutwerk, dat is leuk namelijk
True storyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn.quote:
Ik dacht dat je een hond had.quote:
De mensen die dat aangaat weten het ook wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:22 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Niet alleen opmerken dat je eentje hebt,ook vertellen...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij kan dat beamen, toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hond had.
O wacht...
[..]
De mensen die dat aangaat weten het ook wel.
is al goed...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hond had.
O wacht...
[..]
De mensen die dat aangaat weten het ook wel.
Alleen als ze zin heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik mag wel met je poes spelen he?
Bluuuuufquote:
Dan doe je het toch gewoon niet meer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik ben een uur bezig om een hele week sportwas te wassen in de wetenschap dat het volgende week weer gedaan moet worden
Ik heb er geen thermometer in gestoken dus ik kan geen objectieve waarnemingen overleggen.quote:
Die LUCHT!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan doe je het toch gewoon niet meer?
Komen we één voor één bij je op schoot zitten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij kent mijn katten helemaal niet.
Maar wil wel een test doen om dat te beoordelen hoor
Hoe laat ben je dan in Nijmegen?quote:
Is goed hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Komen we één voor één bij je op schoot zitten.
Leugens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er geen thermometer in gestoken dus ik kan geen objectieve waarnemingen overleggen.
laat ik je 1 bekend feit over hockeykeepers vertellen:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan doe je het toch gewoon niet meer?
Oké, zie ik je zo.quote:
Ik woon daar nu.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NounouMijne is wel iets dikker dan een thermometer.
quote:
Nijmegen? Waarom?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik daarheen ging was dramatisch.
Ik durf dat eigenlijk niet nog eens aan.
Tja, dan moet je ook niet zeiken..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
laat ik je 1 bekend feit over hockeykeepers vertellen:
die stinken 10x zo erg als spelersDus als ik mijn spul niet was dan is die lucht de 2e x echt niet te harden
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]je bent eindelijk weg bij je ex
ik ben komend weekend ook in nijmegen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, dan moet je ook niet zeiken..
chillenquote:
quote:
Wie had dat gedacht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat wijf bleek fuckin gestoord te zijn.
Maar je hebt mij al gezien. Ik ben heul lief.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat wijf bleek fuckin gestoord te zijn.
Met maten?quote:
wortels of komkommers?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:30 schreef MissExpert het volgende:
ik ben een vrouw en heb een fetish voor eten.
Afhakerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik daarheen ging was dramatisch.
Ik durf dat eigenlijk niet nog eens aan.
Is te zien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:30 schreef MissExpert het volgende:
jup, en even in mijn ouders huis chillen want zij zijn er het weekend nietquote:
Jouw ouders wonen in Nijmegen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jup, en even in mijn ouders huis chillen want zij zijn er het weekend niet
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
*knuffelt.
Wil je een beetje van mijn zon?
wat voor eten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:30 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb alleen het stukje Station - Goffertpak 3x gelopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:30 schreef JJH het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit echt in Nijmegen geweest.
Alleen maar langs of doorheen gereden.
Koffie is altijd goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ja graag! Wil jij dan koffie?
2 x de 4Daagse gelopen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb alleen het stukje Station - Goffertpak 3x gelopen
En 1x in het centrum geweest, want Gator
Ook nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb alleen het stukje Station - Goffertpak 3x gelopen
En 1x in het centrum geweest, want Gator
I don't mind.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef Murdera het volgende:
Oh Feer, moet wel op tijd thuis zijn he, dus zal een vluggertje worden.
Dat ga ik doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet te beschrijven.
5 minuten erna begon ze een betoog over haar ex en gevoelens en shit.
Kop op, je moet nou niet gelijk gaan overdrijven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
2 x de 4Daagse gelopen.
Met een beetje pech meteen m'n laatste keren
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb gedaan alsof ik sliep.True story.
Het waren zijn woorden, niet de mijne.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kop op, je moet nou niet gelijk gaan overdrijven.
Komt allemaal helemaal goed als jij je maar houd aan wat de dokter van je verlangt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]De oudste en mooiste stad van Nederland.
Niet overdrijven hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]De oudste en mooiste stad van Nederland.
Ow dat is slechtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet te beschrijven.
5 minuten erna begon ze een betoog over haar ex en gevoelens en shit.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu wil ik ze altijd minimaal 1 dag gesproken hebben voor ik er naartoe ga.
Schaam je, je komt toch uit Nijmegen?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow dat is slecht
Als ze kinderen hebben, beginnen ze vaak over hoe slecht en wat voor een nietsnut de vader wel niet is
Goffetpark bedoelde ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.gator.nl/nl/
ik kocht wel eens van die film-merchandise
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow dat is slecht
Als ze kinderen hebben, beginnen ze vaak over hoe slecht en wat voor een nietsnut de vader wel niet is
Amsterdam is geen Nederland meer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet de mooiste stad van nederland hoor.
Amsterdam blijft toch toffer
Succes!quote:
Amsterdam is de meest overgewaardeerde stad van Nederland ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet de mooiste stad van nederland hoor.
Amsterdam blijft toch toffer
owwww... 2x Fields Of Rock, 1x Dynamo Open Airquote:
Leugens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Amsterdam is de meest overgewaardeerde stad van Nederland ja.
Een Belg in een café vraagt waar het toilet is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Loopt een Belg over straat en ziet 10 meter verderop een bananeschil liggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:40 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Een Belg in een café vraagt waar het toilet is.
Die is verstopt, zegt de barkeeper.
Awel, hindert niet, ik vind hem toch wel!
Doei!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga eens een concertje van Metallica bekijken
Welke? Die van de Big4 van dit jaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga eens een concertje van Metallica bekijken
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loopt een Belg over straat en ziet 10 meter verderop een bananeschil liggen.
Zegt ie "ow ow, daar ga ik weer"
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Austin Powers.quote:
Waarom komen er geen Belgen eten in een restaurant langs de snelweg?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo ga ik jou vanavond ook steamrollen.
Zo flauw, maar daarom zo leuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:47 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Waarom komen er geen Belgen eten in een restaurant langs de snelweg?
Er staat steeds een bordje "Wegrestaurant".
Lolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:47 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Speelt een olifant mee in een toneelstuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:47 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens! Zelfde reden waarom er nooit een Belg aan het strand zit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Speelt een olifant mee in een toneelstuk.
Wat denk je?
Toneel stuk.
Die vind ik wat minder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:50 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens! Zelfde reden waarom er nooit een Belg aan het strand zit:
Straatnaambord: "Strandweg".
Komt een Belgische vrachtwagenchauffeur bij een tunnel aan die volgens het bordje net 1cm te laag is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:47 schreef Marius95 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lach midden in een hoorcollege.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Die vind ik wat minder.
Laatst ging ik bij de ijssalon een ijsje halen. Er waren zoveel smaken, ik kon bijna niet kiezen. Op een gegeven moment zag ik iets wat me aansprak en ik vroeg wat het was. De verkoper zei: "Dat is ijs met kutsmaak". Dat leek me wel wat. Dus ik bestel een ijsje met kutsmaak en begin er kwijlend aan. Maar er klopt iets niet. Ik zeg tegen de verkoper: "Maar dit ijsje smaakt helemaal niet naar kut, het smaakt naar stront!". Zegt de verkoper: "Dan moet je ook niet van die lange likken nemen!".
wtf is er gebeurd???quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan er ook nog wel bij; ben m'n baan kwijt.
Godvergeten tyfushoerenkutdag dit
Wat?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan er ook nog wel bij; ben m'n baan kwijt.
Godvergeten tyfushoerenkutdag dit
Uiteraardquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een teringdag, planning weer uitermate slecht, maar natuurlijk is het mijn schuld...
Nou, ik werkte dus als uitzendkracht en heb me netjes ziekgemeld. Toen vroeg hij hoe lang ik dan uit de running ben.quote:
Ah man, das gewoon te klotequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, ik werkte dus als uitzendkracht en heb me netjes ziekgemeld. Toen vroeg hij hoe lang ik dan uit de running ben.
Bleek te lang, ze zoeken iemand anders.
Mja, het werk was dan wel kut, maar het was werk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah man, das gewoon te klote![]()
Ik weet niet wat ik moet zeggen
echt klote voor je...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, ik werkte dus als uitzendkracht en heb me netjes ziekgemeld. Toen vroeg hij hoe lang ik dan uit de running ben.
Damn das kutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk gewond geraakt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, het werk was dan wel kut, maar het was werk.
Verdomme.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, het werk was dan wel kut, maar het was werk.
Verdomme.
Verdraaidquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk gewond geraakt?
Mjaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]damn...
Maar cru gezegd, eerst maar eens weer je lichaam op orde hebben denk ik.
Uitzendkrachten gelden andere regels voor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:08 schreef Fera het volgende:
Je mag volgens de wet een zieke werknemer toch niet ontslaan? Of geldt dat niet voor uitzendkrachten?
Geldt niet voor uitzendkrachtenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:08 schreef Fera het volgende:
Je mag volgens de wet een zieke werknemer toch niet ontslaan? Of geldt dat niet voor uitzendkrachten?
Verdomme.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitzendkrachten gelden andere regels voor.
Dat is inderdaad klote om te horen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geldt niet voor uitzendkrachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
How many Spaniards does it take to change a lightbulb?die is wel heel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
How many Spaniards does it take to change a lightbulb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
NIEUW: Foto's!
Idd.quote:
Die kan ik wel toppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet waar.quote:
zenuwen en de rest had t slecht voorbereid en diegene die de prezi had gemaakt, had er slides in gezet zonder te overleggen maar er vanuit gaan dat een ander t doetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Je hebt er de hele nacht nog aan gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo griepprik weer int the pocket!!
Oh en ik voel me nu wel een beetje een botte kut, daarom even onder een spoilerWaarom griepprik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zo lang als alle dagenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef MissExpert het volgende:
jesus man wat duurt deze dag lang!!!!!
Ahh ok.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Astmaen vaak longinfecties enz
Ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef MissExpert het volgende:
maar ben gewoon niet fit. echt helemaal kapot gewoon
Ik heb de baan nog niet, maar je mag natuurlijk wel voor mij duimen donderdag!quote:
quote:
Dat is lief.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kon ik dat beestje niet aandoen, toen ik aan huisdieren begon.
Volstaat.quote:
Ik snap.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is lief.Het was ook maar n grapje.
Katten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snap.
Toen werkte ik nog alle diensten, dus of om 5u 's morgens de deur uit, of pas 's avonds. Onregelmatigheid alom.
Dus katten.
geef mij maar lekker een warme chocoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
en hoi trouwens...was ff druk met mijn koffie...
Katten zijn ook tof.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snap.
Toen werkte ik nog alle diensten, dus of om 5u 's morgens de deur uit, of pas 's avonds. Onregelmatigheid alom.
Dus katten.
mit sahne oder ohne?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
geef mij maar lekker een warme choco
Ik zal even kijken in mijn rommella, maar ik kan niks beloven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef vanillaforlife het volgende:
Kutwerk....weer die ^*#%$@%$@ baas aan het zeiken....pffff..iemand een handgranaat over mss?
Beter een baas die aan het zeiken is, dan een baas die zegt dat je moet wachten tot de servers het weer doen. Wacht al 1,5 uur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef vanillaforlife het volgende:
Kutwerk....weer die ^*#%$@%$@ baas aan het zeiken....pffff..iemand een handgranaat over mss?
honkbalknuppel,traangas of knokploeg ook welkom....lolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal even kijken in mijn rommella, maar ik kan niks beloven.
maar mijne heeft ook een kop om hard op te slaan....alles tegen die man...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter een baas die aan het zeiken is, dan een baas die zegt dat je moet wachten tot de servers het weer doen. Wacht al 1,5 uur.
nou,...laat het eerst maar echt winter worden dan...dan lekker chocolade mit sahne,een film,koekje erbij en op de bank...mmmmquote:
vergeet de kaarsjes + zwijmelfiilm nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
nou,...laat het eerst maar echt winter worden dan...dan lekker chocolade mit sahne,een film,koekje erbij en op de bank...mmmm
zwijmelfilm komt goed....kaarsjes liggen in de la in slaapkamer...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:58 schreef MissExpert het volgende:
[..]
vergeet de kaarsjes + zwijmelfiilm niet
quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Dat zou hier geen invloed op moeten hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef vanillaforlife het volgende:
Wat is het stil hier....ligt dat aan dat gelul met de dm's?
Arnhem of Utrecht? In Arnhem heb ik dat nooit gehad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef Fera het volgende:
Het blijft raar dat de trein vanaf Arnhem ineens de andere kant op rijdt. Alsof ik terugga.
Ja, omdat de dm's niet werken post ik ook maar niet meer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef vanillaforlife het volgende:
Wat is het stil hier....ligt dat aan dat gelul met de dm's?
Werk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, omdat de dm's niet werken post ik ook maar niet meer.
Ownee, ik ben gewoon aan het werk.
Was maar een vraag he? Wist niet dat lullige antwoorden geven zo verslavend kon zijn...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, omdat de dm's niet werken post ik ook maar niet meer.
Ownee, ik ben gewoon aan het werk.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Was maar een vraag he? Wist niet dat lullige antwoorden geven zo verslavend kon zijn...
Nouja, als ik hiervoor betaald kreeg, viel dit onder werk.quote:
Dat is hoe ik rol.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Was maar een vraag he? Wist niet dat lullige antwoorden geven zo verslavend kon zijn...
en samen met kaneel wereldkampioen bij gemengd dubbelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:11 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Jij bent daar wereldkampioene in toch?
Neuh, ik ben veel lulliger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
en samen met kaneel wereldkampioen bij gemengd dubbel
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
en samen met kaneel wereldkampioen bij gemengd dubbel
Ik ook!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh god ik herken ze nog ook!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Ik had veel burn-heal nodig maandag.
quote:
welke herkende jij als eerste ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
welke herkende jij als eerste ?Allemaal gewoon op volgorde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
welke herkende jij als eerste ?De simpsons en southpark zag ik eigenlijk tegelijk. Toen ik verder ging kijken herkende ik de rest ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
Zo awesome om via de spoorbrug brug de stad binnen te rijden. Ik was bijna vergeten hoe mooi het is om de Waalbrug te zien.
ja,asl je eenmaal eentje herkent zie je de rest zo...funnyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De simpsons en southpark zag ik eigenlijk tegelijk. Toen ik verder ging kijken herkende ik de rest ook
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga gewoon donderdag met de waggel over de waalbrug
Stappen?quote:
Iedereen doet wel iets toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef vanillaforlife het volgende:
Gaat er wel eens iemand door de week wat doen 's avonds? en ja,...ik weet dat mensen moeten werken,ik ook gewoon.Maar evengoed...
ja,maar samen bedoel ik? met medefokkers uit de buurt bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iedereen doet wel iets toch?
Waarom wil je dat weten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:32 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja,maar samen bedoel ik? met medefokkers uit de buurt bijvoorbeeld?
Of is dat echt alleen tijdens een meet?
Ehhh, ik krijg echt vreemde ideeën bij die vraagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:32 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja,maar samen bedoel ik? met medefokkers uit de buurt bijvoorbeeld?
Of is dat echt alleen tijdens een meet?
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
gewoon een vraag...ik heb niet heel veel te doen door de weeks op het moment,
dat mag,is niet nodig....is gewoon een vraag.Heb hier na terugkeer uit buitenland verblijf niet veel bekenden,vandaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehhh, ik krijg echt vreemde ideeën bij die vraag
Dan merk je wel wie je echte vrienden zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:36 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
dat mag,is niet nodig....is gewoon een vraag.Heb hier na terugkeer uit buitenland verblijf niet veel bekenden,vandaar
Jawel hoor. Ik mag daarop toch ook gewoon vragen waarom je het wil weten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef vanillaforlife het volgende:
ondanks dat dit een open post is mag je niet veel vragen he?.....lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |