quote:
Dan gewoon even simpel een mod downen. Dan begin je meteen aan het eind van die dungeun van die tutorial. Ik doe dat ook nu omdat ik er gek van werd. In begin is het nog wel leuk, maar als je vaker opnieuw wilt beginnen. Dan komt die tutorial je strot uit.quote:
Mwoh... dat heb ik alleen bij Oblivionquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:59 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Dan gewoon even simpel een mod downen. Dan begin je meteen aan het eind van die dungeun van die tutorial. Ik doe dat ook nu omdat ik er gek van werd. In begin is het nog wel leuk, maar als je vaker opnieuw wilt beginnen. Dan komt die tutorial je strot uit.
Hoe doe je datquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef Misa-misa het volgende:
Bijna een jaar verder, nog niet uitgekeken op Skyrim![]()
Zelfde hier.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef Misa-misa het volgende:
Bijna een jaar verder, nog niet uitgekeken op Skyrim![]()
Mezelf verliezen in de game hahaha geen idee, ik blijf het gewoon leuk vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, ben er wel benieuwd naar ?
'Speren kunnen niet in de enginequote:Op zaterdag 3 november 2012 11:52 schreef Silv het volgende:
http://forums.bethsoft.co(...)iscussion-thread-30/
Solstheim en speren in de komende dlc?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Speren kunnen niet in de engine'
wedden dat ze de helft eruit hebben gelaten zodat ze het later weer kunnen verkopen?
Modsquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Speren kunnen niet in de engine'
wedden dat ze de helft eruit hebben gelaten zodat ze het later weer kunnen verkopen?
Kan je wel met mods er in proppen, maar de animaties zijn er niet.quote:
Morrowindquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:50 schreef leeell het volgende:
als je een volledige skyrim wil moet je gewoon Morrowind spelen /feit
dat ontzettend eenvoudige systeem zonder uitdaging ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:41 schreef Timwonnacott het volgende:
Morrowind met de combat mechanics van Skyrim, was het er maar
Nee, bedoel eigenlijk meer de animaties ervanquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:42 schreef leeell het volgende:
[..]
dat ontzettend eenvoudige systeem zonder uitdaging ?
vond ik bij oblivion leuker.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, bedoel eigenlijk meer de animaties ervan
Mwa, daar was springen bijna zweven door de lucht, maar die had ook wel een hoop leuke animaties ja. Toch is dual sword en dan third person wel enorm badassquote:
Ik had ooit een extreem bazige build voor een breton battlemage in oblivion, daarmee was je na een tijdje zowat onverslaanbaar en sloeg je keihard (en sicke spells afvuren jonguh, boh)quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:49 schreef leeell het volgende:
oblivion sword and shield werkte tof, ook het boogschut systeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |