quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gooit een man een brief in de bus.
Vraagt de chauffeur: waarom?
Nog een minpuntje ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb genoeg ervaring met psychologen om mijn waarnemingen te ondersteunen.
Ik weet niet of ik een fetish heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
Nog meer mensen met een kleine fetish?
Kutgrap.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Minpuntjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog een minpuntje ...
Nah, als jij dat vindt jongen, dan ben ik daar helemaal tevreden mee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een broek aantrekken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
Wat kun je tegen koude voeten en onderbenen doen?
Net als;quote:
Je broek weer optrekken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
Onder een deken stoppen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
iedereen heeft wel iets waar hij/zij onbegrijpelijk verlangen naar heeft....niet iedereen geeft het toe omdat het vaak weirde dingen zijn...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog een minpuntje ...
Nah, als jij dat vindt jongen, dan ben ik daar helemaal tevreden mee.![]()
[..]
Ik weet niet of ik een fetish heb.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als;
Staat een man op de bus te wachten, vraagt de chauffeur 'Zeg, kom je er nog af?'
Gewoon tegen de verwarming. Of gaan rondlopen. Of dekentjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Minpuntjes.
JE BENT ZELF GVD EEN MINPUNT!Nu maak je me alleen nog maar neurotischer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Mijn verlangen is heel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
iedereen heeft wel iets waar hij/zij onbegrijpelijk verlangen naar heeft....niet iedereen geeft het toe omdat het vaak weirde dingen zijn...
Fijn, dank je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu maak je me alleen nog maar neurotischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |