Ik koop 't denk als hij op sale is tijdens de kerstsale op Steamquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach fuck it, heb het gewoon gekocht, nu aan het downloaden
Dat was mijn gedachte ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik koop 't denk als hij op sale is tijdens de kerstsale op Steam
Ghehequote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel humor, ik ben wat aan het rondsjouwen in Skyrim op m'n lvl 4 dunmer assassin en ben het meteen weer beuIk start Morrowind weer op
Agossie. Heb je 2Happy4U achter je aan in je dromen? Kom maar bij me schuilen schatje.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:49 schreef leeell het volgende:
zo , met mn imperial de eerste stappen gezet tegen de Tong in hla oad, daarna door om zn assasin van de Dark Brotherhood te maken, een mooi shakespeare theatertje foutloos opgevoerd.
Morrowind gaat zn gangetje.
maar als het gros van de Skyrim DLC uit is bekijk ik dat ook nog wel even.
uiteraard wel de DLC downloaden, want je ben gek als je zulke wanpraktijken steunt
een game maken, 30% strippen en in pakketjes van 10% weer verkopenquote:
die eerste cave zeker, met die ontvoerde khajitsquote:Op zondag 4 november 2012 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altmer warrior (met atronach sign) valt meteen al af radenIk kreeg een magic user op m'n donder en was na 1 fireball al dood. Ik reloaden (had net ff gerust), weer tegen die gast, en weer komt de fireball door de atronach absorption heen. Dit 4x herhaald en 4x dood.
Jeuh
Nee, die cave ten noordwesten van seyda neen, waar je Mentor Ring (+10 int +10 willpower) ligt... klote ancient ghostquote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef leeell het volgende:
[..]
die eerste cave zeker, met die ontvoerde khajits
quote:Op zondag 4 november 2012 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, die cave ten noordwesten van seyda neen, waar je Mentor Ring (+10 int +10 willpower) ligt... klote ancient ghost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |